Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@MiraC
Mi smo siromašna zemlja, ne smemo se zadovoljavati "boljim". Kada se zadužimo i nešto radimo, moramo da to radimo optimalno. Ili bar optimalnije.

Ne spuštaj(te) standarde, ne zadovoljavaj(te) se "boljim", to je amnestija za lupeže. Pamtite, pišimo ako zaboravljamo, reagujte kad dođe vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768717#p768717:2vgj8p2o je napisao(la):
goranjak » Пон Авг 24, 2020 1:22 pm[/url]":2vgj8p2o]Na drugom znaku je greskom stavljena minimalna brzina 30 u krajnju desnu traku.
file.php

file.php
Која је сврха ова два контрадикторна знака за обавештење. У случају спора је овај потоњи свакако у предности, али идиотски је овако постављати знакове.

Мада, видим да други има граничено важење - следећих (нисам сигуран колико пише) метара.
 
Zao mi je da nemamo podatke za duzine raznih tunela. Onaj koji je rekao da mozda i nece toga biti dok ne izgrade sve, pa, mozda su bili u pravi.


Neki spominju prioritet izgradnje puta. Ja mislim da treba da bude ka Republici Srpskoj. Nek imamo sto vise mostova ka tamo. Tito bi poludeo da je ziv i da to cuje. Evo, sada Bosnjaci pizde sto ce uskoro da se pusti u promet novi most kod Bratunca i Ljubovije. Uskoro ce mo da imamo autoput do Visegrada.

A sta imamo od CeGera? Imamo da izvinem, k**** od ovce. Nek oni izgrade nesto pa da ona mi nesto uradimo. Recimo nek izgrade autoput do Bara, pa da mi onda izgradimo do Ivanjice. Neka onda oni izgrade autoput do granice pa onda mi. Ne trebamo da potpomazemo rezimu koji nas mrzi i koji zeli da unisti sve srpsko sto moze.




Takodje, pogledao sam kako se krece populacija u nekim mestima kraj autoputa. Jbg.

Negrisori... 985 u 1953, a 499 u 2011.
Markovica... 376 u 1953, a 157 u 2011.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768845#p768845:r890g626 je napisao(la):
sev » Pon Avg 24, 2020 10:00 pm[/url]":r890g626]@MiraC
Mi smo siromašna zemlja, ne smemo se zadovoljavati "boljim". Kada se zadužimo i nešto radimo, moramo da to radimo optimalno. Ili bar optimalnije.

Ne spuštaj(te) standarde, ne zadovoljavaj(te) se "boljim", to je amnestija za lupeže. Pamtite, pišimo ako zaboravljamo, reagujte kad dođe vreme.
Namerno sam napisala " tako je kako je", jer to sto ti kazrs je ocigledno uzalud. Razumem da se osvoji vlast, ali 60% to mora da je neko glasao( ja ne verujem u teorije o kradji itd.jer su visoki procenti). Znàci svaka cast i to je to. Mozda sam i ja glasala za vlast, mozda nisam, ali delovalo je da je mnogo ljudi nezadovoljno, ali rezultat kaze drugacije. Kad je tako, sto kaze @ stara mo, kad niko nema nesto strucno da projektuje za rezultata imamo obilaznicu oko Cacka koja zarad 8km dodatnog AP, koji nije regulisan, svima nama krv pije... ali tako je kako je, nema tu promene, ako kazu bice AP do Pozege do pocetka 2022.bice tako, ako iznesu neko opravdanje za kasnjenje onda je zaista tako...
Kad 60% ljudi da glas i poverenje nek nam bude kako bude i to je to.
@markoticevic sto se tice duzine tunela, ne da nemamo podatke koliko se iskooalo, nego se to tretira kao vojna tajna.
Pa jeste li videli kad je dosao predsednik u Laz, i kad je onaj ispricao da buse tunel nesto sporo, ma nigde se ne povede pitanje " ej jel taj pogresio ili ne" pa da se to ispravi... covek kaze da im treba 5g da probiju tunel i svi cute, iskreno jedino je predsednik malo bio u cudu.
@ Krcan je pricao i razjasnio, ali to znamo mi, a gde je cela Srbija? Kad je tako samo slegnes ramenima i kazes " da nam makar ovo do Cacka traje i bez nervoze"
 
Ja sam spreman glavu da dam da u srpski ja***** mentalitet uteram mentalitet slovenčića koji su mirni kao bubice. Nisam lud da nisam za vinjetu (ali ne kao slovenacku jajrsku da ne bude da ih samo hvalim).

