Šta je novo?

Autoput Beograd - Temišvar

Gledam magistralni put Beograd - Pancevo (E70), vidim da svugde ima po 2 trake u oba pravca + ostrvo u sredini (cini mi se svugde) + nesto sto mi lici na zaustavnu traku (gledam preko Google maps, neka mi ispravi neko ko se tuda provozao) + na vecim raskrsnicama dosta mesta (trake za levo, desno, skretanje, itd). Tu prakticno samo denivelisemo raskrsnice, postavimo ogradu izmedju pravaca i dobijamo autoput...poenta je da ima mesta. Isto vazi i za deo E75 od autoputa do Batajnice, jedan deo (blize Batajnici) je slicnog formata kao ovaj put do Panceva, drugi deo ima po 3 trake u svakom smeru tako da ima mesta da se napravi konverzija u 2+2 autoput.
 
Eh, da, takodje bi voleo da vidim "poludenivelisane" velike gradske interne saobracajnice, tj. UMP (ako se ikada i izgradi, mada mislim da nije bas potreban) i SMT (koji je potreban). Put bi bio 3+3, a denivelisane bi bile unutrasnje trake 2+2. Tj. nesto malo pre svake raskrsnice bi u svakom smeru unutrasnje 2 trake otisle na nadvoznjak i ne bi se ukrstale sa poprecnim saobracajem dok bi spoljasnja traka ostala "dole" i udarila u semafor. Nesto kao kada iz D. Tucovica ulazite u Ruzveltovu (kod nadvoznjaka). Ovim bi magistrala mogla da "pici", a put bi bio jeftiniji jer ne bi morala da se radi totalna denivelacija. Mozda ako ima neki saobracajni ili gradjevinski inzenjer da mi kaze ima li ovo smisla :)
 
@hazard,

često se vozim po oba puta. Tu postoji samo jedno moguće rešenje, a to je gradnja po dva paralelna puta nižeg ranga odmah sa strane, koji bi se koristili isključivo za internu komunikaciju objekata sa strane puta. To je čest slučaj po Svetu, i vrlo primenljiv i ovde, čak i predviđen nekim prvobitnim projektima, ali toliko daleko od realizacije da ne mogu više o tome ni da razmišljam, jer naši sobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari :

1. SEMAFOR
2. 60km/h

Te dve stvari predstavljaju strašno veliku prepreku brzini i bezbednosti saobraćaja, i dok se to ne shvati nećemo se pomeriti iz ove situacije.
 
hazard":16vvpyik je napisao(la):
Doduse, ja i dalje mislim da put od "lakat skretanja" (raskrsnica E75 i E70, mislim na E75) do Batajnice isto treba da bude autoput, a ne "glavni gradski bulevar" da bi tako imali direktnu vezu BG - NS...
Слажем се да треба, али сад пошто је то пропуштено, остаје варијанта из НС обилазницом до ДОбановаца, а затим на аутопут према Газели. Други правци су много горе прошли у тој причи. На пример, варијанта са Ибарском магистралом као аутопутем од раскрснице Церак-Беле Воде је сада неизводљива, јер после петље за Лабудово брдо па малтене до Кружног пута су обе стране Ибарске магистрале начачкане, што зградама, што отпадима...
 
Pa taj autoput je deo finalnog plana za Evropske koridore. Beograd je zbog svog geostrateškog položaja izuzetno pogodan za infrastrukturu (jedini maksimalno pogodan u svim sferama saobraćaja na Balkanu i šire čak i u centralnoj Evropi). Tu spadaju pravci iz Beograda za Sofiu, Istanbul, Solun i Atinu (sadašnji Autoput preko Niša), onda Budimpešta, Beč, Prag Berlin, Varšava sve u nizu (to je ovaj nepotpuni preko subotice), Autoput za Milano, Rim, Marsej, Minhen, Pariz preko Zagreba i Ljubljane pa i Maribora (onaj za Minhen) i to je sadašnji preko Šida.

Tu nastupa Autoput za Moskvu preko Lavova za Minsk, St. Petersburg i Helsinki i Kiev pa za Moskvu. Sve to preko Zrenjanina, Temišvara, Arada, Oradee. Imao bi centralni krak preko Arada ali bi bilo malo parče do Temišvara. Dakle to je važan Istočnoevropski koridor. Još 1 autoput je Beograd-Bukurešt ali iz samog Beograda će imati 2 kraka na raspolaganju: preko Vršca i Preko Smedereva i Požarevca. Prvi bi išao takođe za Temišvar levo ka severu ali bi pravo išao do blizu Pitestia pa tu se odvaja za Pitešti i Bukurest i gore za Brasov i dalje za Moldaviju kojoj bi to bio izlaz za Beograd ali i primorskom delu Ukrajine.

