Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587779#p587779:36272xjo je napisao(la):
paradox polje » Uto Dec 11, 2018 10:00 am[/url]":36272xjo]Миро, надам се да не возиш док куцаш поруке, ал пошто пишеш у множини претпостављам да вози супруг.

едит: Хвала за сликице.
Nema na čemu,nije nikakvo maltretiranje. Da,podelili smo posao,ja razgledam radove,muž vozi hihihi. Samo bi bilo dobro da ne moraju da se smanjuju slike ,stvarno je proces dok ih postavis. Divim se Plecku, on baš često izbacuje slike.

Da Earth, obradovala sam se kao da je otvoreno 100km. A inače oni ne upućeni promasili, pa se vrte po kruznom toku,treba vremena da se naviknu na promene
 
Делује ми да је рампа у Лајковцу сувише компликована. Ако се искључујемо са АП и идемо ка Лајковцу прво идемо пола км ка Ваљеву и при томе два пута пролазимо испод АП. Слично као када се из правца Шапца укључујемо на АП ка БГ при чему правимо окрет за 450 степени.

едит: хтедох рећи петља а не рампа.
 
Lepe Mirine slike. Jedna stvar mi upada u oči. Jes da je tamo ka tunelu samo prvi sloj asfalta ali onaj bager kada se kreće i okreće melje gusenicama ispod sebe i taj prvi sloj, a sigurno nije ideja da prvi sloj asfalta bude izdrobljen nego kompaktan. Drugim rečima, mislim da bageri sa metalnim gusenicama ne bi trebali da se kreću ni na prvom sloju novog asfalta. Za kretanje po asfaltu, da ga ne bi oštetili, služe gumene papuče koje se zašrafljuju preko metalnih papuča ali pošto to uglavnom imaju manji gradski bageri do 6 tona težine, a ovaj na slici deluje kao bager oko 22-25 tona, ne verujem da on ima gumene gusenice, već metalne, kojima je sigurno sad dole izmeljao prvi sloj asfalta dok se vrteo i kretao tu gde radi.
Nema na čemu Lukarts :sesir:
 
Bravo Miro lepe slike .Čim se zavrsava i rasveta to je to .Jos malo i ćao ibarska .
 
I kad smo kod gusenica bagera, evo pojašnjenja ispod. Gumene idu za asfalt, beton i sl podloge koje ne smeju da se oštećuju, a metalne idu na zemljano, kameno tlo i sl. Kako se menjaju, skidaju gusenice? Na sredini gusenice ima mali otvor iz koga se ispušta mast , i feder unutar gusenice gura vodeći točak nazad, pa se cela gusenica skraćuje dužinom i olabavljuje za skidanje, a kada se zatežu gusenice, radi se suprotno, upumpava se mast u tu rup i ona potiskuje snagu federa i zateže gusenice.
 
Misliš da će oni svaki čas da skidaju metalne i da montiraju gumene i kasnije obrnuto ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587782#p587782:2bph2tcc je napisao(la):
MiraC » Uto Dec 11, 2018 11:04 am[/url]":2bph2tcc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587779#p587779:2bph2tcc je napisao(la):
paradox polje » Uto Dec 11, 2018 10:00 am[/url]":2bph2tcc]Миро, надам се да не возиш док куцаш поруке, ал пошто пишеш у множини претпостављам да вози супруг.

едит: Хвала за сликице.
Nema na čemu,nije nikakvo maltretiranje. Da,podelili smo posao,ja razgledam radove,muž vozi hihihi. Samo bi bilo dobro da ne moraju da se smanjuju slike ,stvarno je proces dok ih postavis. Divim se Plecku, on baš često izbacuje slike.

Da Earth, obradovala sam se kao da je otvoreno 100km. A inače oni ne upućeni promasili, pa se vrte po kruznom toku,treba vremena da se naviknu na promene
Да Миро, сувише је компликовано и одузима пуно времена то смањивање слика због постављања . То и јесте разлог зашто сам престао да качим слике већ се трудим да своја сазнања и информације које чујем углавном текстуално износим.
 
