Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ne samo to nego put vec kasni i oni mrtvi hladni to produzuju. Sta ako neko pogine na ibarskoj u narednih 7 dana ?
 
Ne znam , da sam premijer, bilo bi me sramota da pravim toliku pompu oko otvaranja samo jednog dela puta koji je vec, pa bar pre 10 godina trebao ceo da bude u fuknciji. Sramota.
 
Znači li to da će i petlja Petlovo Brdo biti ubačena u isti termin ?
Red bi bio i to da krene sa radom i posle čuveno povezivanje groblja Žarkovo sa Orlovačom modernom i bezbednom saobraćajnicom.
 
Отварање мало сутра. С обзиром да имамо нови "државни удар" од овога нема ништа.
 
Из разлога што ми је избрисан пост са историјским чињеницама, које су се конкретно тицале пописа становништва у Дубровнику из 1897. године, а без обавештења путем приватне поруке шта је разлог наведене реакције, желим да поставим питање.

Чему такви погледи и ставови у вези историје, а исти или слични не постоје у вези следећег поста (напомињем да немам ништа против аутора поста, већ саме карте и аутора исте) који представља директно кршење Устава Републике Србије тиме што су Косово и Метохија уоквирени граничном линијом, а ви то подржавате тиме што исту нисте уклонили?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410319#p410319:3ifiz5ez je napisao(la):
Earthmoving » Čet Okt 13, 2016 7:56 am[/url]":3ifiz5ez]
file.php

Показујете селективност приликом уређивања - док је једнима дозвољено дотаћи се историје, другима није. Где је ту објективност?
 
Link ka tom popisu nema nikakve veze sa ovim projektom. Ovo sto je earthmoving postavio je mapa izgradjenih i postojecih auto puteva kod nas i u regionu gde se vidi takozvani koridor 11 u izgradnji. Kome je do price o istoriji i svetskim ekonomskim problemima moze da otvori temu u relax delu foruma.
 
Bez namere da branim autora koga ne znam (samo mi se svidela slika na netu pa sam je preneo ovde), ako bolje pogledate videćete da je linija između Kosova i Centralne Srbije bleđa od boje kojima su prikazane granice između država, što meni govori da je autor uzeo u obzir da je teritorija sporna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413481#p413481:1q7ph8qo je napisao(la):
Igor » Ned Okt 30, 2016 12:18 am[/url]":1q7ph8qo]Link ka tom popisu nema nikakve veze sa ovim projektom...Kome je do price o istoriji i svetskim ekonomskim problemima moze da otvori temu u relax delu foruma.

Захваљујем на одговору.
Зашто онда пост није пребачен у тај део форума?

Сврха тог поста је била да је и са историјске дистанце оправдано размишљање члана еартхмовинг о градњи путева и повезивања...
Да није био циљ протеривање или нешто горе, јер је попис доказивао ко је насељавао тај простор пре немилих догађаја и тиме и та смела препоставка о "чишћењу" пада у воду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413482#p413482:j9nxr5hz je napisao(la):
Earthmoving » Ned Okt 30, 2016 12:22 am[/url]":j9nxr5hz]Bez namere da branim autora koga ne znam (samo mi se svidela slika na netu pa sam je preneo ovde), ako bolje pogledate videćete da je linija između Kosova i Centralne Srbije bleđa od boje kojima su prikazane granice između država, što meni govori da je autor uzeo u obzir da je teritorija sporna.

Линија између Косова и Метохије и Централне Србије је незнатно блеђа.
Ако ћемо да посматрамо са те тачке гледишта, онда је она у најмању руку требала да буде и тања и светлија од линије разграничења Републике Српске од остатка БиХ.
Слажете ли се?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413393#p413393:6ach95ue je napisao(la):
Earthmoving » 29 Окт 2016 03:34 am[/url]":6ach95ue] Da li znate da mi navedete ijedan autoput u svetu koji je građen bez političke odluke? Ako ne znate, nije problem što ne znate, ......
Управо тако Земљани, наравно да се не зна јер такав аутопут не постоји. Сви аутопутеви се граде вољом, жељом, утицајем, наредбом политичара, а народ је тај који плаћа изградње ових саобраћајница кроз кредите које државе узимају. Плаћа кроз гориво, путарине, разноразне таксе,...

