Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@StaraMo, hajd' konfigurišite one kamere za kategoriju na 2.0m, a ne na 1.90 :))) Bar na toj rampi da ne smara :)
 
sev":sxq2hk2t je napisao(la):
@StaraMo, hajd' konfigurišite one kamere za kategoriju na 2.0m, a ne na 1.90 :))) Bar na toj rampi da ne smara :)
Propisi su propisi,šalu na stranu mnogi vlasnici malih kombija se žale.Jedino da naprivite neku peticiju i obratite se zvanično Putevima Srbije.Ovako kako sada projekat naplate zahteva uzeta je ta neka standardizacija od pre 30 godina koju je većina proizvođača kombija napustila.

Možda za početak da prikupite od uvoznika dimenzije za nekoliko vrsta kombija i sve to pošaljete Putevima.Ili da promene propis i svrstaju vas u višu kategoriju ili da vas sistem prepozna kao nižu.Nama kao tehničkim licima su tu ruke vezane bez promene pravilnika o kategorizaciji.

Evo samo na primeru Vivara se vidi visina od 1,97m i po automatskom sistemu on je druga kategorija.A kada se pojavis na prodajnom mestu oni ti dozvole da si prva kategorija i prodaju ti tag prve kategorije.
423e97987ff2770d3145422bb2cb90c8.jpg
 
Da dovršim priču pa neka Igor prebaci u topic Naplate.

Ova zbrka u kategorizaciji je nastala posle odluke pre desetak godina da se kombi vozila svrstaju u drugu kategoriju a ranije su bila treća kategorija a manji kombiji u prvu kategoriju.

Svako vozilo niže od 1,3m na prvoj osovini bez obzira na visinu krova ili pak više od 1,3m na prvoj ali niže od 1,9 po krovu je vozilo 1 kategorije.

Po pravilniku Puteva koje imamo na sajtu svaki kombi viši od 1,3m na prvoj osovini i viši 1,9 metara po krovu je 2 kategorija.

Većinu tih kombija klase Vitto,Vivaro, Traffic, Hyndai
,Ford Custom ručno naplaćuju kao jeftiniju prvu kategoriju što je svakako dobro za vozača tj vlasnika kombija.Takodje im prodaju tag prve tj povoljnije kategorije.

Medjutim odlukom da pravilnik o kategorizaciji i projektni zadatak za realizaciju sistema u kome se izričito zahteva visina od 1,9 svi ti kombiji imaju problem kad se pojave sa tagom prve kategorije a sistem ih na osnovu merenja prepzna kao više od 1,9 konkretno kod tebe @sev je to 1.97.

E sad da apsurd bude veći taj isti Opel Vivaro ima verziju high roof od 2,4m i njemu će takodje prodati na pumpi tag 1 kategorije.

Kombija ima raznih veličina i verzija i mora se jasno naći presek koji bi za većinu bio negde oko 2m...Ostale verzija bi mogle ići u 2 kategoriju jer realno tamo i spadaju.


5b5c164b7ada79d3047825205ddc2bfb.jpg
6f67baad40ae105de2d8febf1a77af1d.jpg
7853f384cc51ec7a013987b50492b3f8.jpg
b82015506bf986369acd3a8dbe90c326.jpg
ff9431963a7e0912e026f854a5ccc521.jpg
 
Pa samo kažeš inkasantu da si druga, on promeni i eto. Dođeš, i sistem te je ocenio kao treću, ti mu daješ karticu i pare, i kažeš druga. Bez rasprave ti kuca drugu.

Sa tagom bi trebalo da isto funkcioniše, ako je tag prodat kao kategorisan, ne može sistem da mu menja kategoriju koja je već zapisana. Ali tag na kombiju nijemam, pa nisam sig.

Kapiram o čemu pričate, samo kažem da ne plaćate džabe skuplju, jer vam glupo da kažete.
 
Space Motion":2v9b1fdo je napisao(la):
Pa samo kažeš inkasantu da si druga, on promeni i eto. Dođeš, i sistem te je ocenio kao treću, ti mu daješ karticu i pare, i kažeš druga. Bez rasprave ti kuca drugu.

