Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Izgleda da im ceo taj zid pukao,jedino sto je daleko od ociju javnosti pa su ga malo zamalterisali izgleda..nisam stručnjak za gradjevinu i geologiju ali me interesuje zar nije moglo to brdo Brančić poput Begaljickog brda da bude bez tunela eventualno onaj cut&cover tip...
 
Nešto ne vidim ni ankere na ovom betonskom zidu, zaista deluje kao da je samo "izmalterisan".
Cut&Cover (zaseci (useci klinastog oblika ka dole), tj iskopaj i natkrij) su radili prvi sledeći posle Brančiča, mislim da se zove Veliki Kik (i mislim onaj Sopotski tunel na ističnom kraku) ali to može da se radi na nižim bregovima, a čini mi se da je brdo kod Brančića ipak bilo previsoko za tu tehniku, tj da bi bilo skuplje. A Begaljičko brdo je uspon, pa spust od par km, a ovde je bio mnogo kraći pravac, jer je pre i posle brda dolina, pa bi onda morali neke veštačke uspone, vijadukte na subovima da bi ublažili uspon i silazak, a to bi opet, čini mi se, bilo skuplje.
 
Da naravno lupio sam,nisam siguran ni koja je polazna ni krajna kota ali ako ovo sve ovako puca ko zna kakvo je stanje unutra.
 
JoeBG":3hdkoanp je napisao(la):
Nije mi jasno kako je ovo skretanje ulevo za selo. Brancic. Zar nije Brancic sa desne strane, levo je Ljig.
JoeBG prvo da ti se zahvalim za lepe vesti i fotke, a i da ti odgovorim. Dakle kad se tu skrene iz te pomocne trake, put za Brancic ce se dalje kretati ispod kosine ka nadvoznjaku i onda prolaziti ispod podvoznjaka neposredno i paralelno sa auto putem, prema selu. Prvi raspon na nadvoznjaku je ostavljen upravo za ovaj put. I jos nesto da ponovim a to je da kad ste na licu mesta, shvati ce te da je to skretanje prilicno bezbedno!
Posto ovih dana sam uzasno prezauzet, pa nemam vremena da vam pomognem, iskoristicu i ovu priliku da vam se zahvalim na trudu, posebno Plecku na skoro svakodnevnom update! :sesir:
strachaser hvala i tebi i bas mi je drago sto nisi "odoleo" :kk: hvala na fotkama , pa i drugi put :gobb: a uskoro kad dodju ovi praznici i ja cu dati svoj mali doprinos :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587331#p587331:1o44obet je napisao(la):
Earthmoving » Ned Dec 09, 2018 2:31 pm[/url]":1o44obet]Dakle ovime je, ako se ne varam, ostao jos samo Mislodjinski put kod Obrenovca koji preseca autoput, a verovatno ce se I on za koji dan zatvoriti, I ceo autoput od Obrenovca do Ljiga je konacno zatvoren samo za saobracaj autoputem.

Ja mislim da ce biti pusteno Obrenovac- Ljig (bez glinene) do 31.12.2018.
Razlog: Kasnjenje na K10. Pa ce morati da bude neka novogodisnja reklamica na TV.
Sta vi mislite?
 
Petlja Obrenovac: Juče su sklonjeni semafori sa mislođinskog puta, a na novom kružnom toku su postavljeni putokazi za uključenje na autoput ka Čačku i Ubu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587564#p587564:17s0kpiw je napisao(la):
stormbringer » Pon Dec 10, 2018 11:54 am[/url]":17s0kpiw]Petlja Obrenovac: Juče su sklonjeni semafori sa mislođinskog puta, a na novom kružnom toku su postavljeni putokazi za uključenje na autoput ka Čačku i Ubu.
Jesu li pustili novi put ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587565#p587565:1rtapbce je napisao(la):
Darko78 » Mon Dec 10, 2018 12:57 pm[/url]":1rtapbce]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587564#p587564:1rtapbce je napisao(la):
stormbringer » Pon Dec 10, 2018 11:54 am[/url]":1rtapbce]Petlja Obrenovac: Juče su sklonjeni semafori sa mislođinskog puta, a na novom kružnom toku su postavljeni putokazi za uključenje na autoput ka Čačku i Ubu.
Jesu li pustili novi put ?
Jutros dok sam prolazio nije bilo barikada, ali ni vozila koja su skretala ka Mislođinu tim novim delom puta. Postavljene su bočne zaštitne ograde i formirane ulazno-izlazne trake na kolovozu na novom kružnom toku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587556#p587556:1kgfzjsb je napisao(la):
JoeBG » 10 Dec 2018 11:33 am[/url]":1kgfzjsb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587331#p587331:1kgfzjsb je napisao(la):
Earthmoving » Ned Dec 09, 2018 2:31 pm[/url]":1kgfzjsb]Dakle ovime je, ako se ne varam, ostao jos samo Mislodjinski put kod Obrenovca koji preseca autoput, a verovatno ce se I on za koji dan zatvoriti, I ceo autoput od Obrenovca do Ljiga je konacno zatvoren samo za saobracaj autoputem.