Žiko, na manje bagere imaju opcije gde ne moraju da se skidaju metalne već samo da se preko zašrafe gumene papuče. Ali ovaj to verovatno nema. Znam da neće da skidaju ali time umanjuju kvalitet podloge. Nije puno strašno, ali zašto bi to radili, imaju par drugih opcija: da završe sve radove bagerom sa puta pre postavljanja asfalta, zatim rad bagerom sa površine pored puta, a ne na putu ako je stavljen asfalt, a najbolje da na asfaltu koriste druge mašine za manipulisanje, koje imaju gume, poput: telehendlera, autodizalica (kao što se vidi na drugoj Mirinoj slici), bagera sa gumenim gusenicama, viljuškara, utovarivača... Nisam ubeđen da je ovaj bager jedini mogao da odradi posao koji radi sad sa autoputa. Ali majstor verovatno imao samo bager pri ruci pa ga uterao.
 
Imate imgur.com sajt i njihovu aplikaciju za mobilne telefone, napravite nalog i sa telefona kacite slike preko aplikacije, onda preko sajta samo kopirate url od slike i okacite ovde, mislim da je mnogo lakse nego da prebacujete sa telefona na komp pa da radite resize slika.
 
Најлакше је направити скрин шот слике на телефону па онда њега окачити пошто је углавном мање тежине од оригиналне слике на мобилном.
 
postimages . org pri postavljanju fotografije ima mogućnost izbora rezolucije na koju će je konvertovati, dakle nema potrebe za mauelnim pojedinačnim resajzom svake fotke.
Takođe lepa opcija koju je dobro koristiti su thumbnails for forums linkovi (nudi ih za svaku postavljenu sliku), koji na klik vode ka postavljenoj fotografiji, može nekad da bude preglednije kada se kači veliki broj fotografija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587783#p587783:2l2fibyy je napisao(la):
paradox polje » Tue Dec 11, 2018 11:07 am[/url]":2l2fibyy]Делује ми да је рампа у Лајковцу сувише компликована. Ако се искључујемо са АП и идемо ка Лајковцу прво идемо пола км ка Ваљеву и при томе два пута пролазимо испод АП. Слично као када се из правца Шапца укључујемо на АП ка БГ при чему правимо окрет за 450 степени.

едит: хтедох рећи петља а не рампа.


Petlja koju pominjes je deo buduce obilaznice oko Lajkovca tako da ce to kruzenje okolo naokolo biti samo privremeno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587781#p587781:n6v6otcn je napisao(la):
Earthmoving » Uto Dec 11, 2018 11:01 am[/url]":n6v6otcn]Hvala Miro sa lica mesta :) Prvi tvoj prelazak sa nadvožnjaka :) Ja nisam još
Inače, vezano za pitanje pre neki dan o rampama na petljama Ub, Lajkovac i Ljig. Tek sad sam provalio da će rampa na petlji Lajkovac biti dole žutim. Slično kao i ovde, i na petlji Ub (mada je slika mutnija) su izgrađeni ti betonski delovi rampe koji razdvajaju trake, ali kućica i druge opreme još nema. Na Ljigu nisam video da još ima te betonske niskogradnje.
file.php

Ocigledno je da ce prvih 3-4 meseca put biti besplatan. Stvarno bi bio bezobrazluk da naplacuju ovo delove iz nigde u nista.
Moja procena je da kad se zavrsi 'glinena' negde krajem prvog kvartala kako kaze Babic (odnosno kad se zavrsi jedna cev tunela, glinena je paravan) bice spremne i sve rampe.
Ovo mogu da pustaju odmah, ove nedelje. Zar nije sve gotovo???? Sta cekaju?
 
Evo kako izbliza izgleda šta je do sada urađeno na naplatnim rampama Ub i Lajkovac, znači pripremljen je betonski deo. Ali ne sećam se da sam to video i na petlji Ljig...
 
Sve te rampe su vec prosle tendersku proceduru,rok tece ugovor je potpisan u septembru a rok je 6 meseci...medjutim konkretno rampa Lajkovac koja je na prethodnoj slici je radjena po nekim projektima iz 2005 recimo,zatim uopste nisu nasuli prostor za vangabaritna vozila i upravnu zgradu sto se ovde ne vidi na slici i nasip treba da bude bar 2 do 3 metra visine.

Rampa Ljig je zapoceta,radjena je po revidiranom projektu ima trafostanicu i prostor za upravnu zgradu i uradjena su 2 naletna ostrva a trece ce tek sada da se radi kada je nadvožnjak kod Ljiga pusten.

