Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Za Krcana ne znam, ali sam ja zvanično napušen na ovoj temi!
Izvor je bio iz druge ruke, ali sa najvišeg nivoa (stručnog, ne političkog).
Sada taj izvor nije više "u sedlu", tj. nije više pri dvoru, mada je blizak, ali ga neću otkrivati.
Krcanova i moja priča iz potpuno različitih izvora imale su istu poentu - neprepravljani deo glinene takođe k**cu ne valja.
Samo je ono što je prepravljano bilo još gore, vidljivo gore, pa su morali da koliko-toliko upristoje...
Odustali su da to odmah urade, jer je bilo pred izbore, nije im se rizikovalo.
Onda su se smenjivali korona, izbori, korona, novi izbori i iz ove perspektive deluje da je sad pravi tajming, da su "stekli uslovi".
Suština je da nije valjalo ni kad je puštano i da je trebalo opravljati još pre puštanja!
A da ne valja alarmirali su ovde mnogi koji su prolazili, ne baš svi, Kuroganeu je recimo uvek bilo do jaja...
Dobro dragi brate Caribrode, bio si onomad u pravu: 1. autoput je zatvoren radi rekonstrukcije, i 2. ona je uradjena odmah po otvaranju Ljig-Obrenovac pre 3 godine. Ja sam mislio da je poneta ovde istina, ali ako ta istina ucini nekoga da se oseca napusenim onda batali istinu, spasavaj povredjenog coveka. Ne znam sto si mi toliko to zamerio, ja tebe sipmatisem, znas da si u 99% slucajeva sve dobro predvidjao, pa mi na kraj pameti nije bilo da dragu osobu "napusavam", izvini ako si se tako osetio od mene 🙏
 
Pa kako prilaz sa severa moze da bude Cacak - Uzice, to je vise prilaz sa istoka. Postojao je neki projekat tunela Ljubovija - Pecka pa dolinom ka Osecini i Valjevu. Mislim da bi ta saobracajnica mnogo vise odgovarala povezivanju BG - BB nego tunel kroz Kadinjacu. Cak je i bratoljub pravljen s tom logikom da ce se praviti i tunel ka Valjevu u njegovom produzetku.
 
to i kažem, nije severni xD Ča-Ue je dosta duži. Možda kad bi neku brzu saobraćajnicu od Valjeva produžili nadole (kada završe Iverak-Lajkovac)
 
Ja vas ne razumem, ako me košta isto zašto je bitno da li je tag državni ili posrednicki?

Tito je umro, samo kažem... :)
Tito i dalje zivi jer nema vinjete, znaci nema trzisne konkurencije tagu :rolleyes: Ja bi na primer pre trzisno-konkurentski izabrao da za 100 evra kupim godisnju vinjetu da neograniceno vozim svim srbskim autoputevima, ali Titoisti ne daju, hoce da me deru monopolizacijom putarina, hoce da nas sve zajedno maltretiraju gubljenjem vremena na njihovim naplatnim rampama (bilo placanjem novcem ili tagom). A kad smo kod placanja, tu tek Tito nije umro, zar ne znate da par komunista sedi u Centralnoj Banci i dogovorom (a ne trzisnim formiranjem) odredjuju visinu kamatne stope, a time cenu novca, a time cenu svih roba izrazenih u tom novcu? Tako da Tito zivlji nego ikada, cak i uznapredovao (y) A kad gubite vreme na naplatnim rampama, ne krivite vozace koji placaju novcem, ne pisite takve gluposti ovde, nego gore Titoiste koji ne daju opciju vinjeta, oni vam prave guzve, sa vinjetama ne bi uopste bilo naplatnih rampi 🧠
 
Nisam žurio sam objavljivanjem linka, dok nisam pogledao ceo snimak. 😀

Realno, napredak nije loš, daleko je to još uvek od dobrog i ozbiljne dinamike, ali ne može se reći da nije ništa urađeno.
 
Lep snimak. Biće ovo mnogo lepa deonica- 2 tunela, šumski deo. Odličan uvod u ono što sledi na oba kraka dalje- i ka CG i ka Zlatiboru/Mokroj Gori.
Kako će da puca pogled na Čačak i Šumadiju kad se iz smera Požege izađe iz tunela "Laz" :love:

A šumska deonica će biti veliki izazov za održavanje, ukoliko se nešto ozbiljno ne unapredi kod naših putara do tad, pre svega u pristupu održavanju.
 
