Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ja uvek idem Ostruznica - Umka-Baric, preko deset puta sam isao od kada je otvoren deo autoputa do Surcina. Iskreno nisam lud da idem deset kilometara okolo i prelazim dva puta Savu, jer sam iz Zarkova. Super je stanje, nema guzve i od Ostruznice do auto puta se stize za 10-15 minuta.
 
Zato i treba izgraditi ovu brzu saobracajnicu, pa kako kome vise odgovara. Meni, sa NBG-a, uvek vise odgovara da idem preko obilaznice, a nakon otvaranja Surcin-NBG icicu tuda.
 
Potpuno promasen pravac. Autoput iz bg treba da ide sa Zarkova preko Lipovačke šume i da presece na autoput pre naplatne rampe. To je najbolje resenje. Mnogo vise ljudi gravitira ka tamo a posebno sa izgradnjom obiaznice od Bubanj potoka ce dobiti na znacaju.
Treba takodje napraviti tri trake na vec postojecem putu od Ade do petlje Ostruznica i to je sve.
Prioritet treba da bude da se Ibarska pretvori u autoput do Meljaka pa iza na Drazevac da se izadje na autoput. To je najoptimalnije rešenje za budućnost i najlakse jer moze odmah da se gradi malo ekspropriacije a put vec postoji u nekom obliku.
 
Mislim da se to neće desiti. Dugo se nije ulagalo na tom potezu počevši od samog grada gde kao da ulaziš u mesto od 50.000 stanovnika, pa nesrećna petlja Orlovača, pa puno ekspropriacije, možda je i bolje da to bude kvalitetna magistrala kao alternativa AP...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893868#p893868:v7tosr0f je napisao(la):
prostorni planer » Sre Okt 27, 2021 10:46 pm[/url]":v7tosr0f]Ja uvek idem Ostruznica - Umka-Baric, preko deset puta sam isao od kada je otvoren deo autoputa do Surcina. Iskreno nisam lud da idem deset kilometara okolo i prelazim dva puta Savu, jer sam iz Zarkova. Super je stanje, nema guzve i od Ostruznice do auto puta se stize za 10-15 minuta.

Ne znam u kom periodu ideš ali 9 od 10 prolazaka je kolona koja mili, svako se ukljucuje, iskljucuje, staje, autobusi...Apsolutno sam prestao da idem tuda već odmah skrenem od OStružnice do petlje Surčin, ne šaltam brzine svakih 30 sekundi, ne vozim u koloni lokalaca već vozim opušteno autoputem, a taj litar goriva više sto sam potrošio vredi svake pare i mojih živaca. Da oću da štedim gorivo išao bi Ibarskom 70kmh, laganica, sad nema žive duše. Al svako računa na svoj način.
 
Бициклиста, свака ти част брате,твој коментар је суштина ,баш тако је требало урадити.
Стекс ПБ ,и са тобом се слажем,једино ти је грешка да је Ибарска сада празна. Не није,сваки дан су огромне гужве + скоро сви камиони и шлепери иду туда,рецимо када возе камен из Лајковца ( фирма ИВА Аграр ) знају и по 7-8 камиона да иду у колони,као да су у сватовима јбт...
Ми који сваки дан ди Бг-а идемо Ибарском надамо се да ће држава коначно направити модел са друмарином за теретњаке како би их преусмерили на АП, што су већ одавно обећали----
 
Već smo pisali i crtali taj pravac negde pre 3-4 godine ako se dobro sećam. Zaista taj deo preko Draževca deluje najprirodnije. Ali čini mi se i da je Plećko svojevremeno dao neki razlog zašto se ne isplati... Ne mogu da nađem taj post sad.
 
Просторни планер је био нацртао. Логично је да се Ибарска и Милош вежу квалитетним путем, једино логично.
То опет не значи да не треба 4 траке до Обреновца преко Барича - треба.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893959#p893959:29cknwrc je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Okt 28, 2021 10:14 am[/url]":29cknwrc]
Стекс ПБ ,и са тобом се слажем,једино ти је грешка да је Ибарска сада празна.

Doduše samo sam 3 puta išao Ibarskom od kako je autoput otvoren i sva tri puta mi je bilo uživanje za vožnju. Bilo je kamiona ali ni približno kao nekada, baš je bilo prijatno. Do Meljaka zagužvano ali posle laganica. I ja se slažem da bi do Meljaka trebala da ide neka brža saobraćajnica, ne mora autoput ali 2+2 bi sasvim rešilo problem prestizanja. Takodje i preko umke bi trebalo da bude brža saobraćajnica ali do tada tuda ne idem.
 