I na kraju ostaju interni Balkanski koridori a to su Beograd-Banja Luka-Bihać-Rijeka-Trst, Beograd-Valjevo-Sarajevo-Split, Beograd-Šašak-Užice-Podgorica-Primorje. Beograd-Kraljevo-Kos. Mitrovica-Priština pa tu za Skoplje i Tiranu. Kragujevac će biti tačno između transevropskog koridora 10 i balkanskog koridora preko kosova koji je ujedno i interni Autoput u Srbiji (najduže deonice su u samoj srbiji i zto je sada ovaj jadan i napaćeni Avalski tj Mladenovački put u Beogradu.
 
Ne znam da li je iko od vas upoznat sa državnim planom završetka obilaznice i AP: BG-VR-Temišvar, ali to sve treba da izgleda ovako:

[imghttp://www.facebook.com/photo.php?pid=31024375&id=1217079934[/img]

ova ljubičasta linija predstavlja severnu obilaznicu oko BG-a, i ne sećam se gde sam tačno našao originalnu sliku, verovatno na nekom zvaničnom sajtu, mada sad ne mogu da se setim, ali evo nacrtao sam u paint-u čisto da vam pokažem kako izgleda zvaničan plan.
 
@ Wile E. Coyote
Zar nije više u planu od petlje Orlovača do Trgovačke dve trake u jednom pravcu ?
 
Надам се да је тако, али ту ће бити хаос ако то једног лепог дана дође на дневни ред.
 
A mogli bi razmisliti o pokretanu priče o pravcu Mala Krsna-Požarevac-Bor-Djerdap koji bi vodio direktno u južnu Rumuniju i ka Bukureštu a ne ka Temišvaru. Pa da taj pravac dobije kategoriju evropskog koridora i odgovarajuće povoljne kredite.

A postojeći koridor preko Vršca održati kao aktuelan važan pravac.

Ne znam kakav je pravac Zrenjanin-Temišvar, u kom je stanju i profilu? pa se onda nastavlja dobar profil Zrenjanin-Novi Sad i dalje ka mostovima kod B Palanke i Erduta ako idu dalje ka Hrvatskoj. Pa da malo prometa zaobidje Beograd, ne mora svaki kamion ove Evrope prolaziti kroz Karadjordjevu.

A ono što zagovaraju u AP Vojvodini je magistralni put Zrenjanin Vršac jer postojeći put je seci i krpi seoska dzada sa asfaltom. Kao što je spojeno Novi Sad - Zrenjanin pa da ista priča stigne do Vršca. I to nije bitno samo zbog prometa iz Rumunije, nego i za nas, povezanost regiona.
 
Добра је идеја повезати источну Србију, која је заиста остала слепо црево. Велика је препрека томе, међутим, конфигурација терена. Постојећи пут од Параћина ка Бору са крацима ка Неготину и Мајданпеку, тј. Доњем Милановцу, је катастрофалан (додуше, у детаљној реконструкцији је, али и даље остаје постојећи профил са узбрдицама, низбрдицама и кривинама) и питање је колико би коштало да се изгради аутопут. Сем тога, та област је слабо насељена и питање је колико би, чак и уз транзит из Румуније, било исплативо. Можда је ту најбоље неко прелазно решење типа мотопута са 4 траке и петљама на кључним местима.

Пут од Зрењанина ка Румунији је широк, нема кривина и само пар насеља успут, али прилично у лошем стању. Кажу да се реконструкција не исплати (и заиста, тим путем кад-кад прође неко возило), јер укидањем граничног прелаза је Кикинда остала у слепом цреву и најближи гранични прелаз је код Сенте.

Све су то деонице на којима се не исплати градња аутопута. Можда једног дана, кад будемо богата земља са свим изграђеним главним путним правцима у профилу аутопута, нам се ћефне, па то урадимо. Међутим, до тада ће вероватно телепорти улазити у употребу и у овом делу Европе.
 
Put Zrenjanin-Temišvar je sasvim ok za saobraćaj koji ima, išao prošlog aprila, nije ni u tako lošem stanju, ide kroz naselja ali su naselja prilično retka. No, taj put nema veze s Kikindom jer ide preko Jaše Tomića, i granični prelaz normalno radi.

