Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wX7JayBHgSY[/youtube]
 
Napredak na mostu preko Kolubare i Save je očigledan i za svaku pohvalu..Brine me što na budućoj petlji Surčin ne vidim nikakvu aktivnost...Takodje i Štrabagov most napreduje brzinom puža,gotovo svakodnevno prolazim obilaznicim a broj ljudi pod šlemovima je minimalan.
 
Ako sam dobro razumeo potrebno im je 15 meseci da zavrse raspone na mostu.To je mart 2019 ,a rok cele deonice kraj 2019.Pa sta cekaju sa deonicom do Surcina ,ovo kod Obrenovca su barem krenuli sa pripremom petlje,nadvoznjaka.
 
Pošto se trenutno grade 2 mosta na Savi u okolini Beograda postavlja se sledeće pitanje: da li ćemo na tom pravcu imati predimenzionirane kapacitete jer nisam siguran da će postojati baš tolika frekvencija saobraćaja na tom pravcu. Mislim da je krajnje neracionalno da se gradi infrastruktura koja neće u bliskoj budućnosti biti u potpunosti iskorišćena. Kao što je napravljen taj deo autoputa od Uba do Ljiga pre par godina i nikad nije pušten u promet. Mi nismo, a izgleda da nikad ni nećemo postati bogata zemlja upravo zbog toga što se ogromna sredstva troše neracionalno.
 
mogu sredstva da se trose i racionalno. mora znanje da se vrati nazad u proizvod, da se skrati vreme proizvodnje, da se poboljsa kvalitet, i da se smanji trosak. onda budes bogat :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501246#p501246:1gyy9u4i je napisao(la):
roland » Sub Dec 16, 2017 2:55 pm[/url]":1gyy9u4i]Pošto se trenutno grade 2 mosta na Savi u okolini Beograda postavlja se sledeće pitanje: da li ćemo na tom pravcu imati predimenzionirane kapacitete jer nisam siguran da će postojati baš tolika frekvencija saobraćaja na tom pravcu. Mislim da je krajnje neracionalno da se gradi infrastruktura koja neće u bliskoj budućnosti biti u potpunosti iskorišćena. Kao što je napravljen taj deo autoputa od Uba do Ljiga pre par godina i nikad nije pušten u promet. Mi nismo, a izgleda da nikad ni nećemo postati bogata zemlja upravo zbog toga što se ogromna sredstva troše neracionalno.
kuku, ne smeš to ovde da pišeš...to je zabranjeno...
svaki auto put je isplativ, svaki most, svaki tunel, koliko god da košta i gde god da ide.
i svaki kraj i svako selo treba da imaju ne AP već bar 2 kom.
jer oni nisu gori od drugih sela i isto plaćaju porez.
zašto da barič ima ceo most sa 4(6) traka a ostružnica samo pola 2(3)?
jer AP spasavaju milione života i razvijaju privredu (bićemo ko švajcarska) i malina neće da nam propadne. :)
 
