Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Samo pravac ka najvećem gradu na putu. Svakako može u jednom momentu da se promeni i piše npr Novi Pazar a Užice ostane sa desne strane.

Ne ide autoput na Zlatibor, ide Pešterskom rutom
 
Blic, 04.10.2016.
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/mapa ... ra/lbdtdrv

Evo kako ući na autoput koji će biti otvoren 25. oktobra

Deonica Ljig-Preljina, koja pripada autoputu Obrenovac-Preljina biće otvorena 25. oktobra ove godine, a prema najavama uz Vlade, najverovatnije se putarina neće naplaćivati do 1. januara.

Ova deonica deo je autoputa koji bi trebalo da kompletno bude završen i pušten u rad sledeće godine. Pored deonice Ljig-Preljina koja bi trebalo da bude puštena u rad za 20 dana, još 2014. je gotova i deonica Ub-Lajkovac.

Preostali deo autoputa (deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig) radi kineska kompanija "Šandong haj spid grupa" sa domaćim podizvođačima. Rok za završetak obe deonice, i puštanja saobraćaja na celom autoputu je proleće 2017.

"Blic" je za vas napravio mapu, koja pokazuje ulaze i izlaze s deonice Ljig-Preljina, dugačke 40,359 kilometara, kako biste mogli da je nesmetano koristite kada bude otvorena.

whektkqTURBXy8zYmI3NjA5NWJlNDhkMmZmYmVjZTM3YmY5ZTg3ZmZiZi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Sa strane Beograda ulazi se na petlji Dići, kružnoj raskrsnici koja se nalazi posle Ljiga u mestu Dići, ona povezuje Ibarsku magsitralu s autoputem. Sledeća petlja je Takovo, 100 kilometara od Beograda, koja odvaja vozila ka Gornjem Milanovcu. Izlaz sa autoputa, odnosno ulaz ako idete iz pravca Čačka, je petlja Preljina, u istoimenom mestu, i ona usmerava saobraćaj na Ibarsku magistralu ka Čačku i Beogradu.

0G_ktkqTURBXy80ZGIxOTg5OGFiMGZmNTY0NDM3NjQzODlmNDRlNGIwMS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Na deonici se nalazi pet tunela: Golubac (125m), Veliki Kik (200 m), Savinac (270m), Šarani (885m) i Brđani (445m).

Takođe, izgrađeno je 78 mostovskih konstrukcija i nadvožnjaka ukupne površine od oko 60.000 kvadratnih metara.
 
pade mi na pamet gledajući mapu srbije, zašto autoput ako ide već na ivanjicu ide okolo ka požegi.
to je duže i skuplje naravno.
zar nije bolje direktno od čačka (ili preljine) da nastavi ka guči i direktno izađe u Ivanjicu.
ili ako se već pravi duže, da se ide ka kraljevu pa odatle negde kod samailia odvoji AP za ivanjicu (ipak je kraljevo veći grad od požege) a i tako se ne pravi dupli put već se deo moravičkog koridora koristi.
 
Mislim da je izbor trase Ča-Pž upravo u tom smislu što si rekao za moravički autoput, tj Ča-Pž je nastavak tog pravca kao i prethonica Pž-Ue-BiH. A plus koristio bi se i za smeru ka Ivanjici, tj CG, tako da je to najoptimalnije rešenje. Sem toga, mislim da autoput ne izlazi baš u Požegi nego negde na pola puta između Pž i Arilja, odakle ima svega 30tak km do Ivanjice. Znači ova varijanta je 10tak km duže nego da je direktno Ča-Iv ali je s druge strane dobijeno 30km na budućem kraku autoputa ka Ue.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408979#p408979:25gpr3cl je napisao(la):
Earthmoving » 04 Oct 2016 01:39 pm[/url]":25gpr3cl]Mislim da je izbor trase Ča-Pž upravo u tom smislu što si rekao za moravički autoput, tj Ča-Pž je nastavak tog pravca kao i prethonica Pž-Ue-BiH. A plus koristio bi se i za smeru ka Ivanjici, tj CG, tako da je to najoptimalnije rešenje. Sem toga, mislim da autoput ne izlazi baš u Požegi nego negde na pola puta između Pž i Arilja, odakle ima svega 30tak km do Ivanjice. Znači ova varijanta je 10tak km duže nego da je direktno Ča-Iv ali je s druge strane dobijeno 30km na budućem kraku autoputa ka Ue.


