Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sto kaze legendarni Petar Bozovic u "Kamenu Mudrosti", moramo na(H)pasti! :LOL:

Kad smo kod na(H)pada, ovaj deo oko plastenika se slabo radi. Evo mozda razloga i zasto (jedan od komentara na poslednji video koji je okacio vlad):
1722850120531.png

1722850170366.png
 
Poslednja izmena:
Ne znam koliko je pametno otvarati "polu autoput" sa bezbednosnog aspekta. Iskustva pokazuju da su takva rešenja bila crne tačke. Dobijamo dvosmernu saobraćajnicu 1+1+zaustavnu koji bi verovatno koristili kao voznu traku radi lakšeg prestizanja.
 
Ne znam koliko je pametno otvarati "polu autoput" sa bezbednosnog aspekta. Iskustva pokazuju da su takva rešenja bila crne tačke. Dobijamo dvosmernu saobraćajnicu 1+1+zaustavnu koji bi verovatno koristili kao voznu traku radi lakšeg prestizanja.
Može auto put klasika a tunel samo jedna cev dok se ne izgradi druga. Pada mi napamet karavanke gde se tek sada radi druga cev.
 
Može auto put klasika a tunel samo jedna cev dok se ne izgradi druga. Pada mi napamet karavanke gde se tek sada radi druga cev.
Karavanke je odličan primer jednocevnog tunela 30g. Dokle god je to privremeno rešenje, ja sam za, samo da što pre vozimo autoputem tom deonicom.

Što se tiče bezbednosti i rizika vožnje dvosmernim jednocevnim tunelima, mislim da je Karavanke imao 60 km h ograničenje. Ne mogu da se setim da li je bilo fizičkih barijera između traka, a to bi takođe mogla da bude opcija ako već vozači ne mogu da se disciplinuju na drugi način
 
Hvala @Kuka89 na snimcima i mini reportazi!
Meni se cini da je trenutno najveci posao u Lucanima na stabilizaciji onih kosina i potpornim zidovima pre same petlje (izmedju ove 2 obelezene tacke):
Pogledajte prilog 207261
Слажем се. Ово је највећи проблем. Али остатак трасе се није напао како смо очекивали. Све се нешто "шурка" по мало. Надам се да грешим у процени и стварно бих волео да отворе што пре. Јер сам локалац и не може више да се издржи од прашине, блата.....
 
Hvala @Kuka89 na snimcima i mini reportazi!
Meni se cini da je trenutno najveci posao u Lucanima na stabilizaciji onih kosina i potpornim zidovima pre same petlje (izmedju ove 2 obelezene tacke):
Pogledajte prilog 207261
Ovaj deo me najvise plasi od samog pocetka. Deluje da ide dobro i da je brdu lepo tu gde jeste i ne planira da sidje dole. Neka tako i ostane. Posla ima dosta, ali nista sto vreme opremanje tunela nece da pokrije.
 
Дођох до информација за Муњу. 150 остало да се ископа у једној, 650 у другој. 80 цм се копа на дан. ПС: немојте мене пљувати ако није инфо тачан, тако ми је рекао један геолог малопре.
 
Pa bio je video od pre neki dan gde u emisiji SAT bukvalno citiram da je ostalo još 200m da se prokopa.

A i ne slažu se brojke definitivno, još početkom marta je bilo oko 540 m u obe cevi, otkud sada 650m?

Kapiram kad budu prokopali Munju da će biti proglašen državni praznik ovo je neviđeno...
 
Између пудле Алвировића и ових геолога више верујем геолозима. Ал небитно. Сасвим је сигурно да до Пж неће бити готово до краја 2026.
 
Meni nešto nema logike ta metraža, 650m, po 0.8m/dan je cca 2god samo da se probije plus cca god dana za puštanje. 3god je previše čak i za naše :) Pogotovo mi je čudno jer lepo napreduju deonica iza Munje (što bi žurili da završe nešto što će biti neupotrebljivo min 2god). Ne kažem da nije moguće samo logički razmišljam i pišem.
 
Meni nešto nema logike ta metraža, 650m, po 0.8m/dan je cca 2god samo da se probije plus cca god dana za puštanje. 3god je previše čak i za naše :) Pogotovo mi je čudno jer lepo napreduju deonica iza Munje (što bi žurili da završe nešto što će biti neupotrebljivo min 2god). Ne kažem da nije moguće samo logički razmišljam i pišem.
И мени је чудно да је толика разлика између цеви. Ал само преносим шта ми људи рекоше. Ал свакако видећемо ускоро да ли су ме лагали или нису😀
 
Између пудле Алвировића и ових геолога више верујем геолозима. Ал небитно. Сасвим је сигурно да до Пж неће бити готово до краја 2026.
Nadam se da je greška u kucanju i da si hteo sa napišeš da neće biti gotovo do kraja 2025 (sa čime se slažem). Inače ne volim da budem optimista ali do kraja 2026 bi zaista moralo biti gotovo do PŽ pa ne znam šta da se dešava u međuvremenu. Jedino ako obustave radove potpuno iz nekog razloga. Bar moje mišljenje, ne zamerite.
 
Nadam se da je greška u kucanju i da si hteo sa napišeš da neće biti gotovo do kraja 2025 (sa čime se slažem). Inače ne volim da budem optimista ali do kraja 2026 bi zaista moralo biti gotovo do PŽ pa ne znam šta da se dešava u međuvremenu. Jedino ako obustave radove potpuno iz nekog razloga.
Опет можемо да нагађамо кад ће пробити Муњу, и колико ће дуго трајати опремање. Оптимиста нисам, јер је пут треба да буде пуштен 2021. Мада га је Вучић пустио 2022. И да, мислио сам не можда крај али средина 2026.
 
150m za jednu cijev je odlična vijest, znači u septembru će biti probijena najvjerovatnije.
A ovo za drugu cijev, 650m ne vjerujem da je tačna informacija, sjećam se da je prije par mjeseci bilo oko 450-500m u obje cijevi, jedna je sporije napredovala sa probijanjem.
Nadam se i dalje puštanju na proljeće 2025, neki od mjeseci. 🔥
 
150m za jednu cijev je odlična vijest, znači u septembru će biti probijena najvjerovatnije.
A ovo za drugu cijev, 650m ne vjerujem da je tačna informacija, sjećam se da je prije par mjeseci bilo oko 450-500m u obje cijevi, jedna je sporije napredovala sa probijanjem.
Nadam se i dalje puštanju na proljeće 2025, neki od mjeseci. 🔥
 
150m za jednu cijev je odlična vijest, znači u septembru će biti probijena najvjerovatnije.
A ovo za drugu cijev, 650m ne vjerujem da je tačna informacija, sjećam se da je prije par mjeseci bilo oko 450-500m u obje cijevi, jedna je sporije napredovala sa probijanjem.
Nadam se i dalje puštanju na proljeće 2025, neki od mjeseci. 🔥
До Пж да се пусти до пролећа 2025? Тешко.
 
Vrh