И у Немачкој ће ускоро увести путарине, јер држава не може више да издржи намет око одржавања аутопутева и жеље за изградњом нових, као што је чувени А44, који се ради још од завршетка рата и још увек није завршен и не зна се када ће. Тај аутопут је иначе велика Хитлерова жеља, коју немци (политичари) желе још увек да остваре.
 
Obrenovac, most preko Kolubare, za sutra se planira postavljanje prvih betonskih greda na stubove, a ako ne bude kiše propratiću to s nekom fotkom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413485#p413485:31red9jo je napisao(la):
Живојин Мишић » 30 Oct 2016 01:20 am[/url]":31red9jo]
Линија између Косова и Метохије и Централне Србије је незнатно блеђа.
Ако ћемо да посматрамо са те тачке гледишта, онда је она у најмању руку требала да буде и тања и светлија од линије разграничења Републике Српске од остатка БиХ. Слажете ли се?

Evo, kad već pitaš da ti obrazložim.
1) Dovoljno je da je linija prema KiM samo jednu nijasnu bleđa, pa samim tim ne možeš da optužiš autora da nije uzeo u obzir da Kosovo nije opšte priznata suverena država.
2) To što ti se ne sviđa odnos nijansi administrativnih linija RS i KiM je tvoj problem. Izgleda da je autor pošao od faktičkog stanja, a to je da RS nije samostalan međunarodno-pravni subjekt, odnosno da je potčinjena jednom broju zajedničkih institucija BiH, za šta je i sama Srbija garant, dok u slučaju KiM, Srbija je faktički prihvatila kompletnu suspenziju svog suvereniteta na KiM, od rezolucije 1244, kroz briselske sporazume pa sve do osnivanja zajedničkih regionalnih institucija sa okolnim državama i sa zvezdicom.
Podsetiću te, prethodne nedelje skupština Srbije je ratifikovala osnivanje regionalne institucije sa sedištem u Tirani, čiji član nije RS već BiH, ali jeste Kosovo*. Znači debljina administrativnih linija je sasvim u skladu sa trenutnim držanjem same Srbije.

Izvinjavam se na offu, ali nadam se da je Vojvoda zadovoljan mišljenjem koje je tražio. Nije suština u našim političkim stavovima već u tome da li je autor karte išta objektivno loše i tendenciozno učinio sa administrativnim linijama na karti. Nije, svrha karte je da prikazuje faktičko stanje.
 
@ Plećko bravo i unapred hvala za slike. U pa dobro onda izgleda da dobrom dinamikom napreduju radovi na mostu, zar ne? Ti si , čini mi se , tu iz okoline, pa da te pitam da li je moguće sa puteva od Obrenovca ka Ubu ili Mislođinu i Draževcu videti radove na deonici Obrenovac-Ub?
@ Gago :kk:
@ Živojin, ne znam šta da kažem, a pitan sam pa nije red da ne odgovorim, pa se izvinjavam što nemam neki jasan odgovor oko nijanse te boje.

Apropo kineskih deonica, utiska sam da je najteži tunel Brančić koji gradi Energoprojekt kao Shangdongov podizvođač. Dugo nema vesti dokle se stiglo, a kako sam našao u starim vestima, ako ne grešim rok, bi trebao biti 27.03.2017. znači za svega 6 meseci. E sad, Gygy ovo zna ali zbog ostalih, nešto sam se pitao kada bi mogao biti gotov kao i oko dosadašnje brzine gradnje tunela na tzv K11. Na osnovu informacija iz vesti ispada da je kopanje tunela Šrani napredovalo brzinom nešto većom od 1 m po danu (mart 2013 do maja 2015 za prvobitnu dužini 877 m), a Brđani brzinom 0,6 m po danu (isti period za 455 m). Međutim ovi tuneli su probijeni pre 18 meseci. a puštanje im treba biti tek za koji dan. A tunel Brančić još nije probijen a trebao bi biti gotov za 6 meseci, što deluje malo nejasno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413437#p413437:86dmrn9u je napisao(la):
AleksandarGrf » 29 Окт 2016 04:11 pm[/url]":86dmrn9u]Ne samo to nego put vec kasni i oni mrtvi hladni to produzuju. Sta ako neko pogine na ibarskoj u narednih 7 dana ?

