Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Vozači početnici zapravo po zakonu moraju da voze čini mi se ispod ograničenja neki procenat. da ne guglam sad.
 

Vozač sa probnom vozačkom dozvolom ne sme da vozi brzinom većom od:​

  • 110 km/h na autoputu
  • 90 km/h na motoputu
Na svim ostalim putevima sa probnom vozačkom sme da se vozi samo do 90% od ograničenja. To znači da ako je ograničenje:
  • 60 km/h - početnik sme da vozi do 54 km/h
  • 50 km/h - početnik sme da vozi do 45 km/h
  • 40 km/h - početnik sme da vozi do 36km/h
 
da ne bi neko pogresno protumacio moj gornji navod
ja cu reci da odete malo barem do hrvacke i vidite kako su organizovali saobracaj
srbija je na dobrom putu da ih stigne barem ovih zadnjih godina jer se poboljsala kvaliteta puteva
i kad dodjemo do njihovog nivoa onda cemo moci podici ogranicenja i toleranciju na njihov nivo
mada je i u srbiji sad podignuta maksimalna dozvoljena brzina na autoputu na 130km/h
ali vidite ostala ogranicenja i toleranciju na ta ogranicenja
e sad vezano za ove ljude sto zbog BEZBJEDNOSTI voze 20 do 30 km/h ispod ogranicenja nemam razuman komentar
i bilo koji moj komentar bi dosao u sukob sa ovim koji voze zbog sigurnosti 40 gdje je dozvoljeno 80
i nije to problem nego jos sto ga prestizes kad on vozi sigurnih 40
ja vozim uvijek 10 iznad ogranicenja i sebi dopustam rizik da platim manju kaznu i prestizem odmah cim mi se ukaze dovoljno prostora iskljucivo na isprekidanoj liniji i cistom dijelu puta bez da ulijecem u makasice
ovim se ogradjujem od trece kategorije vozaca koji voze pun gas i preticu na punoj liniji i bilo gdje valjda se uzdajuci u to da ce ovi ostali zakociti ili se pomaknuti ili sletiti sa puta
isto tako se ogradjujem od ove grupe sto vozi sporo i stvara kolone bez ikakve potrebe praveci kod pojedinih vozaca nervozu
vozac sam preko 30 godina i do sada nisam imao saobracajnih udesa sa takvim stilom voznje
a gledao sam mnogo puta gdje nesigurni i spori vozaci dovode ljude u opasne situacije
OVO JE MOJE LICNO MISLJENJE I NEMORATE DA GA DIJELITE SA MNOM
HVALA NA STRPLJENJU
 
Niko ne kaže da mora da se vozi na gornjoj granici ograničenja.
Ali, postoji član koji kaže da se brzina ne sme smanjiti do nivoa koji ometa normalno odvijanje saobraćaja.
A ako već zbog karakteristika puta i vozila mora da ide sporo, vozač je dužan da propusri brža vozila iza sebe.
Znači, vozi kako hoćeš, ali obazri se iza i omogući na proširenju da vozila prođu.
 
Kod škola i u naseljenim mjestima gdje je baš rizično, tu bi stavio i fiksne radare, a ovo kad je otvoreno 10 posto preko ograničenja je potpuno okej.
Kad vozim od Čačka do Užica po ograničenju bukvalno sam tip koji ometa saobraćaj. Više ne znam ni kako da vozim. Kapiram frustraciju vozača iza mene ali i kapiram sebe da mi ne treba iščekivanje pisama na kućnoj adresi.
Tako da zmija, potpuno te razumijem šta želiš da kažeš i 100% se slažem s tvojim mišljenjem.

Na kraju plaćaju uglavnom kazne mi korektni vozači, a oni što pretiču kolone preko pune, oni ostaju uglavnom nekažnjeni. Milion puta sam bio svjedok ludačke vožnje bijesnih auta koji voze ko kamikaze. A trebalo bi ih mjesec dana poslati na hlađenje u betonjerci.
 
"da ne bi neko pogresno protumacio moj gornji navod
ja cu reci da odete malo barem do hrvacke i vidite kako su organizovali saobracaj
srbija je na dobrom putu da ih stigne barem ovih zadnjih godina jer se poboljsala kvaliteta puteva"
Apsolutno tačno, opšte ograničenje brzine u HR kroz naseljena mesta je ograničena na 50km/h, ALI na ulasko u svako selo (bar u sremskom delu u kom sam relativno često) na ulazu stoji znak za 70km/h, a u samom centru deo gde je ograničenje 50km/ha nakon toga ponovo 70km/h.

Kod nas "zona škole" u centru svakog sela (30km/h), a iza znaka "jagnjenje brigade", uglavnom u vreme ručka....da zarade za isti.

Kod nas je problem što se obeležavanje vrši šablonski, a ne po stvarnom stanju na terenu, uslovima puta i realnim potrebama kako vozača tako i pešaka.
 
Da li je ovo tema za sneg na Pešteru? Evo napokon je pao :D.

Brojimo prvi zimski dan ove sezone :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Март је за месец и по дана, једино нису прецизирали које године ће се то десити! Сви би били јако сретни да се до краја ове године провозамо до Пожеге готовим АП-м. Ево одамх частим Земљаног, Миру, Браника, СтараМо и осталу рају!
 
Za tunel Laz ostalo je oko 150 metara ali ima problema sa vodom pa ide sporije, trebalo bi da probiju do marta a završetak možda do kraja godine
 
Стварно ми није јасно како неко може да верује да ће ово бити готово за 11 месеци? Волео бих да ми неко од љубитеља великог респиратора то објасни после 4 године радова од почетка!
 
Kada bi ozbiljno radili, možda bi i uspeli. Veći deo deonice nije lepo ni trasiran, dobar deo betonskih objekata lepo napreduje, tuneli su pod znakom pitanja, samo njihovo opremanje trajaće barem 6-9 meseci.
Meni deluje da se nekako "raducka", nedovoljno mehanizacije za ovako obimne radove. Šta je razlog, ne znam...
Ne preostaje nam ništa nego da čekamo :(
 
Kada bi ozbiljno radili, možda bi i uspeli. Veći deo deonice nije lepo ni trasiran, dobar deo betonskih objekata lepo napreduje, tuneli su pod znakom pitanja, samo njihovo opremanje trajaće barem 6-9 meseci.
Meni deluje da se nekako "raducka", nedovoljno mehanizacije za ovako obimne radove. Šta je razlog, ne znam...
Ne preostaje nam ništa nego da čekamo :(

Ovi konkretno tuneli mogu da se urade za manje od 6-9 meseci s obzirom da su sada radili odmah sekundarnu oblogu u tunelima, tako da po probijanju oni vrlo brzo mogu da krenu u izradu trupa puta i elektromehaničko opremanje. Verovatno oko 3 meseca im je dovoljno da ga puste po probijanju.

Drugi tuneli, kod nas makar, su se radili po principu da se radi primarna obloga u celom tunelu pa po završetku iste se radila sekundarna, odatle i taj standarni rok od 6-9 meseci. NIsam siguran zašto se sada pristupilo na drugi način, verovatno je probijanje išlo previše sporo pa su imali mogućnosti da se bave paralelno i sekundardnom oblogom.
 
Vrh