Sto vi ne mozete da usvojite da vam bude drazi vas zivot i zivot vasih saputnika od vucica djilasa i ostalih?

Sad ja treba da cekam da mi uvedu vinjetu da ne kupim tag i da me skuje babic na rampi ili neki tatin sin neki privatnik neki direktor u BMW X7. Neverovatno ja ne mogu da verujem.
 
Реално, кад би се цела земља покрила мрежом аутопутева, нпр. приступ до сат вожње од сваке тачке на територији Србије, легитимно је укидање наплате, осим за странце. Дотад је најправеднија наплата по пређеном километру.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769005#p769005:o1mze0wv je napisao(la):
razgradjevinar » Uto Avg 25, 2020 12:46 pm[/url]":o1mze0wv]pokusati objaniti maksimu da zena na rampi ne bi poginila da babicev auto nije imao tag.
Ja mislim da taj koji je vozio nije video ni rampu ni traku niti je bio svestan da bilo sta ima ispred njega. Cak i da unapred podignu rampe tom brzinom je tesko proci.
Mi imamo TAG: moras da sacekas da ispred tebe onaj prodje, zatim ulazis na rampu i vozis polako dok te ne evidentira sistem i cujes zvuk i onda se otvara rampa da izadjes. To je jedan manijak koji bi ubio u bilo kojoj traci. Zao mi je samo szo nemamo nacisto ko je vozio, a ko god da je, takva voznja zasluzuje najstrozu kaznu. Ej, ubijes zenu koja je bila vezana pozadi.....ej zemljo....pa koliko vozis, nije to pista za avion nego auto- put....
 
Jel ulica ima asfalt? Jel ga ima običan, lokalni, regionalni, magistralni put? Ima. Jel građenje tog puta košta? Košta. Jel postoje razlike u ceni zbog širine, broja traka i sl? Postoje, ali ni jedan ne košta 0 din.
Jel autoput ima asfalt? Ima. Jel građenje autoputa košta? Košta.
Ako je isto, zašto bi se jedni naplaćivali a drugi ne?
 
Prilikom registracije placas tu taksu i ona ti daje mogućnost da se vozis svim javnim putevima sem autoputa i nacionalnih parkova,za ove dve kategorije se placa posebna naknada.
 
Значи ми 3 пута плаћамо друмарину !
1. Први пут приликом регистрације возила
2. Други пут када купујемо гориво јер тада плаћамо накнаду која је за то
3. Приликом самог коришћења Аутопута

Мало ли је, наздравље....
 
Možemo i dalje. Jel svi isto plaćamo registracije, akcize...? Plaćamo. Kako onda onaj na Ivanjica-Kokin brod ima gužvu 500m2 asfaltnog puta/minut vozilu, onaj na NBG-u 50m2, a ja na Zvezdari svega 10m2? Stoga je kod mene 50x veća gužva nego kod prvog, a 5x nego kod drugog. Što da plaćamo isto ako nemamo istu raspoloživost infrastrukture, asfalta po vozilu? Ja platim 100 din za registraciju, akcizu i dobijem za te pare 10m2, a onaj isto plati 100, a dobije 5 ili x puta više. U koju prodavnicu tako možete da uđete i da za iste pare dobijete 10x različitu količinu robe? Ako ja dobijem svega 10m2, valjda treba plaćam akcizu i registraciju manje od onog koji dobija iz tih para više? Ili da mi se poveća infrastruktura da i ja isto imam 50m2 prostora po vozilu u minuti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769365#p769365:qtzmk7je je napisao(la):
Niko Kažanegra » 26 Aug 2020 02:06 pm[/url]":qtzmk7je]Значи ми 3 пута плаћамо друмарину !
1. Први пут приликом регистрације возила
2. Други пут када купујемо гориво јер тада плаћамо накнаду која је за то
3. Приликом самог коришћења Аутопута

Мало ли је, наздравље....
Nema nikakve fiksne naknade od prodatog goriva za puteve, to je bilo nekad. Posredno ima: sve pare od poreza i akciza idu u budžet, a onda ih država raspodeljuje, delom i za puteve.

U suštini, a posebno s obzirom na visoku cenu goriva u odnosu na susedne zemlje, vozači poprilično pune budžet Srbije.
 
