Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541322#p541322:2bcz9qhy je napisao(la):
Hromi Daba » Uto Maj 29, 2018 7:45 pm[/url]":2bcz9qhy]Da, i ja mislim da su potpuno promašili metu. Od toliko mesta gde su mogli da ih razbucaju oni se koncentrisali na potpuno promašenu temu. Recimo kad kažu da je 17km do Surčina po potpunoj ravnici ne pišu da su tu i dve petlje i dve velike naplatne rampe. Evo ja bih mnogo radije čitao kako su birani domaći podizvođači, kako i kroz čije je trasiran put, ko je zaj*** pa se kasni verovatno 2 godine na deonici na kojoj je rok 4, zašto se ne počinju sanacije na "Veljinoj" deonici i zašto nije traženo da se sanira u garantni roku, o ceni i trasi Požega-Preljina, zašto se radi sa kinezima koji su kasnili na svakom projektu do sada ...
Upravo tako hoces da sklonis loseg a nameces svoju pricu koja je gora od njih tako ne moze .Koliko moras biti nestrucan da omanes na ovoj temi pobogu.....

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541322#p541322:22yxlgkd je napisao(la):
Hromi Daba » 29 May 2018 07:45 pm[/url]":22yxlgkd]Da, i ja mislim da su potpuno promašili metu. Od toliko mesta gde su mogli da ih razbucaju oni se koncentrisali na potpuno promašenu temu. Recimo kad kažu da je 17km do Surčina po potpunoj ravnici ne pišu da su tu i dve petlje i dve velike naplatne rampe. Evo ja bih mnogo radije čitao kako su birani domaći podizvođači, kako i kroz čije je trasiran put, ko je zaj*** pa se kasni verovatno 2 godine na deonici na kojoj je rok 4, zašto se ne počinju sanacije na "Veljinoj" deonici i zašto nije traženo da se sanira u garantni roku, o ceni i trasi Požega-Preljina, zašto se radi sa kinezima koji su kasnili na svakom projektu do sada ...

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Tekst je apsolutno OK, to sto nije pisala jos o tome, to ne znaci da ovo sto je napisano nije OK. I ove deonice Obrenovac UB i Lajkovac Ljig takodje imaju 2 petlje , prema tome ne vidim sta je tu pogresila kad je poredila, a notorna je stvar da su te dve deonice teze za gradnju od Obrenovac Surcin. Dakle, samo je pogresila, u broju tunela , ali nije pogresila da postoji i to ne mali tunel Brancic od skoro 1km.
Verujem da im je ovo tek prvi eo izstrazivanja koji ce da objavljuju.
 
Drugari (verovatno mladji i samanje zivotnog iskustva), prihvatite jednu stvar.
U Srbiji nema istrazivackog novinarstva.
Nije ga bilo ni pre 20 godina, a ni pre 15 (kada su se mnogi bavili Markom i gajbicama, Parama na Kipru i slicnim temama...
Nije istrazivackog novinarstva ni zelje za objektivnoscu bilo (ili makar dovoljno bilo) ni u serijalu 'insajder' , kao ni sad kad iste emisije (neke delimicno premontirane) emituju.

Osnova za istrazivacko novinarstvo su potpuno nezavisne finansije, sa anonimnim donacijama i uplatiocima, kao i zelja za iznosenjem istine, a ne zelja za medijskom afirmacijom ili necim trecim.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki u pravu si, uvek se ispostavi da neko ima neki interes iza neke priče i ne govorim o ovom tekstu nego generalno. Na žalost je tako
 
LAki, i dalje tvrdim da sam dobro video ( a i moji saputnici ) , nadvoznjak je spojen sa obe strane....
 
A ja ti i dalje tvrdim da nisi (niste) dobro videli...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Slika od juce...bio sam tamo...mislim da je tu negde pred spajanjem ili je vec spojen ali svakako ima pomaka.
e5b9962dfdc2c37df6d3cdda08ea1dca.jpg
 
E resena dilema , još da asfaltiraju i prebace saobracaj .Da konacno i ovaj nadvoznjak služi nameni .
 
