[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501260#p501260:2mg7cmyn je napisao(la):
MiraC » Sub Dec 16, 2017 4:49 pm[/url]":2mg7cmyn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501258#p501258:2mg7cmyn je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Dec 16, 2017 4:36 pm[/url]":2mg7cmyn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501246#p501246:2mg7cmyn je napisao(la):
roland » Sub Dec 16, 2017 2:55 pm[/url]":2mg7cmyn]Pošto se trenutno grade 2 mosta na Savi u okolini Beograda postavlja se sledeće pitanje: da li ćemo na tom pravcu imati predimenzionirane kapacitete jer nisam siguran da će postojati baš tolika frekvencija saobraćaja na tom pravcu. Mislim da je krajnje neracionalno da se gradi infrastruktura koja neće u bliskoj budućnosti biti u potpunosti iskorišćena. Kao što je napravljen taj deo autoputa od Uba do Ljiga pre par godina i nikad nije pušten u promet. Mi nismo, a izgleda da nikad ni nećemo postati bogata zemlja upravo zbog toga što se ogromna sredstva troše neracionalno.
kuku, ne smeš to ovde da pišeš...to je zabranjeno...
svaki auto put je isplativ, svaki most, svaki tunel, koliko god da košta i gde god da ide.
i svaki kraj i svako selo treba da imaju ne AP već bar 2 kom.
jer oni nisu gori od drugih sela i isto plaćaju porez.
zašto da barič ima ceo most sa 4(6) traka a ostružnica samo pola 2(3)?
jer AP spasavaju milione života i razvijaju privredu (bićemo ko švajcarska) i malina neće da nam propadne.
Nemoj da dezinformises ljude, očigledno je da mozes da pišeš sve pa cak i da budes krajnje ciničan kao ti sad i da banalizujes ovu diskusiju o toj temi. Kao sto neko kaze da put treba, ima i onih koji su protiv. A kakve veze ima "propadanje malina" to tek nisam razumela, ali ti znas sta si hteo reci...
uvek se potegne argument kako ce maline stizati 2 sata brže što će preporoditi taj kraj... a što čekaju na granici dva dana to nije bitno...
ili kako će svi ići na zlatibor a sad ne idu jer im će im biti 2 sata bliži.
ne smeta nikom urbanistički haos na zlatiboru, ali svima smeta što je prosek 70na sat a ne 110 npr.
nego svi idu na divčibare jer su im bliže 2 sata.
kao i žrtve ne ibarskoj.
više ljudi strada na AP u srbiji (što ne bi trebalo) na AP nego na magistralnom ali opet jedva čekamo samo da bude AP jer ljudski životi nemaju cenu.
niš je dobio odličan klinički centar za nekih koliko sam pročitao 50Miliona €.
pitanje na koje niko neće dati odgovor je da li bi bolje, za Srbiju i njene građane, bilo da ne postoji AP od požege do preljine a da imamo takve kliničke centra u još 9 gradova uključujući čačak i požegu (sad imamo u 2-3 grada).
šta bi spaslo više života? šta bi ljudi više koristili?
ne moraju svi ići AP, ali svi moraju nekad otići u bolnicu.
porodilište u čačku je sa početka 20tok veka.
žene iz porodilišta navuku traume sa porođaja pa posle naravno da ne žele drugo ili treće dete.
kao da to nisu iste naše pare.
ne odlaze ljudi iz srbije zato što su im loši putevi, već zato što ne možeš da se lečiš ko čovek, a lekari neće da leče ljude za male pare u neuslovnim bolnicama.
nisam ja ironičan, već se izbegava rasprava na tu temu.
to je kao kad kupujete automobil da vam nije bitno ni koliko košta, ni da li možete da ga platite, ni da li vam je neophodan toliko skup auto, ni da li će vaše dete moći da ga otplaćuje, nego vam je najvažnije da li će fabrika da vam ga isporuči 7 dana ranije ili kasnije, da li se već sada zna registracija ili ne, i da li možete da pratite preko interneta status isporuke.
i da se posle lažete da ćete zbog toga što vozite taj skupi auto da živite bolje.
mislim da svaki "domaćin" treba da razmišlja kad ulaže svoj novac gde je najbolje da ga uloži i kako da za taj novac dobije najviše koristi.
ali srbija nema domaćine i zato nam tako ide.
ne mislim tu (samo) na političare, već na građane ove zemlje.
svi će pohvaliti političara u čijem je mandatu izgrađeno najviše puteva, mostova i sl.
kao da su izgrađeni iz budžeta nekom uštedom a ne preplaćeni i kupljeni na kredit od 20 ili 40 godina.
i to nije samo sada slučaj, već je tako skoro 50 godina.
zato sada plaćamo cenu nerentabilnih investicija u vremenu naših roditelja, vraćamo njihove dugove a opet gradimo i zadužujemo potomke.
i nije problem što političari to žele, već što narod to želi i podržava.
ne vidim šta je problem da se kaže tamo ged je ravno idemo 130 na sat a tamo gde je brdo ili gde nema dovoljno vozila mora 80 na sat jer nemamo para za bacanje.
da li stvarno mislite da će neki investitor pobeći zbog toga što ne može da tera kamion 130 na sat nekim delovima puta???
ili da će narod biti duboko nesrećan što neće plaćati putarinu i voziti samo 80 na sat.
nema odgovora...