Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ekspropriacija vise ne koci, jednostavno rado i idu sporo
Dobavljaci kompanijama koje vrse radove se zale da im se ne placa roba, verovatno da i drzava malo kasni prema izvodjacima i tako u krug
Pravo je pitanje gde posle Pozege, CG jos ni projekat nije usvojila, a kamoli krenula u gradnju od Kolasina ka Boljarama tako da bi mi izasli na livadu u Boljarama
Po meni treba razvijati delove ka Visegradu vi Zlatiboru, a kad se Crnogorci smisle krenuti u tom pravcu
CG će valjda prvo krenuti da radi 23 km do Andrijevice, što je jako pametno uzevši u obzir veliki broj turista koji ide preko Pazara i Rožaja kad Primorju. Naredni fokus je obilazak Podgorice autoputem do Donjih Kokota (petlja Farmaci).
Što se tiče Srbije, najpametnije bi bilo napraviti tih 30km do Čajetine jer svima olakšava: i ovima što idu ka Zlatiboru, i ovima što idu ka Višegradu, kao i svima koji putuju ka CG. Vjerujem da to nije preveliki dril i da bi jako bilo pametno ići u tom smjeru.
 
@RHCP

Ако у Црној Гори пусте деоницу Матешево - Андријевица пре него што наши пусте деоницу Пожега - Мачкат, врло изгледан сценарио је да ће путници за Црну Гору много више користити пут преко Новог Пазара него преко Златибора, јер ће свакако тад већ бити готова деоница Прељина - Краљево.
 
Izvučene su žute trake i obeleženi radovi ka Bgd naspram pumpe u Preljini. Zna li neko šta se radi?
 

@branik

РАДОВИ: 19.04.2023. Измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 2, деоница петља Прељина - петља Таково​


Од 19.04.2023. године од 13 часова до 19.05.2023. године до 17 часова, биће измењен режим саобраћаја због радова на изградњи бензинске станице,
на делу државног пута I А реда број 2, деоница петља Прељина - петља Таково ( од км 116+332,18 до км 117+471,92 ) у смеру ка Београду.

У зони радова за саобраћај ће бити затворена зауставна саобраћајна трака, а саобраћај ће се одвијати возном и претицајном саобраћајном траком.

Радови ће бити обезбеђени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом.
 
Aj pomoć , milion puta pitam i evo opet kako beše osenaj sajt senti net tel Jbm mu mater . NalqIh pre negde Al najam mogao da udjem na pravu mapu …
Brisite ako sam omašio .
Hvala u napred
PS nasao sam brisite
 
Poslednja izmena:
Нисам баш пратио у последње време тему, ради ли сад петља Лајковац?
 
Nista novo nismo videli na ovom klipu, kratak ali lepo uradjen, dobri uglovi snimanja, kvalitetno odradjeno. Putevi Srbije bi mogli da se ugledaju na ovakav video :)
P.S. Zanimljivo koliko opstaju one kuce pre tunela Laz (tacnije, zanimljivo da 3 godine ne mogu da zavrse eksproprijaciju, tuga...)
 
ćuti, makar nisi saznao na naplatnoj gde si krenuo sa namerom da se baš tu isključiš, poput mene

Има обавештење о затварању искључење пре, из оба смера. Како си успео да дођеш до наплатне станице, с обзиром да је искључење са аутопута запречено?
 
Најбоље је што свакодневно 10- кола у просеку залута у сеоску уличицу у Рубрибрези и буквално дођу на 50 метара од саме петље( близу Никовог моста ,како га неки форумаши давно назваше по мени ) ,али наравно не могу никако приступити АП-у . Када год одем код рођака ту, гледам и дајем информације људима како да се врате . Изгледа да их навигације туда наводе...
 
Jedno pitanje, sada gledam g.mape i postoji ogromno zakrcenje saobracaja na novoj deonici Surcin - NBg. Pokazuje da je tim delom pola sata duze nego ici preko Dobanovaca.
Da li je to uvek ovako nekim delovima dana ili je nesto sto se inace ne desava?
 
@RHCP

Ако у Црној Гори пусте деоницу Матешево - Андријевица пре него што наши пусте деоницу Пожега - Мачкат, врло изгледан сценарио је да ће путници за Црну Гору много више користити пут преко Новог Пазара него преко Златибора, јер ће свакако тад већ бити готова деоница Прељина - Краљево.
Devedesetih je moj otac voleo dide tuda i hvalio se kako je bolje, razlika u dužini mala. DODAJ tome da bi gradnja deonice Preljina-Adrani takođe mogla da doprinese da se qudi više odlučuju za taj pravac.
 
Ja prolazio do sad 5,6 puta i uvek slično, oko 6-7 minuta. Posle malo mrcvarenje Vojvođanskom ili Gagarinom ali ide... A ako ideš ono vaše standardno ka Slaviji, bolje skreni na most preko Ade nego Gazelu
 
Jedno pitanje, sada gledam g.mape i postoji ogromno zakrcenje saobracaja na novoj deonici Surcin - NBg. Pokazuje da je tim delom pola sata duze nego ici preko Dobanovaca.
Da li je to uvek ovako nekim delovima dana ili je nesto sto se inace ne desava?
Petak, pred praznike.... Konkretno na deonici je sve zeleno, sad sam gledao.
 
Ja prolazio do sad 5,6 puta i uvek slično, oko 6-7 minuta. Posle malo mrcvarenje Vojvođanskom ili Gagarinom ali ide... A ako ideš ono vaše standardno ka Slaviji, bolje skreni na most preko Ade nego Gazelu

Ако идеш ка Славији, боље се искључи ка Остружници и немој ићи на Нови Београд уопште.

DODAJ tome da bi gradnja deonice Preljina-Adrani takođe mogla da doprinese da se qudi više odlučuju za taj pravac.

Па то сам и написао.
 
Ma kakva crna Ostružnica, em krš od puta, em duže, mojne me ispravljaš glupostima, a u svoje ime piši šta želiš, ne mešam se
 
Ma kakva crna Ostružnica, em krš od puta, em duže, mojne me ispravljaš glupostima, a u svoje ime piši šta želiš, ne mešam se

До Мостарске петље дуже читавих 3 км, а из мог искуства временски брже сваки пут било преко Остружнице, јер настављаш 130 до Остружнице и 80 до Чукарице и имаш мање семофара. Преко НБГ си на 80 одмах, имаш семафоре, па онда док прођеш Јурија Гагарина и милион семофара, па Газелу, одавно си на Мостарској петљи преко Остружнице. Чак и варијанта преко Умке (која је најкраћа од свега) је подједнако брза, ако нема гужве.
 
Vrh