Šta je novo?

Autoput Beograd - Temišvar

GOJE":8uc1iry9 je napisao(la):
Opet ne razumem, jer za takve saobraćajni znakovi ne predstavalju ništa.

Moj stav je da treba UKINUTI SVE saobraćajne znakove uopšte, osim:

- Informativno turističkih (naziv mesta (ujedno i oznaka za ulazak/izlazak iz naselja), reke,...)
- Znak uzvika (da se obrati pažnja/smanji brzina)
- (Znakovi obaveznog smera i stop/trougao)

I da postoje opšta ograničenja:

140 (autoput)
100 (magistralni put)
60 (naselje)
Zone 30 (npr. unutar kvartova)

Sve ostalo samo doprinosi zbunjivanju i smanjenju bezbednosti.

:/

A kako ces znati u kojoj si zoni, i za to treba neki znak?

Srbiji treba vise znakova, ne manje - inace je odlicno za lov u mutnom, na foru "ali jeste presli u zonu naselja, i sada je 60...pa kako ne znate da je granica bas tu..." itd. I uopste ne volim ta "opsta ogranicenja" na foru "ako nema znaka onda je..." postavi brate znak pa da se zna. Zamislite tek ako ste u zemlji u kojoj ne zivite npr.

Magistralni putevi u Srbiji ne mogu da izdrze ogranicenje od 100 km/h. Opste ogranicenje za magistralu 1. reda moze biti 80 km/h a drugog 70 km/h.
 
Треба потпуно укинути ограничење брзине, и допустити возачима да сами процене како ће ићи.
 
Пронађох пре неки дан ову вест, па да је поделим са вама, чак сам и мали кометар написао на сајту Дневника:

Аутопутем кроз Банат око 2027. године :o

За изградњу аутопута од Београда до Вршца, односно Темишвара, највише су заинтересовани Италијани, који у Румунији имају 50.000 предузећа. Још пре пет година потписан је протокол о сарадњи путара Србије и Италије ради изградње аутопута.

Новац за комплетан завршетак саобраћајног Коридора 10 је обезбеђен и он би, како је планирано, требало да буде комплетиран до краја следеће године. Кренула је и изградња такозваног Коридора 11 према Црној Гори, односно јужном Јадрану, за затварање комплетне финансијске конструкције се тражи решење, међутим, остаје отворено питање везе с БиХ и Румунијом.
За изградњу аутопута од Београда до Вршца, односно Темишвара, највише су заинтересовани Италијани, који у Румунији имају 50.000 предузећа. Још пре пет година потписан је протокол о сарадњи путара Србије и Италије ради изградње аутопута. Потписивање меморандума о сарадњи тада се тумачило као постављање камена темељца за будући аутопут, међутим, даље од тога се није одмакло. На овогодишњем мартовском самиту Србије и Италије, одржаном у Београду, Италијани су потврдили интересовање за учешће у изградњу аутопута Београд – јужни Јадран. Вредност деонице до Пожеге износи око 850 милиона евра, а до Бољара две милијарде!
Изградња аутопута Београд–Вршац предвиђена је Стратегијом развоја железничког, друмског, водног, ваздушног и интермодалног саобраћаја од 2008. до 2015. Нашла се и на листи пројеката који су ушли у усвојени Генерални мастер-план развоја саобраћаја у Србији. Инвестиционим програмом за саобраћајни сектор у периоду од 2009. до 2027. процењена вредност изградње 92 километра аутопута Београд–Панчево–Вршац је 570 милиона евра. Али, цене се мењају на тако дуге стазе.
Деоница Београд–Панчево изграђена је као аутопутни профил још до 2002, од 2004. до 2006. уз помоћ кредита европских банака вредног око 15 милиона евра рехабилитоване су деонице пута од Панчева до Вршца у магистрални правац ширине седам метара. Обилазнице око Вршца дуга осам километара је саставни део будућег аутопута.
Државни пут М-1.9 од Београда преко Панчева и Вршца до Ватина, односно југословенско-румунске државне границе, проглашен је још 1975. године Европским споразумом о главним међународним саобраћајним правцима за деоницу евопске саобраћајнице Е-70, која се протеже од Италије преко Словеније и Хрватске иде кроз Србију преко Вршца за Темишвар, Крајову и Букурешт, све до Варне и Птија.
Због саобраћајне везе неколико држава и споја два велика европска коридора, деоница од Београда до Ватина, односно српско-румунске границе, унета је Студијом инфраструктуре региона Балкана у приоритете, које је 2003. финансирала Европска комисија у оквиру заједничке помоћи у реконструкцији, развоју и стабилности региона. Постојећа магистрала добро служи, али питање је у каквом ће стању бити до 2027, до када би требао да се изгради пун профил аутопута.
Р. Даутовић

Жеље без покрића
Друга варијанта аутопутске везе с Темишваром је попречна војвођанска магистрала која би ишла од граничног прелаза Међа преко Банатског Двора, Зрењанина, Новог Сада, тунелом кроз Фрушку гору, Руму и излазила на аутопут Београд–Загреб. Још пре две године тадашњи потпредседник Републичке владе и министар економије Млађан Динкић обећао је да ће бити изграђена новцем добијеним од продаје Телекома. Покрајински секретар за привреду и потпредседник војвођанске владе Иштван Пастор каже да су то „жеље без покрића” јер ни Србија ни Европа немају унутрашњег потенцијала за толике пројекте. Чак се и Кина залетела обећањем о изградњи тунела кроз Фрушку гору.

http://www.dnevnik.rs/ekonomija/autoputem-kroz-banat-oko-2027-godine
 
Jeli sto posto ide kroz Vrsac? Cula sam da mozda kroz Zrenjanin...

