Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Juče uveče sam prošao prvi put A2 nakon otvaranja deonice Milosđin- Ljig. Od Dorćola do centra Čačka 2 sata 10 minuta uz relativno poštovanje ograničenja.

Kroz Beograd standardna gužva a zatim par zastoja zbog semafora i autobusa oko Umke i Bariča. Do AP oko 45 minuta a zatim sve ok do izlaska za Preljinu. Iskren da budem, ja na "glinenoj" nisam osetio neke veće probleme sa kolovozom. Jedino neprijatnije ulegnuće sam osetio odmah nakon izlazne rampe za Ljig.

Katadiopteri na ogradama daju odličan pregled pravaca...

Kod Preljine neprijatno iznenađenje - kolona od pre isključenja pa do naplatne stanice. ENP ne vredi ništa do nekih 100m pred naplatnu rampu.

Što se petlje Obrenovac tiče, bar sa ove strane je sve spojeno. Jedino će biti malo nezgodno sa kružnim tokom odmah nakon nadvožnjaka, ali to valjda neće dugo...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Moj utisak za Surčin Obrenovac,bez neke euforije mi se čini kao da jure neki rok ispred,možda čak i 1 Decembar,možda me samo utisak vara,a možda Pančevac čuje neke vesti u vezi toga.
 
Iz smera preljine ka obrenovcu otprilike malo pre skretanja za ub se oseti lepo jedno ulegnuce u levoj traci. Barem ja ga fino osetim sa 130. Obraticu paznju kad opet budem isao za tacnu lokaciju. Izgleda da se produbljuje jer u avgustu nije bilo tako
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671464#p671464:2wanlf4z je napisao(la):
мајстор » Sub Okt 19, 2019 6:00 pm[/url]":2wanlf4z]Просто је невероватно да човек који је добрим делом крив за потапање Обреновца и даље остаје на истој функцији, па још уз то и фол Србује. Стварно некада изгледамо како заслужујемо, па кад додамо његове партијске колеге, онога што је запалио новинару кућу, јутку. Па директора наменске у Лучанима. Чудо да уопште опстајемо, мада ако се ово настави нећемо дуго!

Sa jedne strane bas takav haos kakav si opisao u drzavnoj sluzbi a sa druge strane glava ti leti za pogresan zarez i za "5 min do 16h" kod Privatnika i kod Korporacija. Kakvi paradoski!

Mali off: zaprepastio sam se kad sam saznao za napusteni rudnik uranijuma kod knjazevca koji uppste nije ogradjen niti obezbedjen vec samo rdjava zica! Sve na izvolte! A odgovorni Nuklearni objekti srbije ciji se direktor razbacuje sa drzavnim novcem
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671678#p671678:tj5p8jdq je napisao(la):
msksim1 » Ned Okt 20, 2019 12:15 pm[/url]":tj5p8jdq]Iz smera preljine ka obrenovcu otprilike malo pre skretanja za ub se oseti lepo jedno ulegnuce u levoj traci. Barem ja ga fino osetim sa 130. Obraticu paznju kad opet budem isao za tacnu lokaciju. Izgleda da se produbljuje jer u avgustu nije bilo tako

Oseti se i na desnoj. Sto je najgore, ne vidi se nista sporno. 2 puta sam prosao u oba smera i prvi put nisam nista tako primetio, a obratio sam paznju, jer to pripada onoj tzv. "glinenoj". Drugi put sam isao pre tacno 7 dana i skok je bio poprilicno zastrasujuc, tj. posle jedne mirne deonice, auto neocekivano odskoci. Cudi me da s ne javi jos neko sa takvim zapazanjem. Ja sam isao 120 zakljucano na tempomatu, sto je oko 110 realnih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632758#p632758:2cqca1ed je napisao(la):
pwl » Ned Jun 23, 2019 8:38 am[/url]":2cqca1ed]Ja od Ljiga do BG uglavnom vozim 1h, tako da dok ne bude Obrenovac - Surcin, za mene bar nema neke uštede vremena, samo trošak na putarinu, obzirom da treba još 25-30 min do BG iz Obrenovca. Tako da ruku na srce nije me iznerviralo ovo kašnjenje na glinenoj koliko me je razočaralo.

