Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589188#p589188:2xzf6d7c je napisao(la):
KrCan » Pon Dec 17, 2018 9:26 pm[/url]":2xzf6d7c]Na insistiranje "odozgo" zapoceto je postavljanje prvog primarnog sloja asfalta u levoj cevi u tunelu Branci. Kao sto sam vam jos letos rekao promenili su odluku za podlogu, posle iskustvao lose uradjenom poslu u prethodna dva tunela na zavrsenoj trasi.
Prvo ce se zavrsiti grubi gradjevinski radovi u u levoj /verovatno radi privremenog/ prevremenog pustanja! Kazem namerno prevremenog jer to podrazumeva pustanje za slikanje politicara bez zavrsene elektro masinske opreme! Potom ce se preci na radove na kompletnom zavrsetku desne cevi. Dakle i sa ugradjenom EM opremom, pa ce se ona otvoriti i preusmeriti saobracaj, a onda ce se vratiti na dovrsetak radova u levoj! Naravno bice dosta prilika za slikanja pri otvaranju, kako su i obecali da ce ispuniti rokove! :roll:
Sad moram na posao, a kadse vratim bice jos fotki... :sesir: :kk:
file.php
Nisam te najbolje razumeo. Misliš biće pušten na dan za slikanje. Nece stvarno biti privremeno pušten? Valjda je bez EM opremanja nemoguće pustiti u saobraćaj...
 
Meni ovo što kaže Krcan ne deluje kao nemoguć scenario. Stave neko privremeno ograničenje u tunelu 50 km/h pošto je mrak i saobraćaj u oba smera. Ne bi bio prvi neosvetljen tunel u svetu. A za 1km bez ugrađene ventilacije, izdražeće ljudi i ugljen monoksid, prebace na kruženje vazduha ventilacije unutar kola na par sekundi dok ne prođu tunel :D Ali za ovu varijantu privremenog puštanja, potrebno je da bude asfaltirana cela ta traka i do petlje LJig i do nastavka autoputa u Dićima, a to baš ne znam kako napreduje, na skorašnjim slikama prvog sloja asfalta još nije bilo na zaustavnim trakama. Plus snežno i mokro vreme sad nije najbolje za stavljanje prvog sloja asfalta na kamen jer se slabije vezuje, a nema se još puno dana do kraja godine kada je najavljeno puštanje ostatka... Će vidimo...
 
Pa u tunelu nije mrak .Vidi se po slikama da ima privremena rasveta i da se izvode radovi .Nisam najbolje upucen mozda i gresim ali mi deluje da ta rasveta moze i da ostane i da se iskoristi a privremeno pustanje.
 
Da, u pravu si Dare, doduše ne vide se jasno na ovoj slici (ovde su svetla finišera) ali se jasno vide na prethodnim slikama. I sasvim logično da mogu ostanu par meseci kao rešenje, ne vidim šta bi falilo..
 
Nema teorije da puste dvosmeran saobracaj u jednoj tunelskoj cevi iz prostog razloga ako bi doslo do sudara, spasioci ne bi mogli da se probiju do mesta nesrece, pogotovo ako je guzva na putu. Drugo, sta ukoliko se neko pokvari na sred tunela ili izbije pozar. U tom slucaju ili prilikom zastoja, ventilatori u tunelu cine razliku izmedju zivota i smrti. Mislim da nikako ne bi trebalo da pustaju samo jednu cev a cini mi se da do toga i nece doci...bolje je strpeti se jos neko vreme i voziti se normalno nego da posle ovde diskutujemo ko je odgovoran za nesrecu...

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 
Krcan je + 10 u odnosu na nas ako ne gresim , mozda se javi pre kreveta sa nastavkom reportaže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589325#p589325:1qto19zn je napisao(la):
Lufti » Uto Dec 18, 2018 10:39 am[/url]":1qto19zn]Nema teorije da puste dvosmeran saobracaj u jednoj tunelskoj cevi iz prostog razloga ako bi doslo do sudara, spasioci ne bi mogli da se probiju do mesta nesrece, pogotovo ako je guzva na putu. Drugo, sta ukoliko se neko pokvari na sred tunela ili izbije pozar. U tom slucaju ili prilikom zastoja, ventilatori u tunelu cine razliku izmedju zivota i smrti. Mislim da nikako ne bi trebalo da pustaju samo jednu cev a cini mi se da do toga i nece doci...bolje je strpeti se jos neko vreme i voziti se normalno nego da posle ovde diskutujemo ko je odgovoran za nesrecu...

