Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

To je i meni palo na pamet iz prostog razloga sto se primarna obloga radi pri probijanju tunela i sluzi strukturno da se tunel ne bi urusio. Tunel je do kraja probijen u avgustu, bilo bi vrlo, vrlo cudno da primarna obloga nije gotova vec mesecima.
 
Pa možda je pogrešio ali rekao je da se sad ugrađuju prstenasta ojačanja, a ona bi trebali da se rade pre primarnne oplate koja se izvodi prskanim betonom.
 
Da, taj deo je zabrinjavajuci, a govori i o tezini terena. Ja se opet nadam da je greska neke vrste. Da ne pricam da bi bilo sokantno da su kopali tunel do kraja bez primarne obloge.
 
Da u pravu si ništa m nije jasno.
Na snimku probijanja tunela u avgustu se vidi i deo gde vec rade hidro izolaciju a samim tim moraju i sekundarnu oblogu.
Možda je mislio na cev koja je u fazi probijanja to bi imalo smisla .
 
"Deonicom auto-puta Ljig-Preljina je u 2017. godini prošlo ukupno 2.521.935 vozila, što je oko 7.000 vozila dnevno, navode iz Puteva Srbije"

Ovo uopste nije lose s obzirom da se radi o parcetu nezavrsenog ap.

bosko-1.jpg
 
Odlična brojka za nešto sto počinje nigde i završava se nigde. Nadam se daleko većim ciframa kad kompletira deonica od Obrenovca.
 
Lagano ce to da ide na 10k kad i decembru puste ostatak. :D
 
Ja se nadam da će te rampe za prolazak u Obrenovcu biti adekvatno brojno postavljene ,kada do puštanja dodje,da će neko imati i ove podatke na umu.
U Ligu se vrlo često pravi guzva. otvaraju oni i onu traku za ENP ali nije dovoljno.
Hvala @sreda za ove brojke podeljene!
 
Завршетком целог коридора очекујем да ће исти покупити део саобраћаја који иде трасом преко Ваљева и Косјерића, трасом преко Тополе и Рудника и трасом преко коридора 10 до Краљева, тако да очекујем да ће пробити 10к.
 
Ako ništa bar su sad pošteniji i najavljuju kašnjenje min.6 meseci .Uvek ista priča fali jedan papir.
 
U letnjoj sezoni ce u Preljini biti uzas. Mogli su da urade neka pomocna prosirenja posto ce jos poprilino vremena to biti ceona rampa...
 
Jos dobrih 4 godine, mozda i 5. Minimum duplo vise mesta treba, minimum. To ne znaci da moraju da rade sve vreme sve rampe, imaju statistiku iz 2017. pa mogu da prilagode raspored rada.
 
Radjeno po projektu bočne,upravna zgradica prislonjena iz trake sada opet treba izmena projekta ,instalisana snaga agregata,trafo stanice,tenderi otkup zemlje,valjda će nešto uraditi ako je uopšte ušlo u plan za 2018....Definitivno usko grlo a posebno što su vozila sa ENP prinudjena da čekaju u koloni a ljudi su unapred platili da ne čekaju...
.
 
Bice mnogo manja guzva, jer ce se na rampama zadrzavati samo pri izlasku sa AP.
SADA, tu se zadrzava zbog placanja i pri ulasku i pri izlasku sa AP.
Naravno, vikendima guzve ce ostati...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Naplata u sadašnjem otvorenom siatemu se svodi na 4 moguce cene i samim tim se prices svodi na uzimanje para i davanje racuna...Otprilike mogu 4 do 5 vozila da prodju u minutu sto je takodje slicno postupku uzimanja kartice jer ucesnici cesto ne pridju dovoljno blizu ili ne spuste dovoljno prozor ili ne oslobode pojas tako da ce protok iz pravca Cacka biti manje vise isti.Jedini lek za ulaz je tada rucna podela kartica.

Problem nastaje kada se zatvori sistem i tada se ceka ocitavanje kartice,pa učesnik tek onda vadi pare i proces se znacajno usporava. Tu vec protok padne na 2 do 3 vozila u minitu što u špicevima ume da napravi ogromne gužve.
 
Ipak, potrebno je da Ministarstvo izda još dve dozvole za Baričku petlju i petlju kod Surčina. Imamo dosta posla, a čekamo jedan papir....priča Marko Vučković, zadužen za glavni nadzor JP "Putevi Srbije". :bash: :bash: :bash: čeka se jedan papir... :notok:
 
I šta se desi da na neki neobičan način ne mogu da dobiju dozvole ?
BUDALAŠTINA (velikim slovima).
 
Na krajevima cevnog štita rade se ojačanja u desnoj cevi. Tu je veza prstenova i primarne obloge.
Inače, radi se uveliko i na sekundarnoj oblozi.

U subotu je prevezan dalekovod na petlji "Ljig".
Ovih dana će se demontirati stari stubovi.
Ako neko bude prolazio, neka slika :)
 
Izvinjavam se,ne mogu da nađem one postove,sta ide sad posle te sekundarne obloge? Koliko posle nje treba vremena za ostale radove?
@Pančevac hvala za informacije. Taman da se od marta krene ozbiljnije sa radom,čim vreme dozvoli.
 
Miro sekundarna obloga je završni beton što vidiš u tunelu ((zidovi tunela) Treba onda farbanje i ona svetleca signslizacija i sl.I naravno trup puta (odvodi vode struje )Otprilik nešto tako.
 
Posle sekundarne oplate radi se kanalizacija i sfaltiranje, farbanje, pa tek onda EM opremanje tunela. To opremanje bi trebalo da ide po crvenoj Fidic knjizi što znači da bi trebalo da ide dosta brže u odnosu na žutu Fidic knjigu. Tuneli na istočnom kraku K10 se rade po žutoj knjizi i na primer rok za Bancarevo je 180 dana.
 
Hvala na ponovnom objašnjenju. Naravno vreme koje im je potrebno za završetak zavise od dinamike rada,a potrebno je i da urade put do i iz tunela i još mnoge delove koji su ostali,tačno će tunel ,ta desna cev biti gotova kad i radovi od Ljiga pa na dalje
 
Da je sreće da su radovi u tunelu pri kraju pa dok se rade spiljne xeonice da se radi na opremanju tunela. Ovako mislim da će ostalo da završe pre tunela i samo zbog njega će gotov put čekati na otvaranje. Ali dobro, videćemo kako će situacija da se odvija.
 
Vrh