Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Koliko ja znam da i dodatno ukljucenje iz Jurija Gagarina.
 
Ima tri prilaza:

Prvi iz J.Gagarina
Drugi iz Vinogradske od kruznog toka

Ova dva prilaza se spajaju i na njih se spaja
Treci iz pravca Ledina kod skretanja za aerodrom.

Sva tri pravca vode ka obilaznici i dalje ka Obrenovcu.

Imate i sliku sa ucrtanim putevima na temi o nacionalnom stadionu.
 
Ako neko zna cenu puta od Krnjace do Pupunovog mosta možda bi se cena mogla uporediti ali ipak tamo ima dve tri petlje i nekoliko nadvožnjaka
 
Mozda su uracunali i nastavak od kvantasa ispod bezaniskog groblja do kruznog toka u Vojvodjanskoj.
I opet je mnogo.
 
Uračunali su oni skroz desete stvari, 70 miliona za to parče je običan lopovluk. Ako su mogli 10 miliona da plate za krpljenje par km glinene mogu i ovde da podignu ulog. Nas će ti Kinezi i Rusi za autoputeve/železnicu dobro iscediti, braća...
 
Dok ne vidimo projekat nećemo znati o čemu se radi, ali jeste mnogo. Za početak mi pada na pamet ekspropijacija.
A za popravku na k11 ne bih rekao da je samo krpljenje. Videli smo da se iznova rade 2,5km.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615130#p615130:xajfkpx4 je napisao(la):
slaninar » Uto Apr 09, 2019 6:27 pm[/url]":xajfkpx4]70 miliona evra za 9 km 2+2 ?
Da nije malo puuuunoooo?

Za najtežu deonicu u ovom delu hemisfere to je dobra cena. :notok:

Da nam malo ne vređaju inteligenciju ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615151#p615151:2pexgqz6 je napisao(la):
Piccolo » Uto Apr 09, 2019 8:26 pm[/url]":2pexgqz6]Uračunali su oni skroz desete stvari, 70 miliona za to parče je običan lopovluk. Ako su mogli 10 miliona da plate za krpljenje par km glinene mogu i ovde da podignu ulog. Nas će ti Kinezi i Rusi za autoputeve/železnicu dobro iscediti, braća...

Eksproprijacija, verovatno od tih 9km 8 ide kroz privatne posede...
 
Da ali to nema veze sa Kinezima i ugovorom sa izvođačem radova, ako njima plate 70 miliona za radove to je druga stvar.
 
A zna li neko za koliko vremena može biti gotova ta veza od Surčina do NBG? Razumem da nema ništa detaljno ali nema tunela,mostova,to bi trebalo da bude brzo, može li za godinu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615217#p615217:1kk3u52l je napisao(la):
MiraC » Sre Apr 10, 2019 10:34 am[/url]":1kk3u52l]A zna li neko za koliko vremena može biti gotova ta veza od Surčina do NBG? Razumem da nema ništa detaljno ali nema tunela,mostova,to bi trebalo da bude brzo, može li za godinu?

:)
 
Mora prvo dramski zaplet dal ce za 2 ili 3 godine, pa da onda junacki spuste na ispod dve, pa nadljudska borba sa poplavama, klizistima, orkanima, rokovima... da bi se prikrila cena od 7-8 mil evra po 1 km duzine, bez ikakvih petlji, mostova, icega specijalnog, cak sa trenutno planiranim ogranicenjem 80km/h. Neko ce zaglavi corku I svu imovinu za ovu namestenu uvecanu razliku u ceni. Naravno kad se Srbija oslobodi :) Mada se nadaju da posle Kurte dodje Murta da ce se medjusobno stiti I zataskati to, ali usled trenutnih geopolitickih pomeranja, tesko da ce im to proci.
 