A tvoj pristup sadržajima ,kao što su hitna pomoć,doktor,prodavnica,kultura,zaposlenje...Mislim da ovo ne vredi nastavljati u ovom pravcu...
 
Menjam kulturne predstave Sergeja Trifunovića za uštedu 1-2 sata dnevno života u gužvi usled siromaštva infrastrukture. Od Čačka do Obrenovca treba isto vremena kao od Obrenovca do Zvezdare koju maltene vidim kolko je blizu posle mosta Obrenovca, ako je nekome uporedivo preći 100km za isto vreme kao 30km, ja se povlačim iz rasprave jer na to nemam šta da kažem sem da ja ne želim da vreme mog života bude 3 puta sporije, da ono za šta nekome treba 20 minuta života, da meni treba sat vremena života da bacam. Ja sam time nezadovoljan, a vama ne branim da budete zadovoljni. Nije mi žao da ovakav Beograd propadne, ako će spasiti ljude, ako je došlo da ljudi trebaju džedže 2 sata dnevno u prevozu, nizakakve pare. Jbeš da ti prođe život u gužvama, nedostatku parkinga, ulica, parkova, trotoara... grad koji tretira svoje građane kao stokku treba da propadne. I biće svi srečni, i ostatak Srbije, i okolne suparnici koji u njemu vide simbol njihovog zla, a i ljudi u njemu prema kojima se odnose kao prema stocci u toru.
 
Ja mislim da postojecem delu Bg nema pomoci, to se toliko izgradilo da nemq resenja. Mozda nekad ako vam bude taj metro,ili da su uredniji autobusi, cesce linije pa da bude udobno i da ljudi bez kola lako prelaze udaljenosti ( ne znam nista o vasem gradskom prevozu ali kad prolazimo vidim samo ljude kao sardine natrpane).
To je rezultat nejednakog razvoja. Nekad je cilj bio otici za Bg, sada za Nemačku....
 
Gradski prevoz je takođe uglavnom ko stokka se ljudi nabijaju da jedva mogu da uđu kad idu na posao. Dok kad idem medjugradskim prevozom, recimo ko ide ovim autoputem Ča-Bg verujem da pristojno ima ovezbeđeno i mesto za sedenje za ono što plati. A kad se uporedi plaćanje po kilometru (ono što je recimo ovde više puta pominjano kao idealno za plaćanje autoputa) karte, opet ispada da po gradu se plaća prevoz skuplje nego na međugradskim. Npr, mene karta za 0,5-1km, za par stanica košta 100 dinara. Ako je Ča-Bg 100km znači ona bi trebala košta 100x100= 10.000 din, a naravno da košta višestruko manje. Plus u ovoj gradskoj skupljoj nemaš mesta ni da sedneš, često čak ni da jedva uđeš, a u ovoj jeftinijoj imaš mesto i tačan minut polaska.
Ovaj autoput je koristan da se ljudi vrate u ispražnjenu Srbiju, a da Beograd i drugi veliki gradovi kao simbol globalizma ili krenu propadaju ili promene namenu. Ako je rad u kancelariji moguć sa kompa i neta, onda bolje se radi iz prirode, nego kancelarije do koje dolaziš gore opisanim stanjem. Ali taj trend bi bio dobar za Srbe, porastao bi opet natalitet kojeg su gradovi i globalizam uništili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769263#p769263:1d1kryaf je napisao(la):
MiraC » Sre Avg 26, 2020 9:33 am[/url]":1d1kryaf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769005#p769005:1d1kryaf je napisao(la):
razgradjevinar » Uto Avg 25, 2020 12:46 pm[/url]":1d1kryaf]pokusati objaniti maksimu da zena na rampi ne bi poginila da babicev auto nije imao tag.
Ja mislim da taj koji je vozio nije video ni rampu ni traku niti je bio svestan da bilo sta ima ispred njega. Cak i da unapred podignu rampe tom brzinom je tesko proci.
Mi imamo TAG: moras da sacekas da ispred tebe onaj prodje, zatim ulazis na rampu i vozis polako dok te ne evidentira sistem i cujes zvuk i onda se otvara rampa da izadjes. To je jedan manijak koji bi ubio u bilo kojoj traci. Zao mi je samo szo nemamo nacisto ko je vozio, a ko god da je, takva voznja zasluzuje najstrozu kaznu. Ej, ubijes zenu koja je bila vezana pozadi.....ej zemljo....pa koliko vozis, nije to pista za avion nego auto- put....

