Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Mel

Da objasnim: to je stari tanjugovski način pisanja, iz vremena teleksa. "cc" je č, "ch" je "ć", "zz" je "ž" itd.

Danas je to, naravno, nepotrebno, a razlog zašto Tanjug i dalje objavljuje tako pisane vesti (a objavljuje ih) nije poznat (kao ni razlog zašto se i dalje zove Tanjug).
 
Ma dobro, bitno se razumemo Miro. Iako sam jedini 3D prikaz deonice Cacak-Pozega video onaj sto sam ja napravio pre 2 godine po tadasnjem projektu I za kog mi je trebalo dosta vremena da bi povezao I shvatio u 3D-u tacno kojim delom , dolinama, delovima brda, prolazi deonica po tadasnjem projektu, znaci bavio sam se detaljno time znam sta pricam, ja I dalje ne znam tacnu granicu Ovcara I Jelice. Vidi se na slici da autoput izlazi na visoravan gore negde tacno izmedju ta dva masiva, a posto je Jelica duzi pojam, ja radi pojednostavljenja kazem Ovcar :D A mislim da je tu negde na granici, posebno ako su Kinezi radili novi projekat mogli su naknadno pomeriti malo tamo ili vamo. Mislim, nije toliko bitno za sad.
Ali da ne skrecem mnogo sada od danasnje lepe vesti :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587614#p587614:1j3zhyrt je napisao(la):
MiraC » Пон Дец 10, 2018 3:15 pm[/url]":1j3zhyrt]
Pre godinu dana kad sam shvatila kuda AP ide ,pitala sam ovde i jedan forumas je rekao da je to deo Jelice. I od tad to tako je u komentarima. U nekim tekstovima i piše da obilazi Ovčar,Kablar, klisuru. Ali nisam sigurna gde Markovica podpada jer tu jeste i neka granica ja mislim. Možda je najbolje da kažemo u Dragacevu, ne Lučani nego Dragacevo hahahah.
Nije bitno,ali je prosto lepo i znati kojem delu potpada, sto da ne.

Mali dodatak dok neko ne precizira , preko googla sam videla da ima fk Ovcar iz Markovice tako da je moguće da je Markovica na granici. A kao što smo naučili da je jedna od pristupa AP u selu Nepricava i ovi ćemo savladati hihihihi.
Лучани - Марковица - Паковраће, препорука за све љубитеље брдских путева са прелепим погледом.
 
@Pantograf

Koliko ljudi ne vole promene, nije mi nemoguće da imaju neki formater koji propusti tekst kucan na taj način pre nego što ga objave. E sad, nekad zaborave da propuste :D

Viđam takve greške i na modernijim sajtovima.

Hvala za tanjug (pitanje je i na koji načini postoji još)
 
Slažem se Earth i kao sto rekoh - ima vremna sve cemo saznati.

Jesu vesti dobre,ali samo u odnosu sa se moglo jos sporije raditi i još više kasniti. Pre bih rekla da je ovo očekivano, a ekstra bi bilo da smo cele 2018 vozili bez glinene i sa tunelom. Ali dobro,od koga je -dosta je....( mislim na vlast,izvodjace...)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587621#p587621:n2g2lig6 je napisao(la):
Mel » 10 Dec 2018 04:00 pm[/url]":n2g2lig6]@Pantograf

Koliko ljudi ne vole promene, nije mi nemoguće da imaju neki formater koji propusti tekst kucan na taj način pre nego što ga objave. E sad, nekad zaborave da propuste :D

Viđam takve greške i na modernijim sajtovima.

Hvala za tanjug (pitanje je i na koji načini postoji još)

Nema Tanjug - njihov servis šalje vesti u ovom formatu; onda je na korisnicima da to provuku kroz neki alat.

