Само желим да истакнем да није уопште потребно размишљати о новом аутопуту кроз цео Банат, већ да би само спајање деонице Панчево - Смедерево већ дало исте бенефите. Мерено од лакат кривине код Мале Крсне до иза Каћке петље у Новом Саду, и путања преко Срема, и планирана путања преко Зрењанина дају, веровали или не, скоро исту дужину. Преко Срема је 147км, преко Зрењанина 149км. Ко не верује, нек узме да мери на мапама, добиће сличан резултат.
Шта би се добило овиме:
- растерећује се и Београд, и обилазница, и аутопут преко Срема, и аутопут БГ - Пожаревачка петља. Не мора се ширити на 4 траке како су спомињали, јер се део транзита сели на Банатску трасу
- повећава се искоришећног аутопута БГ - ЗР - НС, повећава се наплата и оправданост
- више километара би било под наплатом јер не би било прекида у БГ, плус биле би мање гужве
- брже би се стизало, поготово у сезони, траса је скроз у равници
Ево слике на брзину руком, није ми сада при руци документ где сам детаљно мерио раздаљину.