Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514512#p514512:3018sddm je napisao(la):
ivchonny » Sre Feb 07, 2018 2:35 pm[/url]":3018sddm]
paradox polje":3018sddm je napisao(la):
Darko78":3018sddm je napisao(la):
"Goje" ako je Obrenovac Preljina 100 km to je 50 min vożnje 120km/h,i još 25 min od Obrenovca do Ade pa ti računaj .
Miro može i komple lepinja.
ne znam kakve su komplet lepinje iz Preljine i Čačka. Mislim da ćeš za to morati da čekaš da zavše deonicu do Požege.
Realno, mi Čačani nemamo komplet lepinje (bar nisu izvirno naše). Ali preporučujem sledeće: pečenje u većini pečenjara, teletina kod Brane u Parmencu, a pre toga kobasice i ostali roštiljkod Miće u Savincu.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
Sta ti je propaganda... I kod Šipete imate farmerke ekstra povoljno (ako sam pogodila naziv) to nisi rekao.
Znate sta, kad dodjete do Ca i prodjete onu njihovu obilznicu, kad vec nisu mogli napraviti nesto da ubrzaju protok vozila vec imaju 20 semafora, onda jos 20min i dodjite u Pz imamo i mi super pecenjare i rostiljnice a da ne gledate u magistralni put dok jedete, nego u prirodu :)
Molim sve članove da nase dopisivanje ne shvate pogrešno, nema konkretnih vesti pa bolje i malo šale
 
Slazem se da je deo od Ostrużničkog mosta do buduće petlje Obrenovac veoma loš ali to je 10-km.
A za vezu Surčin Novi BG si u pravu i nażalost to niko ne spominje.(8km).
Samo da više ibarsku očima ne gledam(samo zbog bezbednosti).
 
Деоница Сурчин НБГ можда јесте значајна, али сматрам да није круцијална. Постојећом деоницом обилазнице и АП од будуће петље Сурчин до Арене се стизе за 13 минута по гугл-у.
 
Ta saobracajnica je u nadleznosti grada a posto je izborna kampanja u toku i niko je ne spominje sve je jasno.
 
Deonica Surcin - NBG "ne postoji" kao deo autoputa A2, vec je (ce biti) gradska saobracajnica.

Prvobitnim projektom A2 se vezivao na Ostruznicku petlju, delimicno izgradjenu pre skoro 20 godina.
Od te petlje postoji sasvim logican ppravac ka gradu i vezi na Bul. V.Mišića, ali...

"Premudri" su ozracunali da je 'jeftinije' izgraditi jos jedan most preko Save, jos jednu petlju (petlju Surcin), dugacak nadvoznjak preko pruge i dodatno gradsku saobracajnicu os Surčina do Blokova, nego saniranja klizista Duboka i uredjenja obale i korita Save kod Umke.

Dakle, Republika gradi do petlje Surcin, a dal, kad i kakvu saobracajnucu ce izgraditi grad Beograd od blokova do surcina, ostaje da vidimo. A po najavama iz grada (garaza i ulica Milosa Velikog, tunel Kamenicka, 'Zaricev most' ...) sumnjam da ce pomenuta saobracajnica u skorije vreme.
I kad dodje do toga, ta saobracajnica nije deo A2, pa samim tim nije deo ove teme, vec zavredjuje posebnu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
U svakom slučaju se nećemo 'leba (vruće komplet lepinje) najesti bar još dve godine.
 
