Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Jedva cekam! Koliko je ovo velika stvar za Srbiju! Svaka cast svima koji ucestvuju u izgradnji. Ne mogu da docekam da produze ka Visegradu i ka CG.
 
Zna li ko nešto više o ovome?

Screenshot_20221022_175237.jpg


Pdeuzeto sa Instagram stranice 192_rs.
 
Blagiću kako stoje stvari biće tuneli pre gotovi nego ovo ?
 
Zna li ko nešto više o ovome?



Pdeuzeto sa Instagram stranice 192_rs.





Da li je u pitanju ista nezgoda ?​

 
Večeras prošao deonicom od Preljine ka Beogradu, glavni utisak mi je da stranci voze nenormalno brzo.
U proseku, 150/160, baš bezobrazluk...
Ovo sada postaje očito koliko država nema mehanizam da stane na put ovakvom bahatom ponašanju dok se domaći vozači kažnjavaju za najmanji prestup...
 
mada si ti deprimiran time
cim izadjes u eu normalno je da se vozi 140 do 150 cak policija ne obraca paznju na tebe
za vece brzine ce te zaustaviti do 150 nece
i ljudi su navikli na to i to im dodje normalno dok u srbiji ako je ogranicenje130 ljudei voze 120 i to je normalno
zanci nije do nas nego do zakona
ali ti ne trebas obracati paznju na to sto oni voze 10% preko ogranicenja drzi se svoje trake i uzivaj
 
Pa o tome i pričam, nisam deprimiran činjenicom da stranci voze brzo, ja svakako vozim oko 130 po gps-u, ali kad te prođe neki stranac sa 160, (bukvalno proleti pored tebe kao da stojiš) pitam se čemu onda kamere i praćenje prosečne brzine itd.
I ja se pitam, čemu onda zakon ako se ne poštuje?
P.S I ja smatram da bi trebalo tolerisati brzinu do 150 km/h, preko toga drakonski kažnjavati a ne ovako terati ljude da gledaju u cajger dok voze
 
mada si ti deprimiran time
cim izadjes u eu normalno je da se vozi 140 do 150 cak policija ne obraca paznju na tebe
za vece brzine ce te zaustaviti do 150 nece
i ljudi su navikli na to i to im dodje normalno dok u srbiji ako je ogranicenje130 ljudei voze 120 i to je normalno
zanci nije do nas nego do zakona
ali ti ne trebas obracati paznju na to sto oni voze 10% preko ogranicenja drzi se svoje trake i uzivaj
To što je neko navikao na neke propise u svojoj državi mene kao vozača ne zanima, nevezano da li je naš propis dobar ili ne (češće ne). Zbog tih "navika" pri svakom prestizanju mi je neko nervozno na braniku
 
1666616380481.png

Kamp za radnike kod Duge Poljane? Ovo je sa snimka koridora "Sjenica-Sušica".
Inače gledajući mapu ne mogu se otrgnuti utisku gledajući distancu od Čačka do Požege i koliko se ta deonica kilavo i dugo gradi, šta nas tek čeka od Požege do Duge Poljane koja je i duža i teža, jedino se tešim da će nekad možda krenuti baš udarnički da rade, kao što su spucali ovu poslednju deonicu od Preljine do Pakovraća...
Ali i dalje svaki put kad pogledam mapu i vidim kolikooo ima od Požege do Duge Poljane pitam se koliko će im godina trebati xd
kordun.png
 
Pogledajte prilog 147517
Kamp za radnike kod Duge Poljane? Ovo je sa snimka koridora "Sjenica-Sušica".
Inače gledajući mapu ne mogu se otrgnuti utisku gledajući distancu od Čačka do Požege i koliko se ta deonica kilavo i dugo gradi, šta nas tek čeka od Požege do Duge Poljane koja je i duža i teža, jedino se tešim da će nekad možda krenuti baš udarnički da rade, kao što su spucali ovu poslednju deonicu od Preljine do Pakovraća...
Ali i dalje svaki put kad pogledam mapu i vidim kolikooo ima od Požege do Duge Poljane pitam se koliko će im godina trebati xd
Pogledajte prilog 147519
70ak km jako teškog terena i pri tome 2 tunela od preko 3 km. Tunele bi trebali što pre da krenu, makar sa ulaznim portalima na dva najduža, jer će im za probijanje trebati minimum 4 godine ako poredimo sa tunelom Laz.
 
Ne zna se koliko će trajati probijanje tunela, sve zavisi od geologije, tako da je svaki tunel priča za sebe. Najbolje je kad je ljuta stena i kada zidovi i plafon čvrsto stoje, onda se eksplozivom može napredovati i po 10m dnevno sa svake strane. Ako bude tako onda će ovi tuneli iako duži, biti mnogo brže završeni od recimo Munjinog brda.
 
Zanimljivo, u Trbušanima je kod sličnog iskopa išao tunel. A ovde će biti duboki usek.

Trbušani su praktično predgrađe Čačka, sa mogućnošću širenja urbane zone, a ovaj drugi primer je ipak duboka pripi*dina, kojoj ni usek tih dimenzija neće puno naškoditi :p
 
70ak km jako teškog terena i pri tome 2 tunela od preko 3 km. Tunele bi trebali što pre da krenu, makar sa ulaznim portalima na dva najduža, jer će im za probijanje trebati minimum 4 godine ako poredimo sa tunelom Laz.

Kako sto pre da krenu? Pa ni konacna trasa se ne zna, nema odobrenog finansiranja (kredita). Ovo raduckanje, kamp i slikanje je bilo za izbore. Laz (ne tunel).
 
To što je neko navikao na neke propise u svojoj državi mene kao vozača ne zanima, nevezano da li je naš propis dobar ili ne (češće ne). Zbog tih "navika" pri svakom prestizanju mi je neko nervozno na braniku

ја такве намерно прцам. оставим темпомат на 130 и претичем колону у левој траци. док не прођу сва кола, не враћам се. иза мене дебили блицају к'о блесави, али ко их ј**е
 
Vrh