Earthmoving » Pon Avg 23, 2021 9:36 am[/url]":2ye2iiuw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873729#p873729:2ye2iiuw je napisao(la):
branik » Ned Avg 22, 2021 10:35 pm[/url]":2ye2iiuw]Pričamo o tumaranju u mraku i gotovo nasumičnom tumaranju U nastavku ka Kraljevu biće petlja. Izostala je dugoročna strategija i plan. Sad će biti poprilično nepotrebnih objekata i potrošenih para.
Za nastavak ka Kraljevu trebaće neki drugačiji objekti od sada postojećih.
Branik zna sta prica, ucrtana je petlja ka Kraljevu svega par km posle sadasnje petlje Preljina (slika ispod). Sa ovakvim rasporedom petlji, vise bi petlja Trbusani imala smisla nego sada Preljina ako ce biti 2km od sledece petlje. Da su stavili ovu petlju ka Kraljevu, pa Trbusane, pa Pakovrace, bio bi jednak razmak 3 petlje od oko 7km, a ako bude ovako kao na planu imacemo dve petlje na 2km, pa onda Pakovrace na 12km. Nije proporcionalno.
A sto se tice lenjira, naravno da svaki autoput treba da tezi najkracoj putanji a ne da krivuda na Terazije preko Male Azije. Ovo sto sam gore obelezio je blago valovit teren i mogao je tuda bez problema proci, dakle nisu neke planine reke i sl koje se moraju zaobilaziti. Pretpostavljam da se sadasnji pravac izabrao zbog Kraljeva, i jeste, ovaj deo od Preljine do Trbusana 5km ce ustvari biti nastavak Moravskog koridora, pa se ne moze reci da nema nikakav smisao, ali meni se cini da je saobracaj ipak prometniji u smeru ka CG, tj Pozegi, pa ako je tako onda je mozda tome trebalo dati prioritet i skratiti putovanje 5km. E sad sta da vam radim, nisu angazovali mene što reče @Posmatrač vec nekog zbog koga ce ovi sto idu iz pravca CG, Pozege, morati svaki put putuju 5km duze