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Pa nisam siguran šta je bezbednije 1 km dvosmernog saobracaja kroz tunel ili iskljucenje sa autoputa i voznja oko Ljiga i ponovno ukljucenje
 
Lufti, neće niko pitati ni tebe ni mene,nego je izgleda to njihova namera,tj možda jeste. Jer bi valjda nastavili sa radom nakon slikanja u toj levoj cevi jer bi je realno brze zavrsili
 
Mozda zabrane teretni saobracaj kroz tunel a puste putnicki,ko zna prica se i o izborima sve je moguće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589342#p589342:3inkzkmx je napisao(la):
StaraMo » Uto Dec 18, 2018 11:18 am[/url]":3inkzkmx]Mozda zabrane teretni saobracaj kroz tunel a puste putnicki,ko zna prica se i o izborima sve je moguće.
Ili ona varijanta što je rekao Darko, možda iz jednog smera kroz tunel,a iz drugog obilazak . I to bi malo smanjilo broj vozila iz suprotne trake,ne bi bilo loše. A sve je to privremeno.
Jedva čekam da Krcan nastavi sa reportazom
 
Na deonici puta Visegrad - Gorazde 40km nalazi se preko 30 tunela od 50-1000 metara vecina nije ni osvetljena totalni mrak .A jos kad vidis da sekundarna ( betonska obloga) u nekim tunelima nije ni zavrsena ili je ima samo delimicno da ne poverujes i tako funkcionise od 90- tih .
Ovo nije nikakvo merilo jer je mnogo lose ali mislim da nije toliko strasno pustit privremeno tunel od 1km dvosmerno ili samo jedan smer autoputa.
 
@JoeBG i @Lufti naravno da je danas praksa da se sve zavrsi, pa sa dozvolom pusti, medjutim i u regionu Alpa koji je do skora bio najrazvijeniji prostor sto se putne infrasytukture tice, postojala praksa da se probije na auto putu jedna cev i da godinama bude u upotrebi dvosmerni saobracaj. Privremeno pustanje ce biti od nekoliko meseci sa temporary ili ti privremenim osvetljenjem! Kao sto Darko primeti na svim prethodnim reportazama se moze videti. Drugo na sredini tunela ce biti gradjevinski zavrseno prosirenje, koje je odavno zavrseno sto se tice betonskih obloga, a sada ce ga i asfaltirati. Postoji nekoli kko poprecnih komunikacija izmedju dve cevi tako da je pristup u slucaju nesrece uvek dostupan. Dalje, ko je pratio moju poslednju reportazu bila je i slika montiranih hidranata za vodu, a sad bi trebalo valjda i da je voda profunkcionisala. Duzina tunela takodje ne predstavlja neki problem, jer je to ipak cev kraca io od jednog km.
Sve ovo nabrajam kao mogucnost i cinjenicnu realnost, a ne kao pristalica ili protivnik. Licno uvek sam vise za kvalitet, nego da se na kraju nesto zbrzi, pa da nam se desavaju glinene...
E sad opet kazem to je info iz prve ruke o tome kako ih ministarstvo odozgo gura, a ko ce preuzeti odgovornost, nek razmisli. Po meni ne vidim neki veliki rizik da se u takvom stanju otvori za saobracaj jedna cev verovatno na tri cetiri meseca minimalno, a i do pola godine, nadam se maksimalno. Da se vratim na Darka i Earth-a, darko trebace sigurno jos nekoliko nedelja da bi se ta leva dovela u pristojno stanje za pustanje. Inace strasno se zale na hladnocu iako je u tunelu kud i kamo toplije! Kao sto si rekao most ispred tunela je asfaltiran, ali podizvodjac Energoprojektov i dalje zeza sa zaustavnim trakama i to je sad bas problem. Za osvetljenje sam vec odgovorio i da se jos samo dohvatim rokova. Poslao sam pitanje i upravo cekam i ja odgovor. Evo samo moje predvidjanje nije informacija, kad dobijem prenecu vam.
Dakle mislim da ce levu u zavisnosti od temperatura i praznika dovesti do "slikavanja" oko polovine Januara, a da ce onda raditi na desnoj do Maja i onda se vratiti u levu i kao sto sam i ranije predpostavljao sve kompletno do Vidovdana, ponavljam ovo je samo predpostavka! A sad uzivajte, :gobb: nema mnogo ali vrede!Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
A sad plusici il ce se naljutim :lol: :kk:
 