Mislim da će biti dobra varijanta i uključenje na obilaznicu kod Ostružnice pa onda prelazak na ovaj AP kod Jakova. To bih rekao da je nekih 9km duže, odnosno ako se preko Umke ide (17km)/(50km/h)=20,4min a preko Jakova (26km)/(100km/h)=15,6min, to dodje 5min kraće okolo. Mislim da će to biti brža varijanta i od pravca preko gazele pa na Dobanovce

Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk
 
Mislim da će ogromna većina Beograđana (osim cenjenih komšija sa NBG i Zemuna) tako i ići. Prelazićemo Savu 2 puta. Sve zbog odluke da se ne gradi DOS varijanta autoputa, kako je prvobitno i planirano i delimično izgrađeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514547#p514547:2xq15t0s je napisao(la):
GOJE » 07 Feb 2018 03:57 pm[/url]":2xq15t0s]U svakom slučaju se nećemo 'leba (vruće komplet lepinje) najesti bar još dve godine.

Две, а не четири како си првобитно изпесимизирао :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514551#p514551:3jcn60zs je napisao(la):
Veliki Vracar » 07 Feb 2018 04:45 pm[/url]":3jcn60zs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514547#p514547:3jcn60zs je napisao(la):
GOJE » 07 Feb 2018 03:57 pm[/url]":3jcn60zs]U svakom slučaju se nećemo 'leba (vruće komplet lepinje) najesti bar još dve godine.

Две, а не четири како си првобитно изпесимизирао :wink:
Rekao sam 2021. (što je 3 godine a ne 4), a u poslednjem postu samo navodim da će biti najmanje 2 - ako se rokovi budu poštovali, ali mislim da ni najveći optimisti u to ne veruju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514522#p514522:1lve0e2g je napisao(la):
MiraC » Sre Feb 07, 2018 4:00 pm[/url]":1lve0e2g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514512#p514512:1lve0e2g je napisao(la):
ivchonny » Sre Feb 07, 2018 2:35 pm[/url]":1lve0e2g]
paradox polje":1lve0e2g je napisao(la):
Darko78":1lve0e2g je napisao(la):
"Goje" ako je Obrenovac Preljina 100 km to je 50 min vożnje 120km/h,i još 25 min od Obrenovca do Ade pa ti računaj .
Miro može i komple lepinja.
ne znam kakve su komplet lepinje iz Preljine i Čačka. Mislim da ćeš za to morati da čekaš da zavše deonicu do Požege.
Realno, mi Čačani nemamo komplet lepinje (bar nisu izvirno naše). Ali preporučujem sledeće: pečenje u većini pečenjara, teletina kod Brane u Parmencu, a pre toga kobasice i ostali roštiljkod Miće u Savincu.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
Sta ti je propaganda... I kod Šipete imate farmerke ekstra povoljno (ako sam pogodila naziv) to nisi rekao.
Znate sta, kad dodjete do Ca i prodjete onu njihovu obilznicu, kad vec nisu mogli napraviti nesto da ubrzaju protok vozila vec imaju 20 semafora, onda jos 20min i dodjite u Pz imamo i mi super pecenjare i rostiljnice a da ne gledate u magistralni put dok jedete, nego u prirodu :)
Molim sve članove da nase dopisivanje ne shvate pogrešno, nema konkretnih vesti pa bolje i malo šale
Miro, problem s PŽ je dobra obilaznica. Ljudi ne mogu da se smore na njoj kao kod ove naše u Čačku, pa zato ne svraćaju u pečenjare, ili po farmerke. Ovako kod nas se svi smore od gužve, pa onda svrate :)
No, za autoput će biti važne samo one pečenjare i drugi sadržaji blizu izlaza. Ko tu otvori nešto dobro, završio je posao.
 
Hromi Daba":feyoj41j je napisao(la):
Mislim da će biti dobra varijanta i uključenje na obilaznicu kod Ostružnice pa onda prelazak na ovaj AP kod Jakova. To bih rekao da je nekih 9km duže, odnosno ako se preko Umke ide (17km)/(50km/h)=20,4min a preko Jakova (26km)/(100km/h)=15,6min, to dodje 5min kraće okolo. Mislim da će to biti brža varijanta i od pravca preko gazele pa na Dobanovce

Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk
Pa nmi nije bas tako.
Osim sto do ulaza u Umku niko ne vozi 50km/h jer je sirok otvoren put, takodje dok se sa novog obrenovackog ukljicimo na obilaznicu, pa opet sa sa obilaznice na A2, petljom surcin...
Dodaj tome i ceonu naplatnu rampu i dobijas sigurno znak jednakosti u vremenu.
Pa sto bi onda neko potrosio vise goriva, a uz to i platio koriscenje od ceone naplate do obrenovca...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Dragi forumaši, već dugo pratim šta se sve piše ovde, kao i vi, nestrpljivo iščekujući kad će se konačno završiti bar deonice od Obrenovca do Čačka, a mi poreklom iz unutrašnjosti brže, češće i što je najvažnije bezbednije ići u zavičaj. Mesec dana nisam išao nazad, sve sa nadom da će izgradnja napredovati, ali ništa se spektakularno nije promenilo. Meni je neko merilo brzine radova nadvožnjak kod Ljiga i činjenica je da on neće biti završen skorije, što ću dokukentovati slikama. Radi se u oba tunela što se ne može videti na slici koju delim sa vama! Veliki pozdrav svima!
987d26ba4082e82bd24170961874cd7a.jpg
05e4c020ddcbfeca7d043fcabcb92f76.jpg
d7387fd3cc0e3efd2458769373342db8.jpg
6a4237cbde9ec9ab28259d4fe918a250.jpg
dec87b07f23b5b8422483126f91a61a5.jpg
e4fee9f642e18db397a270d862cd1765.jpg
53be159771c05ca7b0c5b63540ab7621.jpg
72a9d8179e25b69639c967729a28eab6.jpg
56718b15d3360a552350b8bed597bf85.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Strasno,ovo nece skoro koliko vidim(delovi AP van tunela). Mrdnulo se nije od kako sam u Decembru ja prosao tuda. Razočaran sam mnogo,očekivao sam do leta da će barem biti ali nema od toga nista....
 
Bravo Borise .
Slikao si detalj kraja mosta i spoja sa brdom to nismo imali pre ovako jasno .
Deluje da su izlaznom portalu došli do asfalta sve je poravnato.
U povratku ceš moći bolje da uhvatiš izlazni portal tunela pa samo nastavi slikanje .
 
Dobro dosao Borise! Ja ne razumem koliko njima treba da vise ovaj nadvoznjak za ibarsku spoje sa brdom, a da ne govotim koliko im treba da zavrse samo brdo tj put... I ja mislim od januara kad sam prolazila nije se maklo ni malo. Kad kazes "radi se u oba tunela" jel mislis na tunelske cevi? Jesi li video neke aktivnosti? Sve ostalo je tragedija... Vi u zavičaj ne mozete bezbedno, a mi iz zavičaja ne mozemo nigde da mrdnemo....
 
Malopre sam prošao tuda,izbrojah 7 radnika na nadvožnjaku,malo...Svraćao sam i do Bogovadje,ništa se ne radi,žive duše nema,nema cak ni onih par masina što su jesenas bile parkirane.Ono sto je dobro,cini mi se da ima napretka na prilaznom putu samom tunelu,gledano iz pravca Lazarevca,stubovi se neki postavljaju i vidi se dosta mašina i radnika.
 
Pa sad im je za tunel idealno.... Stvarno bi bilo previse da ni tu ne rade nista... Stvarno previse
 