Стекс Пб, нисам нагласио,али мислио сам на деоницу Ибарске од Лазаревца до Београда,ту је пакао стално...даље према Љигу врв је мање гужва...
 
Ne slazem se sa tobom Stex, dok ti predjes most ostruznicki pod radovima ja sam vec u Umci. Na Umci ako ima neki autobus on skrene na prosirenje, slicno je u Baricu. Siguran sam i da Umka - Baric ides 40-50 km/h opet cu da stignem do auto puta brze nego ti okolo, a deo Ostruznica - Umka (novi Obrenovacki) ne spustam ispod 100, plus su jako siroke trake uvek mozes da pretices. Nije stvar u gorivu nego u besmislu.
 
U bariču i sam više puta bio zaglavljen nego na obilaznici oko Čačka. A obzirom da uvek idem na dalji put, nemam živaca da razmišljam da li ću se zaglaviti i negde gde ne moram. Na autoputu sam uvek vikendom kao i svi ostali koji se isključuju tu i besmisleno mi je da se vučem lokalnom saobraćajnicom kada ne moram.

Slažem se da bi bilo prirodnije da je autoput tuda prošao
 
Lepo ovo napreduje, sada vec dobar deo trase pod asfaltom. Po meni ima sanse da se ovo pusti do NG, doduse na misice ali moguce je 8)
 
Стварно раде одлично, ако је их време послужи има шансе, Земљани и екипа пиће од мене! Доста зависи и од времена у новембру.
 
Da, ovo od Preljine do pruge je ok, iza do Pakovraca malo za sad zaostaju. Sto se tice puta preko Barica i Umke, juce sam prolazio i bila je kolona 3km od Dubokog do Barica. Sa druge strane kolaps od kruznog toka Obrenovca do ukljucenja za autoput, cekanje jedno 20 minuta za nesto to bi trebalo se predje za 3-4 minuta. Sto sam se bas iznenadio jer sam mislio da sad kad je pusten Obrenovac-Surcin nema guzvi. Dakle po meni brza cesta Obrenovac - Obilaznica treba, jedino sto je mozda bolje resenje do Orlovace umesto Ostruznice.
 
Oooo, zadnje je vreme došlo kad ja kao večiti optimista uprkos vašim mišljenjima i dalje mislim da nema šanse da sve bude gotovo do NG!

I da je jul ne bih verovala, a ne novembar....videcemo
 
Hajde da kazemo da je asfalt 100% gotov. Od tog momenta, koliko dugo bi trebalo da se zavrse ivicnjaci, a koliko osvetljenje, pa i bukobrani? Mislim da tome treba neko vreme, da nije cakum pakum gotovo za dan dva.
 
Pravo je zadovoljstvo kada je na svakom novom snimku evidentan napredak.
U Prijevoru se radi odmaralište ali samo u smeru ka Požegi. Šta je sa suprotnim smerom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894160#p894160:1qi5dqdr je napisao(la):
blagic » Čet Okt 28, 2021 4:51 pm[/url]":1qi5dqdr]Pravo je zadovoljstvo kada je na svakom novom snimku evidentan napredak.
U Prijevoru se radi odmaralište ali samo u smeru ka Požegi. Šta je sa suprotnim smerom?
Za suprotni smer je projektovano odmaralište tek u Markovici :bash:
 
Da, suprotno odmaralište je gore na planini iza tunela Laz, oko 10tak km. Jeste neuobičajeno da su tolko udaljeni ali ne vidim da smeta. To drugo će biti zanimljivije na tolkoj visini, verovatno najvišlje do Peštera pred CG granicu.
 
Možda je na taj način sprečeno pretrčavanje autoputa po sistemu paket za kolegu ili ako neki seljak prodaje voće preko leta itd itd...ili ja samo imam bujnu maštu.
 
Kolko vidim na snimku, imaju dve grupe oko asfaltnih finisera: jedan od Preljine do tunela Trbusana koji pokriva oko 5km, a drugi od Trbusana koji pokriva ostatak, sto ce im ubrzati da paralelno rade asfaltiranje.
 
Sad nešto razmišljam: ne bi me iznenadilo da i nastavku krenu da rade parcijalno - da recimo urade prvo deonicu do Lučana, mada posle i ne ostaje mnogo, tunel i petlja u Prilipcu/Gorobilju. Tako bi dobili prostor da opet za neku priliku nešto otvore. Kako stvari stoje, peinarni cilj nije građenje infrastrukture, već provizije i otvaranja radova, pa deonica...
 
Vrh