Da bi asfaltirali moraju nasuti jos materijala u debljini od bar pola metra na strani ka lajkovcu.
Pri tom, moraju ili praviti dodatnu devijaciju dok to rade, ili obustaviti saobracaj na magistrali tokom radova.
Ima tu jos posla, a nije da se bas 'udarnicki radi'...

Nadam se da je ovakva slaba aktivnost na ovom delu trase posledica intezivnih radova u, kao i ispred tunela.
Ta nada nije zasnovana ni na kakvim realnim pokazateljima ili pozitivnim iskustvima, vec iskljucivo na onom "nada poslednja umire" ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541356#p541356:1dyzduyt je napisao(la):
gygy11 » Uto Maj 29, 2018 10:44 pm[/url]":1dyzduyt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541322#p541322:1dyzduyt je napisao(la):
Hromi Daba » 29 May 2018 07:45 pm[/url]":1dyzduyt]Da, i ja mislim da su potpuno promašili metu. Od toliko mesta gde su mogli da ih razbucaju oni se koncentrisali na potpuno promašenu temu. Recimo kad kažu da je 17km do Surčina po potpunoj ravnici ne pišu da su tu i dve petlje i dve velike naplatne rampe. Evo ja bih mnogo radije čitao kako su birani domaći podizvođači, kako i kroz čije je trasiran put, ko je zaj*** pa se kasni verovatno 2 godine na deonici na kojoj je rok 4, zašto se ne počinju sanacije na "Veljinoj" deonici i zašto nije traženo da se sanira u garantni roku, o ceni i trasi Požega-Preljina, zašto se radi sa kinezima koji su kasnili na svakom projektu do sada ...

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Tekst je apsolutno OK, to sto nije pisala jos o tome, to ne znaci da ovo sto je napisano nije OK. I ove deonice Obrenovac UB i Lajkovac Ljig takodje imaju 2 petlje , prema tome ne vidim sta je tu pogresila kad je poredila, a notorna je stvar da su te dve deonice teze za gradnju od Obrenovac Surcin. Dakle, samo je pogresila, u broju tunela , ali nije pogresila da postoji i to ne mali tunel Brancic od skoro 1km.
Verujem da im je ovo tek prvi eo izstrazivanja koji ce da objavljuju.

http://javno.rs/istrazivanja/koridor-11 ... enih-vrata

U videu koji prati ovaj tekst objavljena je pogrešna infomacija koja se odnosi na broj tunela na deonicama Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig, na početku drugog minuta. Izvinjavamo se čitaocima zbog objavljene pogrešne informacije. Na tim deonicama gradi se jedan tunel u dužini od 990 metara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541507#p541507:psqgwjzn je napisao(la):
laki72 » Sre Maj 30, 2018 4:57 pm[/url]"]Da bi asfaltirali moraju nasuti jos materijala u debljini od bar pola metra na strani ka lajkovcu.
Pri tom, moraju ili praviti dodatnu devijaciju dok to rade, ili obustaviti saobracaj na magistrali tokom radova.
Ima tu jos posla, a nije da se bas 'udarnicki radi'...

Nadam se da je ovakva slaba aktivnost na ovom delu trase posledica intezivnih radova u, kao i ispred tunela.
Ta nada nije zasnovana ni na kakvim realnim pokazateljima ili pozitivnim iskustvima, vec iskljucivo na onom "nada poslednja umire" ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Da u pravu si nezgodno je ,od onog malog mostica se mora na most ali kako ce da rese ne znam .
Da prave novu devijaciju a to malo mogu zavrsit veoma brzo ,mozda ima negde ulaz na auto put za kamione koji rade pa to iskoriste .To mi deluje najbolje ,bukvalno je od Ljiga prema Bogovadji potpuno gotovo preko 10 km pa mozda tu negde da naprave ulaz.
 
Kao što je Plecko rekao da je naisao na asfaltiranje posle Piromana (most preko pruge), počeli su završni sloj prema Ubu u obe trake .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541688#p541688:cn4u1eke je napisao(la):
MiraC » Čet Maj 31, 2018 12:34 pm[/url]":cn4u1eke]Jupiii završni sloj! Jeee
Miro ne raduj se ponove ce te prozvati ha ha .
Od Ljiga do Lajkovca je zavrseno 2/3 deonice sto se tice asfalta .
A poceli su zavrsni i na Obrenovac - Ub.
Ali sve to dzaba bez tunela.
 