17501105.png
 
kroz zrenjanin ide (jednog lepog dana) put šabac-ruma-ns-zr-rumunija
 
Nije besmisleno, to je pravac, koji bi imao svrhu i doprineo razvoju južnog Banata, a imao bi svrhu i u tranzitu zbog Italijana pre svega, koji imaju desetine hiljada preduzeća u Rumuniji.
 
Urbana legenda. Niti je tih ita preduzeća desetine hiljada (naročito ne oko Temišvara), niti Italijani u Italiju putuju iz RO automobilima preko Srbije, niti se roba drastično transportuje ka Italiji...

Uostalom, ko je ikada išao za Temišvar zna koliko auto-put na ovoj trasi jednostavno nije potreban. Sve završava brza magistrala, sa obilaznicama oko sela (glavni razlog usporavanja).
 
tu priču o italijanima je mrka prodavao.


činjenica je da od pančevo pa prema rumuniji obična pustahija gde prolazi par automobila na sat.
 
Autoputevi se u današnje doba prave sa razvojnim ciljem a ne da bi sanirali posledice zagušenja. Dakle, jedan autoput sa sobom donosi novu vrednost i novu mogućnost, i normalno je ravnomerno razvijati sve pravce i delove Srbije.

ALI!

Po pitanjima prioriteta, reklo bi se da je ovaj autoput negde na samom dnu, a obzirom da su prva 4 po prioritetu ovako efikasna i brza, da sledeća 4 ne stižu na red ni u narednoj deceniji, onda čemu ovo pisanije uopšte!
 
Misljenja sam da bi 2+2 vise nego zadovoljilo potrebe u narednom periodu, stim sto bi se obavezno trasiralo potpuno van naseljenih mesta, sa prilaznim putevima do istog.
Znaci nikako obilaznice kako smo praktikovali u prethodnim decenijama, vec totalno mimo mesta, sa pristupnim putevima.
I naravno, bez suvisnih i nasumicno postavljenih kafana, servisa i slicnih objekata.
Zemljiste u banatu nije skupo, pa bi drzava trebala da obezbedi dovoljno sirok koridor pored puta koji bi takve pojave sprecio, ali i olaksa izgradnju autoputa ako i kada za to dodje vreme.
 
@Laki
Pa koliko bi izasao taj put 2+2 sa pristupnim putevima? Skoro kao pravi autoput.
 
denivelisani 2+2 je praktično autoput. Za sada su potrebne samo slobodne obilaznice sa kružnim tokovima velikog kapaciteta i 2+2 ili 2+1 na uskim grlima.
 
ovako kako je sad je više nego dovoljno.


samo eto da postoje obilaznice oko sela-gradova bi bilo super.
 
2+2 ne zahteva petlje, ne zahteva zaustavnu traku, ne zahteva zastitne pojaseve i ograde,, velika i opremljena odmorista, kao i zastitni pojas pored puta u tolikoj meri.
svakako, mnogo jeftinije nego auto put!
 
а и укрштања са тим 2+2 могу да буду кружни токови, што опет појефтињује градњу (уместо петљи које требају за ауто-пут)
 
GOJE":x6mexq6r je napisao(la):
denivelisani 2+2 je praktično autoput. Za sada su potrebne samo slobodne obilaznice sa kružnim tokovima velikog kapaciteta i 2+2 ili 2+1 na uskim grlima.

Ma bilo šta durade nije greška samo da se ne prolazi kroz pola Pančeva, BNS, Karlovce i ono na V ispred Vršca mislim da beše Vlajkovac,
 
Banat2.jpg
[/url][/img]

Pozdrav,
evo i objasnjenja.
Plave linije - planirani AP BG-TM , motoput NS-TM i veza BG-ZR .
To je ono sto smo imali prilike da cujemo od ministara,Predsednika Vlade , bivseg ministra Ilica (BG-ZR)

Bela linija : ako sam dobro zapamtio "razvojni koridor" prema prostornom planu R Srbije za ovaj deo zemlje inace poznat
(i meni posebno drag) kao BANAT

Ostalo: Moj predlog kako da osim dugova za kredite za ove investicije , Banacani imaju i neke koristi.
Ako ne otvara ,molim za pomoc :oops:
 
JohnnyLee":yha80jkr je napisao(la):
а и укрштања са тим 2+2 могу да буду кружни токови, што опет појефтињује градњу (уместо петљи које требају за ауто-пут)

Od kružnih tokova, na brzom i ravnom terenu, mnogo su bolje "suze". Tako se rešavaju većina ukrštanja u nivou na novim magistralama na istoku, najbolji primeri su Iran (ima odlične puteve!), Kazahstan (novi pravci, naročito Aktobe-Aralsk-Šimkent) i trans-sibirski pravac u Rusiji (Čita-Habarovsk).

Te suze su jako efikasno rešenje, nešto skuplje, ali mnogo bolje i brže od kružnih tokova. U Banatu može definitivno.

Eto mojih 5 centi... ;)
 
А шта је то "суза"? Како изгледа. Може нека фотографија?

----
Пронашао сам.
 
Vrh