Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641692#p641692:3rrjy3bc je napisao(la):
Orfanelin » Uto Jul 23, 2019 4:17 pm[/url]":3rrjy3bc]Nesto razmisljam, kada bi se uvele neke vinjete ili neki popusti za ljude koji svakodnevno putuju autoputem. Ljudi iz Cacka bi lagano mogli da rade u Beogradu i da zive u Cacku kada se sve ovo zavrsi. Ako npr radis na NBG a zivis u Cacku mozes za 1h i 10 minuta da stignes bez problema od kuce do posla. Sto i nije tako strasno.

U zavisnosti od udaljenosti autoputa od kuce i posla vrlo tesko to bude ispod sat i po. Kada urade Surcin - Novi Beograd to moze biti oko sat i 10-15 min. Ono sto je puno veci problem je sto bi se za toliko trajanje puta moralo voziti oko ogranicenja 130 na sat, gde je potrosnja goriva jako velika kod vecine kola (od 6 do 10 l na 100km) i ako se uzme prosek od 8, to je dnevno oko 20l goriva, odnosno preko 3000 din dnevno. Ako je prosecno 18 radnih dana u mesecu (kada se odbije odmor i praznici) to je 54.000 din mesecno. Auto bi prelazio 54.000 km godisnje samo za posao i bar oko 10.000 za ostale potrebe, racunaj 3-4 servisa, set guma zimskih i letnjih i zamenu auta na svake 2 godine. U zavisnosti od stanja auta, to bi bio trosak od 600 do 800 eur mesecno, tako da je nebitno kolika je putarina, kada se sagleda taj trosak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641692#p641692:3g07tpjc je napisao(la):
Orfanelin » Uto Jul 23, 2019 4:17 pm[/url]":3g07tpjc]Nesto razmisljam, kada bi se uvele neke vinjete ili neki popusti za ljude koji svakodnevno putuju autoputem. Ljudi iz Cacka bi lagano mogli da rade u Beogradu i da zive u Cacku kada se sve ovo zavrsi. Ako npr radis na NBG a zivis u Cacku mozes za 1h i 10 minuta da stignes bez problema od kuce do posla. Sto i nije tako strasno.
A da se umesto toga izgradi brza zeleznica? Vozovi koji bi isli 200 na sat. Mogao bi da si iz Nisa a da radis u BG
 
Ali ako recimo uskoro imas svoje solarne panele za punjenje svog elektroauta, onda bi troskovi bili prihvatljivi :)
 
Ako danju radis i vozis se dodatno jos tri sata do posla i nazad, kada punis automobil pomocu panela?

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Da li je neko ko je vozio na K11 primetio bilo kakve radove da su izvodjeni ili bilo kakve promene asfalta na trasi preljina dici.
 
Nikolino, da to je realno preveliki trosak za nase bedne plate.
Blagic, pa o brzim prugama kojima se vozovi krecu 200km na sat ne mozemo ni da mastamo jos uvek :) A autoput je realnost.
 
Pa zavisi kolka je autonomija. Za koju godinu bi realno trebalo da bude oko 600km, zavisi kolko imas na kuci solarnih panela, mozes dodatno I na mrezi kuci, I na poslu dok radis da punis I sl. Ide ka tome, svake godine ima poboljsanja, pada cena panela po kw/h (medjutim Evropljani sprecavaju uvoz jeftinih kineskih carinama I do 90%), raste autonomija baterija, pada cena elektrovozila, ali treba jos par godina da bude to to. Dakle danas ne, ali za 3-4 god, sto da ne. U tome I jeste poenta, da covek smanji troskove skupog benizina, uvoza benzina, drzavnih akciza na gorivo, I da pravi kolko moze svoje struje da bude slobodan I sto nezavisniji od drzave, drzavnog novca I energetskih monopolista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641718#p641718:bvl4hl84 je napisao(la):
=nikola= » Uto Jul 23, 2019 4:35 pm[/url]":bvl4hl84]Surcin petlja i naplatna rampa. Fotkano danas. Klik za ful rez.



high quality image upload

Nikako mi nije jasno zašto ovde nije sela detelina već su se pravila dva nadvožnjaka ?
Putevi se seku pod pravim uglom i idealno za detelinu.
 
Da nije zbog pruge sa leve strane?
Ako dobro vidim 3 nadvoznjaka su zavrsena, ostalo samo jos par polja preko pruge? Hvala za slike naravno :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641719#p641719:3r8e5290 je napisao(la):
nikolino » Uto Jul 23, 2019 5:36 pm[/url]":3r8e5290]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641692#p641692:3r8e5290 je napisao(la):
Orfanelin » Uto Jul 23, 2019 4:17 pm[/url]":3r8e5290]Nesto razmisljam, kada bi se uvele neke vinjete ili neki popusti za ljude koji svakodnevno putuju autoputem. Ljudi iz Cacka bi lagano mogli da rade u Beogradu i da zive u Cacku kada se sve ovo zavrsi. Ako npr radis na NBG a zivis u Cacku mozes za 1h i 10 minuta da stignes bez problema od kuce do posla. Sto i nije tako strasno.

