Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nije možda tema ali jeste autoput.
U pitanju je skandal sa naplatnim rampama koje uskoro "zarobljavaju" Niš.
Neverovatan bezobrazluk.
Nema veze što sam daleko od Niša.
Bruka ako se dozvoli.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Da da,samo se vi pravdajte... nista ne priznajem! Ima da opet odem u ilegalu - jedan post sedmicno pa cu vam nedostajati!

Salim se malo ,hvala @ Stara Mo. Ovaj put je sve proslo glatko kod postavljanja slika,a po nekad zaista treba da si vrstan informatičar pa " smanji rezoluciju, iseci sliku, salji na viber, taj neko da ti vrati, i na kraju neko komentarise uporedo i moras ponovo da se registrujes..."
Salim se ja malo,nesto nam dosadno na forumu. Licno predlazem temu Bajina Basta - Uzice ,trenutno vodimo polemiku zasto K11 ne ide preko Zlatibora ,a deo do Kotromana smo detaljno pretresli :lol:
Tu sam saznala da Ue planira denivelisanu raskrsnicu( nesto tako ) i da kod Krcagova ima ukljucenje na AP kad jednom urade onaj deo za Kotroman.
 
Nadvožnjak kod Mislodjina je dobio belu liniju po sredini danas.
 
Sve ove deonice kojima se diče, ugovorene su ili započete u vreme prethodne vlasti.
Lično, neku veliku korist oblast oko Užica videće tek kad se uradi Preljina - Parmenac i to je trebalo da bude prioritet. Pre ovčarskih brda, trrbalo je bušiti dolinu Morave i uraditi tih nekoliko km. Dotle, ja se držim Dvčibara, Mionice i Bogovađe. I dalje je to najbrži put Ue - Bg.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672585#p672585:1hxojsro je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 11:11 pm[/url]":1hxojsro]Sve ove deonice kojima se diče, ugovorene su ili započete u vreme prethodne vlasti.
Lično, neku veliku korist oblast oko Užica videće tek kad se uradi Preljina - Parmenac i to je trebalo da bude prioritet. Pre ovčarskih brda, trrbalo je bušiti dolinu Morave i uraditi tih nekoliko km. Dotle, ja se držim Dvčibara, Mionice i Bogovađe. I dalje je to najbrži put Ue - Bg.
Misliš preko Požege i Kosjerića?
 
Moja procena - do Boljara će biti završeno do kraja 2025. Primam opklade.
 
Da Miro, I meni bilo cudno sto za trud uporednih satelita nisi imala ni jedan lajk, pa se ulogovah samo da ti ga dam. Tako da mi savest cista, ali sad je sve ok, vidim da imas cak 10 lajkova. Ako lajkovi vec postoje na raspolaganju, sto ne nagraditi neciji trud I doprinos temi, posebno ovako kad su u pitanju konkretne slike. Znam da si ono rekla u polu-sali, ali sustinski si bila u pravu.
 
Što bi Gaga rekao "plusić uknjižen" :)
 
Hehe da, to mu je zastitni znak, uvek kad ga da tako kaze. Ali pazite ovu racunicu. Ako neko besplatno ulozi trud par minuta ili vise u neke slike I korisne informacije, sto da se ja ne ulogujem par sekundi I dam isto tako besplatan plus. Da platim sa 10 svojih besplatnih sekundi necijih nekoliko besplatnih minuta. Pa zar opet nisam u plusu u toj razmeni besplatnog vremena, ako sam dobio neke korisne informacije?
 