Čim puste do Lajkovca mericu i jednu i drugu varijantu da vidimo koja je brza, cenim da će stari put biti još bolji, prohodniji i brzi jer će deo saobraćaja otići na AP
Evo konačno da i ja isprobam deo AP. I čini mi se da ću i dalje stajati pri ovoj tvrdnji gore od pre par meseci da je ovo najefikasnija varijanta do ČA. Do konačnog zaključka cu doci tek posle još par merenja. U povratku cu ići do Obrenovca celom deonicom pa ću uporediti vremena.

Nedelja popodne, umeren saobraćaj ka Preljini, Tempo Ada - Preljina 1:24h. Ibarskom do Ljiga, I odatle kroz tunel do Preljine autoputem. U isto vreme sam oduševljen tunelom i sto se tako brzo zaobilazi rak rana zvana Ljig, ali i razočaran što ga nisu pustili ranije, kad vidim koliko to znači.

Prolazna vremena, koga interesuju:
00:00 Tempo Ada
00:09 Orlovača
00:18 Skretanje za Veliku Mostanicu (obilazak do Obrenovca br 1)
00:22 Skretanje za Vranic (alternativa do Obr br 2)
00:31 Stepojevac semafor (alternativa br 3)
00:43 Skretanje za Lazarevac
00:46 OMV Lajkovac
01:01 Naplatna stanica Ljig
01:04 Dići, staro uključenje na AP
01:15 Takovo
01:24 Preljina
Takodje užasna kolona na rampi u Preljini, toliko da ću uzeti TAG kolko sutra, samo da proverim da li mogu da ga koristim na različitim vozilima iste kategorije bez nekih penala. :D

Putarina 180 RSD. Cenim da je ovo najbolja (ako ne i najbrža) varijanta u ovom trenutku, Dok se otvori deo do Surcina pa ćemo meriti ponovo :D
 
Mozes jedan TAG da koristiš na više vozila, ako je za fizičko lice...
 
Pwl, mislim da ce na kraju utisak biti subjektivan tj.svako ce imati po negde pravo.
Vreme voznje npr mi konkretno ( prolazimo pored Ade ) sa delom AP do Obrenovca smo skratili za 30min. Opet vidim da mnogi i na ibarskoj dodju jako brzo, verovatno zavisi od guzve.
Mislim da je,za sada a mozda i kad bude do Surcina, pitanje da se vozi lagodnije pa da se ceka u koloni ( bilo od Obrenovca ili od Surcina) ili da se vozi Ibarskom koja znamo kakva je,ali nema bas zastoja pa je tu prednost.
Ona se nama smucila jer ljudi voze kao ludi, to se pretice nenormalno, a ima od zapreznih kola pa na dalje raznih vozila...
E sad nekome to ne smeta, ili putuje kad nije guzva. Sa druge stranr mi nismo isli kad je spic u Obrenovcu pa ne znamo razmere katastrofe.

Mada ova ulegnuca sto se pominju mogu nas sve vratiti na stare staze
 
Iskreno mislim da su ubrzali ove radove da ugrabe dok je finog vremena, mada ostaje tu još posla oko crtanja traka, postavljanja bankina i znakova... Iskoristiće oni fino preostala dva mjeseca da finiširaju sve šta treba.

Kad završe ovaj dio, nažalost nećemo imati šta više da pratimo, ovo sa Preljina Požega izgleda nikud ne ide niti ima kakvog pomena, a spajanje sa NBG tek treba da počne u maju, ako im je vjerovati. I pritom čuo sam neke glasine da ni za jedno ni za drugo nije gotovo sa eksproprijacijom u potpunosti, a ne bi me ni to čudilo.