Jedina petlja ili ukljucenje je ovo novo kod Jakova a sto je najavljeno od presednika opstine da ce se radit sa ovom deonicom .Slozio bi se sa geovukom da pre projekta samo nagadjamo.Videsmo oko tunela na deonici Preljina-Pozega koliko nismo znali pre projekta.Hoce li u ovu deonicu da udje i veza sa Pupinom onaj nastavak od kvantasa ili nece .
Ali sad koliko inf imamo ova cena ne deluje realno a svi znamo da ovde ne moze biti nekih mostova ili dodatnih petlji.
 
Da Dare, na sam pogled od Surcinske petlje ka NBg blokovima vidi se da je to najlaksi teren za gradnju bez ikakvih prepreka. Cak nema ni lokalnih puteva koje mora premoscavati, nema objekata za rusenje, petlja Surcin je deo drugog ugovora, prikljucenje za Jakovo nije deo te deonice, na projektima koje smo ovde gledali vidi se samo obican nastavak na Vojvodjansku ulicu I krak ka Gagarina, na tim slikama nista izvan toga kao recimo deo ka groblju, nije bila crtana kao deo ovog projekta. Ovde jedino moze biti par mostica za prelaz preko lokalnih kanala. Moguce je I ovo sto ti kazes da se nesto kasnije doda u ovaj projekat kao deo ka groblju ali dosadasnji crtezi I dosadasnja cena to nisu pominjali. Takodje nije nemoguce da bi Kinezi slicno kao kod Preljina-Pozega dobili da preprojektuju raniji projekat, ali kad sve to saberemo I oduzmemo, ova cena bi trebala biti var 2-3 puta jeftinija. Ako je bilo do sada uvecavanja faktura za puteve, ovo je ubedljivo najvece do sad. Naravno, ako se ova pominjana cena ispostavi kao tacna.
 
Mislim da ovo nije konacno i tacno ,u istom interviju juce govori o potpisivanju memoranduma za deonicu Pozega -Boljare i ladno kaze cena se krece od 1,5 - 2 mil.eura.
Kako tek ovo komentarisat .
 
Ima dosta kanala ovde (svi izvedeni sa Galovice, najvećeg od njih), verujem da će biti i ukrštanje ka centru Surčina, ali generalno je Earthmoving u pravu - najlakši mogući teren. Verujem da je, potpuno uobičajeno pompezno, ministarka uračunala vrednost eksproprijacije u vrednost projekta, kako bi isti predstavila kao "još jedan novi AP, u novom ciklusu". Sve da se zaseni prostota, tj. ciljna grupa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611284#p611284:2w9t0pln je napisao(la):
Гага » Pon Mar 25, 2019 3:45 am[/url]":2w9t0pln]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610408#p610408:2w9t0pln je napisao(la):
Earthmoving » 21 Мар 2019 10:59 am[/url]":2w9t0pln]Da, o nastavku Surčin-Novi Beograd (tačnije do kružnog toka u Vojvođanskoj i krak ka Jurija Gagarina) se pričalo još novembra 2017-e oko samita sa Kinezima kada je govoreno i o Čačak-Požega, tada je pričao Ignjatović iz CIP-a, pa zatim Mali kao u gornjoj vesti, kao i drugi... ali evo ni posle godinu i po dana još jednom se nisu pokazali sposobnim da pokrenu projekat, čak nije bilo ni vesti da su uspeli da organizuju finansiranje za tih relativno lakih 9km po ravnici (gde je, ako se dobro sećam, planirana max brzina na 80 km/h), a kamoli nešto dalje.
file.php
@Земљани, о овом се прича одавне, а не „још“ од новембра 2017.године. Знам да ти је грађевина или ти изградња путева донекле позната, а и сам онда знаш да пре покретања пројекта треба да се уради „милион ствари“. Е то покретање пројекта је почело, јер је тих „милион ствари“ одрађено.
Наиме 21. марта 2019. године је објављен „Јавни увид у Нацрт планa детаљне регулације подручја уз Виноградску улицу“, а баш за правац Нови Београд-Сурчин или ти будућу саобраћајницу од Војвођанске/Јурија Гагарина до обилазнице, односно „мале“ петље „Сурчин 1“. Ко има примедбе на јавни увид, исте се подносе до 16. априла 2019.године.