Hehhehe hvala vam obojici. U pravu si Earth ,polu istina je bila. U principu sta ce meni znaciti like - nista,ali bas sam se potrudila. I zato" Lajkove na sunce"

sad cu da citiram Igora ,da se on ne muci posto ce napisati garant " vratimo se temi" :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672606#p672606:39jy6ej2 je napisao(la):
Mac » Sre Okt 23, 2019 1:00 am[/url]":39jy6ej2]Moja procena - do Boljara će biti završeno do kraja 2025. Primam opklade.
Ako bude do Požege, smatrajmo to uspehom.
Pa praktično je već 2020. A i čemu da bude, kad crnogorska neće biti gotova još desetak godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672593#p672593:2r00ino2 je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 11:29 pm[/url]":2r00ino2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672585#p672585:2r00ino2 je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 11:11 pm[/url]":2r00ino2]Sve ove deonice kojima se diče, ugovorene su ili započete u vreme prethodne vlasti.
Lično, neku veliku korist oblast oko Užica videće tek kad se uradi Preljina - Parmenac i to je trebalo da bude prioritet. Pre ovčarskih brda, trrbalo je bušiti dolinu Morave i uraditi tih nekoliko km. Dotle, ja se držim Dvčibara, Mionice i Bogovađe. I dalje je to najbrži put Ue - Bg.
Misliš preko Požege i Kosjerića?
Pisao sam ovde već. Ni Požega, ni Kosjerić. Uz nekoliko km lokalnih puteva, iz u Ue do ulaska u Bgd ima oko 150km, što se uglavnom pređe za oko 2 i po sata. Iz Ue se izađe na R174. Zatim se krene ka Pž lokalnim, ali odličnim putem, pa opet na jedan seoski 3km do Glumča. Tu se izlazi na put Pž - Kosjerić, pa skrene ka Divčibarama. Sa Divčibara kroz Mionicu, i kod Bogovađe na Ibarsku. Ni jednim drugim putem nisam postigao bolji rezultat, a nije naporan. Posebno, izbegava se Čačak, naplatna rampa, gužva na izlazu sa AP i Obrenovački put.
 
To bi trebalo da izgleda ovako nekako https://www.google.com/maps/dir/Uži...645cf2177ee4!2m2!1d20.4489216!2d44.786568!3e0

pokit-3416a75f4cea9109507cacd8e2f2aefc.jpg
 
3 h 9 min. Могуће ако не налетиш на сахрану у Јежевици. У случају да налетиш додај још 45 минута, моје искуство.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672627#p672627:2bcfhxvj je napisao(la):
branik » Sre Okt 23, 2019 7:37 am[/url]":2bcfhxvj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672606#p672606:2bcfhxvj je napisao(la):
Mac » Sre Okt 23, 2019 1:00 am[/url]":2bcfhxvj]Moja procena - do Boljara će biti završeno do kraja 2025. Primam opklade.
Ako bude do Požege, smatrajmo to uspehom.
Pa praktično je već 2020. A i čemu da bude, kad crnogorska neće biti gotova još desetak godina.
Slazem se, mislim da ce deonica do Pozege da se gradi bar 3 godine, jer je najteza do sada objektivno. Do tada bi trebalo da se potpise neki ugovor za deonicu do Boljara a to ce tek biti zahtevna deonica, koja mislim bez 5 godina tesko da moze da bude gotova.
Radovace me da vidim da me kinezi demantuju ali cisto sumnjam :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672638#p672638:26zi1k0n je napisao(la):
branik » Wed Oct 23, 2019 8:39 am[/url]":26zi1k0n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672593#p672593:26zi1k0n je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 11:29 pm[/url]":26zi1k0n]
Misliš preko Požege i Kosjerića?
Pisao sam ovde već. Ni Požega, ni Kosjerić. Uz nekoliko km lokalnih puteva, iz u Ue do ulaska u Bgd ima oko 150km, što se uglavnom pređe za oko 2 i po sata. Iz Ue se izađe na R174. Zatim se krene ka Pž lokalnim, ali odličnim putem, pa opet na jedan seoski 3km do Glumča. Tu se izlazi na put Pž - Kosjerić, pa skrene ka Divčibarama.

Na priloženoj slici sam ubeležio moguću trasu. Jel to ono o čemu si pisao ?
Malo je sitna karta na klikni na sliku da se uveća. Hvala !