Ja mislim da ce biti pusteno Obrenovac- Ljig (bez glinene) do 31.12.2018.
Razlog: Kasnjenje na K10. Pa ce morati da bude neka novogodisnja reklamica na TV.
Sta vi mislite?
.


Bez glinene i tunela ce pustiti najverovatnije 25.12.2018. ....
 
Bokili, mislim da je pitanje da li će i od Ljiga do glinene pustiti,a ovo od glinene do Obrenovca i ja mislim da je tu pustsnje 100%.
 
Evo i prvih zvaničnih informacija...

Deonice Koridora 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, na kojima su angazzovane kineske kompanije, biche zavrssen do kraja godine, izjavio je danas direktor Koridora Srbije Zoran Babich.
"Dosadassnja saradnja s Kinezima bila je veoma uspessna i nadam se da che biti joss bolja", rekao je Babich na Trechoj medjunarodnoj konferenciji Beogradski stratesski dijalog pod nazivom "Inicijativa pojas i put na Balkanu", koja se odrzzava u Palati Srbija u Beogradu.
On je rekao da che deonica Obrenovac - Ub biti potpuno zavrssena do Nove godine, dok che deonica Lajkovac - Ljig biti zavrssena do tada do petlje Ljig, dok che massinsko opremanje tunela Branccichi biti zavrsseno u prvom kvartalu naredne godine.
Podsetio je da deonicu Surccin - Obrenovac takodje radi kineska kompanija i da che ona biti zavrssena do kraja 2019. godine.
Na toj deonici se nalazi most preko Save i Kolubare i na njemu su vech ugradjeni stubovi i nosacci, rekao je Babich i istakao da che taj most biti karektristiccan ne samo za Srbiju vech i ovaj deo Evrope.
Babich je rekao da bi deonica Koridora 11 Preljina - Pozzega, zajedno s Kinezima, trebalo da poccne da se gradi u martu 2019, i ocenio da che biti veoma tesska za gradnju.
Naveo je da je imperativ da se zavrssi Koridor 10 i da se u Grdelicckoj klisuri usslo u jedan odsto preostalih radova, tako da se vodi borba za svaki metar asflata.
Babich je rekao da je tu sada od ukupno 26 kilometara visse od 25 kilometara autoputa pod asfaltom.
Govorechi o planovima i novom investicionom ciklusu koji che pokrenuti Ministarstvo gradjevinarstva sledeche godine u vrednosti od pet milijardi evra, Babich kazze da je recc o velikom broju projekata koji che biti zavrsseni u narednih pet do sedam godina.
 
Ne znam za vas, ali ako bude ovo kao što Babić reče, a ne deluje nerealno, ja ću ipak biti zadovoljan :) Mislio sam uskoro opet da snimim ali ako je ovako blizu puštanja sačekaću da puste pa ću snimiti sa samog autoputa :)
Inače ako misle da grade ovo od Čačka do Požege, moraju bolje da se uvežbaju da im kosine ne padaju jer će tek tamo biti kosina i kosina, posebno na oštrom usponu od Pakovraća gore ka planini, ka Ovčaru.
Lepe vesti, znači još 2-3 sedmice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587579#p587579:25foxziq je napisao(la):
sudija » 29 minutes ago[/url]":25foxziq]Evo i prvih zvaničnih informacija...