AP za sarajevo treba da ide preko Bijeljine to je jedino logično gledajući broj ljudi koje žive u bosni.
odgovara i srbima jer je to deo njihovog paralelnog koridora i muslimanima jer prolazi kroz tuzlu i spaja se na koridor 5C.
od kotromana postoji put ka sarajevu koji po mogućnostima prevazilazi sadašnje i buduće potrebe.
ne treba ništa dirati.
put od mačkata do kotromana treba samo obezbediti i denivelisati 2-3 raskrsnice i možete voziti 100 na sat.
put je vrlo slabo opterećen saobraćajem (oko 2000 vozila dnevno).
graditi tu AP je suludo.
i ovaj put koji se negde širi na 2+1 je predimenzionisan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501258#p501258:2nffavtf je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Dec 16, 2017 4:36 pm[/url]":2nffavtf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501246#p501246:2nffavtf je napisao(la):
roland » Sub Dec 16, 2017 2:55 pm[/url]":2nffavtf]Pošto se trenutno grade 2 mosta na Savi u okolini Beograda postavlja se sledeće pitanje: da li ćemo na tom pravcu imati predimenzionirane kapacitete jer nisam siguran da će postojati baš tolika frekvencija saobraćaja na tom pravcu. Mislim da je krajnje neracionalno da se gradi infrastruktura koja neće u bliskoj budućnosti biti u potpunosti iskorišćena. Kao što je napravljen taj deo autoputa od Uba do Ljiga pre par godina i nikad nije pušten u promet. Mi nismo, a izgleda da nikad ni nećemo postati bogata zemlja upravo zbog toga što se ogromna sredstva troše neracionalno.
kuku, ne smeš to ovde da pišeš...to je zabranjeno...
svaki auto put je isplativ, svaki most, svaki tunel, koliko god da košta i gde god da ide.
i svaki kraj i svako selo treba da imaju ne AP već bar 2 kom.
jer oni nisu gori od drugih sela i isto plaćaju porez.
zašto da barič ima ceo most sa 4(6) traka a ostružnica samo pola 2(3)?
jer AP spasavaju milione života i razvijaju privredu (bićemo ko švajcarska) i malina neće da nam propadne. :)
Nemoj da dezinformises ljude, očigledno je da mozes da pišeš sve pa cak i da budes krajnje ciničan kao ti sad i da banalizujes ovu diskusiju o toj temi. Kao sto neko kaze da put treba, ima i onih koji su protiv. A kakve veze ima "propadanje malina" to tek nisam razumela, ali ti znas sta si hteo reci...
 
Dobri samaricanin muslimani iz bosne nikad nisu prezalili sto koridor VC ide kroz Republiku Srpsku na Doboj a ne na Tuzlu pa sad prave paralelni sa koridorom VC na ledjima Srbije .Pa normalno da nije u interesu Republike Srpske da ide na Tuzlu pogledaj kartu .Bolje da Republika Srpska naplacuju putarinu od Doboja koridorom Vc pa iskljucenjem prema Brckom i Bjeljini nego da za sav transport putarina ide Fbih a Srbima samo od Brckog do Bjeljine.Za deo o kvalitetu puta prema Kotromanu si u pravu put je dobar .
 