Па отварач није успео да уклопи отварање аутопута са календаром државних удара, разноразних шпијунских афера и великим акцијама хапшења које се увек дешавају у суботу поподне, ноћ субота на недељу...како би недељно јутро кад је највећи број људи кући и прати тв на свим каналима било посвећено конференцијама за штампу... :violina:

Остаје само нада да је следећа недеља ујутру бити посвећена конференцији за штампу поводом отварања овог дела аутопута.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413497#p413497:kxu739wy je napisao(la):
stanislaw » Ned Okt 30, 2016 10:23 am[/url]":kxu739wy]
Evo, kad već pitaš da ti obrazložim.
1) Dovoljno je da je linija prema KiM samo jednu nijasnu bleđa, pa samim tim ne možeš da optužiš autora da nije uzeo u obzir da Kosovo nije opšte priznata suverena država.
2) To što ti se ne sviđa odnos nijansi administrativnih linija RS i KiM je tvoj problem. Izgleda da je autor pošao od faktičkog stanja, a to je da RS nije samostalan međunarodno-pravni subjekt, odnosno da je potčinjena jednom broju zajedničkih institucija BiH, za šta je i sama Srbija garant, dok u slučaju KiM, Srbija je faktički prihvatila kompletnu suspenziju svog suvereniteta na KiM, od rezolucije 1244, kroz briselske sporazume pa sve do osnivanja zajedničkih regionalnih institucija sa okolnim državama i sa zvezdicom.
Podsetiću te, prethodne nedelje skupština Srbije je ratifikovala osnivanje regionalne institucije sa sedištem u Tirani, čiji član nije RS već BiH, ali jeste Kosovo*. Znači debljina administrativnih linija je sasvim u skladu sa trenutnim držanjem same Srbije.

Izvinjavam se na offu, ali nadam se da je Vojvoda zadovoljan mišljenjem koje je tražio. Nije suština u našim političkim stavovima već u tome da li je autor karte išta objektivno loše i tendenciozno učinio sa administrativnim linijama na karti. Nije, svrha karte je da prikazuje faktičko stanje.

Свако има право на своје мишљење, али исто тако, имам право да се у конкретном случају са твојим не сложим.

Средства масовног информисања су учинила своје - многи сад Косово и Метохију називају само Косовом, што је погрешно... Метохију нису могли да подведу под историјски контекст у њихову корист, па су исту избацили из назива, јер је искључиво везана за цркву и појам метох (црквено имање).

250px-Kosovo_regioni_sr.png


Линија је у најмању руку требала бити испрекидана, као што и неки далеко одговорнији сервиси који користе мапе означавају испрекиданом линијом.

То би требао да буде проблем свих нас - да водимо рачуна о себи, прошлости, садашњности, будућности, о прецима, о поколењима која долазе. Али на жалост није тако, јер је материјални аспект живљења потиснуо све друге.

Резолуција 1244 не представља комплетну суспензију суверенитета. За почетак је довољно и то што је по истој било дозвољено да се врати одређени број припадника полиције и војске. О више се информиши сам.

У том ратификовању БиХ је морала бити наведена, јер Републику Србију на то обавезује и Дејтонски споразум, јер је и сама гарант истог, а тиме и државног устројства исте.

Сви ти споразуми не значе ништа ако се писмено не потврди признање од стране наше државе и тиме призна "држава Косово". Мишљења сам да сви ти споразуми, договори, преговори првом приликом, у бољим геополитичким условима "падају у воду" пред Уставним судом Србије. И сви они постају ништавни, правно необавезујући. И баш та звездица, ма колико подсмехљиво деловала, биће пресудна једног дана у тумачењу неких поступака.
Време ће показати да ли сам био у праву.


