Šta je novo?

Autoput Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

Evo jos snimaka iz drugog izvora.



Na ovom drugom snimku mi je zanimljivo da se vidi i novi put Zabalj - Novi Sad, koji ce biti zamena za postojeci, jednom kad ovaj postojeci pretvore u auto put.
Takodje se vide lepo ucrtani i pristupni put kod petlje Zrenjanin Zapad, kao i petlja Istok na starom mestu, gde je i prvobitno planirana, nista nije pomerano ka LL, kao sto je kasnije receno.
 
Obično jave da je izgradnja počela, pa zaborave da grade. Sada je počela izgradnja koju su zaboravili da jave. Ni meni nije jasno kako im je to promaklo. Možda su tek sad videli vesti sa YT. :)
 

Intenzivni radovi na trasiranju autoputa na obodu Zrenjanina​


 
“Autoput Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, prvi autoput na teritoriji Banata, biće dužine 105,4 kilometara, sa predviđenim rokom završetka od šest godina.”

Ovde su možda po prvi put dali u startu realan rok…
 
“Autoput Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, prvi autoput na teritoriji Banata, biće dužine 105,4 kilometara, sa predviđenim rokom završetka od šest godina.”

Ovde su možda po prvi put dali u startu realan rok…
S tim da je jedna godina već skoro prošla, trasirali su oko 5km ukupno i zapucali se kod prvih privatnih parcela jer nije eksproprijacija urađena.
 
Ne bih rekao da je eksproprijacija problem, ažurirano je pre oko mesec ipo dana(parcele na trasi, Geo Srbija i Katastar).
22.PNG

1.PNG

33.PNG
 
Ima random primera gde je završen otkup parcela, ali tamo gde su stali radovi nije još urađena eksproprijacija. Na primer, radovi kod ZR:

1729763419203.png


Levo i desno su privatne parcele. Info o desnom delu:

1729763474513.png


1729763484323.png



Katastar često nije ažuran i ne prati brzo sudske odluke, ali iz priče s ljudima iz Mužlje i advokatima, nema još žalbi i tužakanja pred sudovima.
 
Nedelja, kasno posle podne, sva raspoloživa mehanizacija je aktivna na delu trase južno od Zrenjanina. Trasirali su nekih dodatnih 100m levo tj zapadno i raširili su poprilićno lokaciju za iskopavanje peska. Biće tu veliko jezero kad se ovo završi. Nadam se da ga nećemo zatrpati đubretom.



1730655200206.png
 
Ala su se nalupali gluposti. Na primer da se projektuje za 120 km/h, da ce se do BG stizati za 30 minuta, da ce Muzlja zbog blizine dobiti na ceni (nema izlaska na AP) i slicno.
 
Kopiraju ove priloge jedni od drugih i sve je gore i gore.

Šteta što lokalna samouprava ne obaveštava svoje građane o planovima i rokovima. Jako je bitno za život Zrenjaninaca da li će se i kada odraditi ovo parče od ZR zapad - Begej - petlja Ečka. Verovatno gradonačelnik pojma nema što je velika sramota.
 
Ocigledno su krenuli deo koji je bio u dryavnom vlasnistvu, pa nije trebao otkup. Ovaj deo ce mozda biti gotov pre nego sto bude gotova obilaznica, pa ce LL cleperi ici ka Novom Sadu od petlje Jugoistok do petlje Zapad ovim putem, a onda dalje postojecim sledecih 6 godina. Bar nesto.
 
Detaljni video trase kojom će proći autoput i alternativni put.


Za sada radovi jako sporo teku, u celoj 2024. je urađeno trasiranje i nasipanje nekoliko km kod Beograda i par km kod Zrenjanina, sve ukupno ako ima 5km. Nadamo se da će 2025. biti mnogo bolja godina. Ovim tempom, teško pre 2030.
 
Detaljni video trase kojom će proći autoput i alternativni put.


Za sada radovi jako sporo teku, u celoj 2024. je urađeno trasiranje i nasipanje nekoliko km kod Beograda i par km kod Zrenjanina, sve ukupno ako ima 5km. Nadamo se da će 2025. biti mnogo bolja godina. Ovim tempom, teško pre 2030.
Jako mi se dopada ova animacija i integracije sa google earth i open street maps. Bilo bi kul da većina ovih drondžija nekako pokuša ubaciti ovaj mini map u videe, znam da nije jednostavno ali je baš dobro.
 
Deluje mi da dosta krivuda, a nije mi jasno zasto krive mnoge puteve koje ovaj AP preskace. Na prave puteve negde ubacuju S krivine, a negde ne.
 
Vrh