Kolika je kilometraža Bar-Beograd posle puštanja obilaznice oko Čačka?

Kada bude završen ceo autoput to će biti Bajaginih "442 do Beograda" (+/-0,5%).
Nisam obratio paznju,a juce sam prosao sa sve nasom dionicom, bas cu mjeriti sledeci mjesec kad budem isao.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
 
Alvirović najavljuje prezentaciju deonice od Gorobilja do Golije za sutra u razgovoru sa Poledicom iz JPPS.
Screenshot_2022-07-23-07-38-17-88_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
 
Ove godine teško išta od toga. Sledeće, možda. Izvođaču bi najoptimalnije bilo kad završi predasfaltne radove do Požege (i NBg, ako je beše ista grupa) da prebaci tamo mašine. Ove godine inflacija u evrozoni bar 10%, sledeće i sledećih par godina kolko treba imati troškove gradnje ko zna još kolka devalvacija evra, a cena radova ugovorena, pa je optimizacija štednjom potrebna
 
Nisam obratio paznju,a juce sam prosao sa sve nasom dionicom, bas cu mjeriti sledeci mjesec kad budem isao.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока

Bar-Novi Beograd, kroz tunel Sozina, novim AP do Kolašina, rutinski do "Čačak zapad" magistralama i onda sa A2 do izlaza Surčin, pa do NBGD kroz Vinogradsku (dakle, vrlo slično budućoj trasi kad se spoji A2 sa nbgd) je tačno 495km. Kad se iz Jurija Gagarina / Vojvođanske bude išlo direkt na A2 možda bude max 5km manje.
 
Postoji ENPay aplikacija za Android. Vec nekoliko godina je licno koristim, povezes tag sa karticom i automobilom. Prilikom prolaska rampe, samo ti skine sredstva sa racuna i cao zdravo...
Pre par godina je bila akcija tag za 999 din, doduse vezana je bila za MasterCard ali lako se ubaci druga kartica, debitna npr Visa ili Dina.
Sto je najbolje od svega, ako se proda auto, ne mora da rekonfigurise.
Kako se zove ta aplikacija...?
 
Ove godine teško išta od toga. Sledeće, možda. Izvođaču bi najoptimalnije bilo kad završi predasfaltne radove do Požege (i NBg, ako je beše ista grupa) da prebaci tamo mašine. Ove godine inflacija u evrozoni bar 10%, sledeće i sledećih par godina kolko treba imati troškove gradnje ko zna još kolka devalvacija evra, a cena radova ugovorena, pa je optimizacija štednjom potrebna
Po meni prioritet treba da im bude eksproprijacija koja mora da se izvodi brže i efikasnije. Ako i dođe do sudskih procesa (a to je neminovno) onda barem ubrzati postupke.
Barem da se izvuku neke pouke iz prethodnih deonica.
 
Ako je to oko 490km onda će biti oko 50km kraća buduća trasa preko Boljara.
Ako bude tako onda bi vrijeme putovanja bilo kao avionom, krenes dva sata prije poeltanja iz Bara da stignes da se cekiras sat vremena prije, put avionom, dok izadjes i stignes sa aerodroma do bgd kad saberes sve to autom bi stizao za isto vrijeme. Mada meni se i sad na 6h putovanja ne isplati ici necim drugim sem autom jer mnogo lakse funkcionisem u bgd kad imam auto.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
 
Ove godine teško išta od toga. Sledeće, možda. Izvođaču bi najoptimalnije bilo kad završi predasfaltne radove do Požege (i NBg, ako je beše ista grupa) da prebaci tamo mašine. Ove godine inflacija u evrozoni bar 10%, sledeće i sledećih par godina kolko treba imati troškove gradnje ko zna još kolka devalvacija evra, a cena radova ugovorena, pa je optimizacija štednjom potrebna
Цена радова није фиксна, усклађује се сваког месеца са повећањем/смањењем цена материјала, рада, енергената итд. (узимају се подаци Републичког завода за статистику). Ево уговора, члан 56-В: https://www.documentcloud.org/documents/4486498-Ugovor-Preljina-Pozega.html
 
Vrh