Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

29.06.2015. Mislođin,početak zemljanih radova na izgradnji buduće petlje...



 
otpočeli su radovi i u reonu "male Kolubare" kad se skrene s glavnog puta za Mislođin pa pogled desno prema Kolubari...





 
i na kraju mog današnjeg izveštaja s terena ekskluzivne fotografije početka radova na izgradnji budućeg mosta preko reke Kolubare...koji će raditi italijani koliko sam čuo s terena.
s Mislođinske strane...




i s Obrenovačke strane...


 
Neznam dali je bilo u prijasnjim postovima ali me zanima dje ce biti naplatna rampa na autoputu? :bg4:
 
Једино логично решење би било да буде исти начин плаћања као и на коридору 10. Када би овде биле рампе више би се користио аутопут и тада би вероватно многи размишљали да купе таг за бесконтактно плаћање путарине а то би значајно убрзало проточност
 
Evo i jednog normalnog mišljenja o hrastu Protojerej-stavrofora Stojadina Pavlovića

http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/ ... ja.sr.html

Важно је да се у овом случају религиозно одвоји од сујеверног. Храст не може бити црква нити светац. Храст се не може сматрати светињом. Светост припада људима јер су они освећени Духом Светим.

Ако је код храста некада била литија, она то може бити и у будућности у непосредној близини. На новоопредељеном простору требало би да буду засађени нови храстови међу које ће се поставити и заштите од пропадања, а од стабла постојећег храста начинити мала крајпуташица са крсним знаком. Новоустановљено место окупљања мештана може да буде и одмориште за путнике. На тај начин ће бити подигнут велики споменик и храст ће много дуже живети него у постојећем виду.
 
Evo i updatea sa deonice Lajkovac-Ljig.

Prvo Županjac, ponedeljak 29.6.
DSCN3944.jpg




Pepeljevac, utorak 30.6.






Kao što vidite, na trasi nema NITI JEDNOG radnika. Sredinom juna sve je vrvelo od njih ali poslednje dve nedelje nema nikog.

Radova ima nešto na prilazima, kao što je kamenolom Majdan u Pepeljevcu gde se kopa, a zatekao sam i jednu mašinu gde se gradi prilazni put, verovatno seoski put za nadvožnjak ili podvožnjak u Bogovadji.



U samom kamenolomu se dosta radi, ne znam da li je sav materijal za autoput ali je logično da jeste.



Iako nema mnogo radnika, na trasi vidjam kipere, pickup kamionete i ostala vozila kojih tu nije bilo pre i za koje je jasno da učestvuju u radovima, pa pretpostavljam da radova stvarno ima negde na toj deonici gde nisam prilazio (iako mi nije jasno gde bi to moglo biti).
 
Ljig-Preljina...otvara se za otprilike godinu dana.
 
Деоница Љиг-Прељина

Финансирање:
Деоница Љиг – Прељина, вредност радова: 308 милиона евра (кредит Републике Азербејџан)

Деоница Љиг – Прељина (Л=40,36 км) састоји се из три деонице:
Доњи Бањани – Бољковци (Л=10,72 км)
Бољковци – Таково (Л=12,57 км)
Таково – Прељина (Л=17,07 км)

Главни извођач радова је грађевинска фирма Азвирт, Азербејџан.
Очекивани рок завршетка радова 25.08.2016.

На самој траси налази се велики број објеката и то:
- 5 тунела:
Голубац, дужине 125 м
Велики Кик, дужине 200м.
Савинац, дужине 270 м
Шарани, дужине 885 м
Брђани, дужине 445 м
- 78 мостовских конструкција и надвожњака укупне површине од око 60.000 м2.
- 40 регулација водотокова са делимичним измештањем корита река у дужини од око 21,5 км,
- 46 потпорних зидова укупне дужине од око 6,1 км, 28 заштитних зидова од буке укупне дужине од око 7,3 км

Овај део трасе аутопута Е – 763 пројектован је као брдско – долинска варијанта.
На овој траси предвиђена је изградња две петље: Таково и Прељина, као и три одморишта.
Пројектну документацију израдили су Саобраћајни институт ЦИП (за деоницу Таково-Прељина) и Институт за путеве (за деоницу од Љига до Бољковца и деоницу од Бољковца до Такова).
Уговором о кредиту предвиђено је да азербејџанска фирма буде носилац посла, док ће домаћа оператива бити ангажована у физичкој реализацији посла у односу од минимум 49% од укупне уговорене вредности радова.

slika006.png


Izvor: Koridori Srbije
 
Kako napreduju radovi na ostalim deonicama i za kada je planirano da te deonice budu zavrsene?
Znam da se grade deonice Obrenovac - Ub, Ub - Lajkovac i Lajkovc - Ljig.
Bar da spojimo autoput od Obrenova do Preljine do kraja naredne godine!?
 
Hrast je sinoć posečen

Hrast - verski "zapis" na trasi autoputa Beograd - Južni Jadran, na deonici od Ljiga do Preljine, posečen je "na nedostojanstven način", rekao je predsedni MZ Miliša Nikolić, a nalogodavci su to uradili u mraku, krijući se od javnosti.

"Ako je habost trebalo da se sruši, trebalo je to učiniti tokom dana, uz prisustvo sveštenika jer je to drvo svetinja staro preko 600 godina i nije red da se seče kada vampiri izlaze", rekao je Nikolić agenciji Beta.

On je istakao da meštani Savinca neće prilaziti mestu gde se nalazio hrast, niti će organizovati bilo kakve proteste jer je to već gotova stvar.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1018809

Hrast nije bio nikakav verski zapis, a spominjanje vampira dovoljno govori o verskim shvatanjima predsednika MZ koji je očigledno dušom u srednjem veku.
 
A vidi ti taj narod šta piše. Puna usta Vučića i Zorane. A da se ovo desilo dok su žuti bili na vlasti klicali bi tom istom Vučiću. Ovim pametnim činom je spašeno mnogo drugog drveća jer autoput neće morati da ide dužim putem a i biće završen brže što znači veću bezbednost u saobraćaju ranije. Osim ako se dušebrižnici iz opozicije ne udruže sa lokalnim vračevima i druidima da blokiraju radove, bacaju crnu magiju i sl.
 
I proslo je 5 minuta slave ekipe iz mz Savinac.
 
Vrh