Kazete obilaznica (most preko Save) I Obrenovac-Surcin nece biti iskoriscene. Ok, tek cemo videti kako ce biti. Ali sto se tice obilaznice, mora da rekto prolazite pored skretanja za Resnik pa ne znate kakve se kilometarske kolone stvaraju na nezavrsenom delu obilaznice kod semafora. A autoput kroz Bg je cesto zacepljen, posebno u spicu, pa bi bilo pametno deo prebaciti na obilaznicu, sto ce vozacima biti privlacnije kad bude prohodnija kad se zavrsi.
Obrenovac-Surcin sa mostom preko Save je isto nepotreban? Pa kako da se poveze autoput sa ggradom, obilaznicom I uopste ostatkom puteva? Jel u Obrenocu treba da mu bude kraj? Ok, desnom obalom Save je bilo bolje resenje ali onda opet izlazi na most obilaznice koji se gradi, a koji je kobajagi nepotreban. Ako je Ibarska preopterecena I veliki deo saobracaja se prebaci na Obrenovac novim autoputem ka Cacku, kako je to onda to neprometno I predimenzionirano. Pa nece od kraja autoputa u Obrenovcu ka Beogradu I Vojvodini biti 10 autoputeva nego jedan novi put i jedan stari. Zar je to mnogo?
A za malinu, naravno da mi je bitno da moja roba ne propada, nego da je prodam. Mozda neki drugi misle da je bolje da njihova roba propada I da nema asfalta u njihovoj ulici. Ili misle, ok je da ja imam I asfalt I siroke bulevare i sve, a drugi ne. Jer drugi nisu ja. Bolje da pati on, nego da patim ja, ja nisam kao drugi ljudi, ja ne mogu da podnesem bol, pa to, to me boli. Dragi, sebicni Patak Daca :) https://youtu.be/rOcmxBiCBZw
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501260#p501260:2mg7cmyn je napisao(la):
MiraC » Sub Dec 16, 2017 4:49 pm[/url]":2mg7cmyn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501258#p501258:2mg7cmyn je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Dec 16, 2017 4:36 pm[/url]":2mg7cmyn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501246#p501246:2mg7cmyn je napisao(la):
roland » Sub Dec 16, 2017 2:55 pm[/url]":2mg7cmyn]Pošto se trenutno grade 2 mosta na Savi u okolini Beograda postavlja se sledeće pitanje: da li ćemo na tom pravcu imati predimenzionirane kapacitete jer nisam siguran da će postojati baš tolika frekvencija saobraćaja na tom pravcu. Mislim da je krajnje neracionalno da se gradi infrastruktura koja neće u bliskoj budućnosti biti u potpunosti iskorišćena. Kao što je napravljen taj deo autoputa od Uba do Ljiga pre par godina i nikad nije pušten u promet. Mi nismo, a izgleda da nikad ni nećemo postati bogata zemlja upravo zbog toga što se ogromna sredstva troše neracionalno.
kuku, ne smeš to ovde da pišeš...to je zabranjeno...
svaki auto put je isplativ, svaki most, svaki tunel, koliko god da košta i gde god da ide.
i svaki kraj i svako selo treba da imaju ne AP već bar 2 kom.
jer oni nisu gori od drugih sela i isto plaćaju porez.
zašto da barič ima ceo most sa 4(6) traka a ostružnica samo pola 2(3)?
jer AP spasavaju milione života i razvijaju privredu (bićemo ko švajcarska) i malina neće da nam propadne. :)
Nemoj da dezinformises ljude, očigledno je da mozes da pišeš sve pa cak i da budes krajnje ciničan kao ti sad i da banalizujes ovu diskusiju o toj temi. Kao sto neko kaze da put treba, ima i onih koji su protiv. A kakve veze ima "propadanje malina" to tek nisam razumela, ali ti znas sta si hteo reci...
uvek se potegne argument kako ce maline stizati 2 sata brže što će preporoditi taj kraj... a što čekaju na granici dva dana to nije bitno...
ili kako će svi ići na zlatibor a sad ne idu jer im će im biti 2 sata bliži.
ne smeta nikom urbanistički haos na zlatiboru, ali svima smeta što je prosek 70na sat a ne 110 npr.
nego svi idu na divčibare jer su im bliže 2 sata.
kao i žrtve ne ibarskoj.
više ljudi strada na AP u srbiji (što ne bi trebalo) na AP nego na magistralnom ali opet jedva čekamo samo da bude AP jer ljudski životi nemaju cenu.
niš je dobio odličan klinički centar za nekih koliko sam pročitao 50Miliona €.
pitanje na koje niko neće dati odgovor je da li bi bolje, za Srbiju i njene građane, bilo da ne postoji AP od požege do preljine a da imamo takve kliničke centra u još 9 gradova uključujući čačak i požegu (sad imamo u 2-3 grada).
šta bi spaslo više života? šta bi ljudi više koristili?
ne moraju svi ići AP, ali svi moraju nekad otići u bolnicu.
porodilište u čačku je sa početka 20tok veka.
žene iz porodilišta navuku traume sa porođaja pa posle naravno da ne žele drugo ili treće dete.
kao da to nisu iste naše pare.
ne odlaze ljudi iz srbije zato što su im loši putevi, već zato što ne možeš da se lečiš ko čovek, a lekari neće da leče ljude za male pare u neuslovnim bolnicama.
nisam ja ironičan, već se izbegava rasprava na tu temu.
to je kao kad kupujete automobil da vam nije bitno ni koliko košta, ni da li možete da ga platite, ni da li vam je neophodan toliko skup auto, ni da li će vaše dete moći da ga otplaćuje, nego vam je najvažnije da li će fabrika da vam ga isporuči 7 dana ranije ili kasnije, da li se već sada zna registracija ili ne, i da li možete da pratite preko interneta status isporuke.
i da se posle lažete da ćete zbog toga što vozite taj skupi auto da živite bolje.
mislim da svaki "domaćin" treba da razmišlja kad ulaže svoj novac gde je najbolje da ga uloži i kako da za taj novac dobije najviše koristi.
ali srbija nema domaćine i zato nam tako ide.
ne mislim tu (samo) na političare, već na građane ove zemlje.
svi će pohvaliti političara u čijem je mandatu izgrađeno najviše puteva, mostova i sl.
kao da su izgrađeni iz budžeta nekom uštedom a ne preplaćeni i kupljeni na kredit od 20 ili 40 godina.
i to nije samo sada slučaj, već je tako skoro 50 godina.
zato sada plaćamo cenu nerentabilnih investicija u vremenu naših roditelja, vraćamo njihove dugove a opet gradimo i zadužujemo potomke.
i nije problem što političari to žele, već što narod to želi i podržava.
ne vidim šta je problem da se kaže tamo ged je ravno idemo 130 na sat a tamo gde je brdo ili gde nema dovoljno vozila mora 80 na sat jer nemamo para za bacanje.
da li stvarno mislite da će neki investitor pobeći zbog toga što ne može da tera kamion 130 na sat nekim delovima puta???
ili da će narod biti duboko nesrećan što neće plaćati putarinu i voziti samo 80 na sat.
nema odgovora...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501263#p501263:14hblio7 je napisao(la):
Darko78 » Sub Dec 16, 2017 5:04 pm[/url]":14hblio7]Dobri samaricanin muslimani iz bosne nikad nisu prezalili sto koridor VC ide kroz Republiku Srpsku na Doboj a ne na Tuzlu pa sad prave paralelni sa koridorom VC na ledjima Srbije .Pa normalno da nije u interesu Republike Srpske da ide na Tuzlu pogledaj kartu .Bolje da Republika Srpska naplacuju putarinu od Doboja koridorom Vc pa iskljucenjem prema Brckom i Bjeljini nego da za sav transport putarina ide Fbih a Srbima samo od Brckog do Bjeljine.Za deo o kvalitetu puta prema Kotromanu si u pravu put je dobar .
izvini, na brzinu pročitah za put.
kaže neko u prethodnom postu da je izglasano Sarajevo-Zenica-Žepa-Tuzla-Brčko-Bijeljina (pa dalje do autoputa Beograd-Zagreb u Sremu.
to je nemoguće ako se pogleda karta.
žepa je na potpuno drugu stranu.
sarajevo zenica postoji 5C i to je u redu.
i normalno je da skrene na tuzlu na pola puta do doboja.
ali nije normalno od tuzle da ide na brčko, već direktno na bijeljinu.
mnogo je kraće a i ravnica je nema potrebe da ide na sever.
a o njihovim željama i problemima ne bih.
mučenička je to zemlja i ljudi u njoj teško im je da budu racionalni.
mi ne treba ništa tu da finansiramo tako da ne vidim zašto na našim leđima.
Srpska ima svoj plan da pravi koridor, to nije racionalno trenutno ali je razumljivo i možda se jednom ispostavi kao dobro rešenje.
ovaj put treba da finansiraju samo deo koji ide kroz RS a on je zanemarljiv.
 