Evo ti originalne Tanjugove vesti od 15.18h:

Srbija u ccetvrtoj industrijskoj revoluciji
BEOGRAD, 10. decembra (Tanjug) - Srbija bi zbog razvijenog IT sektora mogla da odigra bitnu ulogu u odredjenim segmentima ccetvrte industrijske revolucije, recceno je danas na trechoj medjunarodnoj konferenciji “Incijativa Pojas i put na Balkanu”.
Savetnik predsednika Privredne komore Srbije Mihailo Vesovich rekao je da Srbija prati promene u svetu i da pokussava da ide u korak s njima.
Kazze i da drzzava ulazze u razvoj onoliko kolika joj je ekonomska snaga.
“Ako pokussavamo da se merimo sa Evropom i ostatkom sveta, nemamo toliko losse rezultate”, rekao je Vesovich.
On je kazao da Srbija investira daleko manje nego ssto to ccini najrazvijeniji deo Evrope, ali i napomenuo da privatne kompanije investiraju od 3 do 5 odsto budzzeta za inovacije.

I, šta kažu? CCetvrta industrijska revolucija...?? :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587311#p587311:tsekxc7q je napisao(la):
JoeBG » 09 Dec 2018, 12:42[/url]":tsekxc7q]Evo. Nekako sam nakacio
file.php
S čim si ovo slikao @Joe..?, dosta kvalitetna fotografija...
 
Mislim da ce deonicu auto puta Cacak - Pozega raditi kineska kompanija CRBC koja gradi Surcin - Obrenovac i da je to ista firma koja radi Autoput kroz Crnu Goru Podgorica Matesevo i da imaju dosta iskustva za probijanje tunela kao i za rad na kosinama . To je totalno drugacija kineska firma od one koja sada radi na autoputu Obrenovac - Ljig. Evo samo kad se pogleda Surcin -Obrenovac vidi se kako u roku rade!
 
Sa cim je slikano nešto, možete shvatiti kad skinete sliku i u info, Joe je slikao sa huaway ane ...zaboravih sta pozz, mada nisam apsolutno siguran

Послато са TA-1032 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587669#p587669:2cwd89n4 je napisao(la):
zoranuro » Pon Dec 10, 2018 8:51 pm[/url]":2cwd89n4]Mislim da ce deonicu auto puta Cacak - Pozega raditi kineska kompanija CRBC koja gradi Surcin - Obrenovac i da je to ista firma koja radi Autoput kroz Crnu Goru Podgorica Matesevo i da imaju dosta iskustva za probijanje tunela kao i za rad na kosinama . To je totalno drugacija kineska firma od one koja sada radi na autoputu Obrenovac - Ljig. Evo samo kad se pogleda Surcin -Obrenovac vidi se kako u roku rade!
Da, tako bi trebalo da bude ista firma,njen ogranak. E sad, nas iskustvo uci da se sačeka i vidi kako rade,mada u CG su odlični sa tunelima,ali imaju te neke krtice koje kopaju brzo( možda donesu i kod nas što bi bilo vrh) .
U svemu je najbitnije da se projekat dobro odradi,jer ako krenu neke podzemne vode, neki loš materijal džaba sve. Mada ja se nadam da je ipak ovamo kamenito i da će priroda saradjivati. Ako u globalu stave struku ispred ličnih interesa,ovaj AP mozda bude pokazatelj da se na greškama uči.
Ne znam kako ide oko raspodele posla ,ima li podizvodjaca i gde će oni raditi.... mnoge stvari utiču na dinamiku rada. Za sad je jos pitanje kad će da počnu ,a ako krenu odmah ozbiljno,to će mnogo reci.
ako do Surčina bude u roku ,bez obzira sto jeu ravnici ,to je za veliki aplauz i svr reci hvale.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587630#p587630:2tbmvdsx je napisao(la):
plećko » Pon Dec 10, 2018 6:19 pm[/url]":2tbmvdsx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587311#p587311:2tbmvdsx je napisao(la):
JoeBG » 09 Dec 2018, 12:42[/url]":2tbmvdsx]Evo. Nekako sam nakacio
file.php
S čim si ovo slikao @Joe..?, dosta kvalitetna fotografija...
Ti me zezaš? Slikao sam dok sam vozio, bukvalno škljocnuo bez gledanja kroz prljavu soferšajbnu. :D
Telefon je Huawei P20 lite.
 