Složio bih se da radovi idu sporo oko Ljiga,ali ipak pričamo o radovima u januaru.
Lepo se vidi na snimku koji je sa početka januara da dva poslednja polja na nadvožnjaku nisu ni početa, sada su pri kraju šalovanja (vidi se po skeli) ,poslednja stopa nadvožnjaka (veza sa brdom) nije ni postojala.
Izgleda da i radovi u tunelu i van njega se izvode (Niko,Boris) očito nije dovoljno ali nije ni lako sad radit napolju .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515046#p515046:3apza740 je napisao(la):
Darko78 » Pet Feb 09, 2018 11:20 am[/url]":3apza740]Složio bih se da radovi idu sporo oko Ljiga,ali ipak pričamo o radovima u januaru.
Lepo se vidi na snimku koji je sa početka januara da dva poslednja polja na nadvožnjaku nisu ni početa, sada su pri kraju šalovanja (vidi se po skeli) ,poslednja stopa nadvožnjaka (veza sa brdom) nije ni postojala.
Izgleda da i radovi u tunelu i van njega se izvode (Niko,Boris) očito nije dovoljno ali nije ni lako sad radit napolju .
Ma ok je to, i nije sad vreme da se radi, ali znas li ti koliko su stajali tu samo stubovi , zarasli u travuljinu i korov... i, pa onda nekad se pojavi skela i po neki radnik, polako polako.. , nije tu ni bilo nekog rada do skoro. Trebalo im je pola godine da odrade onaj polukrug da izmeste saobracaj.
Evo nek se neko javi i kaze da je video vecu grupu masina, radnika, i ne samo za taj nadvoznjak nego za celu petlju? Sve se to radi kao da je radna akcija organizovana, pa i tad ljudi brze rade. Bre da Crnogorci grade tako, znas kad bi i jedan most napravili tamo po onim krševima , ovi Kinezi na onom snimku posle Obrenovca preko reke samo gruvaju i grade, a ovi u Ljigu cele prošle godine postavljaju skelu i prave nadvoznjak. Znas da mi to najvise izgleda na neko izvlačenje para jer ne razumem da ne mogu da ono odrade malo brze . Zar im nije u interesu da su to brze odradili pa one kranove sta sve treba oslobodili za druge poslove... cak i da razvlace jer nece bez tunela biti puštanja mislim da je ipak previše.
nisam sigurna ali čini mi se da su mozda pomacinjali po metar na mesec dva (vidi se kad stave skelu) i mozda to nebi bi bio problem da nisu pola godine čekali da pocnu rad dok ne izmeste saobraćaj. I sve tako neki posao ceka realizaciju nekog koji već č kasni...
 
Ovo je Miro kao ispaljeno iz puške kako me nasmija .Nemoj se nervirat da hoce bilo bi gotovo brzo.
Nema svrhe angažovat dodatne radnike kad nema tunela, novi rok je mart završit će sve što je do njih .A što nisu krivi :tunel ,dalekovod,izmeštanje seoskog puta i dr. baš ih briga .
A država će opet da nadje način da opravda dodatna kašnjenja (viša sila i dr.)
Ništa ovde izvodjač nije kriv i što bi on svoje resurse dodatno trošio.
Kad državu nije sramota nadvožnjaka u Ljigu šta briga i energoprojekt 5 radnika malo raducka i to je to.
 
U pravu si - pisala sam i ja tako, isto mislimo, ali stvarno nerviraju vise, a neko ono finansira.... Mozda bi bilo jeftinije da odrade brzo i da stoji gotovo ko bi ga znao, niko nas ni ne pita. Jasno je da je nečija ideja bila " razvlaciti posao dok ne bude sve gotovo zajedno" a da li je tako jeftinije.... Po meni, krivicu snosi nadzorni organ koji je dopustio da se tako radi. Ponavljam, mozda je tako isplativije , ali sam sve manje ubedjena u to. Jedino sto ti radnici imaju posao duze, ali nesto nisam sigurna da im je to jedina dobit koju imaju na umu
 
Miro biće snimak i izveštaj u martu po isteku roka pa ce sve biti jasnije (imamo obećanje) ako vreme posluži mogu nešto i da urade .
Kad gledam snimke iz grdelice nije mi dobro sreca pa je ovde ravno i opet ne mogu da završe.
 
Kada li ce ministarstvo da podnese izveštaj svojim gradjanima.... Ali previše bi to bilo. Sto rece njima je sve "viša sila".
 
Vrh