Put Paraćin-Zaječar je prilično opterećen, ali nema trika da se tamo napravi autoput u narednih mnogo godina, niti ima većih naseljenih mesta usput (osim Boljevca koji je em mali em umire), niti ima nekih delova gde put može normalno da se napravi bez ogromnih ulaganja. Postoji priča dan ovi autoput ne ide od Paraćina već od Pojata i tako zaobiđe i postojeći put i par planina, ali i to rešenje bi na 20 km udarilo u visoka brda.

Varijanta s putem od Požarevca ka Đerdapu je nešto realnija Evropi, ali opet, pun autoput kroz Đerdap je basnoslovno skup, a gde god se krene udara se u ozbiljne planine.. Prosto, Istočna Srbija nema sreće..
 
medjutim":n1ct8h54 je napisao(la):
Put Zrenjanin-Temišvar je sasvim ok za saobraćaj koji ima,......jer ide preko Jaše Tomića,
Put Zrenjanin -Temišvar ne ide preko Jaše Tomića,već preko Žitišta i Srpske Crnje. Izlaz iz Zrenjanina prema Srpskoj Crnji se zove Temišvarski drum.

Po razvojnim planovima AP Vojvodine predviđen je prvo polu- auto put od E-70 tačnije od Šabca preko Rume do Novog Sada. Dalje NS- Zrenjanin - iznad Žitišta - Međa i dalje Temišvar.

Ovim se izbegava da tranzitni saobraćaj uopšte dolazi do Beograda te da isti ide nepotrebno na jug pa na sever (tj. skraćuje se put).

Dva.
Put između Novog Sada i Zrenjanina uopšte ne ide kroz naseljena mesta. Otkupljeno je i zemljište u širini od oko 30m, pa se put lako može proširiti.

Evo i slike kako izgleda put NS-ZR (


Put%20Zrrenjanin-Novi%20Sad.PNG



Dalje uz kanal Begej postoji koridor sa otkupljenim zemljištem sve do Temišvara
Od pre Žitišta pa gotovo do naše granice taj koridor je potpuno prav u dužini od 26km


pogledajte sliku (koridor je između linija)

Begej%20Kanal.PNG



Inače put od Pančeva do Vršca ima jako malo saobraćaja, potpuno je zaludna priča o izgradnji autoputa na tom pravcu.
Recimo i da je put Beograd - Zrenjanin mnogo opterećeniji (naročito kamionima).

Ovi putevi su mi dobro poznati jer mi otac živi u Vršcu, a majka kod Srpske Crnje tako da po nekoliko puta mesečno idem u ta mesta.

Put od Zrenjanina pa do naše graničnog prelaza Srpska Crnja je u sasvim dobrom stanju, prilično širok, a dobar deo deonice je u skorije vreme obnovljen i ponegde proširen.




Međutim - jeste u pravu da se i od skoro može u Rumuniju ići i preko Jaše Tomić
 
Lapsus, Srpska Crnja je u pitanju, izvinjavam se :)

Bitna stvar je što i pored tog puta ima dosta fabrika, što je realno Beograd-Temišvar preko Zrenjanina 20 km duže nego preko Vršca ali se tako skraćuje put od Temišvara do Novog Sada, dok je put Beograd-Zrenjanin vrlo opterećen (isti put služi i za najveći deo severnog Banata)

Ono što bi mogla da bude solidna prepreka autoputu Beograd-Zrenjanin je što bi on preuzeo dobar deo saobraćaja sa Novosadskog autoputa. Kada bi imali autoput do Zrenjanina i sređenu magistralu Zrenjanin-Kikinda, bilo bi brže iz Beograda ići za Mađarsku preko Horgoša tuda nego preko Novog Sada.. ustvari, nije to prepreka, ali nisam siguran da država želi autoputeve koji bi bili konkurencija jedni drugima..
 