Sa tagom bi trebalo da isto funkcioniše, ako je tag prodat kao kategorisan, ne može sistem da mu menja kategoriju koja je već zapisana. Ali tag na kombiju nijemam, pa nisam sig.

Kapiram o čemu pričate, samo kažem da ne plaćate džabe skuplju, jer vam glupo da kažete.
Za drugu i treću takodje postoji problem jer recimo kombi Iveco 35 spada u drugu kategoriju a isti taj kombi Iveco 65 je treća jer mu je nosivost preko 3,5 tona i tu obično inkasantu pokazes saobraćajnu i budes svrstan gde treba.

Sistem je ovde kontrolni mehanizam koji sprecava da kupis tag manje tj jeftinije kategorije i stavis u vozilo vise kategorije.Sistem radi onako kako je programiran a programiran je po pravilniku gore na slici.

Ovo što sam pisao je primer kako udruženja prevoznika i Putevi moraju saradjivati jer se situacija dovodi do apsurda.

Evo još jednog primera meni omiljenog Vivara koji za 1 prvu kategoriju ne ispunjava ni jedan uslov iz pravilnika jer i na prvoj osovini prelazi visinu od 1,3 m tj ima visinu od oko 1,4m.
e9cc65349b3c9e3c3c4bb8ced7eff72b.jpg
 
Ма где да буде у Србији апсурда???? СтараМо све је јако логично што си навео, да ли ће ико коме је то посао да се позабави тиме, сумњам!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911363#p911363:ec9q7wpx je napisao(la):
Space Motion » Sub Dec 25, 2021 10:35 am[/url]":ec9q7wpx]
Kapiram o čemu pričate, samo kažem da ne plaćate džabe skuplju, jer vam glupo da kažete.

Bila je već ova priča, ukratko, problem je za nas sa tagovima i kombijem koji sa tim tagom kat1 negde prođe ok, negde sistem zaustavi pa se čeka inkasant, što je teško smaranje za sve učesnike (a naplati se opet kat1) i veoma, veoma nebezbedno (uvek neki Babić može opet da vozi usnulog vozača).
 
Država bi trebala da da jeftiniju putarinu za veće kombije porodica sa puno dece, a ne da npr imam 10oro dece i da još plaćam skuplje zbog kombija. Uopšte nije u duhu podsticajne denografske politike. Pošto planiram imam 10oro i zasnujem klan, meni ove putarine uopšte ne idu u korist
 
Земљани, само 10? Па још једно и имаш фудбалски тим! Изгледа да добијаш опкладу за 4 дана. Сокић за тебе а пиће за екипу! Вероватно до марта-априла неће бити неких значајнијих помака, док се кинези не врате. Баш ме занима хоће ли на отварању ових 11км рећи за Пожега-Бољаре?
 
Earthmoving":35ui0dw0 je napisao(la):
Država bi trebala da da jeftiniju putarinu za veće kombije porodica sa puno dece, a ne da npr imam 10oro dece i da još plaćam skuplje zbog kombija. Uopšte nije u duhu podsticajne denografske politike. Pošto planiram imam 10oro i zasnujem klan, meni ove putarine uopšte ne idu u korist
I ne samo putarina,za 11 osoba ti treba i D1 kategorija a pre nje moras imati C.Nisam bio u Americi ali sam od prijatelja čuo da fizička lica u većini mogu sa osnovnom dozvolom sličnij našoj B kategoriji za sopstvenu upotrebu voziti i kamionče do 11t,kombi do 20 osoba i kamper do određene mase.Kod njih je znači taj problem resen.Ne znam za putarine ali ovo mi je bilo interesantno.Izvinjenje za off.
 
