Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

..... Hrana im je ponekad odvratna........ jer im je mleveno meso uglavnom katastrofa......

Pa to je zato što u sve meću čubricu. J%#$ala ih čubrica.

Danas sam spoznao jednu neverovatnu istinu, insajd od kuvara koji radi u Bugarskoj!
Čubricu više ne stavljaju, vrlo retko, skoro ič.
Jak, za neke odvratan ukus sada potiče od kumina, koji oni zovu kimion.
Različit sastojak, isti efekat!
Eto, totalni off, ali kad Kinezi još slave njihovu NG...
 
Sledeći put kad krenem za Vidin, ili Sofiju, ili u Pamporovo, ili u Bansko, ili pak pošaljem neko dete na Zlatne pjasce, ima braćo da mi ne trpate ni čubar ni kumin na skaru. @&@$@$bo vas kumin.
 
Ima kakvih, takvih radova u zoni petlje Prilipac.
IMG_20220601_190555.jpg
IMG_20220601_190601.jpg
 
U prilog nedostatka poslova na autoputu je i ova fotografija kineskog kampa između Brnjice i Duge Poljane koji je zimus i proletos formiran, a sad nema nigde nikoga.
20220605_123200.jpg

Ipak, na ovom putu su ozbiljni radovi u smislu proširenja kolovoza i postavljanja novog asfalta.
20220605_123805.jpg

Još par slika koje ovo potvrđuju
20220605_123611.jpg

20220605_122657.jpg

20220605_122642.jpg

I još jedna slika, meni bilo zanimljivo nisam znao da je ispod Strmca (na putu prema N.Pazaru) otvoren put za Goliju.
20220605_121152.jpg
 
Ima li ko kakvu "pouzdanu" informaciju dokle su stigli tuneli Munjino brdo i Laz. Pošto propaganda kaže da je "skoro gotovo..."
 
Fino teku radovi na deonici Lajkovac-Valjevo, ima prilično dosta radnika i kamiona.
Nije mi jasno samo kako će se spojiti u Popučkama i gde je kraj tj početak tog puta...
 
Ne teku baš fino, trebali bi biti gotovi za pola godine, a već godinu dana stoje na par mesta nezavršene eksproprijacije, uključujući i nadvožnjak u Popučkama i spoj sa duplim trakama. Zatim spoj sa početkom kod Lajkovca, brdo kod Slovca, 200m prekinute trase zvog eksproprijacije nedaleko odatle, ne znam ni dal je počet nadvožnjak preko puta za Mionicu itd... Ali kažem, najgore jer većina toga već ne mrda godinu dana
 
Прилично су успорени радови, у понедељак ћу проћи можда понешто и сликам ако има смисла! Лепо су кренули са масивиним насипањем и онда стали!
 
U odnosu na prethodne mesece, dosta se više radi, na mostu u blizini Lajkovca, radi oko 100 ljudi. E sad da li će stići u narednih 6 meseci da završe, to je upitno, naročito zbog eksproprijacije...
 
Sve si rekao.
Sad bi trebalo izlistati ko je šta o nastavku gradnje od Pž pisao krajem marta, početkom aprila, da se vidi čije mišljenje ima težinu, a ko je izvršavao propagandne zadatke
Evo i ja da ponovim od dugogodišnjeg CRBC podizvođača koji ima moje mašine, za taj nastavak od Požege mu neće trebati do kraja godine, možda u prvoj polovini sledeće. Što ne znači da možda neki radovi pre toga neće početi, ali veći betonski teško. Mada mislim da trenutno niko ne zna tačne datume, posebno ako nije završena eksproprijacija, ko može predvidi kolko će to da traje, videli smo puno haotičnih slučajeva na Bg obilaznici, pa sad Lajkovac-Valjevo, Surčin-NBg... Plus druge stvari, plus sad cena energenata a time i svega ostalog: materijala, opreme, troškova radnika, kamena, betona, goriva za mašine... ne znam kako će to po dogovorenoj ceni izgrade kada je već sad gotovo sigurno da će cene pri kraju projekta za koju godinu, biti neprepoznatljive. Imaju dve opcije, ili da ako se insistira na ovoj ceni odustanu, ili da na kraju sve košta npr +50% više. Inflacija u Srbiji trenutno na godišnjem bivou je +10%, slično je u EU i dolarskoj zoni, pa računajte za narednih 5-6 godina dok se završi kolko bi ukupna mogla biti.
 
Poslednja izmena:
Vrh