Auto-puteve ja bih podelio na 3 vrste, prvo evropske za koje možemo dobiti povoljna sredstva za izgradnju. Zatim AP koji su ekonomski isplativi, za koje su potrebne detaljne analize koji je pravac najisplativiji tj. šta će nam NS-Temišvar ako većina robe ide za BG tu ne treba razmišljati srcem nego glavom i treće su AP koji nisu ni evropski koridori ni ekonomski isplativi ali predstavljaju nacionalni interes države da spoje odredjene gradove i regione za koje mi trenutno nemamo para ni na vidiku.
 
pa znacio bi dosta autoput NS-Temisvar, zabranis kamionski saobracaj kroz BG od Pancevackog i svi bi isli na NS. Em bolji put, em se brze stigne, kilometraza jeste veca, ali su uslovi neuporedivi.
 
shumar":2we7mrgf je napisao(la):
šta će nam NS-Temišvar ako većina robe ide za BG tu ne treba razmišljati srcem nego glavom
Ne kapiram šta si tačno mislio sa tu ne treba razmišljati srcem nego glavom

Upravo glava kaže da je autoput BG-Vršac tj. deo od Pančeva do Vršca neracionalan

1.) Tu neće biti saobraćaja za autoput ni za n godina.
2.) Deo između Pančeva i VŠ je relativno slabo naseljen.

Još bitnije, na delu od Šabca prema E70 i NS imaš osetno jači saobraćaj nego na PA-VŠ, isto važi i za NS-ZR.
Deo uz trasu od Šabca preko NS i ZR je mnogo gušće naseljen nego između Pančeva i Vršca (Deliblatska peščara ograničava razvoj, a zbog nje je i put prilično valovit)

Šumare i šta je od ovoga srcem, a ne glavom?

medjutim":2we7mrgf je napisao(la):
Bitna stvar je što i pored tog puta ima dosta fabrika, što je realno Beograd-Temišvar preko Zrenjanina 20 km duže nego preko Vršca ali se tako skraćuje put od Temišvara do Novog Sada,
Tačno!
Možda i najvažnija razlika koja skroz ide protiv trase BG-VŠ je što preko Vršca dobijamo samo još oko 85km puta kroz Srbiju, a ovom drugom opcijom preko 150km puta kroz Srbiju.
I to baš kako je Međutim primetio, ta trasa bi išla kroz deo gde ima dosta industrije. Kad se pogleda korist druge trase, to što je 20km više do Temišvara je skroz ne bitno. Cilj nije da se što pre stigne do Temišvara iz BG, već da se podstakne razvoj i infrastruktura u što većem delu naše zemlje

Važno je što u tom delu postoji sva infrastruktura za razvoj industrije, energetski priključci od industrije koja je propala (el. energija, gasovodi), plovni Begej, Tisa i DTD.

Mi bi u drugim delovima morali da ulažemo u izgradnju iste, a ovde imamo odličnu infrastrukturu koja propada.

treba nam još dobar put i železnica i to je to.

Zaista šta mislite što su opštinske vlasti u Inđiji i Pazovama uspešne, a u Zrenjaninu i Kikindi nisu? Mislim da je zbog saobraćajne infrastrukture tj. samo što su između BG i NS pa koliko god da brljaju investitori ulažu

medjutim":2we7mrgf je napisao(la):
dok je put Beograd-Zrenjanin vrlo opterećen (isti put služi i za najveći deo severnog Banata)

Ono što bi mogla da bude solidna prepreka autoputu Beograd-Zrenjanin je što bi on preuzeo dobar deo saobraćaja sa Novosadskog autoputa. Kada bi imali autoput do Zrenjanina i sređenu magistralu Zrenjanin-Kikinda, bilo bi brže iz Beograda ići za Mađarsku preko Horgoša tuda nego preko Novog Sada.. ustvari, nije to prepreka, ali nisam siguran da država želi autoputeve koji bi bili konkurencija jedni drugima..
Slažem se. kamiondžije inače i često idu od SU preko KI i ZR pa na Kovin i Smederevo kako bi izbegli putarine, a put je kraći. Realno oni ni ne mogu da voze brže auto-putem nego što mogu magistralnim putevima kroz Vojvodinu.


*******************************************************************************************************************************************************************

http://www.b92.net/putovanja/vesti.php?nav_id=423315
9. april 2010.
"Poluautoput" Novi Sad - Temišvar?

Deo sredstava od sada već sve izvesnije prodaje “Telekoma” biće usmeren u izgradnju poluautoputa Novi Sad - Ruma - Temišvar - potvrđeno je za “Novosti” u vrhu vojvođanske vlasti.


Reč je, naime, o poluautoputu dugačkom 165 km, čija vrednost doseže 280 miliona evra.

Pošto je nedavno najavljena prodaja “Telekoma”, o izdvajanju dela tih sredstava za “banatsku magistralu” ovih dana su, kako nezvanično saznajemo, razgovarali ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić i predsednik vojvođanske vlade Bojan Pajtić.

