Šta je novo?

Autoput Beograd - Sarajevo

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513244#p513244:l1u0qikf je napisao(la):
Piccolo » 02 Feb 2018 06:49 pm[/url]":l1u0qikf]Oni ne mogu godinu dana da se dogovore oko najobicnijeg mosta kod Bratunca
a ovamo ce se dogovoriti za dva autoputa, koja zemlja apsurda...
Ovaj put su se uključili i turci u pregovore i ponudili finansiranje.
 
Моје неко виђење је да би смо и ми требали прво да тежимо краку преко Раче због повезивања са целом РС тим путем, и источном и западном кроз коју се гради аутопут до Бијељине. Ова траса преко Златибора ми изгледа највише као туркса прича за њихово боље повезивање са Сарајевом, али оно захтева и Моравски коридор. Наравно свакако треба изградити оба правца.
 
Da, ta deonica od 21km do Rače može odmah da se projektuje.

Samo ne znam šta se radi od Rače u RS gde je planiran brzi put.
 
Dodik je rekao da će Srbija finansirati i deonicu Bjeljina - Rača i dalje do Kuzmina.

Možda je mislio na neko kreditiranje ili kupovinu njihovih državnih obveznica.
 
Зар није логичније да се од будућег брзог пута (или аутопута, шта год да су планирали) Нови Сад – Рума – Шабац – Лозница после Шапца одвоји крак за Бијељину и даље до Сарајева/Бања Луке него да се прави део од Кузмина до Раче? Тако би километража и од Београда и од Новог Сада била краћа за 5-6 km, а и Република Српска (тј. Србија, како каже Додик) би имала да гради мање километра.
 
Zar nije planiran tacka spajanjs gp pavlovica most
 
Колико пратим вести, увек се најаваљивало спајање код Раче, а и у овој теми се пише као да је то одлучено. Ово је последње од вести што сам нашао: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1353762

Такође, глупо је што се траса пута Београд – Сарајево превише вуче ка западу како би покрила што више градова који уопште и нису на правцу од Београда до Сарајева, чиме се повећава километража, а и приближава коридору Vc, који се гради у БИХ. На крају ће се добити аутопут којим се стиже тек нешто брже него постојећим правцима преко Шапца, Лознице итд, а пошто ће се аутопут наплаћивати, многи људи ће и даље возити постојећим правцима.

У реду је да аутопут обухвати Тузлу, али после треба да иде директно до Бијељине, а не преко Брчког. Брчко ће свакако бити повезано аутопутем који иде од Бања Луке до Београда.

Наравно, проблем је што у овој причи немамо две, већ три стране које одлучују. Република Српска и Федерација БИХ увек имају опречна мишљења па ме не би чудило да свако направи свој аутопут који неће моћи да се споји са оним другим.
 
Deonica Bjeljina - Rača - Kuzmin će se graditi radi nastavka na

Erdevik - novi most - Bačka Palanka i dalje prema Mađarskoj.
 
Ovaj pravac je najpovoljniji i najlakši za gradnju zbog terena
I skoro sigurno da će se prvi izgraditi kao "brza magistrala".

Od Kuzmina će moći da se ide prema Beogradu ili B.Palanci
koja nije daleko ni od Novog Sada, a vodi i prema Mađarskoj.

To će omogućiti novi most preko Dunava Neštin-B.Palanka.
 
Ako si ti to tako procjenio onda vrh mora biti da je tako ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521648#p521648:4r85lcl5 je napisao(la):
dragan » Суб Мар 03, 2018 3:32 pm[/url]":4r85lcl5]Deonica Bjeljina - Rača - Kuzmin će se graditi radi nastavka na Erdevik - novi most - Bačka Palanka i dalje prema Mađarskoj.
Можда кад би ово постојало у неким планским документима. Баш ће неко поред брзог пута Нови Сад – Рума да гради и овај паралелни правац. Не кажем да неће бити нека реконструкција (мада је и то упитно), али то ће и даље остати споредни правац у односу на правац Лозница – Шабац – Рума – Нови Сад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525004#p525004:nqcjij0i je napisao(la):
Nikola NS » 15 Mar 2018 02:48 pm[/url]":nqcjij0i]
Можда кад би ово постојало у неким планским документима.
Naravno da postoji, potraži na netu.
 
Пут Сремска Рача – Кузмин – Ердевик је уцртан као постојећи државни пут првог Б реда (тј. магистрални по старој подели), а не као планирани. Планирани путеви и аутопутеви су обележени испрекиданим линијама.

