Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873670#p873670:28dycggx je napisao(la):
Earthmoving » Ned Avg 22, 2021 5:23 pm[/url]":28dycggx]Samo na ovom mestu autoput ka CG je izgubio 4km, da se islo na petlju Trbusani umesto petlja Preljina.
file.php

Trebalo je da te angažuju da lenjirom povučeš liniju između Beograda i Boljara, silne bi im pare uštedeo.
 
I da su uradili čeonu rampu kod Preljine, sad bi je rušili. Ili bi je ostavili dok ne urade do Požege. Ali bi tada morali da urade izlaz Preljina, jer petlju Preljinu ne bi završili. Idealno je bilo da su uskladili završetak do Požege i petlju Preljina. To se možda i dogodi.
U svemu ovome petlja Trbušani nema "niđe veze".

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Petlja Trbušani je besmislena pre svega :
1. jer bi se sa nje sav saobraćaj slivao u severni deo grada ( Ljubić ) , pa bi nastao lokalni saobraćajni kolaps - da ne detaljišem oko mostova i za takvo rešenje nedovoljan broj ulica i nedovoljan profil tih ulica. Ovde treba reći da se ,za ulaz u Ljubić 2-3 km niže od ovog izlaza u Preljini gradi (u okviru Moravskog koridora ) nova petlja u Preljinskoj Baluzi . Predpostavljam da će postojeći izlaz u Preljini biti suvišan .
2. Petlja Pakovraće je idealna kao ulaz u južni deo grada ,a nalazi se svega 2-3 km od te (hipotetičke) petlje u Trbušanima ,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873729#p873729:1b6txp9b je napisao(la):
branik » Ned Avg 22, 2021 10:35 pm[/url]":1b6txp9b]Pričamo o tumaranju u mraku i gotovo nasumičnom tumaranju U nastavku ka Kraljevu biće petlja. Izostala je dugoročna strategija i plan. Sad će biti poprilično nepotrebnih objekata i potrošenih para.
Za nastavak ka Kraljevu trebaće neki drugačiji objekti od sada postojećih.
Branik zna sta prica, ucrtana je petlja ka Kraljevu svega par km posle sadasnje petlje Preljina (slika ispod). Sa ovakvim rasporedom petlji, vise bi petlja Trbusani imala smisla nego sada Preljina ako ce biti 2km od sledece petlje. Da su stavili ovu petlju ka Kraljevu, pa Trbusane, pa Pakovrace, bio bi jednak razmak 3 petlje od oko 7km, a ako bude ovako kao na planu imacemo dve petlje na 2km, pa onda Pakovrace na 12km. Nije proporcionalno.
A sto se tice lenjira, naravno da svaki autoput treba da tezi najkracoj putanji a ne da krivuda na Terazije preko Male Azije. Ovo sto sam gore obelezio je blago valovit teren i mogao je tuda bez problema proci, dakle nisu neke planine reke i sl koje se moraju zaobilaziti. Pretpostavljam da se sadasnji pravac izabrao zbog Kraljeva, i jeste, ovaj deo od Preljine do Trbusana 5km ce ustvari biti nastavak Moravskog koridora, pa se ne moze reci da nema nikakav smisao, ali meni se cini da je saobracaj ipak prometniji u smeru ka CG, tj Pozegi, pa ako je tako onda je mozda tome trebalo dati prioritet i skratiti putovanje 5km. E sad sta da vam radim, nisu angazovali mene što reče @Posmatrač vec nekog zbog koga ce ovi sto idu iz pravca CG, Pozege, morati svaki put putuju 5km duze :)
 

Prilozi

  • 2021_08_23_09_25_56_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_08_23_09_25_56_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    84,7 KB · Pregleda: 2.055
Ili evo malo jasnije na slici za one koji ne razumeju sta pricam o 3 petlje koje su u igri. Ovo je naravno pod uslovom da je petlja ka Kraljevu koja je ucrtana na Sentinelu stvarno i planirana. Dakle, imamo dva Koridora koji se ukrstaju: Morski (ka CG) i Moravski :) Da se izabrala ova moja varijanta, u start bi seu zaobisao Cacak do Pakovraca i ne bi imali ove guzve 5 godina, a duzina bi inicijalno Ljig-Cacak bila dvega 5 km duza za ugovaranje.
 