Deonice Koridora 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, na kojima su angazzovane kineske kompanije, biche zavrssen do kraja godine, izjavio je danas direktor Koridora Srbije Zoran Babich.
"Dosadassnja saradnja s Kinezima bila je veoma uspessna i nadam se da che biti joss bolja", rekao je Babich na Trechoj medjunarodnoj konferenciji Beogradski stratesski dijalog pod nazivom "Inicijativa pojas i put na Balkanu", koja se odrzzava u Palati Srbija u Beogradu.
On je rekao da che deonica Obrenovac - Ub biti potpuno zavrssena do Nove godine, dok che deonica Lajkovac - Ljig biti zavrssena do tada do petlje Ljig, dok che massinsko opremanje tunela Branccichi biti zavrsseno u prvom kvartalu naredne godine.
Podsetio je da deonicu Surccin - Obrenovac takodje radi kineska kompanija i da che ona biti zavrssena do kraja 2019. godine.
Na toj deonici se nalazi most preko Save i Kolubare i na njemu su vech ugradjeni stubovi i nosacci, rekao je Babich i istakao da che taj most biti karektristiccan ne samo za Srbiju vech i ovaj deo Evrope.
Babich je rekao da bi deonica Koridora 11 Preljina - Pozzega, zajedno s Kinezima, trebalo da poccne da se gradi u martu 2019, i ocenio da che biti veoma tesska za gradnju.
Naveo je da je imperativ da se zavrssi Koridor 10 i da se u Grdelicckoj klisuri usslo u jedan odsto preostalih radova, tako da se vodi borba za svaki metar asflata.
Babich je rekao da je tu sada od ukupno 26 kilometara visse od 25 kilometara autoputa pod asfaltom.
Govorechi o planovima i novom investicionom ciklusu koji che pokrenuti Ministarstvo gradjevinarstva sledeche godine u vrednosti od pet milijardi evra, Babich kazze da je recc o velikom broju projekata koji che biti zavrsseni u narednih pet do sedam godina.
Odakle je ovo kopirano? Ko još koristi cc ch ss zz i ostale oblike u 21. veku?
 
Samo se nadam da rec gotove znači da ce biti i puštene.
Ali mislim da je ovde izgleda pao dogovor o pustanju i bez glinene i dobra prilika da se ponovo oplete po opoziciji .Bilo bi sve da niste uprskali itd....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587583#p587583:3cps2rff je napisao(la):
Earthmoving » Pon Dec 10, 2018 1:15 pm[/url]":3cps2rff]Ne znam za vas, ali ako bude ovo kao što Babić reče, a ne deluje nerealno, ja ću ipak biti zadovoljan :) Mislio sam uskoro opet da snimim ali ako je ovako blizu puštanja sačekaću da puste pa ću snimiti sa samog autoputa :)
Inače ako misle da grade ovo od Čačka do Požege, moraju bolje da se uvežbaju da im kosine ne padaju jer će tek tamo biti kosina i kosina, posebno na oštrom usponu od Pakovraća gore ka planini, ka Ovčaru.
Lepe vesti, znači još 2-3 sedmice.
Glupo pitanje,ali zar se ovo ne radi na planini Jelici? Markovica je na Jelici.
 
I samo da se nadovezem ,tunel se pominje i završetak za kraj marta,kao što se ovde i pisalo. Znači da bi već tokom aprila moglo biti spojeni i tunelska cev i glinene.
 
Dosta lepih vesti i slika danas samo sa glinene ništa ni reči nigde.Ako ovo sad puste i ostatak u martu odlicno .
 
@Miro
Ja mislim da selo Markovica nije na Jelici. Jelica je jugoistocno (put za Gucu iz Cacka). Markovica je na nekom brdu, nije valjda planina. A moguce da je deo Ovcara, jer Ovcar joj je blizi od Jelice, sigurno. Tako da verovatno i ti i Earth mislite na isto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587591#p587591:3gq8wt0r je napisao(la):
MiraC » Pon Dec 10, 2018 1:46 pm[/url]":3gq8wt0r]I samo da se nadovezem ,tunel se pominje i završetak za kraj marta,kao što se ovde i pisalo. Znači da bi već tokom aprila moglo biti spojeni i tunelska cev i glinene.

Nema tu striktne geografske granice, ali recimo da autoput prolazi u delu gde se dodiruju Ovcar i Jelica, tj na spoju njihovih oboda.
Glavni masiv planine Jelice je nesto dalje, jugoistocno.

Tako da ova izjava nije sasvim pogresna.
Mada nije nesto ni bitna, u celini uzev :D

A, da. Za Markovicu se ne kaze ni da je na Jelici ni da je na Ovcaru. Kaze se da je "u Dragacevu" ;)
 
Babić dao izjavu za tanjug i sad vec svi preneli na udarnim vestima lepo , lepo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587594#p587594:1g2xk7rt je napisao(la):
JoeBG » Pon Dec 10, 2018 2:08 pm[/url]":1g2xk7rt]@Miro
Ja mislim da selo Markovica nije na Jelici. Jelica je jugoistocno (put za Gucu iz Cacka). Markovica je na nekom brdu, nije valjda planina. A moguce da je deo Ovcara, jer Ovcar joj je blizi od Jelice, sigurno. Tako da verovatno i ti i Earth mislite na isto.
djunis82":1g2xk7rt je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587591#p587591:1g2xk7rt je napisao(la):
MiraC » Pon Dec 10, 2018 1:46 pm[/url]":1g2xk7rt]I samo da se nadovezem ,tunel se pominje i završetak za kraj marta,kao što se ovde i pisalo. Znači da bi već tokom aprila moglo biti spojeni i tunelska cev i glinene.

