Kod pravca ZR-NS postoji jedan "problem". Sadasnji put ZR-NS se dobrim delom pretvara u AP, pa ce se graditi "alternativni" put, koji ce ici do Zabaljske raskrsnice paralelno sa sadasnjim putem, a buducim AP. Onda ce ici desno ka Zablju, i dalje od Zablja ce ici na petlju na A1 kod Klise. To znaci da ce morati da se uradi jos jedan put, malo naokolo, gde ce oni koji nece da idu AP morati da progju kroz celu Klisu, nekih 4+ km kroz naselje, da bi dosli do sadasnjeg ulaza u NS.
Kako ljude naterati da idu duzim putem koji se placa, osim da im uskratis ono sto postoji. Zvanicno ce biti ponudjena alternativa, koja je mnogo losija.
Za one koji idu iz Zablja ovo mozda bude i prihvatljivo, ali za one iz Zrenjanina je pogorsanje postojeceg stanja.
Nesto ovakvo (crvena linija)
Sto se tice saobracaja iz LL, njima je trenutno usko grlo obilaznica oko Zrenjanina. Petlja Jugoistok im je udaljavanje oko 4km od NS, tako da ce i dalje prolaziti kroz grad. Ranije su rekli da je petlja priblizena LL, ali se to nigde u planovima ne vidi. Nema planova da se uradi servisna saobracajnica pored AP izmedju Beogradskog Puta i Bagljasa, drugim recima juzna obilaznica.
Na sledecoj slici sam crvenom linijom oznacio postojecu (izgradjeno i neizgradjeno) obilaznicu oko grada, ukrstanjima / kruznim tokovima. Do sad, za oko 30 godina od pocetka gradnje, je izgradjeno nesto vise od pola. Plavom linijom sam oznacio potencijanu juznu obilaznicu (koja nije u planu). Ona bi imala samo ukrstalje sa putem za Lukino Selo. Zuta linija predstavlja buducu vezu petlje Zapad sa saobracajnicama - vidi se koliko je daleko od sadasnjeg puta.