Necu citirati velika je por dobri_samaricanin, argumentovana rasprava (ovakvog tipa) je mnogo bolja od one poruke gde navodis da se ne smeju pisati neke teme. To za klinički centar si u pravu, ali zašto do sad nije to napravljeno a nije bilo ovih planova? Da li misliš da, da ova sredstva nisu opredeljena za AP da bi neko napravio neku skolu, bolnicu? Aham kako da ne. Otkud sad ova aktivna gradnja-pojma nemam, verov sa kinom im odgovara aranžman, ali mislim da i nema ove gradnje, po uzickoj bolnici bi setale bubasvabe kao i da sad,nema tu razlike. Ovo je JEDINO sto smo mi sa ovog kraja dobili, ni modrrnizaciju puteva, ni nova bolnica ni škola. vrtic i krilo bolnice u Pz su izgradili gradjani opštine, svi dali donacije.
To za malinu, tu treba sistemski rešiti problem, nije stvar u izvozu. Zasto bi nekoj večnoj firmi bilo bolje da ima AP - jer bi ovamo imala jako jeftinu radnu snagu, a kad kazes i predocis na 2h od glavnog grada ili lak transport do drugih mesta....moze d pomogne, ali ja sam sama rekla da to nije presudno i moze biti samo jedan od uslova, ali treba podsticaja za razvoj regionalne privrede .
Domacini bi se pitali za trošenje novca da ih neko i pita ili barem kaze- ocete li toliko i toliko skola ili AP dotle.... Laki je rekao lepo-na izborima se to resava, a kad imas vecinu od 50% i nikakavu alternativu u opoziciji mnogo gore stvari prolaze i rasipaju se pare.
Pitaj onoga iz Bajne Bašte recice da je AP neophodan, pitaj ga - treba li metro u Bg- recice da se samo izmišlja sta ce jos da ulože u Bg i razvijene gradove a na nas i Bog zaboravio (uzela sam okvirno grad, svi ovde tako manje vise misle). I mozda grad tu dosta finansira te projekte (metro, pruge, putevi...) , ali neravnomeran razvoj je dozvolio da neki gradovi imaju mnogo više otvorenih fabrika nego drugi, samim tim prihode, vecu naseljenost, vecu zaposlenost... I u krug tako. Vrlo je često vidjeno da se politički bira podoban grad gde se otvara naredna fabrika, ali necu o tome nije ovde tome mesto .
Suština je - kome je sta blize srcu, on za to navija. Ponavljam - ovo je jedino sto smo dobili, i nadamo se da ce jednom doneti boljitak. I na to i gledamo tako, a koliko je jos zapustenijih regiona kojima takodje treba neka sansa za razvoj, ko to tek zna... Njihov glas se ni ne cuje. Razumem ja tebe Dobri, ali suština je da i sa i bez AP jako malo ulaze u zdravstvo, školstvo, u sve grane, da se gledaju lični interesi... Niko njih nije terao da nastavljaju do Pz autoput moglo se i čekati ili da se ne gradi uopste, ali ne bi ni tvoja ni moja opština dobila nista, a nekako mislim da bi se opet neki krediti vracali za neka čudesa za koja ce nasa deca reci "sta im je ovo trebalo"
 
