Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Molio bih iskusnije forumase za pomoc. Na koji nacin je moguce promeniti prikaz satelitskog snimka na sajtu Sentinel...npr. promena sa Natural color na prikaz obicne mape gde su vidljivi nazivi naselja, ulica i dr?
Unapred hvala!
 
Ne razumem se puno u gradnju, ali se u racunanje razumem. Radovi na deonici Obrenovac-Ub su poceli 8.8.2014 godine i do 6.8.2018. je uradjeno 80% radova, kako je izjavila ministarka. Ona je i najavila zavrsetak radova za 25. Decembar. Ako je tacna informacija da je zavrseno 80% za 1460 dana, onda je tim tempom moguce zavrsiti radove tek za 365 dana, odnosno 6.8.2019.
Da bi se zavrsilo 25. Decembra sa dosadasnjim tempom, bilo je potrebno da se uradi 91,3% radova na datum posete ministarke. Ne verujem da je uradjeno 91,3%, a da su slagali ministarku i rekli joj manje, odnosno 80%
Da je zvanicnicima lako slagati, meni je jasno, posle izjava prosle godine 5. Oktobra, kada su najavili zavrsetak radova krajem Novembra. U najboljem slucaju, ukoliko se sve zavrsi 25.Decembra ove godine, to ce biti 447 dana od najave 5.10.2017. umesto 57 dana. Da li je moguce da neko pogleda posao i prihvati procenu za koju ce pogresiti 7,84 puta ili nas neko svesno laze?
Problem Srbije je sto ne postoje kazne za greske u nepostovanju rokova. Kada bi postojale, tada bi se ministarka potrudila da iskoreni nerad i ona bi se zalozila da se krivci za kasnjenje kazne. Medjutim, posto se ti poslovi rade u "dilu", niko se ni sa kim ne zamera ako kasni, jer se moze saznati ko se koliko ovajdio od tog posla. Ako negde postoji krivac, to su iskljucivo oni koji su radili sa nekim iz prethodne garniture vlasti (primer Mrkonjica). Najbolje bi bilo kada bi te firme mogle da se okrive i za sva druga kasnjenja u Srbiji i da neki politicki pokojnik bude kriv za sve.
 
Ne razumem se puno u gradnju ni ja ali pretpostavljam da ne zahtevaju sve faze radova isti utrošak vremena.

A da nas lažu svo vreme to stoji, iz dva razloga - takav im je glavni šef i - potpuno su nestručni za ono što obavljaju, mislim na resorno ministarstvo.

Zato ja, kao papagaj, ponavljam predikciju - sledeća sezona ili izbori.
 
Zar nije malo bezveze pričati o nestručnosti ministarstva kad tu rade običnu ljudi iz te struke. Od izbora do izbora u svakom minustarstvu se promeni ministar, par pomoćnika, a stotine ostalih su tu godinama, decenijama. Prozivajte ministre za ispade i neznanje, a ipak ostali su kvalifikivani da rade. Ministri su samo figure, političari koji su tu da parafnu po nešto i da na žalost rade na svom marketingu. Ima i pozitivnih primera da pokreću stvari ali ipak uglavnom su oslonjeni na rad sekretara, referenata i u ovom slučaju inžinjera.
 
Iskreno,mislim da su prognoze u startu sigurno bile nerealne. Kao za budući deo do Pz,novi rok koliko 2-3 g. I mi polazimo o toga,a realno je verovatno barem 4g. Na to sve po neki loš projekat,podizvodjac na nekim delovima malo traljav....a svi kupa su birani verov kao podobni vlasti ( i sigurno svaka garnitura tako radi) i onda imamo ovakav rezultat.
Za deo do Obrenovca UBEDJENA SAM da čim su utvrdili problem u tunelu,da se znalo i tad da on neće biti gotov do 2019.a ja govorim o vremenu verovatno kad se završavao deo do Ljiga i mi svi radosni kretali preko AP,a možda i ranije jer ne znam kad je tunel krenuo da se probija. A svi ovi rokovi između što su davani su samo zamazivanje očiju. Jer lakše je reći za 6 mes nego za 2 g...
I da se oduvek znalo sigurno da nece biti parcijalnog puštanja ,ali da su se davale lažne nade,da se eto nadamo kao budale sa bi i bez tunela već 2017g putovali do Obrenovca bez problema....
Meni prvoj nije jasno,zašto nije odrađeno sve mimo tunela,pa nek stoji komplet gotovo,ali neka računica postoji,meni nelogicna,možda je bilo jeftinije tako,ali ja lično bih volela da ee rokovi poštuju.
 