Vezano za Čačak-Požega moram još jednom postavim ovu sliku koja mi je baš fascinatna I gde se vidi kolko je zapravo oštar uspon ka Ovčaru/Jelici. Dakle nakon petlje Preljina ide 12tak km relativno ravnog terena, a onda kreće jak uspon gde se za oko 3,5km penje oko 250 metara, tj 7%. Na tom delu pretpostavljam da ce biti puno kosina, betonskih zidova, kaskada I opasnosti za odrone tokom gradnje kao sad u Grdeličkoj. Nakon toga ide blaže spuštanje ka Lučanima. Ono zadnje brdo verovatno neće biti uspon nego tunel Munjino brdo. I na kraju je ravnica kod Požege, isto kao I na početku deonice ali se ne vidi na slici.
Oko 5-og km je verovatno tunel Trbušani, oko 14-og tunel Laz I oko 25-og tunel Munjino brdo.
 
Idučeg leta idemo u CG novim autoputem,ali ako planirate iz Beograda na more,gde se uključiti na autoput?Npr, sa Karaburme.Ako krenete kroz grad i preko Novog Beograda,do mosta u Bariču ima 34km.Ako idete preko Borče i Pupinovog mosta,ima 60km do mosta u Bariču.Stara varijanta preko Žarkova na Ibarsku,prvo uključenje na novi autoput je tek u Bogovađi.Poslednja moguča varijanta je i najgora,preko starog Obrenovačkog puta do Bariča....ako stignete živi tim putem.Trebalo je Ibarsku magisrelu graditi,makar se gradilo pet po pet km.Za ovih 40 godina koliko ja vozim,izginuo je ogroman broj ljudi,uslova prostornih ima a siguran sam da če teretni saobračaj iz pravca Novog Pazara zauvek iči Ibarskom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587716#p587716:3lhi1erk je napisao(la):
kilometar » Uto Dec 11, 2018 12:47 am[/url]":3lhi1erk]Idučeg leta idemo u CG novim autoputem,ali ako planirate iz Beograda na more,gde se uključiti na autoput?Npr, sa Karaburme.Ako krenete kroz grad i preko Novog Beograda,do mosta u Bariču ima 34km.Ako idete preko Borče i Pupinovog mosta,ima 60km do mosta u Bariču.Stara varijanta preko Žarkova na Ibarsku,prvo uključenje na novi autoput je tek u Bogovađi.Poslednja moguča varijanta je i najgora,preko starog Obrenovačkog puta do Bariča....ako stignete živi tim putem.Trebalo je Ibarsku magisrelu graditi,makar se gradilo pet po pet km.Za ovih 40 godina koliko ja vozim,izginuo je ogroman broj ljudi,uslova prostornih ima a siguran sam da če teretni saobračaj iz pravca Novog Pazara zauvek iči Ibarskom.
Ima veza za Obrenovac i iz Meljaka,. Znači na ibarsku pa se tu negde skrene u Meljaku ,sad su pravili taj put, do sl godine će funkcionisati sve. I još neki put ima ali ne znam koji je.@Earthmoving je bas pominjao njega, ali nisamiz Bg i sanse nema da ti objasnim. Mislim da sam ti dobro prenela imena, ima čak i slika Earth je crtao gde je taj Milosirjinski put u Obrenovcu ( za nas koji pojma nemamo).

