Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa ok to . Al samo za taj deo NBG bukvalno do bloka 64 a i to je pitanje .
Navigacija već sada pokazuje da je od Karaburme brže ići novom deonicom nego na Dobanovce. Na drugom je preko Umke a Dobanovci tek na trećem mestu prema Google Maps.


1680515202725.png
 
Poslednja izmena:
Zanima me hoće li ispasti na kraju preko obilaznice iz Malog Mokrog Luga, Mirijeva, Karaburme biti brže, nego da se ide kroz centar grada. Svakako, čekamo otvaranje za to.
 
Зависиће од доба дана.

Ух, кад гро Београђана не би био толико лењ да укључи мозак и да поразмисли о најбољој путањи до одредишта уместо да "тера право", то би био највећи антрополошки искорак у овој нашој базно-киселој средини.
 
Зависиће од доба дана.

Ух, кад гро Београђана не би био толико лењ да укључи мозак и да поразмисли о најбољој путањи до одредишта уместо да "тера право", то би био највећи антрополошки искорак у овој нашој базно-киселој средини.
Mene ljudi gledaju belo kad pogledam maps za najbrzu putanju. Onda ja prodjem zelenom linijom koja koristi jednu ulicu i most iz druge ulice, oni tamno crvenu, dodjem duplo brze i kazu mi da je to nemoguce. Al dobro, mora neko da bude i u guzvi.
 
Да ли верујеш да 20 година, откад се закрчило, објашњавам људима како да из Деспота Стефана дођу, без гужве - у свако доба дана, до Теразијског тунела, и да нико, никад, није ни покушао?

(Палмотићева-Џорџа Вашингтона-Стевана Сремца-Светогорска-Влајковићева-Дечанска)
 
Да ли верујеш да 20 година, откад се закрчило, објашњавам људима како да из Деспота Стефана дођу, без гужве - у свако доба дана, до Теразијског тунела, и да нико, никад, није ни покушао?

(Палмотићева-Џорџа Вашингтона-Стевана Сремца-Светогорска-Влајковићева-Дечанска)
A u suprotnom smeru radi sistem Kosovska-Takovska ili Kosovska-Palmoticeva, zavisno gde ides. A nekad je kod skupstine semafor vrlo povoljan, zato pogledam gugl.

A da se bavimo temom, jedna od najslabije koriscenih saobracajnica je Obilaznica. Ne vole ljudi Obilaznicu pa to ti je, drze se autoputa i vojvodjanskih udzerica kao da je 1995.

Da odgovorim i kolegama gore, da, ocajno(ocekivano) stanje dela kod Pozege odgovara zavrsetku krajem 2024, sto je plan vec godinama po projektnim dokumentima koji su kaceni i na ovu temu. Nadamo se bez ozbiljnih klizista u usecima i tunelima da bi se to zaista i ostvarilo.
 
Navigacija već sada pokazuje da je od Karaburme brže ići novom deonicom nego na Dobanovce. Na drugom je preko Umke a Dobanovci tek na trećem mestu prema Google Maps.


Pogledajte prilog 158217

Pitanje je samo šta bi google napisao da je računao trasu obrenovačkim putem ali prvi deo da je išao preko ap (kao i za druge dve varijante) a ne kroz centar.
 
Da li je A2 prohodan? Mape oko čačka pokazuju da uopšte nema uzorka za intenzitet saobraćaja prema BG, a posle pokazuju da je zatvoreno.
 
Dobro, sneg u aprilu se desi jednom u 20 godina (mada ne sećam se ni duže da je), pa je neadekvatno zbog ove 0,01% verovatnoće povezati da autoput nije za Pešter. I da autoput nije i 10 dana godišnje u full upotrebi zbog snega dok se očisti, ostaje još uvek 97% dana godišnje kada jeste. Promet na A2 je toliki da opravdava gradnju čak i ako je godišnje par dana zbog snega van funkcije. Kad je kijamet ne ide se na put (sem nedajbože u bolnicu i sl). Autoput ne može promeniti prirodu. A plaćati spremnost za sneg u aprilu i slične 0,01% verovatnoće su preskupe, ne isplati se.
 

"Savet svim vozačima koji krenu put Beograda iz pravca Čačka, ukoliko se nađu na auto-putu da koriste isključenje za Gornji Milanovac i presusmere se na Ibarsku magistralu, uz korišćenje zimskih pneumatika

Zbog udesa koji je izazvao šleper na auto-putu Miloš Veliki, saobraćaj je u potpunom prekidu i stvorena su kolone duge preko pet kilometara."
 

"Savet svim vozačima koji krenu put Beograda iz pravca Čačka, ukoliko se nađu na auto-putu da koriste isključenje za Gornji Milanovac i presusmere se na Ibarsku magistralu, uz korišćenje zimskih pneumatika

Zbog udesa koji je izazvao šleper na auto-putu Miloš Veliki, saobraćaj je u potpunom prekidu i stvorena su kolone duge preko pet kilometara."
Na X u takvim slučajevima preusmere na stari put i naprave na njemu kolaps
 
Vrh