Mada, ja to gledam sa pozitivnije strane, taman da skupim nešto para i kupim nekog fau vea benzinca kroz ovih nekoliko godina, pa da doživljaj dolaska iz BG do Požege bude potpun. :mrgreen:
 
Sentinel Surčin-Obrenovac. Juče, Subota, 19-Oktobar, samo krajnje tačke:

Petlja Surčin jug:

Pogledajte prilog 1


Petlja Obrenovac:



Na mostu ostala je samo sredina leve trake.

Da li je neko juče-danas video nadvožnjak za Obrenovac iznad autoputa - da li su asfaltirane obe pristupne strane ?
 
Da dovršim utiske sa povratka (odlaska) iz Čačka danas između 11 i 13 h: opet je rampa u Preljini usko grlo, jer se stvorila omanja kolona pred jedinom otvorenom ulaznom rampom koja služi i za ENP i za ostale.

Glinena u pravcu ka Beogradu mi se čini neravnijom nego što je to u suprotnom smetu. Čak se osete i češljevi na pojedinim nadvožnjacima. Rampa se fino prolazi, a posle opet sporija vožnja do Beograda. Oko 45-50 min trajao put od kraja AP do Karaburme. Sve u svemu, od Preljine do Karaburme oko 2h 10 minuta nešto laganije vožnje.

Nadvožnjak kod Obrenovca mi se čini gotov, samo još fale linije da se icrtaju. S druge strane, onaj dalji nadvonjak, fali gotovo ceo nasip koji će ga spojiti sa tlom. Vidi se da se intenzivno radi.
 
Završena ograda i na drugoj strani nadvožnjaka kod Obrenovca, asfalt završen, za par dana bi trebalo da ga puste.
 
Dobro je, imali su srece sa vremenom u oktobru koji je cesto dosta kisan. Ako puste ovih dana nadvoznjak za Obrenovac, onda imaju mesec-dva dana da spoje autoput tih 100-200 metara ispod nadvoznjaka. Nejasno mi sto toliko dugo nisu nasuli zemlju za spustanje sa drugog nadvoznjaka, na petlji? Ali u ptincipu, deluje da sve i dalje ide ok. A sto se tice nastavka ka NBg katastrofa da tolke godine nista nisu mogli da urade da zapocne tih najprostijih 9km po ravnici, bez mostova, bez ikakvih problematicnih objekata. Ne znam dal Igor rece da je taj deo prebacio u gradske teme, ali ako ovo radi gradska vlast, tj nista ni tu ne radi, onda su ubedljivo najgori.
 
Nadvožnjak jutros izgleda kao da nedostaju samo bele linije i može da se pušta.
 
Zemljani ima ta posebna tema gde ima dobrih inf. koje iznosi forumaš Belka .
 
Da, uspeo sam da je nadjem pa sam citao, ali jos nista konkretno, plus na satelitu se jasno vidi da se taj deo nadovezuje na autoput (isto kao Obrenovac-Surcin na stari deo ili sto treba Cacak na Pozegu, isti je zavrstak trase pripremljen za nastavak), pa mi je nepotrebno komplikovanje da se tema deli u xy delova (vec je ranije podeljena na nastavak autoputa u Cg, pa ce verovatno i krak ka Kotromanu biti podeljen itd... ko da ima ne znam kolko vesti pa ne mogu sve stanu u ovu jednu, posecenu temu).
 