A mozda je i iz razloga sto je pitanje dalje gradnje autoputa ka jugu. Ja licno i nisam za to.
Ekonomski to nije isplativo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409033#p409033:v7uiprxc je napisao(la):
bboris7 » 04 Oct 2016 05:09 pm[/url]":v7uiprxc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408979#p408979:v7uiprxc je napisao(la):
Earthmoving » 04 Oct 2016 01:39 pm[/url]":v7uiprxc]Mislim da je izbor trase Ča-Pž upravo u tom smislu što si rekao za moravički autoput, tj Ča-Pž je nastavak tog pravca kao i prethonica Pž-Ue-BiH. A plus koristio bi se i za smeru ka Ivanjici, tj CG, tako da je to najoptimalnije rešenje. Sem toga, mislim da autoput ne izlazi baš u Požegi nego negde na pola puta između Pž i Arilja, odakle ima svega 30tak km do Ivanjice. Znači ova varijanta je 10tak km duže nego da je direktno Ča-Iv ali je s druge strane dobijeno 30km na budućem kraku autoputa ka Ue.


A mozda je i iz razloga sto je pitanje dalje gradnje autoputa ka jugu. Ja licno i nisam za to.
Ekonomski to nije isplativo.
Dajte ljudi da vise prekinemo sa ovom izandjalom raspravom da li treba ili ne ka Pozegi ili ka CGu. Put ide kako ide, poenta je da se sve uradi sto pre , jer jedino putevi sigurno ostaju posle svake vlasti, ostalo ode u dzepove. Treba da vrsimo pritisak da se sto pre naprave svi auto-putevi i ka CG I ka Rumuniji i ka BH pa cak i Nis-Drac, sve da se uradi stopre a posle neka krade ko kako hoce!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408972#p408972:ysy8w4l9 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Okt 04, 2016 2:14 pm[/url]":ysy8w4l9]pade mi na pamet gledajući mapu srbije, zašto autoput ako ide već na ivanjicu ide okolo ka požegi.
to je duže i skuplje naravno.
zar nije bolje direktno od čačka (ili preljine) da nastavi ka guči i direktno izađe u Ivanjicu.
ili ako se već pravi duže, da se ide ka kraljevu pa odatle negde kod samailia odvoji AP za ivanjicu (ipak je kraljevo veći grad od požege) a i tako se ne pravi dupli put već se deo moravičkog koridora koristi.
Ako cemo tako, put onda nije trebalo da prolazi ni kroz Cacak. Put mora da prolazi nadomak vecih centara da bi bio isplativ. Da se ne lazemo, put ce stati kod Pozege i odatle ce ici dalje ka Crnoj Gori u dalekoj budućinosti. Pozega je neko kompromisno resenje, jer su Uzice (25km) i Zlatibor (50km) relativno blizu sa zapadne strane, a isto tako relativno blizu su su i Ivanjica (45km) i Pester. Npr. Guca (koju ti spominjes) ce na nekih 15-ak km biti daleko od petlje Lucani i ukljucenja na autoput. Ovo za Kraljevo je van svake pameti (jedino logicno obasnjenje mi je da si ti iz Kraljeva), tako da necu ni komentarisati.
 
Da put ide direktno lučani - ivanjica imao nji dvocifren broj vozila dnevno...

Budimo realni.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Neka rade Pestersku varijantu i kasnije krak ka Pazaru.

