Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Svi znate da kada je laz u pitanju da su obe cevi probijene. Dobra vest je da se od tada nije gubilo vreme i da je sekundarna svedena na manje od 300m u obe cevi da se i dalje radi punom parom, da uopste nema nekih otezavajucih stvari. Licno mislim da ce ako ne bude zezancije sa opremanjem on biti zavrsen sigurno nekoliko meseci pre trenutno vazeceg roka tj za ravno godinu dana. Ako se u septembru bude regulisala eksproprijacija i ponovo pocnu raditi kinezi, verujem da je i trasu moguce zavrsiti do jula 24. Ostaje enigma Munjinog brda ili Jezerina, jer u tom preostalom delu uvek se moze naleceti na dodatna podzemna jezera, a sekundarna je malte ne pratila u stopu primarnu sa obe strane, e sad i tamo opet treba minimum 6 ako ne i vise meseci za EM opremanje.
Da zakljucim iskljucivi krivac je drzava i samo drzava i ni mikron izvodjaci, bar se u tome slazu svi redom sa koim smo pricali. Bilo mestani, bilo izvodjaci bilo upuceni ljudi, sa kojima sam u kontaktu.
20230701_141342.jpg
20230701_141429.jpg
20230701_141443.jpg
20230701_141551.jpg
20230701_141715.jpg
20230701_141918.jpg
20230701_141702.jpg
20230701_141928.jpg
20230701_141932.jpg
20230701_142126.jpg
20230701_142129.jpg
20230701_142312.jpg
20230701_142318.jpg
20230701_142337.jpg
20230701_142342.jpg
20230701_142419.jpg
20230701_142501.jpg
20230701_142535.jpg
 
Kad smo napustili Laz otisli smo na rucak I tu sam tek shvatio da Rade uopste ne zna za radove na Moravskom na spoju sa petljom Preljina. Srecom I kisa I nevreme je u medjuvremenu proslo, pa sam ga poveo na taj deo. I to je isto snimio onako sav iznenadjen da I o Moravskom koridoru ne zna takve stvar. Taj video je vec okacio, a ove druge sa Milosa ce danas I sutra. Poslednju stvar sam mu objasnio da se Preljina izbacuje I prave Brdjani, pa smo I tu napravili kadrove pre nego sto smo se razisli.
A sad Evo preostalo iz Laza.
Negde na oko 1300 m od ulaza nalazi se poprecni prolaz. Ljudi valjda zato sto nema sekundarne ili nesto drugo, meni je to izgledalo toliko ogromno da ja to jos nissm tako video. Tu se mogu mimoici I tri kamiona bez problema. Zaista dvorana pod Jelicom.
Na zalost ne raspitah se dovoljno dali je samo obicni prolaz za kamione ili nesto drugo.
Rade nije mogao da izdrzi moj tempo pa smo morali sa Juanom nazad. Srecom on je snimao. Ovo su sve slike iz telefona, a kad cu uspeti I iz kamere da prebacim to ne smem nista obecavati.
Ja moram skoknuti na Vimbldon. Kcerke me vode po Evropi, pa iako sam na Vidovdan usao u 7 deceniju nema vremena ni za sto. Izuev sto moram skoknuti do mog druga Caribroda da ga ubedim da nam se vrati.
A hvala svevisnjem za dvadesetak dana mi se sin zeni I to sa snajkom iz moih Pljevalja.
Bog zna da nagradi pa mi suze radosnice ne presusuju. Jos da se I Nole pridruzi.
Evo sa mojih 800 postova, mislim da vam nisam mnogo dosadjivao, trudio sam se da se drziim teme. Hvala vam. Na svim privatnim porukama podrske, naravno da sam srecan ako sam vam bar priblizio ona mesta sto drugi nisy mogli. I kad niko nije ulazio u Brancic godinama razbio sam taj muk I medijsku blokadu. Tako je bilo.i sa glinenom, a evo na zalost I o ovom prestanku radova, niko nista u medijima ne pise. Ako je neko bas zainteresovan da udje u tunele ili negde drugo javite mi se privatno i pomoci cu, pogotovo lokalcima.
Ziveli vi meni uz ovu tortu od moje snajke.
Za sad toliko.
20230701_142544.jpg
20230701_142548.jpg
20230701_142552.jpg
20230701_142659.jpg
20230701_142419.jpg
20230701_142544.jpg
20230701_142548.jpg
20230701_142552.jpg
20230701_142659.jpg
20230628_101425.jpg
 