Nema tu striktne geografske granice, ali recimo da autoput prolazi u delu gde se dodiruju Ovcar i Jelica, tj na spoju njihovih oboda.
Glavni masiv planine Jelice je nesto dalje, jugoistocno.

Tako da ova izjava nije sasvim pogresna.
Mada nije nesto ni bitna, u celini uzev :D

A, da. Za Markovicu se ne kaze ni da je na Jelici ni da je na Ovcaru. Kaze se da je "u Dragacevu" ;)

Pre godinu dana kad sam shvatila kuda AP ide ,pitala sam ovde i jedan forumas je rekao da je to deo Jelice. I od tad to tako je u komentarima. U nekim tekstovima i piše da obilazi Ovčar,Kablar, klisuru. Ali nisam sigurna gde Markovica podpada jer tu jeste i neka granica ja mislim. Možda je najbolje da kažemo u Dragacevu, ne Lučani nego Dragacevo hahahah.
Nije bitno,ali je prosto lepo i znati kojem delu potpada, sto da ne.

Mali dodatak dok neko ne precizira , preko googla sam videla da ima fk Ovcar iz Markovice tako da je moguće da je Markovica na granici. A kao što smo naučili da je jedna od pristupa AP u selu Nepricava i ovi ćemo savladati hihihihi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587585#p587585:ie2xsndy je napisao(la):
astrodule » Pon Dec 10, 2018 1:31 pm[/url]":ie2xsndy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587579#p587579:ie2xsndy je napisao(la):
sudija » 29 minutes ago[/url]":ie2xsndy]Evo i prvih zvaničnih informacija...

Deonice Koridora 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, na kojima su angazzovane kineske kompanije, biche zavrssen do kraja godine, izjavio je danas direktor Koridora Srbije Zoran Babich.
"Dosadassnja saradnja s Kinezima bila je veoma uspessna i nadam se da che biti joss bolja", rekao je Babich na Trechoj medjunarodnoj konferenciji Beogradski stratesski dijalog pod nazivom "Inicijativa pojas i put na Balkanu", koja se odrzzava u Palati Srbija u Beogradu.
On je rekao da che deonica Obrenovac - Ub biti potpuno zavrssena do Nove godine, dok che deonica Lajkovac - Ljig biti zavrssena do tada do petlje Ljig, dok che massinsko opremanje tunela Branccichi biti zavrsseno u prvom kvartalu naredne godine.
Podsetio je da deonicu Surccin - Obrenovac takodje radi kineska kompanija i da che ona biti zavrssena do kraja 2019. godine.
Na toj deonici se nalazi most preko Save i Kolubare i na njemu su vech ugradjeni stubovi i nosacci, rekao je Babich i istakao da che taj most biti karektristiccan ne samo za Srbiju vech i ovaj deo Evrope.
Babich je rekao da bi deonica Koridora 11 Preljina - Pozzega, zajedno s Kinezima, trebalo da poccne da se gradi u martu 2019, i ocenio da che biti veoma tesska za gradnju.
Naveo je da je imperativ da se zavrssi Koridor 10 i da se u Grdelicckoj klisuri usslo u jedan odsto preostalih radova, tako da se vodi borba za svaki metar asflata.
Babich je rekao da je tu sada od ukupno 26 kilometara visse od 25 kilometara autoputa pod asfaltom.
Govorechi o planovima i novom investicionom ciklusu koji che pokrenuti Ministarstvo gradjevinarstva sledeche godine u vrednosti od pet milijardi evra, Babich kazze da je recc o velikom broju projekata koji che biti zavrsseni u narednih pet do sedam godina.
Odakle je ovo kopirano? Ko još koristi cc ch ss zz i ostale oblike u 21. veku?

Ja često u novinarskim člancima vidim te sistemske greške da umesto slova sa dijakritikom stoji duplirana verzija bez "kvačica".
Stoga, pretpostavljam da je u pitanju neki novinarski alat koji duplim uzastopnim pritiscima na iste tastere daje opciju dijakritičke oznake, time i da je ovo ipak novinarski tekst
 
Vrh