Kada se bude radio Auto put Preljina - Sarajevo prolazice pored uzica i zlatibora i svi ce biti zadovoljni. A kad, e to je vec pitanje. Do tada i ovo je odlicno.
 
Vezano za tunele, direktor Planuma Ratomir Todorović: "Sada se, kaže, traži krivac, a ne upire su onog ko je kriv i objašnjava da ugovor o kreditu nije produžen na vreme, pa se glavnom izvođaču radova, azerbejdžanskoj kompaniji Azvirt ne plaća na vreme, a onda ni ta kompanija ne može da plati svojim podizvođačima."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1184267

Znači on sugeriše da je za kašnjenje od 2 meseca kriva vlada Srbije zato što kredit nije produžila na vreme.
 
Upravo odgledah snimak iz avgusta.
Odmorista nisu osvetljena... (!)
Nedostaje prostor rezervisan za benzinske pumpe kojih mora biti na ovoj deonici

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, benzinske stanice su misterije. Ne znam da li je onaj veliki prostor sa leve strane na snimku pre petlje Preljina, možda za jednu.
 
odmah sev na lično.
nisam naravno iz kraljeva, nemam lični interes, samo gledam kartu
gledam šta je kraće i gde su veći gradovi
a podaci su ovakvi:

uže područje

10. čačak 73.331
11.Novi pazar 66.527
12. kraljevo 64.175
18.užice 52.646

Kosovska Mitrovica 33.904
Ivanjica 11.715
Požega 13.153
Sjenica 13.056

šire područje:

9. Kraljevo 125.488
13. Čačak 115.337
15. N.Pazar 100.140
21. Užice 78.040

razmislite sada.
gde biste vi pravili put po pitanju troškova i prolazaka pored većih gradova?

kraljevo i novi pazar imaju više stanovnika nego sve od požege do CG sa užicom i Zlatiborom

Ka Zlatiboru ili ka Kopaoniku i Vrnjačkoj banji?

ili ako je kriterijum najkraće i najjeftinije, onda direktno na ivanjicu i dugu poljanu 20km kraće je tuda 30M €.
 
Preostali deo autoputa (deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig) radi kineska kompanija "Šandong haj spid grupa" sa domaćim podizvođačima. Rok za završetak obe deonice, i puštanja saobraćaja na celom autoputu je proleće 2017.
Zanimljivo....prolece 2017 !!!
Zima ce biti blaga i suva.....
 
Moze li neko da mi objasni kako ce se u Dicima iskljucivati na ibarsku iz pravca Cacka? Ne vidim nigde iskljucenje iz te trake na ibarsku??? Onaj kruzni tok je povezan samo sa trakom koja ide ka Cacku, a iskljucenje na ibarsku ne vidim nigde :/
 
Ako pod ovim "celom autoputu" računaš deonicu od obrenovca do preljine onda će biti zanimljivo

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409173#p409173:15pc760j je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sre Okt 05, 2016 1:05 pm[/url]":15pc760j]odmah sev na lično.
nisam naravno iz kraljeva, nemam lični interes, samo gledam kartu
gledam šta je kraće i gde su veći gradovi
a podaci su ovakvi:

uže područje

10. čačak 73.331
11.Novi pazar 66.527
12. kraljevo 64.175
18.užice 52.646

Kosovska Mitrovica 33.904
Ivanjica 11.715
Požega 13.153
Sjenica 13.056

šire područje:

9. Kraljevo 125.488
13. Čačak 115.337
15. N.Pazar 100.140
21. Užice 78.040

razmislite sada.
gde biste vi pravili put po pitanju troškova i prolazaka pored većih gradova?

kraljevo i novi pazar imaju više stanovnika nego sve od požege do CG sa užicom i Zlatiborom

Ka Zlatiboru ili ka Kopaoniku i Vrnjačkoj banji?