Poslednja izmena:
Свака част Крцане, нисам схватио колико је остало до пробоја у Муњином брду 400м?
Otprilike toliko. Stvarno ti ne mogu precizno potvrditi jer od strane Lucana ovog puta nisam ulazio, jer Rade ne moze dugo da pesaci, a ja sam vec ranije bio, i drugo vreme se puno izgubi, a mi zurili da iskoristimo suncan dan dok mozemo jer je posle preokrenula kisa, pa nam je bila vaznija otvorena trasa. A ljudi koji su radili nisu tu, pa ne mozes ni da pitas. Predpostavljam da cu naci jos vremena pre nego sto se sredinom septembra vratim, ali o tom po tom.
 
Благодарим на информацији Крцане! Нажалост овом земљом управљају људи којима ту није место, резултат је евидентан на свим нивоима.
 
Odlična reportaža KrCan.

Jedno pitanje u vezi eksproprijacije i izgradnje autoputeva. Da li je moguće ubrzati proces ili prosto smanjiti potrebu za eksproprijacijom na sledećim deonicama od Požege ka CG i od Požege ka Kotoromanu tako što bi se gradio autoput na stubovima i prelazio preko te zemlje koju bi u suprotnom morali da kupe i građenjem dužih tunela kako bi se smanjila potreba za eksproprijacijom.

Prosto voleo bih da se izgradnja ubrza i da ostatak ove deonice ide mnogo brže i kao što su hrvati izgadili ZG Split 400 km za 4 godine.
 
@KrCan nek si nam ziv i zdrav jos 100godina i ti itvoja porodica. Zelim ti da obices celu planetu, ali da se uvek vratis u rodni kraj :)
Hvala za ove detalje, informacije i vesti. Svi su ti lepo pozeleli, a i ja cu da uskoro sa unucima ides po turnirima i da imas mnogobrojnu ekipu za navijanje!

Znaci, rok za zavrsetak jos nije definisan, jasno je....
Mi smo otvorili licitaciju. Ja sam jos 2019.rekla da je 2025.verovatna, ali sada se plasim Da i to ne probiju :) o nastavku deonice necu ni da pričam
 
moze za nas sa jeftinijim kartama neki TLDR sto je otisao caribrod?
 
Prvobitne cene su bile katastrofalne 30-50 Dinara po m2 pa su sad razbesneli mustang I sad traze 1250. Sto kazu je mozda realno za najkvalitetniju zemlju u ravni ali ne I za vecinu parcela.
106 hiljada evra po hektaru definitivno nije realno kada se daleko bolja zemlja po Vojvodini prodaje za 15 hiljada €/ha.
Država im je ponudila cenu po kojoj se zemlja u tim krajevima prodaje po katastru. Ok treba dodati neku premiju, jer ce mnoge njive biti iskasapljene , ali ovo što traze je stvarno bezobrazluk.
 
Када експропријацију ради Дробњак са својим познатим ретроградним Меркуром, шта се друго могло очекивати. Очигледно је да је држава пред банкротом, када не може 100 људи да исплати нека је сваки по 100 000 еура, то је 10 милиона, за пројекат који је 450 милиона еура. Да хоће власт би послала људе у фантомка као што смо виђали и лако то решила. Имају развијену технологију за то. Цела проблематика је у озбиљном недостатку новца...колико ће тек коштати повлачење свих машина и радника? То ће много више коштати јер ће изазвати каскадни ефекат...Власт која не може од 2017-е да уради поштену експропријацију односно 6 година у најмању руку је потпуно неспособна!
 
Vrh