Altair, do aprila možda, ali samo možda, bude deo Moravskog Pojate-Kruševac. Po meni teško ali neki Kruševljani što rade sa mašinama mi tako kažu, pa ajd reko možda bolje znaju od mene.
Ovo što se tiče Amerike, ma da, slobodnija zemlja od Evrope 10x, ljudi lepo naoružani, imaju masu autoputeva već 50 godina, a za bus se uvek setim one Duggar porodice sa 18oro dece koji svuda idu nekim extra busom sa ležajima za spavanjem i svemu. Kod nas nezamislivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911414#p911414:1g68mm9k je napisao(la):
StaraMo » 25 Dec 2021 12:56[/url]":1g68mm9k]
Earthmoving":1g68mm9k je napisao(la):
Država bi trebala da da jeftiniju putarinu za veće kombije porodica sa puno dece, a ne da npr imam 10oro dece i da još plaćam skuplje zbog kombija. Uopšte nije u duhu podsticajne denografske politike. Pošto planiram imam 10oro i zasnujem klan, meni ove putarine uopšte ne idu u korist
I ne samo putarina,za 11 osoba ti treba i D1 kategorija a pre nje moras imati C.Nisam bio u Americi ali sam od prijatelja čuo da fizička lica u većini mogu sa osnovnom dozvolom sličnij našoj B kategoriji za sopstvenu upotrebu voziti i kamionče do 11t,kombi do 20 osoba i kamper do određene mase.Kod njih je znači taj problem resen.Ne znam za putarine ali ovo mi je bilo interesantno.Izvinjenje za off.

Код нас се то никад не би дозволило. Безбедњачко-бирократски лоби би пуч намештао и за мање
 
Ja odoh za Beograd sjutra i ostajem neki dan ali mislim da ovog puta necu probati obilaznicu.
Zao mi je malo ali bice nadam se prilike.
 
Gužve će se stvarati na isključnom kanalu i kružnom toku posle kod uključenja na magistralu. Kao i u Preljini, gde nije naplata bilo toliko usko grlo, problemi će biti ispred i iza. Tada od taga više nema koristi jer neće moći da mu se priđe.
 
СтараМо свака част, на екслузиви! Као што Браник рече јасно нам је свима где ће бити проблеми, али шта је ту је, док се проблеми не преселе у Пожегу!
 
SrataMo bravo !!! Izgleda sređeno i jednostavno. Ova N.rampa je dosta veća nego u Preljini pa nebi trebalo biti mnogo začepljenja. U preljini se dosta automobila isključi za Čačak , Kraljevo itd itd... biće ovo ok samo nek nastave dalje za našu CG !!! 50 godina se nije radilo ništa tako da i ova kašnjenja ili odrađena polovica puta do Požege nije strašno. Samo nek se radi i da ne fušare.
 
Da li se pominje kada će Preljina biti vraćena u prethodno stanje?
 
kruska":22id6su0 je napisao(la):
Da li se pominje kada će Preljina biti vraćena u prethodno stanje?
Ove nedelje ako ne dodje drugo naredjenje.Lično sam za to da se ono privremeno skloni i da se asfaltira tih 20tak metara što je bušeno i seckano po asfaltu,ali za to treba više dana mada bi svakako bilo bezbednije nego devijacija i suženje.Čekamo dalji razvoj situacije.
 
СтараМо имаш ли ти кућу? Заборавиће твоји како изгледаш!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911459#p911459:itdnkta3 je napisao(la):
branik » Sub Dec 25, 2021 4:23 pm[/url]":itdnkta3]Gužve će se stvarati na isključnom kanalu i kružnom toku posle kod uključenja na magistralu. Kao i u Preljini, gde nije naplata bilo toliko usko grlo, problemi će biti ispred i iza. Tada od taga više nema koristi jer neće moći da mu se priđe.

Mislim da ce manja guzva biti na ovom kruznom neko na onom u Preljini, na tom u Preljini ima dosta prometa na relaciji GM - CA, retko ko tu relaciju ide autoputem jer mora dosta da kruzi, na sve to posle tog kruznog toka ide sledeci kruzni tok i onaj deo kod crkve gde uvek ima nekog zastoja. Al videcemo za par dana...
 
Алтаир":19rzp4pa je napisao(la):
СтараМо имаш ли ти кућу? Заборавиће твоји како изгледаш!
Od Oktobra 1994 samo autoput i samo teren...Zeznuto je kad ove bele isprekidane linije udju u krv
 
Vrh