Tačno je da ima prazne, ponekad i markentiške priše pojedinih ministara. No, siguran sam da ponekad informacije koje dobiju od ljudi sa terena nisu potpune. Na kraju, ponekad i stručni ljudi, i to ne tako rijetko, ne mogu da predvide sa kakvim će se sve problemima sresti na trasi, odnosno gradilištu. Sticajem okolnosti potpisivao sam ugovore sa renomiranim firmama prilikom rekonstrukcije, ali i gradnje malo zahtjevnijih objekata (naravno, ni približno kompleksnih kakav je izgradnja autoputa) pa znam koliko toga, i pored najbolje volje svih uključenih u posao, može da se iskomplikuje, da produži rokove, poveća cijenu...
Naravno, ima i javašluka, nekad i neodgovornosti, ali nemojmo olako prosuđivati i osuđivati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559950#p559950:eqdr6864 je napisao(la):
Beli » Пет Авг 17, 2018 7:07 pm[/url]":eqdr6864]Molio bih iskusnije forumase za pomoc. Na koji nacin je moguce promeniti prikaz satelitskog snimka na sajtu Sentinel...npr. promena sa Natural color na prikaz obicne mape gde su vidljivi nazivi naselja, ulica i dr?
Unapred hvala!
Ни сам то нисам успео, али мислим да тражени приказ можеш видети на https://www.openstreetmap.org. Ту имају уцртане планиране будуће трасе К11, обилазнице ...
 
Moje misljenje je da deonica od Pozege do granice sa Crnom Gorom preko Pestera nikada nece biti ni izgradjena,mozda ce se od Pozege nastaviti ka Visegradu i Sarajevu zbog tog nekog dogovora sa Turcima i eventualno u buducnosti pustiti krak ka Uzicu,ali ionako je totalno suludo i van pameti i graditi autoput preko Pestera u skoro nenastanjenoj oblasti i to srpskom Sibiru,gde se temperature zimi spustaju i do -40,gde skoro da i nema vegetacije,gde zimi duvaju jaki vetrovi i gde zimi dolazi do obilnih sneznih padavina,sto je sve zajedno apsolutno najboja kombinacija za stvaranje velikih sneznih smetova i nanosa po nekoliko metara,ko ce to da cisti i kako,u blizini nema vecih gradova,ionako nista jos nije ni potpisano za tu deonicu,ni kredit,nema ni detaljnog plana, nista,a i vlast ce se kad tad promeniti,iako to sad izgleda nemoguce,a ti novi ko zna da lice da nastavljaju taj preskupi i nepotrebni projekat,tako da ce na kraju ispasti da Crna Gora stvarno pravi autoput od 1,5 milijardi evra ka nigde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560239#p560239:i9b2q2qv je napisao(la):
Dzigi Bau » Sub Avg 18, 2018 11:07 pm[/url]":i9b2q2qv]Moje misljenje je da deonica od Pozege do granice sa Crnom Gorom preko Pestera nikada nece biti ni izgradjena,mozda ce se od Pozege nastaviti ka Visegradu i Sarajevu zbog tog nekog dogovora sa Turcima i eventualno u buducnosti pustiti krak ka Uzicu,ali ionako je totalno suludo i van pameti i graditi autoput preko Pestera u skoro nenastanjenoj oblasti i to srpskom Sibiru,gde se temperature zimi spustaju i do -40,gde skoro da i nema vegetacije,gde zimi duvaju jaki vetrovi i gde zimi dolazi do obilnih sneznih padavina,sto je sve zajedno apsolutno najboja kombinacija za stvaranje velikih sneznih smetova i nanosa po nekoliko metara,ko ce to da cisti i kako,u blizini nema vecih gradova,ionako nista jos nije ni potpisano za tu deonicu,ni kredit,nema ni detaljnog plana, nista,a i vlast ce se kad tad promeniti,iako to sad izgleda nemoguce,a ti novi ko zna da lice da nastavljaju taj preskupi i nepotrebni projekat,tako da ce na kraju ispasti da Crna Gora stvarno pravi autoput od 1,5 milijardi evra ka nigde.
Ja se isto pitam,kako će se održavati AP od Pz pa na dalje ( nekad ako ga i Bude).
Iskreno,druga klima je i od Čačak do Pz,mnogo više snega ima od Ovčar Banje na Pz nego što je od Cacka ka Bg. I ovamo će mnogo više biti snega,duže su zime,magla i leti i zimi do podne bude.... I to sve će uticati,a kamoli kad se krene preko vece nadmorske visine....
 