ili ako je kriterijum najkraće i najjeftinije, onda direktno na ivanjicu i dugu poljanu 20km kraće je tuda 30M €.
U zlatiborskom okrugu su manje opstine, i Kraljevo je skoro tri puta vece od Uzica po povrsini. Otprilike je Kraljevo velicine kao Cajetina, Pozega i Uzice zajedno. Te tri opstine imaju stotinak hiljada stanovnika, dok Kraljevo ima 125, sto i nije neka razlika. Dok je razlika u privredi ogromna. Pa pozega je gigant za Kraljevo. :mrgreen:

Ovom trasom koju planiraju prolaze blizu Uzica i blizu Novog Pazara, uz to prolaze prakticno kroz Cacak. Jedino sto bi posle ostalo je da ide taj put od granice sa Srpskom koji bi spajao sa K10 i koji bi povezao i Kraljevo sa autoputevima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409173#p409173:o666lcbt je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sre Okt 05, 2016 2:05 pm[/url]":o666lcbt]odmah sev na lično.
nisam naravno iz kraljeva, nemam lični interes, samo gledam kartu
gledam šta je kraće i gde su veći gradovi
a podaci su ovakvi:

uže područje

10. čačak 73.331
11.Novi pazar 66.527
12. kraljevo 64.175
18.užice 52.646

Kosovska Mitrovica 33.904
Ivanjica 11.715
Požega 13.153
Sjenica 13.056

šire područje:

9. Kraljevo 125.488
13. Čačak 115.337
15. N.Pazar 100.140
21. Užice 78.040

razmislite sada.
gde biste vi pravili put po pitanju troškova i prolazaka pored većih gradova?

kraljevo i novi pazar imaju više stanovnika nego sve od požege do CG sa užicom i Zlatiborom

Ka Zlatiboru ili ka Kopaoniku i Vrnjačkoj banji?

ili ako je kriterijum najkraće i najjeftinije, onda direktno na ivanjicu i dugu poljanu 20km kraće je tuda 30M €.
Ma koje licno, salio sam se.
Za Kraljevo sam ti rekao da je van sveke pameti, ne zbog velicine Kraljeva, vec zbog lokacije. Koja je svrha novog autoputa koji ce da ide paralelno sa Koridorom 10 na nekih 70km udaljenosti? Cilj je da se pokrije zapadni deo Srbije. Kasnije ce Moravski koridor da poveze dva autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409199#p409199:tlqsb62p je napisao(la):
rajkec » Sre Okt 05, 2016 4:19 pm[/url]":tlqsb62p]Moze li neko da mi objasni kako ce se u Dicima iskljucivati na ibarsku iz pravca Cacka? Ne vidim nigde iskljucenje iz te trake na ibarsku??? Onaj kruzni tok je povezan samo sa trakom koja ide ka Cacku, a iskljucenje na ibarsku ne vidim nigde :/
Uopste nemas mastu. Odma nakon kruznog toka je i deo na kome se moze preci sa leve na desnu traku, i saobracajnom signalizacijom regulisati saobracaj kao kod radova. Znaci samo prvih 100m ce biti dvosmerno.

Untitled.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409166#p409166:kdvp58sl je napisao(la):
Earthmoving » 05 Oct 2016 12:26 pm[/url]":kdvp58sl]Da, benzinske stanice su misterije. Ne znam da li je onaj veliki prostor sa leve strane na snimku pre petlje Preljina, možda za jednu.

file.php
Opusti se, ni od NS do Horgoša nema ni jednog odmorišta. Samo dve ili tri pumpe.
 
Ima. Koristio sam neka od njih.
Pri tom i sama benzinska pumpa je danas odmoriste, jer svaka pored osnovne delatnosti ima i kafe, prodavnicu, parking i uredjen prostor oko nje.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tacno, ima vise odmaralista. Nije istina da nema. Ista zna policija da koristi za kaznjavanje.
 
Vrh