" da se ja pitam,ja bih proterao autobus ovuda " replika iz filma mi pade na pamet,gledam slike i mislim se - ja bih i sad ovuda pustila saobracaj ,sta ce kome tolika debljina asfalta -dva sloja i dosta je.
Šalim se,naravno oni mogu iz vlasti da lupetaju,ali ipak ljudi treba da to i urade na terenu što nije lako. Najviše ovde stradaju oni koji se ništa ne pitaju. Bravo za sve radnike!

KrCane neizmerno ti hvala ,i tebi i tvom izvoru. Hvala za svaku informaciju i svaki podatak! E ovo je " nije sve tako crno" po nekad neke neocekivane lepe vesti. A ne ,prošle g sve nam priselo a lepih vesti nigde.
 
I od mene KrCane neizmerno hvala na informacijama i slikama... mnogo nam znače tvoje insajderske informacije!!! Ja licno smatram da nece pustati saobraćaj pre nego sto kompletno opreme barem jednu cev ali videćemo...Meni lično a verujem i većini ovde na forumu ne bi smetalo da puste onako kako ti predviđaš ali šta se mi pitamo....
 
I evo dok brojim plusice i citam ove vase komentare, prosto se smejem ovom nasem kolektivnom ludilu! Sve kasni, svi rokovi probijeni, sto puta nas lazu u oci, po nesto i duplo placamo, ali ipak kad vidimo i jedan jedini metar napretka prava euforija!!!
Prvi sam takav i dzaba, al ne menjam se, a bogami vidim i da nas je vecina kako ovde na forumu tako i i uopste u nasoj toliko ne savrsenoj, a toliko voljenoj Srbiji!!!
Zelim reci da se uvek setim onog starog i verovatno svima znanog vica o Muji, pa cu ga ovom prilikom ponoviti!
"Nosi Mujo uzasno tesne cipele i zuljevi na sve strane i svi se cude, pa pitaju: Pa dobro Mujo da li si ti normalan? Zasto to radis?
A Mujo ce onako sav zadovoljan " E da vi znate koji je to MERAK KAD SE IZUJES!!! :kafa: :kk:
 
Tako nekako...

Kao društvo nekako nismo zreli, tj ne pozivamo političare na odgovornost. I zato rade kako rade, jer posledica nema...
 
Pa dobro, Krcanove lepe slike govore više od hiljadu reči, sve je prilično jasno, ali evo pošto me pozva da malo prokomentarišem šta koja mašina radi, da i ja dam svoj mali doprinos iako verujem da većina vas koja ovde redovno prati ovo dobrim delom i zna.
I da , da potvrdim ono što Krcan reče za Alpe, evo recimo tunel Kravanke koji spaja autoput Slovenije i Austrije, dug čak 8000 metara je imao samo jednu cev u funkciji već 3 decenije i tek ove godine je krenula izgradnja druge cevi koja se očekuje da će se završiti za 6 godina.
 
Earth i meni deluje da je stavljen i drugi sloj.
Ima velike razlike na slikama i vidi se da su neke starije .
Po kanalima sa strane i ova armatura koja štrči na nekim starijim slikama .
 
Da, Dare i ja sam gledao po armaturama sa strane. Prvo je postavljan i utabavan kamen, pa tek posle asfalt, verovatno sa razmakom u danima ili nedeljama između, nemam predstavu kolko su stare ove kad se postavljao kamen.
Nema na čemu Niko :)
 
Hvala Earth! Stvarno učimo mnogo uz tebe. Ja ne znam kako li je u tunelu sa vibracionim valjkom,žurka verov hahahahah.

To je zaista osetno čak i na malo veću daljinu,imala sam prilike da osetim,koristili ga pri gradnji zgrade u blizini. A znam i jedna gradj firma kad je probala taj valjak i uključila na maksimum ,na kući pored su izbili stakla hahahahah.
 
Vrh