Не желим више да ширим полемику, па се овом приликом извињавам аминистрацији и захваљујем на разумевању, и другима, јер је ова тема итекако корисна и садржи много информација које до сада нигде нисам прочитао.
Све похвале за досадашњи труд!

Што се тиче пописа у Дубровнику, ко жели, а на сугестију аминистратора, исти можете прочитати овде:
viewtopic.php?f=13&t=3700
 
upravo u dnevniku RTS-a saopstenje iz kabineta (gospodje) ministarke Z. Mihajlovic, ]
kako je autoput A2 deonica ljig - Cacak gotova, ali se otvaranje ocekuje posle samita u Rigi.
U istoj vesti kaze se kako se na autoputu postavlja signalizacija (dakle ipak nije zavrsen) :lol:

Ista vest:

Изградња 40,36 километара ауто-пута Љиг–Прељина је завршена,
укључујући и поправку бетонске подлоге у тунелима.
Деоница ће свечано бити отворена после самита шефова Влада Кине
и 16 земаља централне и источне Европе у Риги, који се завршава 6. новембра.


Радови на изградњи те саобраћајнице су комплетно завршени
и она би могла да буде пуштена у саобраћај до 31. октобра,
али је свечано отварање одложено за неколико дана
због обавеза у вези са самитом на којем ће учествовати највиши српски званичници
и због присуства гостију из Азербејџана на отварању саобраћајнице,
саопштено је из кабинета министарке грађевинарства Зоране Михајловић.

Самит у Риги је од великог значаја за Србију, наводи се у саопштењу,
јер би на њему требало да буду потписани комерцијални уговор за модернизацију и реконструкцију пруге Београд–Будимпешта,
уговор о финансирању изградње ауто-пута Сурчин–Обреновац на Коридору 11, и уговор о изградњи дела Обилазнице око Београда.
 
I dalje smatram da signalizacija nije glavni problem.

Ako se pazljivo pogleda prilog:
https://youtu.be/VR7avi9Oy-Q
Moze se videti od 25. sekunde snimka kako masina radi i sredjuje kliziste iznad galerije.

Nemam dokaze, ali i dalje mislim da je sve vreme to problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413498#p413498:2pzvt4hi je napisao(la):
Earthmoving » 30 Okt 2016, 10:34[/url]":2pzvt4hi]@ Plećko bravo i unapred hvala za slike. U pa dobro onda izgleda da dobrom dinamikom napreduju radovi na mostu, zar ne? Ti si , čini mi se , tu iz okoline, pa da te pitam da li je moguće sa puteva od Obrenovca ka Ubu ili Mislođinu i Draževcu videti radove na deonici Obrenovac-Ub?
kad ideš iz Bgd čim se prođe Barič s leve strane ima vulkanizerska radnja tu se vide radovi (s leve strane), posle toga ima skretanje levo za Mislođin,Jasenak,Draževac posle nekih 200m nailaziš na radove s desne strane uglavnom nasipanje peska i nabijanje podloge, s tog mesta u daljini se već sad nazire budući most preko Kolubare, to ti je onako najlakše za blic pogled...mogu i od Obrenovca prema Ub-u da se vide radovi ali je to više za neku bajs varijantu jer su ti prilazni putevi razvaljeni od teških kamiona koji dovlače pesak sa Ub-a.
-onaj link s youtube ne mogu da otvorim da vidim o kakvoj metodi se radi, daj neki drugi... :sesir:
 