U zavisnosti od udaljenosti autoputa od kuce i posla vrlo tesko to bude ispod sat i po. Kada urade Surcin - Novi Beograd to moze biti oko sat i 10-15 min. Ono sto je puno veci problem je sto bi se za toliko trajanje puta moralo voziti oko ogranicenja 130 na sat, gde je potrosnja goriva jako velika kod vecine kola (od 6 do 10 l na 100km) i ako se uzme prosek od 8, to je dnevno oko 20l goriva, odnosno preko 3000 din dnevno. Ako je prosecno 18 radnih dana u mesecu (kada se odbije odmor i praznici) to je 54.000 din mesecno. Auto bi prelazio 54.000 km godisnje samo za posao i bar oko 10.000 za ostale potrebe, racunaj 3-4 servisa, set guma zimskih i letnjih i zamenu auta na svake 2 godine. U zavisnosti od stanja auta, to bi bio trosak od 600 do 800 eur mesecno, tako da je nebitno kolika je putarina, kada se sagleda taj trosak.
to je problem niskih plata tj standarda.
u nemačkoj je prosečna plata preko 3.000 € i onda je dobro da imaju autoput da putuješ iz neke provincije u veći grad ta 1.000 € veću platu i 500 € manje režije.
isplati se i radnicima i poslodavcima koji time povećavaju bazu radne snage.
u Srbiji se to ne isplati.
pitanje je i iz Lazarevca da putujete za BG da li imate račun.
posebno što gubite 2-3 sata života svaki dan i od BG-a ne vidite ništa.
jedino da živite u provinciji i da radite od kuće za neku BG ili inostranu firmu pa da povremeno putujete.
u srbiji i kamioni zaobilaze autoputeve da bi uštedeli neki dinar.
BG-Niš je za kamione 40 € u jednom smeru.
to je dnevnica kamiondžije.
 
Akcize na gorivo ce se nadomjestit na drugi nacin, moj rodjak koji je preko kaze da razvijaju softver on je ukljucen u projekat koji ce sve to da isprati i da ce se po predjenom putu naplacivati. Kaze nece to jos al rade na tome da spremno docekaju gubitke na akcizama za gorivo i sve ostalo kad se omasove elektroautomobili.

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Orfanelin":hoaktm6g je napisao(la):
Nesto razmisljam, kada bi se uvele neke vinjete ili neki popusti za ljude koji svakodnevno putuju autoputem. Ljudi iz Cacka bi lagano mogli da rade u Beogradu i da zive u Cacku kada se sve ovo zavrsi. Ako npr radis na NBG a zivis u Cacku mozes za 1h i 10 minuta da stignes bez problema od kuce do posla. Sto i nije tako strasno.
А како би било да људи имају пристојан посао и плату у Чачку и да не морају да "лагано" сат и десет минута пута два , сваког радног дана путују због тога у Београд?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641784#p641784:1552zdw7 je napisao(la):
Žika » 23 Jul 2019, 20:31[/url]":1552zdw7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641718#p641718:1552zdw7 je napisao(la):
=nikola= » Uto Jul 23, 2019 4:35 pm[/url]":1552zdw7]Surcin petlja i naplatna rampa. Fotkano danas. Klik za ful rez.



high quality image upload

Nikako mi nije jasno zašto ovde nije sela detelina već su se pravila dva nadvožnjaka ?
Putevi se seku pod pravim uglom i idealno za detelinu.

I da su mogli detelinu da naprave dupla truba je dosta komfornije rešenje za vozače. Kod deteline se na četiri mesta, odnosno četiri relativno kratke trake mešaju pravci za ulaz/izlaz.

Sve manje se više grade klasične deteline, uglavnom ako se i rade ili rekonstruišu onda liče na ovo:
http://www.bildergalerie-autobahn-nordb ... 230480.jpg
 
Orfanelin":3vtkzgmz je napisao(la):
Nesto razmisljam, kada bi se uvele neke vinjete ili neki popusti za ljude koji svakodnevno putuju autoputem. Ljudi iz Cacka bi lagano mogli da rade u Beogradu i da zive u Cacku kada se sve ovo zavrsi. Ako npr radis na NBG a zivis u Cacku mozes za 1h i 10 minuta da stignes bez problema od kuce do posla. Sto i nije tako strasno.
Putevi odavno imaju neku vrstu vinjete koja se zove pretplatna karta...jednostavno trebalo bi je pretvoriti u tag malo smaniti cenu i mnogima bi to bila znacajna usteda.
605a13844310d313bf77a4d2c242264a.jpg
 
Stara Mo i Brza fotografijo , da li su gotove naplatne rampe u Ljigu i Lajkovcu?
 
Nisu,za pocetak ce biti po jedna kabina i to ce biti do 15 gotovo da bi svi izlazi bili pokriveni,razlog kasnjenja posebno na Ljigu i Lajkovcu gde ce biti 2 trake su gradjevinsko/imovinski odnosi.
Uglavnom naplata sto se tice operative bice spremna a da li ce vlada castiti neko vreme vidicemo(bar do 1 Septembra)...
 
srdjanprpa":1cmyq00v je napisao(la):
Jel se ovo meni chini ili je ova slika napravljena u Lucanima.

Jeste. Vide se reflektori u pozadini od fudbalskog stadiona Mladost.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pitanje za upucene vidim da ni petlja lajkovac nije zavrsena ona nema veze sa pustanjem autoputa od Preljine od Obrenovca?
I kad se ocekuje da petlja bude gotova ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642027#p642027:3ju80tx0 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Jul 24, 2019 3:49 pm[/url]":3ju80tx0]Jel se ovo meni chini ili je ova slika napravljena u Lucanima.
da to je u Lucanima, dosla da obidje radove posle poplave...dal se radi il se zeza
 
Nešto mi se cini da ce da zbrzaju celu ovu glinenu kako bi pustili 15og, i onda će vrlo brzo da "nadju" nove loše deonice koje će da popravljaju dok se mi vozimo jednom ili u dve trake
 
Da, tako je bila šibicarska fora sa pustanjem Grdelice, pa su odmah posle kratkog vremena zatvorili levu cev tunela Predejane da zavrse ono sto nisu pre zbudzenog pustanja. Ima na Yt snimcima.
 
Vrh