Ubska rampa takodje ima problema sa projektom,podizvoddzacima itd..

Na bocnim rampama sigurno nece biti naplate do leta ali ceona privremena kod Obrenovca mora biti gotova do proleca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587817#p587817:28ywqsmy je napisao(la):
StaraMo » Уто Дец 11, 2018 11:43 am[/url]":28ywqsmy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587783#p587783:28ywqsmy je napisao(la):
paradox polje » Tue Dec 11, 2018 11:07 am[/url]":28ywqsmy]Делује ми да је рампа у Лајковцу сувише компликована. Ако се искључујемо са АП и идемо ка Лајковцу прво идемо пола км ка Ваљеву и при томе два пута пролазимо испод АП. Слично као када се из правца Шапца укључујемо на АП ка БГ при чему правимо окрет за 450 степени.

едит: хтедох рећи петља а не рампа.


Petlja koju pominjes je deo buduce obilaznice oko Lajkovca tako da ce to kruzenje okolo naokolo biti samo privremeno
Хвала, испустио сам то из вида. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587785#p587785:2tahccfu je napisao(la):
Earthmoving » Uto Dec 11, 2018 10:17 am[/url]":2tahccfu]Lepe Mirine slike. Jedna stvar mi upada u oči. Jes da je tamo ka tunelu samo prvi sloj asfalta ali onaj bager kada se kreće i okreće melje gusenicama ispod sebe i taj prvi sloj, a sigurno nije ideja da prvi sloj asfalta bude izdrobljen nego kompaktan. Drugim rečima, mislim da bageri sa metalnim gusenicama ne bi trebali da se kreću ni na prvom sloju novog asfalta. Za kretanje po asfaltu, da ga ne bi oštetili, služe gumene papuče koje se zašrafljuju preko metalnih papuča ali pošto to uglavnom imaju manji gradski bageri do 6 tona težine, a ovaj na slici deluje kao bager oko 22-25 tona, ne verujem da on ima gumene gusenice, već metalne, kojima je sigurno sad dole izmeljao prvi sloj asfalta dok se vrteo i kretao tu gde radi.
Nema na čemu Lukarts :sesir:
file.php
Rade zaustavnu traku. Iz drugog pravca je urađena, tj nasuto i stavljeni ivicnjaci i ceka se asfalt,uspela sam da vidim,zato to nesto kopaju
 
Hvala Mirka, nesto odugovlace sa asfaltiranjem zaustavnih oko tunela... Mada mogu izjedna da asfaltiraju kad pripreme tunel I zavrse onaj mostic pre tunela...
Opa, znaci stavljen I zadnji sloj asfalta Dare? Pre 3 sedmice kad sam prolazio ili sam bio corav ili nisam video ni k od kruznog toka. Zato mi nije jasno kako neke stvari ekspresno zavrse, a nesto razvlace pola godine. Ako je pusten novi Mislodjinski, to znaci da ce sad se stave bukobrani na zatvoren stari, I da se finisira asfaltiranje tih zadnjih par stotina metara oko starog Mislodjinskog. To moze za par dana. I? Jel onda sve gotovo od ovoga sto treba se pusta, pitanje je sad?
 

Preuzeo sam slike jer je vazno nadam se da se intelektualac nece ljutit .
 
E jbga Dare, izvini, sad sam ja tebe prekinuo ko ti Plecka prosli put :D Ajde malo da izanaliziramo, zadnje dve slike posto su prve jasne. Na trecoj deluje kao da utovarivac skida sa kamiona podloge za bukobrane? Na cetvrtoj vidim parkiran buldozer, nadam se da je on zavrsio svoj posao, zatim valjak za nabijanje zemlje (guma-pegla, ne vidim odavde moguce da ima I jez na valjici koji sluzi za istiskivanje vode I vazduha iz tla koje se sabija). Nadam se I da je njegov posao pri kraju I da ce ga za koji dan zameniti asfaltni finišer I valjci za asfalt (pegla-pegla I mozda guma-guma za zavrsne prelaske). Ne znam sta oni kamioni cekaju? Donose zemlju da popune dolinu starog Mislodjinskog puta? Ajmo, zivo zivo :vops:
 
Vrh