Ja sam msksim:) ti hteo sam da budem maksim al sam pojo jedno slovo pri regustarciji:)

Vozilo u kom je zena koja je poginula je moralo imati tag. I stalno se mora gledati pozadi kad se peiblizavas rampi. Ako naleti babic od pozadi (princeza teodora kraljica instagrama kruna na glavi) onda moras biti spremena da nagazis i gas do daske pa makar imao tag. Tada lomi rampu spasavaj se da te ne skuje babic od pozadi ili neki narkoman tatin sin a tata privatnik prijava na 30 000 din kupio sinu bmw X7
 
I samo da dodam kako da se pravilno priblizite vecim rampama vrcinu npr. Znam da ovo ne moze na preljini ali na vrcinu moze. Znaci priblizavas se i spustas brzinu polako sa 130 na 100 pa na 80 pa na 60...gledas portale za enp. Gledas propaznost a istovremeno gledas retrovizor pozadi da li ide babic. I gledas najprazniji ENP portal ali pazis da se neki slepac na divljaka ne ubaci u ENP koji si ti namerio jer je on pun. Pazis da nema busa i kamion u toj ENP traci i pazis da nema strucnjaka koji tu hoce kesom da plati. Kad se priblizis rampi i spustio si na oko.50 pazis mozes sa 40 a mozda i sa 60 da prodjes. Zimi je klizavo oprez. Ne gledas sta ti je ostalo i koliko kosta nebitno je samo gledas ide li babic pozadi. Cim se digla rampa dajes gas pazis ima li napaljenih sto se loze da daju gas do daske kad prodju rampu da te ne iseku. I tek kad si usao na AP sa dve trake tek onda si bezbedan. Naravno tokom cele voznje na AP gledas ide li babic od pozadi
 
@Earthmoving Kako si to zamislio da ljudi sa Zvezdare plate manje registraciju i akcize zbog kolicine "asfaltnog puta/minut vozilu" u odnosu na ljude sa Koking broda samo da mi je znati. Ali na stranu i to, nego kad toliko kukas na gradski zivot u odnosu na unutrasnjost pa prosto je - odseli se iz Bga i imases sve benefite koje sad vidis kao negativne strane.
 
@Earthmoving Nema ti druge nego da se seliš iz BG. Samo nemoj neki manji grad u Srbiji jer ćeš odmah postati građanin drugog reda. Dete kada ti se rodi dobijaće samo pomoć od repbulike ali ne i pomoć Grada Beograda koja je pozamašna. Osnovne životne namirnice će ti odmah poskupeti (ulje, brašno, šećer) jer su mnogo skuplje u malim marketima nego u megamarketima u BG koju je blizu logističkih centara. Autobus ćeš morati plaćati jer je malo teže švercovati se nego u BG :). Prosečna plata u struci će ti znatno opasti.
Moj ti je savet da se seliš u infrastrukturno razvijene gradove zapadne Evrope ili severne Amerike. Biraj bogate regije sa razijenom infrastrukturom. Ne moraš da odvajaš "samodoprinos" kad je već sve napravljeno. Ako si radan i sposoban, zaradićeš dosta novca i imaćeš vladavinu prava da to i sačuvaš.
U BG skoro neće biti dobro po pitanju infrastrukture. Previše je nakaradno izgrađeno da bi se sad sve rušilo i menjalo. Posle BG na H2O nam sledi rušenje "fabrika" po Novom Beogradu i zidanje još zgrada bez parking mesta a iako ga bude možda nećeš moći da kupiš jer se polako nameće trend da "investitor" iznajmljue parking mesta stanarima, pa ceo život moraš nekom nešto da plaćaš. Ostatak Beograda ne moram ni da kometarišem ali slična priča ako ne i gora.
 
Zasto se kod nas putevi rade nekvalitetno, i ofrlje, a naplate se kao da su uradjeni kako treba? Novi putevi pobele za mesec dana, kao da i nema katrana u asfaltu, rupe pocnu da se pojavljuju posle pola godine? Zasto auto poskakuje po novim autoputevima kao da su stari 20 godina? Zasto nema nikakvih standarda, kontrole, zasto nikad niko nije zavrsio u zatvoru zbog toliko lopovluka? :blah:
Screenshot_20200827-122638_Gallery.jpg
 
@Acoo Zato što ne postiji pravna država odnostno vladavina prava. Napominjem da puko sprovođenje zakona nije isto što i vladavina prava. Npr. ja mogu da donesem zakon da sva tvoja imovina sada moja i da ti oduzmem imovinu i kažem čuvenu rečenicu: Sve je urađeno po zakonu!

