U razgovoru sa nekim radnicima na autoputu, kažu sledeće: da se ovi grubi radovi kada se urade (trasiranje i nasipanje peska) do potrebne visine, ta trasa posipa sitnim kamenom preko peska da ga ne bi vetar raznosio, okolo zemlja se buldožerima navlači u bedem i tako treba da stoji 2 godine da se slegne...za to vreme tzv,, sleganja,, rade se mostovi, nadvožnjaci, podvožnjaci, petlje, prelazi i ostali objekti...E sada da li je to tako ne znam. Ima i jedna priča koja kruži da je put od Zrenjanina do Novog Sada trebalo da se počne sa radovima tek za oko pet godina i da je prioritet bila prva deonica Beograd - ZR, međutim, da se to naglo promenilo da bi mogle da se puste pare iz kredita u opticaj, jer vlast nema sigurna saznanja u svoj opstanak u narednom periodu pa da se tu ugrade, opajaju šta mogu i sl...to su takođe priče. Šta je tu sve istina videćemo verovatno