Ne brini,jednom ti neće biti mnogo naporno da se ukljucis negde, zamisli ko putuje svake sedmice ....
Nego ti lepo nemoj koristiti AP samo za more nego se provozajte češće i do Cacka ili prodružite do Zlatibora ,ili neko drugo mesto,veruj mi nećete zazaliti!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587693#p587693:f52hp0w4 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Dec 10, 2018 10:59 pm[/url]":f52hp0w4]Vezano za Čačak-Požega moram još jednom postavim ovu sliku koja mi je baš fascinatna I gde se vidi kolko je zapravo oštar uspon ka Ovčaru/Jelici. Dakle nakon petlje Preljina ide 12tak km relativno ravnog terena, a onda kreće jak uspon gde se za oko 3,5km penje oko 250 metara, tj 7%. Na tom delu pretpostavljam da ce biti puno kosina, betonskih zidova, kaskada I opasnosti za odrone tokom gradnje kao sad u Grdeličkoj. Nakon toga ide blaže spuštanje ka Lučanima. Ono zadnje brdo verovatno neće biti uspon nego tunel Munjino brdo. I na kraju je ravnica kod Požege, isto kao I na početku deonice ali se ne vidi na slici.
Oko 5-og km je verovatno tunel Trbušani, oko 14-og tunel Laz I oko 25-og tunel Munjino brdo.
file.php
A koliki je uspon na Rudnik ovamo na AP od Preljine ka Ljigu? Doduše sam uspon je duzi pa same krivine nisu naporne da kažem,ali onako me zanima ,da bih uporedila .

Mogu samo preneti iskustvo vožnjom onim običnim putem od Pakovrace do Lucana ( znam da nema veze sa gradnjom AP), čini mi se da je mnogo blaži uspon od strane Cacka ka Lučanima,( duže se penjes) a obrnuto -od Lu ka Ca je prava avantura, krivina bezbroj, uspon, a tada i veeelike gužve jer se gradio tunel u Ovčar Banji pa saobraćaj preusmeren preko Markovice. Ja još ne mogu da zamislim kako ce to sve da izgleda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587716#p587716:34rd8ivt je napisao(la):
kilometar » Uto Dec 11, 2018 1:47 am[/url]":34rd8ivt]Idučeg leta idemo u CG novim autoputem,ali ako planirate iz Beograda na more,gde se uključiti na autoput?Npr, sa Karaburme.Ako krenete kroz grad i preko Novog Beograda,do mosta u Bariču ima 34km.Ako idete preko Borče i Pupinovog mosta,ima 60km do mosta u Bariču.Stara varijanta preko Žarkova na Ibarsku,prvo uključenje na novi autoput je tek u Bogovađi.Poslednja moguča varijanta je i najgora,preko starog Obrenovačkog puta do Bariča....ako stignete živi tim putem.Trebalo je Ibarsku magisrelu graditi,makar se gradilo pet po pet km.Za ovih 40 godina koliko ja vozim,izginuo je ogroman broj ljudi,uslova prostornih ima a siguran sam da če teretni saobračaj iz pravca Novog Pazara zauvek iči Ibarskom.
U Bogovadji nemas petlju,i nije moguce ukljucenje na autoput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587737#p587737:3826tgl9 je napisao(la):
MiraC » Uto Dec 11, 2018 7:24 am[/url]":3826tgl9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587716#p587716:3826tgl9 je napisao(la):
kilometar » Uto Dec 11, 2018 12:47 am[/url]":3826tgl9]Idučeg leta idemo u CG novim autoputem,ali ako planirate iz Beograda na more,gde se uključiti na autoput?Npr, sa Karaburme.Ako krenete kroz grad i preko Novog Beograda,do mosta u Bariču ima 34km.Ako idete preko Borče i Pupinovog mosta,ima 60km do mosta u Bariču.Stara varijanta preko Žarkova na Ibarsku,prvo uključenje na novi autoput je tek u Bogovađi.Poslednja moguča varijanta je i najgora,preko starog Obrenovačkog puta do Bariča....ako stignete živi tim putem.Trebalo je Ibarsku magisrelu graditi,makar se gradilo pet po pet km.Za ovih 40 godina koliko ja vozim,izginuo je ogroman broj ljudi,uslova prostornih ima a siguran sam da če teretni saobračaj iz pravca Novog Pazara zauvek iči Ibarskom.
Ima veza za Obrenovac i iz Meljaka,. Znači na ibarsku pa se tu negde skrene u Meljaku ,sad su pravili taj put, do sl godine će funkcionisati sve. I još neki put ima ali ne znam koji je.@Earthmoving je bas pominjao njega, ali nisamiz Bg i sanse nema da ti objasnim. Mislim da sam ti dobro prenela imena, ima čak i slika Earth je crtao gde je taj Milosirjinski put u Obrenovcu ( za nas koji pojma nemamo).