Ma nek prozivaju, tudja posla... Samo da se ne javi neko da kaze "pogrešio si nije završni sloj" hihihi
Iako je prethodni post samo komentar i moglo je bez toga, lepo je nekad napisati iskrenu pozitivnu emociju, ne moramo samo loše pisati ili činjenice kojih sad nema previše.
U pravu si da je za samo puštanje u saobraćaj sve ovo dzabe, ali radujem se jer se privodi kraju, prosto jedna etapa je gotova i ovde sam upućena u to, delimo to zajedno .
Jednom sam nabasala na postove ove teme kad se pustalo Preljina - Ljig, lepo je to, kad shvatiš da si sa nekim ljudima raspravljao, saznavao informacije, prepucavao se i sada uživate u poslednjim radovima. Dobrooooo ima još posla ali znate na šta mislim.
 
Brate,nema veze što ćemo cekati tunel,samo neka završe ovo ostalo da bar znamo da je to konačno gotovo....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=103689#p103689:2h86hwgw je napisao(la):
prostorni planer » Sre Dec 22, 2010 6:53 pm[/url]":2h86hwgw]Pre neki dan prodjoh od Valjeva prema Lajkovcu i videh da se vide prvi rezultati na gradnji deonice Ub - Lajkovac. Izvodjac radova su Putevi Uzice, vidi se pomak jer od magistralnog puta Lajkovac - Valjevo u selu Rubibreza, koje je na nekih 6 km od Lajkovca, masine nasipaju trasu na kojok su vec tokom jeseni zavrseni zemljani radovi. Sa leve strane puta iza pruge sam video tu nasutu trasu, kojoj se ne vidi kraj, tj dokle puca pogled je vec nasuta, a to je sigurno nekoliko kilometara. Stalno prolaze kamioni puteva sa tim materijalom za nasipanje, koji se vadi u selu Slovac u novom kamenolomu isto pored magistralnog puta, tako da im je sirovinska baza blizu, pa mi se cini da radovi dobro napreduju. Takodje na desnoj strani puta se vidi da su zavrseni zemljani radovi, tj vidi se trasa, medjutim vrlo brzo trasa zamice za breg, a kako je stanje iza brega nisam video.
Obrati datum prvi post na forumu , samo da ne bude kao ova deonica koja se jos ne koristi.
Ali si u pravu samo da nesto vise zavrse.
 
To se odlično sećam jer je sve to na par stotina metara od kuće mog druga...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541931#p541931:1cv1v1rs je napisao(la):
B.Vladimir » Pet Jun 01, 2018 12:42 pm[/url]":1cv1v1rs]Gde su ivicnjaci? Valjda se prvo oni postavljaju, pa tek onda asfaltiranje?


Obrati paznju na sliku gde se vide bukobrani imas ivicnjake, ovde ide još slojeva asfalta .A oni se stavljaju u zavisnosti od nagiba puta i odvoda vode .....
Ali najvažnije je da je potvrdjeno da ce pustiti sve ove god. a ne krajem 2019 kako su ovde neki razumeli presednika pre neki dan .
 
Jos malo ja oko cene.
TUNEL MANAJLE duzine 1800m , na juznom kraku K10 ugovorena cena je 36,25 miliona evra
Tunel Brancic duzine 990 metara , na K10 ugovorena cena 32,5 miliona evra

Kako ovo?
 
A geologija jeli slicna ili jedan ide kroz kamen a jedan kroz lapor ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542395#p542395:xebidttu je napisao(la):
gygy11 » Ned Jun 03, 2018 4:01 pm[/url]":xebidttu]Jos malo ja oko cene.
TUNEL MANAJLE duzine 1800m , na juznom kraku K10 ugovorena cena je 36,25 miliona evra
Tunel Brancic duzine 990 metara , na K10 ugovorena cena 32,5 miliona evra

Kako ovo?


Za Manajle je bio tender, a za Brančić nije. K10 finansira EB ili ko već, a za k11 nemaju neko interesovanje pa se država snalazi za pare kako se snađe.
 
Pa upravo način finansiranja, da nismo sklopili ove dilove sa Azerima i Kinezima ne bi se ovo izgradilo pre 2040.
 
Vrh