Nikolino, obično se u normalnim zemljama procenti izračunavaju na osnovu ugovorene cene. Tako su npr. zemljani radovi jeftiniji, a mnogo obimniji, dok je recimo asfalt skuplji, ali kad se dođe do njega sloj po sloj ide dosta brže i procenti rapidno rastu. Kad se pređe 70-80 posto može da se peva pesma. Na sve to dodaj da se kod nas pusti čim ima koliko-toliko uslova za odvijanje saobraćaja, a onda se naknadno radi "ono pored" - odvodni kanali, završetak kosina, bukobrani... Uzmi za primer Gradinje na A4: saobraćaj je pušten 16.09.17. sa devijacijom, u martu 18. je pušten pun profil, pa druga polovina mosta u junu, dok za to vreme planiranih bukobrana ni dan danas nema, kegle ispod mosta i odvodni kanal su dovršavali u julu (do tad smo imali Nijagaru prema starom magistralnom), a sanaciju kosine iznad još nisu ni počeli!
 
Ima li informacija za nastavak ap u cg tj od mateseva ka boljarama?
 
Mt:s hvala za slike,gde je ovo mesto,ono što treba da se rekonstruiše? na poslednjoj slici na levoj traci,jel to neka senka na jednoj traci,ili je neki problem na putu? Onako mi "zapalo za oko" pa da pitam
 
@Dzigi Bau
E vala ti je svaka na mestu.Autoput od Požege do Boljara će biti napravljen nikada. A zašto,pa zato što će im ovim tempom trebati barem 20 godina, a gde su pare ko će to investirati? Mislim da neće ni kinezi. Tako da ako se Čačak -Požega sprovede u delo, treba da skačemo od sreće.Pesimista ili ne, to je nažalost trenutna realnost.
 
Miro,to je Mrkina "završena"deonica Ub-Lajkovac.Vidis da je zapustena,ima nekog peska na zaustavnoj traci i sve je obeleženo(horizontalna signalizacija).A što se tiče senke, mislim da se to put malo izdigao. Kvalitetno,nema šta.
 
Dani prolaze, petlja kod Ljiga se jos ne zavrsava,nadvoznjak se ne uvodi u saobracaj , AP kod Lajkovacke petlje jos nije spojen....Pitanje je,ko je ovde lud mi ili oni?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560811#p560811:121otsz6 je napisao(la):
slaninar » Uto Avg 21, 2018 6:40 am[/url]":121otsz6]Miro,to je Mrkina "završena"deonica Ub-Lajkovac.Vidis da je zapustena,ima nekog peska na zaustavnoj traci i sve je obeleženo(horizontalna signalizacija).A što se tiče senke, mislim da se to put malo izdigao. Kvalitetno,nema šta.
Bas je zapusten,a da,i meni je delovalo da je došlo do sleganja tla,nije asfalt ispucao,ali jasno je da neki problem u podlozi postoji.... Kad li misle da ovo rade?! Septembar je stigao.... Sto kaze i Niko za ove petlje... Meni ovo lici na prošlu godinu -obećanja i rokovi jedni,a rad nikakav....
 
Da ne bismo poludjeli od frustracija od objasnjenja odgovornih, u vezi onog javasluka u Grdelici
SVECANO OBJAVLJUJEM DA SU BETONSKI RADOVI ZAVRSENI U TUNELU BRANCIC!!! :vops: :vops: :vops: :gobb: :grand: :sesir:
Pre petnest minuta slikano, izvinjavam se zbog malo losijeg kvaliteta, ali je fantasticna vest konacno je zavrsena sekundarna obloga!
Oni koji su pratili onu prvu moju reportazu iz tunela ovo su fotke upravo iz onog prosirenja gde su bili najveci radovi u reportazi!
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Svaka cast KRcan!

Ovo je ona druga cev, sto dosta vise kasne radovi? Dokle su stigli radovi na 1.cevi?
 
Tooooooooooo. Sa samo lepo da okreče.
Veliki plus.
 
Eto,cim ih ja malopre isprozivam,odmah se uzobilje i nesto urade,ahahahahhahaaha....
Toooooooooo
Koliko treba vremena za Em i ostalo???
 
Vrh