 
Inace taj put od Mionice preko Divcibara, Jezevice do Pozege je bas lep i nema guzve. Jedino uspon na Divcibare 10tak minuta krivina, i kasnije spustanje posle skretanja slicno tolko. Ali ja bi isao pre Obrenovac-petlja Lajkovac pa ka Valjevu, Mionici i dalje navedenim. I mozda kasnije Surcin-Obrenovac kad se pusti za koji mesec. Znaci Surcin-Obrenovac 10tak minuta, Obrenovac-petlja Lajkovac 20tak minuta, pelja-Divcibare 50 minuta, Divcibare-Pozega 40tak minuta, znaci Bg obilaznica-Pozega tim putem 2h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672678#p672678:2fnpaks6 je napisao(la):
vlasta » Сре Окт 23, 2019 10:38 am[/url]":2fnpaks6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672638#p672638:2fnpaks6 je napisao(la):
branik » Wed Oct 23, 2019 8:39 am[/url]":2fnpaks6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672593#p672593:2fnpaks6 je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 11:29 pm[/url]":2fnpaks6]
Misliš preko Požege i Kosjerića?
Pisao sam ovde već. Ni Požega, ni Kosjerić. Uz nekoliko km lokalnih puteva, iz u Ue do ulaska u Bgd ima oko 150km, što se uglavnom pređe za oko 2 i po sata. Iz Ue se izađe na R174. Zatim se krene ka Pž lokalnim, ali odličnim putem, pa opet na jedan seoski 3km do Glumča. Tu se izlazi na put Pž - Kosjerić, pa skrene ka Divčibarama.

Na priloženoj slici sam ubeležio moguću trasu. Jel to ono o čemu si pisao ?
Malo je sitna karta na klikni na sliku da se uveća. Hvala !


file.php
može još malo da se skrati, ima prečica koja ne ide kroz Lunovo selo već direktno izbija u Tvrdiće. Doduše put je dosta uzak i krivudav.
 
Da pojasnim ovu sliku Vlastinu ,ja koliko znam put preko Vranjani je uvek bio loš, ne znam kako je sad. Ovo na dalje od Zdravcica preko Lunovog Sela je odlicno i imaju dve varijnte Tvrdići i preko Karana ( bez smeha molim), to je stari put za Ue i sad ga svi koriste jer su radovi do Uzica na 3 mesta.
Sa druge strane, dalje kad se nastavi i na delu ka Kosjeriću ili preko Ježevice ,bili su radovi celo leto ,tako da i to treba proveriti.
I da se niko ne iznenadi ( kao mi jedne godine) čim se smrači na Divčibarama očekujte i poledicu u ovo vreme.
 
branik":369dh9h7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672593#p672593 je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 11:29 pm[/url]":369dh9h7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672585#p672585 je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 11:11 pm[/url]":369dh9h7]Sve ove deonice kojima se diče, ugovorene su ili započete u vreme prethodne vlasti.
Lično, neku veliku korist oblast oko Užica videće tek kad se uradi Preljina - Parmenac i to je trebalo da bude prioritet. Pre ovčarskih brda, trrbalo je bušiti dolinu Morave i uraditi tih nekoliko km. Dotle, ja se držim Dvčibara, Mionice i Bogovađe. I dalje je to najbrži put Ue - Bg.
Misliš preko Požege i Kosjerića?
Pisao sam ovde već. Ni Požega, ni Kosjerić. Uz nekoliko km lokalnih puteva, iz u Ue do ulaska u Bgd ima oko 150km, što se uglavnom pređe za oko 2 i po sata. Iz Ue se izađe na R174. Zatim se krene ka Pž lokalnim, ali odličnim putem, pa opet na jedan seoski 3km do Glumča. Tu se izlazi na put Pž - Kosjerić, pa skrene ka Divčibarama. Sa Divčibara kroz Mionicu, i kod Bogovađe na Ibarsku. Ni jednim drugim putem nisam postigao bolji rezultat, a nije naporan. Posebno, izbegava se Čačak, naplatna rampa, gužva na izlazu sa AP i Obrenovački put.
Bravo branik!
A pitao sam te ovo jer sam se jednom žureći iz Bg ka Ue a naisavsi na zastoj kod Stepojevca sišao sa Ibarske i prepustio se navigaciji koja me je nekako dovukla do Lajkovca a onda ka Valjevu do Kosjerica i onda ne ka Pozegi vec baš iz Ks ka Uzicu. Još u Kosjericu me navela na slepi put pa sam ipak na kraju došao do Ue preko Požege naletevsi na radove na putu i na kraju zakasnih na sud, nekih desetak minuta.
Hvala branik na korisnim informacijama.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ali zašto od Mionice na Bogovađu i Ibarsku, kad je na 15 min od Mionice ulaz na autoput na petlji Lajkovac, a odatle 20 min do Obrenovca i sutra +10min do Surcina, tj Bg obilaznice? Znači za 45 min od Mionice možeš stići do Bg obilaznice, a od Minoce preko Bogovađe i Ibarske do Beograda nema šanse za to vreme.
 