Prilozi

  • 2021_08_23_10_08_37_Google_Maps_Google_Chrome.jpg
    2021_08_23_10_08_37_Google_Maps_Google_Chrome.jpg
    104 KB · Pregleda: 1.977
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873795#p873795:2ye2iiuw je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 23, 2021 9:36 am[/url]":2ye2iiuw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873729#p873729:2ye2iiuw je napisao(la):
branik » Ned Avg 22, 2021 10:35 pm[/url]":2ye2iiuw]Pričamo o tumaranju u mraku i gotovo nasumičnom tumaranju U nastavku ka Kraljevu biće petlja. Izostala je dugoročna strategija i plan. Sad će biti poprilično nepotrebnih objekata i potrošenih para.
Za nastavak ka Kraljevu trebaće neki drugačiji objekti od sada postojećih.
Branik zna sta prica, ucrtana je petlja ka Kraljevu svega par km posle sadasnje petlje Preljina (slika ispod). Sa ovakvim rasporedom petlji, vise bi petlja Trbusani imala smisla nego sada Preljina ako ce biti 2km od sledece petlje. Da su stavili ovu petlju ka Kraljevu, pa Trbusane, pa Pakovrace, bio bi jednak razmak 3 petlje od oko 7km, a ako bude ovako kao na planu imacemo dve petlje na 2km, pa onda Pakovrace na 12km. Nije proporcionalno.
A sto se tice lenjira, naravno da svaki autoput treba da tezi najkracoj putanji a ne da krivuda na Terazije preko Male Azije. Ovo sto sam gore obelezio je blago valovit teren i mogao je tuda bez problema proci, dakle nisu neke planine reke i sl koje se moraju zaobilaziti. Pretpostavljam da se sadasnji pravac izabrao zbog Kraljeva, i jeste, ovaj deo od Preljine do Trbusana 5km ce ustvari biti nastavak Moravskog koridora, pa se ne moze reci da nema nikakav smisao, ali meni se cini da je saobracaj ipak prometniji u smeru ka CG, tj Pozegi, pa ako je tako onda je mozda tome trebalo dati prioritet i skratiti putovanje 5km. E sad sta da vam radim, nisu angazovali mene što reče @Posmatrač vec nekog zbog koga ce ovi sto idu iz pravca CG, Pozege, morati svaki put putuju 5km duze :)
file.php
Ova druga petlja je izlaz za Čačak a postojeća petlja Preljina će biti upotrebljena samo za autoput, neće se moći sići sa autoputa na toj petlji.
 
Izvini SSC, nisam te razumeo, jel mozes da pojasnis oko te dve petlje gde ce sta moci, gde nece ?
 
Trenutna naplatna rampa Preljina nece postojati, postojace samo ova 2 i 3 kako si ih obelezio.
Naplatna rempa Preljina ce biti samo petlja za pravac prema Pozegi, Beogradu i Kraljevu.
 
Izlaz na Ibarsku magistralu za postojeću petlju "Preljina" biće ukinut, i tu će se samo račvati auto-put u dva pravca: 1. ka Parmencu/Pakovraću i 2. prema Mrčajevcima/Kraljevu.

Izlaz na Ibarsku magistralu će biti pomeren ka Mrčajevcima/Kraljevu, otprilike negde u blizini hipodroma/bivše Elp benzinske pumpe.
 
Aha ok, hvala. Ali zar onda nije mogla odma, pre 5 god, biti napravljena ta finalna rampa ka Kv, svega 2km dalje, onda se Preljina sada ne bi ukidala, a ista bi bila udaljenost od sadašnjeg ulaska u grad
 
Sadašnji izlaz Preljina se ruši kada se uradi petlja Preljina. Sa petlje Preljina se izlazi na kružni tok, jedan pravac vodi do kružnog toka u Konjevićima, a drugi na put koji izlazi na Ibarsku i vodi ka Kraljevu.
Kao što je neko gore dobro napisao, petlja Trbušani nema smisla jer ne postoji dobra veza sa gradom, tj bile bi kataatrofalne gužve u tom delu grada.
Sa kružnog toka Konjevići se ide ili bulevarom u centar ili obilaznicom. Biće mnogo lakše ući u grad nego što je sad.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Nije ovo dobro, ovo je verovatno stari snimak.