- Očekujemo da bismo mogli da dobijemo veći deo sredstava potrebnih za izgradnju poluautoputa, a ostatak ćemo obezbediti koncesijom za izgradnju tunela kroz Frušku goru - kaže prof.Dragoslav Petrović, pokrajinski sekretar za nauku i tehnologiju, iznevši istovremeno i procenu da bi, pošto do naredne jeseni bude raspisan tender za novi, detaljniji projekat, gradnja mogla da bude otpočeta naredne godine, a trajala bi oko tri godine.

Prema predviđenom planu, poluautoput bi bio započet iz pravca Temišvara, od međe na srpsko-rumunskoj granici, prolazio bi kroz srednji Banat kraj Zrenjanina, ka Novom Sadu. Odatle bi tunelom kroz Frušku goru izašao na sremsku ravnicu i u četiri trake pružio se do autoputa Beograd - Zagreb.

Budući projekat će podrazumevati i izgradnju još jednog mosta na Tisi. Preusmeravanjem saobraćaja kroz tunel, kroz Frušku goru bi bio potpuno ukinut transport kamionima, što bi doprinelo očuvanju turističkih potencijala jedine vojvođanske planine.
 
ŠaBac - ŠaPca

Prilikom promene imenice Šabac u genitivu dolazi do dve glasovne promene: Prvo se javlja "nepostojano a" - Šab (a) ca, zatim se dešava jednačenje suglasnika po zvučnosti pa "zvučno B" prelazi u "bezvučno P" pa onda dobijamo "Šapca"

Šabac - Šab(a)ca - Šabca - Šapca

Isto je i sa rečima: vrabac (vrapca), sladak (slatkog), nizak (niskog), Kinez (kineski) ...

Izvinjavam se zbog off-a ali kao Šapčanina me veoma iritira pogrešna upotreba njegovog imena posebno što se radi o osnovama srpskog jezika.
 
nbumbic":j4o8tts5 je napisao(la):
Inače put od Pančeva do Vršca ima jako malo saobraćaja, potpuno je zaludna priča o izgradnji autoputa na tom pravcu.
Recimo i da je put Beograd - Zrenjanin mnogo opterećeniji (naročito kamionima).
Да, и ја сам направио лапсус што се тиче трасе. Само бих се осврнуо на деоницу Панчево-Вршац: ово је вероватно тренутно најквалитетније одрађен пут у Србији. Не осети се ниједна неравнина и пут је доста широк. Једино што би требало још урадити, то је да се направе обилазнице око свих насељених места (а не само око Вршца) и да се сви железнички прелази денивелишу. За сада ту ставрно аутопут није потребан, иако је у питању Е70.

Е да, неко је својевремено то поменуо, али нисам схватио одговор: да ли је могуће изменити трасу Е-путева?
 
Nbumbic, ne znam zašto si se osetio prozvanim ali 'ajde da pojasnim. U zadnje vreme je IN govoriti kako BG troši dok cela Srbija radi za njega što nije istina bar kad je infrastruktura u pitanju u zadnje 2 godine. Druga stvar koja mi kod nas smeta je "lokalni patriotizam" tipa ako metro ne prolazi kroz moje naselje onda metro nije ni potreban BG-u itd. U konkretnom slučaju trebalo bi napraviti detaljnu analizu saobraćaja i odredišta robe za date pravce. Moje mišljenje je da oba pravca i PA - Rumunija i ZR - Rumunija nemaju dovoljno saobraćaja za AP koji je ekonomski isplativ pa bih ja to ostavio za bolja vremena.
 
shumar":1it73i9b je napisao(la):
Moje mišljenje je da oba pravca i PA - Rumunija i ZR - Rumunija nemaju dovoljno saobraćaja za AP koji je ekonomski isplativ pa bih ja to ostavio za bolja vremena.
Upravo tako! Zato i Vojvođani pričaju o izgradnji denivelisanog magistralnog puta ili ti po našem polu-auto puta. Zmljište je na dobrom delu tog puta već otkupljeno, a PA-VŠ tek treba da se otkupljuje

Mada je malo kasno da sprečimo izgradnju autoputa BG-VŠ. Evo vidite radovi teku punom brzinom i otvara se 2012.
Auto put Beograd - Vrsac do 2012 godine
[video]http://www.youtube.com/watch?v=71o7LT-f4-Y[/video]
Wile E. Coyote":1it73i9b je napisao(la):
неко је својевремено то поменуо, али нисам схватио одговор: да ли је могуће изменити трасу Е-путева?
Naravno! Uz ograničenje da u međunarodnom saobraćaju put vodi ka istom odredištu i ne preskače sistem numeracije.
U konkrenom primeru bi E70 i dalje nekog iz HR doveo u Rumuniju sve i da ide jugo-istočno od NS.


