Na 5C imaju tunel dužine preko 10km ispod planine Prenj. https://bihamk.ba/bs/magazine/novos.../gradnja-tunela-prenj-pocinje-2023-godine/319Jesmo se svi ponadali da cemo za 5h doci do mora, to je istina.
Ali na kraju cemo i doci, jer Bosanci grade 5c (iz 100 delova, al grade) i za 5h eto nas do Ploca i Splita za 5 god. A Boljari i Bar ovim tempom 2035-40, ako budemo imali srece.
@Cheyenne Kako to misliš da će nas prestići? Koliko im je još ostalo da završe na celoj deonici i kroz RS i kroz FBiH?
Razumem razočarenje sporošću ovog projekta, ali malo činjenica i dostojanstva prilikom uporedjivanja ne bi bilo na odmet.
Знало се да се данас то очекује,јер је Весић пре пар недеља више пута поновио да се једна цев очекује 10-ог марта а друга цев око 24 априла....Moro sam se uverim Drugu cev kaže očekuje u aprilu. Svaka cast na obavestenosti MilosP dan ranije
Vezano za ovo u federaciji BiH dodao bih da oni grade i dve brze ceste, samo su dionice od nigde do nigde i više ne grade nego što rade, Tunel Hranjen kod Goražda i Nević polje - poslovna zona Vitez.To jeste brate, al mi imamo i 650km K10 (ne računajući Bg-NS-Su ako to poredimo sa njihovim delom sever-jug kroz Slavoniju). Pa imamo i 5-6 autoputeva/brzih puteva koji se trenutno rade mimo ovoga: Sr Rača, Ns, Ru-Ša-Lo, Po-Golubac, Merošina, Moravski, Valjevo). A Federacija gura jedino Vc i tu su tek na polovini. Daleko smo ispred, štaviše kad se ovi završe bićemo u vrhu Evrope i Sveta po km autoputa po glavi stanovnika. Imali smo debbilne vlasti zadnji 50 godina za mnoge stvari, al jedna dobra konstanta svima je bila svest da se razvije mreža autoputeva, i komunistima i Slobi i Đinđiću i Tadiću i Vučiću, jedino što neki zbog krize i sankcija su morali uspore.
Bosanci + Hrvati rade skoro celu trasu. Od tamo gore Slavonije pa do mora. Ili ce uskoro poceti delove koji fale. A realno bi bilo da se zavrsi do 2030 sve. A sad ti proceni kad cemo stici mi do Boljara plus Crnogorci do Bara. Evo proceni sam, verujem u tvoju procenu.
Kilometarska kolona na NP Pakovraće, sve su preusmerili sa Preljine i sad svi čekamo..javljaju na vestima da su blokirani Preljina i Pakovraće
Nepoznanice su i svi useci na deonici, od kojih su neki tek zagrebani. Ostaje da se nadamo da ce kosine biti stabilne i da nece krenuti klizista.Мени изгледа садашњи ритам као што сам рекао за крај 2024-е. Међутим велика је непознаница тунел Муњино брдо!
Kilometarska kolona na NP Pakovraće, sve su preusmerili sa Preljine i sad svi čekamo..
Sent from my 2201116PG using Tapatalk
Infrastruktura (autoputevi i ostalo) koja se finansira iz inostranih kredita nije SDI, tj. "strana direktna investicija" jer te ino-kredite moramo da vratimo sa kamatom.Podaci o prilivima SDI za 2022. . . Ово је очигледно без инфраструктуре!
To je neka tvoja "ekonomska nauka", ali druga je stvar kada strani investitor uloži novac u neku fabriku ili rudnik kao u Boru. Taj novac ne moramo da vraćamo kao nap. ino-kredit za autoput.. . svaku stranu investiciju moraš vratiti sa kamatom. . .