Ono sto je zanimljivo je da je na OpenStreetMap mapama dobar deo deonice do Pozege (otprilike do mesta Negrisori)
Ono sto je zanimljivo je da je na OpenStreetMap mapama dobar deo deonice do Pozege (otprilike do mesta Negrisori) obelezen kao "zavrsen".
Pogledajte prilog 234125
Dobra stvar u celoj ovoj priči je da za 20 godina niko neće znati za Drobnjaka, ali će većina ljudi znati za autoput od Pakovraća do Požege.rekao je Drobnjak za agenciju RINA
Neće, jer ovi novi putevi nisu loše odrađeni, osim možda ovog za Požarevac.... dakle, biće vrlo tmurno...
Ne ulazim u analizu da li je nešto umereno ili neumereno u smislu cene koštanja autoputa. Ima ko će o tome da brine.Ono što je tužno da čitava se država zarobljava velikim kreditima jer svi projekti koštaju neumereno mnogo
Bio je jutros gdin Poledica iz Puteva Srbije na RTS-u, nesto oko 9. Sustinski nije nista rekao. Najveca vest je to da su poceli asfaltiranje u Munji i to duzine 800m (znaci malo manje od trecine duzine tunela). Na pitanje sta dalje, kad se bude zavrsila deonica, odgovorio je diplomatski da se radi na izradi dokumentacije za nastavak ka Ivanjici i od Pozege ka Mackatu...Na pinku od 10h jutros je bio neki bas prica o AP do Pz, ali slusala sam malo i nisma mogla dalje pa javite ako je nesto rekao pametno.
Ne unam da li je rekao nesto konkretno za EM opremanje, to hvaljenje asfaltiranja je prasina u oci
Ne ulazim u analizu da li je nešto umereno ili neumereno u smislu cene koštanja autoputa. Ima ko će o tome da brine.
Ja se nadam da ce za 20 godina svi znati za Drobnjaka. Da ce on i slicni biti primer kako ne treba da se radi.Dobra stvar u celoj ovoj priči je da za 20 godina niko neće znati za Drobnjaka, ali će većina ljudi znati za autoput od Pakovraća do Požege.
U tom svetlu, meni je veoma milo da se ova, po milion parametara, problematična deonica, konačno završava, te da možemo sa pravom da svoju frustraciju iskalimo na nedostatku napretka u sledećim deonicama prema Zlatiboru.
Spremite se na poprilično mrtvilo na polju infrastrukture - većina tekućih projekata biće relativno brzo završena, a novih izgleda nema. Počeće to mnogo da žulja.
Dunavski koridor, Moravski koridor, Ruma-NS i ova patrljak do Požege - kumulativno, sve je to gotovo za 18-24 meseci, gore dole koji mesec... i šta preostaje? Autoput do Zrenjanina eventualno... onaj ipsilon od Sombora do Kikinde i ne smatram ozbiljnom pričom, kao i Karađorđe... dakle, biće vrlo tmurno...
Kakve li ironije!!!Poledica iz Puteva Srbije