Earthmoving
Expert
Međutim, kad pogledam kilometražu ovog autoputa do Zrenjanina, i uporedim sa sadašnjim vremenom putovanja od petlje Borča do Zr, ne razumem ko misle da će im uopšte plaćati putarinu da bi stigli svega 5-10 minuta brže, a za istu kilometražu? Plus, i meni se čini da je ušteda vremena još manja jer od Bg do Zr ima prazan hod do Jabuke jer ide istočno umesto direkt severno ka Zr. Dobro je da se sva ta mesta povežu ali je duže vreme putovanja i onda obesmišljava zašto davati pare za putarinu. Dakle ako se autopu izgradi, ako ostane ideja da se naplaćuje putarina, biće im prazan autoput. Jer dok stigneš autoputem do petlje Jabuka, starim putem bi bio već iznad do Besnog Foka, a dok stigneš do Ćente, autoputem bi stigao u istoj geografskoj širini do Kovačice, dakle jedino ubrzanje autoputa bi bilo na vremenu iznad, na dužini do Zrenjanina od nekih 30tak km gde bi autoputem mogao ići 130, a starim putem 80-90, ali to je nedovoljna motivacija da dajes pare za putarinu. Po meni je važniji bio da se izgradi autoput Pa-Vršac jer je tu ušteda putovanja mogla biti i pola sata zbog usporeno prolaska kroz čak 6 sela, al ajde...
@NoLimit, ovako se kaže u prenetom tekstu:
@NoLimit, ovako se kaže u prenetom tekstu:
Kako ja tumačim, znači između naplatnih rampi Ovča i Jabuka ostaje otvoren sistem, a to bi značilo da deo Bg-Pa ne bi bio u zatvorenom sistemu, tj ne bi se plaćala putarina.Kako je navedeno, zatvoreni sistem naplate putarine uvodi se na deonici autoputa između naplatne stanice "Jabuka"i naplatne stanice "Kać"