Познато ми је да се планира изградања моста између Нештина и Бачке Паланке и немам ништа против правца Сремска Рача – Кузмин – Бачка Паланка јер некоме из западне Бачке заиста може да знатно скрати пут, али тај правац никако не може да се мери по интензитету саобраћаја и значајем у путној мрежи са правцем Шабац – Рума – Нови Сад. А ако се већ овај други правац планира као брзи пут, онда је логично да се на њега споје аутопутеви које ће из Бања Луке и Сарајева стићи до Бијељине. Уз то се уштеди и 10–15 km до Београда/Новог Сада, што је свакако битно за изградњу, али и будућу експлоатацију (све то улази у анализе варијантних решења).
 
Da, ta deonica Rača-Erdevik je ucrtana kao magistralni put, ali da li i jeste?
O tome sam pisao da će da se gradi novi put Rača - Bačka Palanka i most.

To nema nikakve veze sa drugim važnijim pravcem Loznica - Novi Sad.
 
Vicepremijer Turske Fikri Išik je kazao da turske kompanije žele da učestvuju u velikim
infrastrukturnin projektima u Srbiji i kao jedan od glavnih zajedničkih projekta za realizaciju u
narednom periodu izdvojio je izgradnju "kružnog" autoputa između Beograda i Sarajeva.

"U Beogradu su se sastale i naše tehničke delegacije i obavile terenski obilazak trase tog puta.
Trenutno se obavljaju sve tehničke pripreme za realizaciju ovog projekta. Erdogan, Vučić i
Izetbegović su ranije doneli odluku da se ubrzaju aktivnosti oko tog projekta", naveo je Išik.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1371525
 
Potpisan Memorandum o saradnji o izgradnji autoputa Beograd-Sarajevo - Turska kompanija Tasyap radiće na nekoliko infrastrukturnih projekata u Srbiji

...

To su rehabilitacija regionalnih puteva Novi Pazar–Tutin i Aljinovići–Sjenica–Novi Pazar, kao i gradnja obe deonice autoputa Beograd-Sarajevo koje se nalaze u Srbiji, od Kuzmina do Sremske Rače, i od Požege do Kotromana, odnosno granice sa BiH, navodi se u saopštenju Ministarstva građevinarstva.
https://www.ekapija.com/news/2116200/po ... ija-tasyap
 
Po cenu da pogrešim, ali ne puno, Aljinovići-Sjenica je rađen letos i jesenas. Put je dobar, sa izuzetkom dela od deponije pa malo ka Sjenici. Na prelazu preko Uvca i ulazu u Sjenicu je rekonstruisan put, barem su bili radovi 1. oktobra.

N.Pazar-Sjenica, vozio sam letos, noću, oko 23h, ali ne sećam se da sam primetio da nešto mnogo fali. Malo su zeznute krivine ka Dugoj Poljani, ali ne sećam se nekih katastrofalnih rupa ( ne znači da ih nema )

Sjenica-Prijepolje pokušao sam u julu da idem tuda i vratio se ka N. Varoši. Nema puta, razrovani makadam. Mislim da je taj put baš potreban u ovom delu Srbije.

Auto-put ka Kotromanu, efikasan način da se s..be Mokra Gora i sve što je do sada uloženo u nju. Retki su turistički (k)rajevi u Srbiji koje ova vlast nije uspela da dokrajči, ali na dobrom su putu, na auto-putu.

Edit:

Ako je put N.Pazar-Tutin, onaj koji vodi od N.Pazara ka Rožajama pa se pred GP Špiljani ( Mehov Krš ) skreće desno ka Tutinu, tuda sam prošao pre 7 dana i izuzev, čini mi se, dva mesta gde je bilo klizište pa mora malo sporije, putu ništa ne fali.
 
Код руте ја сам више за то да се аутопут надовеже на постојећи обреновачки - добар део малтене и јесте. Најзезнутије је да ли га правити од Мостара, прилично скупим проширењем Булевара Војводе Мишића што би укључило реконструкцију Мостарске петље, или га кренути од СМТ-а, или као најјефтиније од обилазнице код Остружнице.

Наравно могуће је и постепено - прво од обилазнице, па после могу да раде и ка центру полако, што би било и најбоље јер би доста побољшало саобраћај, иако би било скупо да се то лепо одради
 
Vrh