Nije Žepa nego Žepče ,teska je to priča oko Brčkog šta kome znači...
 
Ova uvek drugu priču sad će završiti 4-5 meseci .Kaze nece moci naplatit putarinu ne kaže da neće da puste u saobraćaj. Samo da je sklone sa ovog mesta a ovo što lupa o železnici je posebna priča.
 
Iz ovog što je rekla izvlači se zaključak da će tunel Brančić biti kompletno zavrsen do proleća sledeće godine. Priče za malu decu najblaže receno (da ne budem vulgaran)....Nema od toga ništa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501349#p501349:37dpzqo5 je napisao(la):
Darko78 » Ned Dec 17, 2017 12:01 am[/url]":37dpzqo5]Ova uvek drugu priču sad će završiti 4-5 meseci .Kaze nece moci naplatit putarinu ne kaže da neće da puste u saobraćaj. Samo da je sklone sa ovog mesta a ovo što lupa o železnici je posebna priča.
Da, puno kaze, a u stvari nista konkretno pa ti razumi - pravi političar. Meni je samo bilo interesantno da kaze da ce do prolece biti rešeni problemi na ova druga dva dela, doduse ona kaze da je resen i problem tunela, a da li je to tako ko zna. A apsolutno nije rekla ni znaci li to da ce se pustiti na prolece Ljig Obrenovac ili nece biti pušteno....
 