Zemljani, nemoj mnogo kritikovati sajt da ne bi Igor administrator poceo da brise tvoje objave kao sto vec brise moje... :D :D :bash: :bash: :bash:
 
Ne znam sto bi mi se brisao odlican predlog, I sam Igor je podrzao Caribroda da stavlja slike K10 nastavka istocnog kraka u Bugarskoj, a ovo sto ja predlazem je to isto. Jer, da je ceo K11 ovde, od Bara do Surcina, I dalje ka NBg, I sutra Vrscu, mislim da bi ova tema bila jos dinamicnija, sa vise materijala, a ovako masa ljudi (ukljucujuci I mene) ni ne vidi te informacije na drugim, manje posecenim temama, poput Cg ili Surcin-Vojvodjanska. Dakle, kritika/predlog dati u najboljoj nameri :) A za brisanje postova, mislim da nije nista licno prema tebi, meni je do sad obrisano mozda I stotinu "politicki nekorektnih" postova :) Kad bi se vodila neka statistika broj@ obrisanih postova, mislim da bi bio pri vrhu :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671941#p671941:1w1095ku je napisao(la):
vlasta » Pon Okt 21, 2019 12:05 pm[/url]":1w1095ku]Nego gde nam je Mira ?

Nešto se ućutala.
:dil: e nek sam nekom nedostajala! Salim se, jednostavno zatišje je na forumu. Nema mnogo vesti. Sve se svelo na cekanje Sv.Nikole. mozda kad krenu spajanje starog i novog AP bude vise slika,komentara...

Ako budem pronasla tekst o nastavku ka NBG gde su izjavili da je to nastavak K11,sve mi se cini da ima takva izjava i onda nek Igor spoji teme, i ja mislim da je glupo razdvajati
 
Da slazem se da je bolje tako,da bi svi komentari i slike bili na jednom mestu. A sto se drugoga tice ,aposlutno sam siguram da brise moje kada god moze..Ne pisem o politici,ali zbog jednog licnog konflikta kada sam mu ukazao da ne postuje Igor sva pravila i da nije isti kriterijum prema svima , postao je izuzetno osvetoljubiv prema mojim komentarima,hehehehehe.... :D :D :D
 
Deonica predstavlja deo autoputa "Miloš Veliki" (Koridor 11) i funkcionalnu vezu sa Beogradom, dužine 7,9 kilometara.

http://rs.n1info.com/Biznis/a508650/Pot ... rcina.html

E sad ,rqzumem i ovo https://www.google.com/amp/s/www.blic.r ... eograd/ART

Ali isto tako Cacak moze da kaze " hvala AV sto cemo dobiti AP." Ne znam ko finansira ovo,ali ako je Bg opet nije razlog da ne bude deo ove teme. Jer to je veza sa K11 sad,što Beogradu treba 25 ulaza na AP mene iz Pz se ne tiče,ovo se pravi specijalno za K11.
 
Zamisli Kineze koji prave 16 hiljada kilometara autoputa godišnje, da se ovako planira, 7,9km autoputa za tri i kusur godine :). Oni će da naprave u Kini 50 hiljada kilometara dok mi napravimo 8km :).
Zanimljiv komentar na svakoj objavljenoj vesti:
"Gagi, dipl. ing. saobraćaja
18.08.2019.| 23.17
Pedantni slovenci su izračunali da ih je 8,4 km. auto-puta Divača – Dane koji je izgrađen na sličnom – lakom terenu kao teren na kome će biti izgrađena i deonica Novi Beograd – Surčin dužine 7,9 km., koštao 20 mil. USD, dok je na malo težem terenu izgrađena deonica auto–puta Šentilj – Pesnica dužine 9,5 km., koja je koštala 34,2 mil. USD. Dakle, više je nego očigledno, da je cena od 70,5 mil. USD za deonicu od 7,9 km. prevelika, da ne kažem »prenaduvana« pa se postavlja pitanje, da li se izvođaču iz Kine time možda »plaća« i neka druga »usluga«."

Ima li ovo veze sa istinom?
 
Nema "veze sa istinom", jer nije samo broj kilometara odlučujući

već i mostovi, raskrsnice i ostalo, pa ne može tek tako da se poredi.

To ne znači da je ova cena odgovarajuća, a i ne znamo sve detalje.
 
Vrh