Hvala Plećko :kk: A da li se posle mosta na Kolubari dalje tim putem vide radovi ka Ubu na tih 20tak km ili se ne vide sa tog lokalnog puta? Mislim ako se vide, mogao bi se nekada provozati, a ako ne da ne idem džabe :) Hm ne znam kako neće da otvori onaj klip na youtubu, ja kada ga otvaram hoće :(
Galeks, i meni se gledajući ranije Azvirtove snimke čini da im je to klizište zadavalo najviše problema na celoj trasi, zato su i gradili neplanirane galerije kao produžetak tunela Šarani. Meni nije problem što mašina radi oko puta iako treba otvaranje, već što nisam siguran da je to klizište uopšte sanirano i da neće za koju godinu posle nekog pljuska brdo krenuti dole kao što se već desilo. Oni jesu stavili galerije, izgradili vertikalne kanale na površini kosine za odvod vode i smanjili ugao jednom delu kosine ali deluje mi da im kosina i dalje nije dovoljno kaskadna tj da je ugao brda i dalje oštar a i gore iznad saniranog dela brdo je još visoko, pa ima šta da klizi. Ali dobro ako ne daj Bože krene tu je galreija pa će zatrpati nju, a ne verujem baš da će je probiti.
 
sa lokalnog puta se ne vide, ima na par mesta gde bih mogao da skreneš i da dođeš kolima do radova ali je to za automobil smrt, imaš s leve strane posle Obrenovca na nekih 2km tablu "STRABAG"tu skreneš i posle 1km možeš da vidiš radove ali kažem put je veoma loš, razvaljen i prašnjav. Ja sam to sve obišao ali biciklom...za youtube klip je kod mene neka greška s mrežom, neće uopšte da otvori sajt.
 
Znači ništa, da ne idem... Ja sam pratio tvoje reportaže i sve pohvale za njih, a uvek sam se pitao zašto si skoncentrisan samo na most i ne odeš koji km dalje. Ali sad mi je jasno.
U super je ova reportaža SAT-a. Jel vidite kako zaista betonski kolovoz u tunelu daje mnogo bolje osvetljenje tunela samo po sebi nego kad je podloga crni asfalt, evo na primer može se ideti na 19:50.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413420#p413420:2wyzrz9q je napisao(la):
Earthmoving » Sat Oct 29, 2016 10:43 am[/url]":2wyzrz9q]Samo da dodam planiranu trasu pomenutog kraka ovog autoputa, tj. brzi put Užice-Trebinje sa mape sajta Autoputevi Republike Srpske.

file.php

Brzi/auto put ka Trebinju je odlicna ideja, ali mislim da je totalno neisplativ. Jedino sto ide u prilog izgradnji je skracenje vremena putovanja. Cesto idem u Trebinje i frekvencija saobracaja je previse slaba da bi izgradnja bila isplativa. Od granice preko Visegrada do Gorazda je sadasnji put veoma dobar i moze lagano da se vozi 100 km/h jer nigde nikoga :D. Oko Gorazda je malo jaci saobracaj. E jedino je ocaj deonica preko Sutjeske i Tjentista. Put em je uzan, em je krivina za krivinom + krave + konji koji slobodno setaju po putu. Redovno se desava da po 10 km ne sretnem ni jedno vozilo. Posle Gacka do Trebinja je isto prazan put i prilicno brzo se prolazi, ali opet gomila krava i ovaca na putu :?

Danas sam prolazio Ibarskom i ono sto se moze videti u Preljini i u Dicima je da je sve zavrseno sto se tice iskljucenja ka autoputu. U Dicima je kruzni tok spojen sa ibarskom i postavljene plasticne barijere.
 
Reportaža SAT-a je prikazala barem 10 lokacija nove deonice Dići-Preljina. Niti na jednoj prikazanoj lokaciji radovi nisu 100% gotovi. Negde fali samo da se iscrta deo horizontalne signalizacije, negde fali poneki "prozor" na bukobranima, ali na par lokacija su u toku grubi građevinski radovi, ili radovi koji iziskuju bar još 10 dana intenzivnog rada. Naplatne rampe nisu ni blizu gotove. A toliko smo se brutalnih laži naslušali u poslednjih nekoliko meseci - sve iz usta državnih i paradržavnih!


Podsetiću i na izjave sa kraja 2014. (!!!!!!!), da je g-đa ministarka ubrojala kilometre ove deonice u izgrađene autoputeve. Nemaju svi baš kratko pamćenje.
 
Vrh