Ok. Da dopunim ili ovako zvučim kao neka NVO iz neke obojene revolucije :).

Skup prava kao unapred dogoveronih pravila igre i jaka centralizovana vlast koja ta prava sprovodi su garant da će neki stvari biti urađene kako je dogovoreno. Na konkretnom slučaju puta, bi inspektor utvrdio nepravilnosti u skladu sa zakonom (sandardima pravilma), podeo prijavu da se to ispravi. Sud bi presudio i izvođač bi morao da to koriguje o svom trošku. U suprotnom, vlast bi mu zaplenila imovinu i namirila oštećenu stranu.

Mi to nemamo, kod nas se pravila igre menjaju tokom utakmice. Na konkretnom primeru: ako bi inspektor i kojim slučajem podneo prijavu, zasedao bi organ paradržave i inspektor bio bi nateran da promeni iskaz i kaže, ja sam bu**** nisam dobro video. Sve je u redu.
Ovakve ekonomske institucije koje izvlače bogastvo teže da naprave i političke institucije (donošenje zakona gde sva tvoja imovina postaje moja ili da je garancija na put samo 1 godinu) da to izvlačenje olakšaju. To je ta negativna spirala i takva društva neminovno slabe i propadaju.

Ako postoje isntitucije, čak iako bi inspektor prećutao nepravilnosti, bilo bi dovoljno da se građani pobune pa da neki nadležni organ pokrene postupak i da se opet dovede u stanje u kome treba da bude. Ovde navodim JAVNOST kao faktor. Kod nas i nema javnosti. Ili ne može da se čuje ili se istroluje toliko da se razvodni postavljeno pitanje. Acoo da li znaš mesto osim ovog foruma na kome možeš da postaviš ovakvo pitanje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769597#p769597:3p9zyto8 je napisao(la):
msksim1 » Čet Avg 27, 2020 8:06 am[/url]":3p9zyto8]I samo da dodam kako da se pravilno priblizite vecim rampama vrcinu npr. Znam da ovo ne moze na preljini ali na vrcinu moze. Znaci priblizavas se i spustas brzinu polako sa 130 na 100 pa na 80 pa na 60...gledas portale za enp. Gledas propaznost a istovremeno gledas retrovizor pozadi da li ide babic. I gledas najprazniji ENP portal ali pazis da se neki slepac na divljaka ne ubaci u ENP koji si ti namerio jer je on pun. Pazis da nema busa i kamion u toj ENP traci i pazis da nema strucnjaka koji tu hoce kesom da plati. Kad se priblizis rampi i spustio si na oko.50 pazis mozes sa 40 a mozda i sa 60 da prodjes. Zimi je klizavo oprez. Ne gledas sta ti je ostalo i koliko kosta nebitno je samo gledas ide li babic pozadi. Cim se digla rampa dajes gas pazis ima li napaljenih sto se loze da daju gas do daske kad prodju rampu da te ne iseku. I tek kad si usao na AP sa dve trake tek onda si bezbedan. Naravno tokom cele voznje na AP gledas ide li babic od pozadi
Slatko se nasmejah...ali je bas ovako, bas! Realno imamo ENP traku, ali nisi nikad nacisto.... Moj zakljucak je da osim za babiceve vozace ili njega i ENP traku treba pazljivo koristiti. Dobra je, samo provezes kroz nju, ali bez divljanja. Ljudi neshvataju da je mala usteda u vremenu kad se vozi brze,a rizik ogroman.

Sto se tice Bg i uopste svega, ova Korona je mnogima pokazala da se moze raditi od kuce, mnoge profesije to mogu. Ne znam zasto to nije cesce, cak postoje studije koje kazu da je i ucinak bolji.
Mi smo nekoliko puta zakacili spic u Bg, meni nije jasno kako ljudi zive svqki dan. Definitivno samo bolje, urednija mreza autobusa, pa i taj metro ako ikad bude... Bg je veliki grad ali ljudi nemaju standard kaou inostranstvu da ih svugde voza taksi i onda haos
 
Vrh