Šta je novo?

Autoput Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

Pa naravno da prolaze preko parcela Al Dahre, zato su im i prodali za kikiriki. Posle otkupe od državnih para a za razliku se istale.

Ne može prostija matematika. Ako iko veruje da se to radi slučajno i zato što su vlastodršci nekompetentni i ne umeju da razmišljaju - onda je taj vrlo naivan i ne zna gde živi :)
 
Čuo sam od nekih poznanika iz tog kraja da je na teritoriji opština Opovo i Kovačica već započela eksproprijacija za trasu ovog autoputa. Šta su ono najavili,kada je planirano da se krene sa izgradnjom?
 
Teško da je započela eksproprijacija jer još nema zvanične odluke o trasi. Tek je rani uvid prostornog plana. S obzirom da ima žalbi videćemo da li će se nešto menjati.

Nakon toga ide izrada tehničke dokumentacije. Spominjalo se da je za to potrebno godinu dana. Jedino ako nekim čudom kinezi nisu već krenuli da rade ovu dokumentaciju.

Vlast najavljuje početak radova ove godine, ali realno pre će biti kraj sledeće. Ako uopšte i bude zbog manjka para i ogromnog deficita u budžetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854457#p854457:2vwqxa17 je napisao(la):
Užice » Ned Maj 30, 2021 11:33 pm[/url]":2vwqxa17]Čuo sam od nekih poznanika iz tog kraja da je na teritoriji opština Opovo i Kovačica već započela eksproprijacija za trasu ovog autoputa. Šta su ono najavili,kada je planirano da se krene sa izgradnjom?
Kinezi mi rekose da ocekuju sledece godine.
 
Jedino je moguće da otkupljuje neko ko misli da zna buduću trasu.
 
Vucic sinoc najavio "potpisivanje ugovora" do kraja godine i početak radova u martu 2022. Nije rekao kakvog ugovora a mart ima smisla jer je pred izbore pa će da pumpaju ovu priču.
 
Куда би требало да пролази тачно, делује ми као нека чудна траса у тексту
 
Zato sto su dileje, nisu se potrudili da razumeju trasu i ocigledno ih ne interesuje.

Navode razdaljinu od Ecke koja je na suprotnoj strani u odnosu na NS. A potenciraju kako ce Zrenjanincima Fruškogorski biti sad blizu i Ruma a ono pravi se put ka BG a ko zna kad će i da li će deo ka NS.
 
Fruskogorski (i Šabac) ima veze, jer sam čuo da je uplaćen avans (a ako su lagali mene i ja lažem vas) , i da isto na proleće treba se krene gradi most preko Dunava kod Ns, tako da bi onda sve od Zr do Šabca (i dalje Loznice) bilo povezano auto/brzim putem. Znači ide Zr-Kać-most preko Dunava-tunel kroz Frušku Goru-Ruma-Šabac-Loznica.
 
Koliko znam BG -ZR je 58 km, a ZR - NS je 45 km.

Nista ne razumem ove pomenute kilometre u tekstu.
Zato što trasa budućeg autoputa ide malo okolo, odnosno, obodima Kovačice, Tomaševca, Orlovata, a to su mesta, koja su prilično udaljena od sadašnjeg magistralnog puta BG-ZR.
Zbog toga ima i toliko pristupnih rampi.

S jedne strane, ova trasa je, verovatno, iznuđena prodajom PKB-a, pa kad je već tako, onda su ga verovatno trasirali tako da ožive malo i ta mesta. Orlovat i Tomaševac su u opštini Zrenjanin i najbliža veza sa gradom je preko starog železničkog mosta koji je često zabranjen za automobilski saobraćaj, zbog nebezbednosti mosta. Kao posledicu imaju da moraju da idu unazad, čak do Kovačice, pa da se tu uključe na magistralni put BG-ZR, što je dosta skuplja varijanta. Leti možda postoji i neki poljski put, pa se tako mogu prebaciti do Zrenjanina.
 
Poslednja izmena:
Izabrana je najjeftinija varijanta. Trasa je udaljena od trenutnog magistralnog puta i prolazi "ispod" Zrenjanina. Da se išlo severno od ZR ukrštalo bi se sa putevima ka Vršcu, Mihajlovu, Melencima, Elemiru i starim putem za Aradac. A to bi koštalo poprilično više. Ovako, trasa ide ispod preko ritova, ali smo se zato oprostili od neke brze saobraćanice ka Vršcu i RO.
 
Nije mi i dalje jasno zastpo se ne spaja sa AP BG-NS-SU, vec se prekida par kilometara ranije.
 
Koliko sam ja ispratio spajaće se sa Fruskogorskim koridorom koji će imati spoj sa K10
 
Nesto se desava na putu za Zrenjanin, deo izmedju pruge i Kaca. Nisam video nigde u vestima, vec samo u prolazu kolima i izgleda kao da se put prosiruje. Evo stanja na sentinelu:
Screenshot 2022-05-30 143027.png
 
Vrh