Да не бих дужио пуно ево јавног увида (ово је друга фаза, а прва је била 27.фебруара 2019.године, а остала је још једна фаза), и ту има јако пуно података, цртежа, постојеће и планиране намене, катастарске парцеле, планови спровођења, водоводна и канализациона мрежа, електроенергетска и телекомуникациона мрежа, топловодна и гасоводна мрежа, регулационо нивелациони планови, карте терена,... а кога занима изволите
http://www.beograd.rs/cir/gradski-oglas ... sredinu_2/

Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Овде је приказана градска магистрална саобраћајница Нови Београд-Сурчин, укупне дужине 7,9 км, од жуте до жуте линије.
Pogledajte prilog 3

Већину цртежа не могу да отворим јер немам програм за отварање dwg цртежа, али ево само два цртежа (програм dwf, петље „Сурчин“ (ранији назив "Сурчин југ) на самој обилазници и дела градске магистрале које иду од Војвођанске и Јурија Гагарина и после се спајају у једну, штета што ту није кружни ток, и иду даље према обилазници тј. оној малој петљи „Сурчин 1“ код постојеће ергеле и хиподрома.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Идејни пројекат (Варијанта 1), је подразумевао укрштање дела магистрале Нови Београд-Сурчин и улице Трг Зорана Ђинђића (на цртежу сам прецртао то укрштање), али се од тога одустало и ту ће бити она мала петља „Сурчин 1“. Варијанту 2, нисам успео да отворим и ту је та мала петља.

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
 
U svakom slucaju ovo je dobra saobracajnica za grad, jel moze neko da mi kaze sta je predvidjeo sa ovom zonom.

Hvala!
 
Ja bi predvideo veliko lepo predgradje u americkom stilu, sa sirokim kucama I vecim placevima isparcelisanim na minimum 20-30 ari, sirim mirnim ulicama, punim drvoreda. Beograd zasluzuje jedno takvo lepo "suburb" pregradje kao ponudu, a koje bi ovom pozicijom bilo odlicno infrastrukturno povezano sa gradom.
Ne znam sta ce biti ali ja navijam za to :D
 
Teško, tamo je uz Vinogradsku već nastalo nelegalno naselje, koje niko nikada neće moći da sruši i koje je već duboko zašlo u savsko polje. Još jedan prigradski ćumez i slem od čvrstog materijala, na žalost ništa više od toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615351#p615351:2u872jfv je napisao(la):
Earthmoving » 10 Apr 2019 13:07[/url]":2u872jfv]Ja bi predvideo veliko lepo predgradje u americkom stilu, sa sirokim kucama I vecim placevima isparcelisanim na minimum 20-30 ari, sirim mirnim ulicama, punim drvoreda. Beograd zasluzuje jedno takvo lepo "suburb" pregradje kao ponudu, a koje bi ovom pozicijom bilo odlicno infrastrukturno povezano sa gradom.
Ne znam sta ce biti ali ja navijam za to :D

Пих, па ти си навео све ствари које те Америчке склепотине немају. То су само Калуђерице, само још веће и нашминкане - плацеви мали потпуно заузети картонским кућама, улице које непотребно и чудно иду (а притом су прешироке), често нема ни тротоара, и ужасна повезаност са било чиме јер нема ничега сем кућа километрима около

0/10

А за нелегална насеља, то "никад нико" ћемо тек да видимо. Немају појма какво иживљавање их чека
 
Za ovo poslednje i ja bih voleo da si u pravu. Ali što bi nekadašnji nbgd klinci rekli: strepnja mi je dublja od nade :)

Omatoresmo, a populizam i neimanje sistema jašu sve vitalniji!
 
Vrh