Koliko znam, petlja Zlakusa zamišljena je na praktičnom poslednjem na ovoj trasi, Užicu najbližem mestu, gde se mogla postaviti, pre nego što put ode u brdo ka Ljubanjama. To praktično i nije Zlakusa, već razmeđe sa Krvavcima. U Sevojnu, s obzirom na postojeći put, prugu i reku, pa brdo koje ide iza i postojeću zauzetost prostora, jednostavno nema mesta, a onda bi i bio problem jer brdo postaje skoro vertikalno (morao bi u tunelu da bude veliki uspon).
Kako god da se gradilo, užički saobraćaj ka Zlatiboru neće ići tim budućim autoputem, kad se već završava, ili bude petlja u Mačkatu, kod sadašnje Eko pumpe.
I da se na duže vreme završava na toj Zlakuškoj petlji, mnogo bi značilo, jer skratila bi se preopterećena i opasna deonica, a izbegla možda i najopasnija sada - Zlakusa - Rasna (ulaz u Požegu), jer bukvalno tuda nema dana bez udesa, često sa teškim posledicama (u prošli četvrtak dva mrtva i 2 povređena, od toga jedan kritično).
Da je sreće i uvažavanja prioriteta prema aktuelnoj situaciji na terenu, to bi krenulo odmah, i zato što će biti problematična veza iz Prilipca /Gorobilja sa aktuelnom magistralom u Pž. (Pisali smo o tome, neću da ponavljam)