Wile E. Coyote":1it73i9b je napisao(la):
Само бих се осврнуо на деоницу Панчево-Вршац: ово је вероватно тренутно најквалитетније одрађен пут у Србији
Tačno, ali nažalost postoji jako loš razlog što je to tako.
Naime dobili smo donaciju za taj put. Naši su celom deonicom maknuli "malkice" debljini asfalta, malkicena aditivima malkice ovamo onamo. Tačnije što bi Velja Ilić rekao "Da kraduckate malo pa da vas čovek i razume"

Naši izvođači nisu znali da je donator angažovao dodatnu kontrolu mimo međunarodnih firmi koje rade kontrolu u našoj zemlji.
Pri jednoj od poseta donatora, našima je rečeno da "mi smo vam dali novac da uradite put po projektu, šta ste vi sa novcem uradili nas ne zanima. Takođe nas ne zanima gde ćete da nađete pare da ukradeno nadoknadite i napravite kvalitetan put, ali to morate da uardite kako znate i umete. Usuprotnom tužićemo vas i javno objaviti šta ste uradili.


shumar":1it73i9b je napisao(la):
Nbumbic, ne znam zašto si se osetio prozvanim
Pa zato što sam ja pre tvog posta napisao da je bolje da se uradi put Šabac - NS - ZR - Rumunija nego BG - VŠ, a ti si potom rekao

shumar":1it73i9b je napisao(la):
šta će nam NS-Temišvar ako većina robe ide za BG tu ne treba razmišljati srcem nego glavom
Meni je izgledalo da smatraš kako se ja za to zalažem jer razmišljam srcem, a ne tintarom mojom
 
Bumbiću, to se neko drugi zalagao, ne ja :)

Jedna od zanimljivih stavki kod puta Zrenjanin-Temišvar je što ni on ne ide najkraćom trasom do Temišvara, i moguće ga je skratiti za još bar desetak kilometara ako se malo izmesti trasa. Takođe, imamo i solidnu mogućnost kombinovanja i sa novosadske strane - bilo bi sasvim moguće povezati taj put s Novim Sadom ne kod sadašnje petlje, nego kod Kovilja. Relacija Novi Sad - Zrenjanin bi bila dugačka koliko i sad, Zrenjanin bi dobio ozbiljnu obilaznicu s koje bi se dalje nastavljao put ka Kikindi, ukupno bi trebalo graditi manje autoputa, stoji da bi trebala nova ozbiljna petlja ali svakako bi na toj trasi morao da opstane i neki put koji nije autoput. Ovako organizovan put bi takođe značio i za povezivanje Banata i Novog Beograda i imao bi prostu i logičnu vezu sa novim autoputem za CG..

evo predloga trase..



Uploaded with ImageShack.us
 
i ja sam pre za NS-ZR nego BG-VŠ.

Jedina dobra stvar BG-VŠ bi bio most kod Vinče, tj. jedino bi se u tom slučaju on napravio.
 
medjutim":3s273kkx je napisao(la):
Zrenjanin bi dobio ozbiljnu obilaznicu s koje bi se dalje nastavljao put ka Kikindi
Зрењанин има обилазницу, само што је и тамо стање као у Београду.
Kartograf":3s273kkx je napisao(la):
Jedina dobra stvar BG-VŠ bi bio most kod Vinče, tj. jedino bi se u tom slučaju on napravio.
Ако би Е70 изменио трасу и ишао преко Зрењанина, мост код Винче онда не би ни био потребан (тј. био би потребан, али само железнички), јер би транзит ишао другом трасом, а мост Ковин-Смедерево би онда задовољавао потребе.
 
Znam da Zrenjanin ima obilaznicu, al zato što znam kakva je sam i rekao ovo "ozbiljnu" :)
 
medjutim":6iqp0bgy je napisao(la):
Bumbiću, to se neko drugi zalagao, ne ja :)
Izvini, :(

Nekako si mi ostao u sintaksi za citiranje.
Što je najgore, znam napamet da nisu tvoji citati nego Šumarovi!

********************************************************************************************************************************************************************
Baš, kao što drug Njile reče, priča sa obilaznicom oko Zrenjanina je kao u Beogradu.
Najviše zapinje oko mosta koji bi trebao da se sagradi, da bi se dobio prsten
 
Vrh