Toma Mona je najavio da od 15. avgusta kreće asfaltiranje a ja nigde ne vidim asfalt na ovom snimku. Tako da, ili je snimak star ili oni nisu u stanju da procene tok radova ni u najbližoj budućnosti.
 
Drobnjak je skoro gostovao na TV-u i cini mi se da je pomenuo da ce asfaltiranje krenuti krajem avgusta...
 
Snimci su obično stari bar po nekoliko dana.

Ja be znam za tu izjavu, ali mi se čini da je Drobnjak rekao da se očekuje početak asfaltiranja u drugoj polovini avgusta.
 
Pa da li vam liči da asfaltiranje može da počne i u septembru?

Mene izluđuje kakvi su oni patološki lažovi. Ne razumem potrebu da se laže, ovo ide ok tempom i čemu laganje za ama baš sve?! Verovatno žele da impresioniraju nekog, a već za par nedelja ljudi zaborave jer im se tovare nove nebuloze.
 
Kad su rekli asfaltiranje krajem avgusta nisu mislili da se radi komplet asfaltiranje. Uradiće neko kraće parče i to prvi sloj. Ja tipujem na ove delove gde je žuti kamen i gde su uradili kišnu kanalizaciju.
 
Pa naravno da ce se raditi fazno, kao i sve. Sest traka, tri sloja, 18x broj kilometara, pocece da ciguljaju finiseri uskoro i trebace im do kraja lepog vremena da zavrse.
 
Realno, mogu da započnu asfaltiranje, meni barem tako deluje, deo po deo.
 
Kako Kinezi rade beton, leptehebo... Sasvim drugi sport u odnosu na sve što smo gledali do sada u zemlji Srbiji! Fascinantno!!!
Asfaltiranje će biti pusi smouk, čim se stigne do njega, tj. za nedelju-dve, ide to laganeze, nije neka wow kilometraža, pičiće sloj po sloj možda sa više ekipa.
Dinamika će zavisiti od projekta, tj. da li je 1. sloj BNS samo u voznoj i preticajnoj ili ide i u zaustavnu, 2. svakako ide u sve 3, a treći opet pitanjr da li ide SMA ili AB u zaustavnu.
Finišeri idu 0,8-1,2km po radnom danu po sloju po strani AP, pa izračunajte sami tih 12-13km (ne ispravljajte me, trik pitanje!) koliko dana im treba po sloju.
Ako hoćete da cenite vreme završetka gledajte beton, pre svega tunel, pa onda nadvožnjake, mostovi, podvožnjaci i propusti su ok, ja vam u prvoj rečenici napisah moje mišljenje.
 
Slažem se za snimak, na Sentinelu se vidi da je više žute podloge nego li na snimku.
Ja ne očekujem metar asfalta prije sredine septembra, to sam i inicijalno mislio još u Julu, ali nisam pisao na forumu, bilo mi mrsko da se logujem.

Iskreno držim da ovo ne može biti gotovo do kraja godine, najranije mart 2022, iako bih žarko želio da konačno ne izlazim sa autoputa u Preljini.
Ipak ima tu masu posla oko betoniranja ovih mostova kao i premošćavanja lokalnih puteva.
 
Za zapisnik da dodam da i Behtel (nemam pojma kakva je uloga Enke i da li je ima) kida ključne betonske elemente na MK.
 
Earthmoving":16lx4ynk je napisao(la):
"veruje da će do kraja godine biti potpisan ugovor za deonicu autoputa do Duge poljane i crnogorske granice, od 107 kilometara." (Vučić) To je već bio rekao za maj pa ništa. https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1911346
Ma to je prica za njegovo glasacko telo, on gleda sta ce biti sa vlascu i finansijama u CG, od toga zavisi bilo kakav nastavak radova posle Pozege. Za sad nije mu povoljna situacija, te se cuti o prici iza Pozege.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Vrh