Super, konacno neke konkretne vesti. Ukratko: Obrenovac-Ljig gotov do proleca (sirok pojam ali nadam se da to znaci do zavrsetka zime, tj. do marta), problem sleganja u tunelu Brancic resen, na Ub-Lajkovac treba se popravi 4km. Naravno tesko da ce ceo tunel biti isto gotov do proleca. Zanimljivo I da se "Obrenovac-Surcin radi tacno u dan" a da jos nije poceo deo od mosta ka Surcinu.
Da, I ja sam posle video da sam pogresio nije Zepa nego Zepce ali bio proso brzi voz da ispravim :)
 
Ono što mene zbunjuje na potezu petlja Surčin - most na Savi je, a često sam po tim njivama, što su kulture uredno zasejane, a pravac nije ni trasiran. Meni deluje da tu eksproprijacija nije ni krenula.

Nadam se da grešim.
 
Mozda je cena I eksproprijacija dogovorena ali tek sledi isplata? U budzetu za 2018-u je planirano cak oko 13 mlrd dinara (preko 100 mil evra) za eksproprijacije, a s obzirom na projekte koji se spominju čini mi se da je dobar deo za Preljina-Pozega I ovde sremski deo od Save do Surcina (ako vec nije placeno jer bilo je ranije nekih prica da je sve spremno ali ako ljudi gaje, to je onda jos njihovo).
Ostale eksproprijacije od tih 13 mlrd bi mogle biti najvecim delom za nastavak Bg obilaznice (Bubanj potok-Pancevo), autoputeve Nis-Pristina, Ns-Ruma I eventualno Preljina-Pojate
 
Jel po ovom planu Kineza sad koridor 11 ide preko Pupinovog mosta pa kroz Pancevo prema Vrscu?

koridor-11.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501438#p501438:30d55ha9 je napisao(la):
Дошљак » 17 Dec 2017 03:12 pm[/url]":30d55ha9]Није та мапа баш најпрецизнија.


Pa kuda ide ako se ne gradi most Vinca-Pancevo nego preko Pupinovog?
 
Nije on kriv, novinari crtaju ofrlje. "Koridor 11" je sve do Vrsca. Tu bi se na Bg obilaznici preklapao sa Koridorom 10. Dakle kada autoput stigne od Pozege do Surcina, onda "Koridor 11" ide Bg obilaznico juzno ka Pancevu do vrsackog puta. Deo nastavka obilaznice treba da pocne da se gradi na prolece (kineski kredit, Sinohydro I Azvirt), a od Bubanj potoka do Panceva se ocekuje potpisivanje sa Kinezima pocetkom sledece godine I pocetak gradnje na jesen (tako rece Ministarka gore, a I moji kineski izvori ranije). Dakle sto se tice "Koridora 11", za sada je u igri od Pozege do Panceva. Nastavak od Panceva sever do Vrsca tj rumunske granice nije bas blizu dogovora ali to ce biti manji problem jer je teren ravan. Najteze je Bubanj potok-Pancevo sa drumsko-zeleznickim mostom Vinca-Starcevo. Taj deo je dugacak 30tak km, bio bi 10tak km u Beogradu, 20tak u Banatu cime bi to bili prvi kilometri puta u toj regiji, ali ce dosta kostati, mozda 350-500 miliona evra.
Postoji I CIP-ovo idejno resenje za severni deo Bg obilaznice koja bi onda takođe bila preklapanje K10 I "K11", I ono ne ide preko Pupinovog mosta (to je deo Spoljne tangente, ne obilaznice), vec Bg obilaznica kod Batajnice nastavlja preko Dunava, iznad Padinske skele, Tamisa, Jabuke, Skrobare do vrsackog puta gde se susrece sa juznim delom obilaznice koji je sad u pregovorima. Ali taj severni deo Bg obilaznice nece jos dugo dugo...
 
Vrh