Ne brini,jednom ti neće biti mnogo naporno da se ukljucis negde, zamisli ko putuje svake sedmice ....
Nego ti lepo nemoj koristiti AP samo za more nego se provozajte češće i do Cacka ili prodružite do Zlatibora ,ili neko drugo mesto,veruj mi nećete zazaliti!
Miro,dogovorili smo se bez " Ibarske magistrale " ...Znaci ....Novi Bgd pa Surcinska petlja..... :D :D :D :D :D
 
U kakvom stanju je petlja Ljig? Do koje faze je izgradjena?
 
JoeBg u principu ona je maltene gotova tuneske trake treba spojiti sa trakama AP ka Bg a to nije moglo zbog saobraćaja Ibarske, sad može kad je na nadvoznjaku. I onaj drugi nadvožnjak što je sklop petlje ,mislim da treba još malo asfalta, ali petlja kao petlja mislim da se ne mora koristiti sve dok ne bude tunel gotov.
Da ,treba i taj put za selo Brancic ali on je tehnički ispod nadvoznjaka za ibarsku. lično mislim da nema puno da se radi

@Niko hahahahah,jesmo- nikako ne idite na ibarsku ,nacicemo put do Obrenovca ,ali ne preko Ibarske!
 
Kad bi pokusali u procentima da predstavimo stanje, na kom procentu bi bio BG- Pozega: 30-40% ?

Hvala.
 
Zavisi da li gledaš Surčin-Požega ili Novi Beograd-Požega. Zatim da li procenat gledaš po vrednosti radova, vremenu potrebne izgradnje ili dužini kilometraže. Ali ajde da gledamo Surčin-Požega ukupne dužine oko 150km, po završenosti kilometraže:
1. Surčin-Obrenovac: 17km x 60% (uglavnom zbog dobrog napretka mosta) / 150km = 6,8%
2. Obrenovac-Ub: 26km x 100% / 150km = 17.3%
3. Ub-Lajkovac: 12km x 90% (glineni delovi) / 150km = 7,2%
4. Lajkovac-Dići: 24km x 90% (fali završnica tunela) / 150km = 14,4%
5. Dići-Preljina: 40km x 100% / 150km = 26,7%
6. Preljina-Požega: 30km x 0% / 150km = 0%
Total završenosti Surčin-Požega: 72,4%
S tim da ćemo uskoro moći da koristimo oko 100km-3km Brančić-12km Ub-Lajkovac = 85km / 150km = 56,7% kilometraže Surčin-Požega
 
Sad prodjosmo kroz Ljig. Rade vredno i to baš na spoju traka iz tunela i dalje ka Bg. I rade i ja mislim to novo uključenje za Brancic selo. Ako uspem da smanjim slike postavicu ih naknadno
 
Inače,ima mašina i radnika direktno ispod nadvoznjaka ,ali sam sigurna da je reč o putu za selo Brancic, ali rade,mada to nisam uspela da slikam
 
Миро, надам се да не возиш док куцаш поруке, ал пошто пишеш у множини претпостављам да вози супруг.

едит: Хвала за сликице.
 
Hvala Miro sa lica mesta :) Prvi tvoj prelazak sa nadvožnjaka :) Ja nisam još
Inače, vezano za pitanje pre neki dan o rampama na petljama Ub, Lajkovac i Ljig. Tek sad sam provalio da će rampa na petlji Lajkovac biti dole žutim. Slično kao i ovde, i na petlji Ub (mada je slika mutnija) su izgrađeni ti betonski delovi rampe koji razdvajaju trake, ali kućica i druge opreme još nema. Na Ljigu nisam video da još ima te betonske niskogradnje.
 
Vrh