BRANIK,

jel možeš da mi potvrdiš ovo moje nacrtanije ili ima neka ispravka ?
 
Bio sam na poslu. Sorry.
Potvrđujem. Može ono П da se prepreči kroz Tvrdiće, ali se objektivnobne dobije ništa. Kraće je 2,5km nego preko Lunovog Sela, ali je naokolo brže i ne iskaču lokalni trkači iz trnja. Put kroz Vranjane je sređen, i jedino ima podvožnjak ispod pruge u Glumču male visine. Ništa veće od kombija ne ide tuda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672701#p672701:3dbjygbj je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 23, 2019 11:38 am[/url]":3dbjygbj]Ali zašto od Mionice na Bogovađu i Ibarsku, kad je na 15 min od Mionice ulaz na autoput na petlji Lajkovac, a odatle 20 min do Obrenovca i sutra +10min do Surcina, tj Bg obilaznice? Znači za 45 min od Mionice možeš stići do Bg obilaznice, a od Minoce preko Bogovađe i Ibarske do Beograda nema šanse za to vreme.
Pisao sam o dolasku do ulaza u Beograd. Konkretno, Maričke ulice. Godinama mi je porodica bila tamo, a ja u Ue i petak - ponedeljak sam testirao. Dobra strana je što na najvećem delu trase voziš svojim ritmom, bez drugog saobraćaja koji te ometa i bez nnogo gledanja u brzinomer. A ima gde i da se nagazi. Do otvaranja MV, dobra trasa je bila levo skretanje u Mionici, pa Divxi, Slovac, Ub, Obrenovac, Bg. Sada je obesmišljena, a što se mene tiče, taj điro d Srem budući, još manje ima smisla.

Miro, i Drvopro,
Poslednjih godina jako je oživeo saobraćaj putem 174, od Kosjerića, preko Karana (imate tu divnu i vrednu crkvu iz 1335.) do Užica, jer navigacije to izbacuju kao najkraću trasu ka moru. Prolazi ogroman broj stranaca, a put je u lošem stanju od ulaska u opštinu Ue do L. Sela (Dobrodola) (asfaltiran 1974.) Dalje, ka Užicu je u pristojnom stanju, jer je rekonstruisan '88-91. Poslednjih godina, 3-4, zapušten je, povremeno se pokosi i baš velike rupe zapljeskaju lopatom. Nakon ove zime, bojim se da će se potpuno raspasti, a nije u planu pojačanog održavanja. Šteta, jer preko planinice Crnokosa vodi jako zanimljiv put koji je gradio kralj Aleksandar, sa serpentinama, zidanim kanalima, vožnjom kroz šumu i panoramske poglede.
I, još nešto, ali nije reklama: u Karanu, baš pored pomenute crkve, možete pojesti dobru komplet lepinju. I uz lepinju i obilazak crkve, u Užicu ste iz Bgd ili Vojvodine, za isto vreme kao da ste išli preko Ča, bilo Ibarskom, bilo da ste se gurali kroz Umku i čekali putarinu. Probajte, pa javite iskustva. Upozorenje: Nije za previše razmažene vozače koji ne vole da šaltaju a vole tempomat, kao što ni lepinja nije za hipertoničare!
 
Vrh