Šta je novo?

Automobilska industrija

IMG-0d279a5da44968fb70a0b70c8052d6c9-V.jpg

Rep Srpska
 
 
Mnogo dobro izgleda, moguće je da će biti hit uz ok cene i subvencije.
 
Уз субвенцију је дупло скупљи од кинеског пандана.
Европски аутомобили су конкурентни кинеским само уз царину 100 посто а питање и тада.
 
A subvencija 5 ili 7k? zašto se pominju obe verzije?
zar 5k već ne postoji.
 
5 je za bilo koji auto na struju a za ovaj je 7
Uzmeš daciju na struju koja je 20 imas je za 15
Uzmeš fiat na struju koji je 25 imas ga za 18
 
Je l se kod nas proizvodi EV i SUS verzija ili samo EV?
 
На почетку ће бити само електрични модел, а затим и благи хибрид за који субвенције (ако се врате) неће утицати. СУС модел није у плану, колико сам ја упознат.
 
5 je za bilo koji auto na struju a za ovaj je 7
Uzmeš daciju na struju koja je 20 imas je za 15
Uzmeš fiat na struju koji je 25 imas ga za 18
Нисам нашао пропис или одлуку која даје +2к за домаће возило, све што сам нашао су новинарске претпоставке. Пошто ме интересује куповина Панде има ли неки званични извор за +2к субвенција за домаће возило?

Такође е-С3 је основни ЕУР23.300, може се већ наручити а то је иста платформа као Панда.
 
Nema zvanični izvor za sada. Samo 5k. A toliko se dobija i za nemački ili hrvatski :whistle: auto. Ono što je vrlo verovatan scenario od sledeće godine je da će za domaći biti 5k a za ostale će smanjiti.
@Aca87 reče Fiat CEO "hybrid, FULL hybrid"

 
Уз субвенцију је дупло скупљи од кинеског пандана.
Европски аутомобили су конкурентни кинеским само уз царину 100 посто а питање и тада.
Gde ima taj Kinez za 10 hiljada, da odem odmah da uzmem jedan...
 
Nema ni Kineza za male pare više. Sve što valja je samo par hiljada ispod poznatije konkurencije.
Ispod 20k teško, možda MG ZS.
 
Nema zvanični izvor za sada. Samo 5k. A toliko se dobija i za nemački ili hrvatski :whistle: auto. Ono što je vrlo verovatan scenario od sledeće godine je da će za domaći biti 5k a za ostale će smanjiti.
@Aca87 reče Fiat CEO "hybrid, FULL hybrid"


Чух Алвировића да је рекао да за ову нашу Гранде Панду неће важити субвенције за хибрида и као да је то лоша вест.
Било би паметно да држава и Стелантис направе неку стратегију, као што су имали за 500Л, да се Гранде Панда узима у режиму старо за ново, па неки повољни кредити, додатни попуст, чисто да се подигне како фабрика, тако и возни парк народа.

Наравно, државне институције попут нпр. Националне службе за запошљавање, Завода за статистику итд. да узимају Гранде Панду.
Када би се завртела ова прича како треба, па да се изборимо за нова 2-3 модела у будућности, па да не зависимо од једног модела јер смо видели како је то било раније.
 
Cherry EQ1 je 21000. Ako pričamo o električnim, tj poredimo sa Pandom?
Ali taj nije za poređenje... Prvi sledeći je MG4 koji je 31000, ali je i veći i bolji.

Da, subvencije za hibride su več ukinute, od početka ove godine. Ja sam te citirao za ono mild hibrid. Zaista je tako prvobitno rečeno, ali sada čujemo da je pravi hibrid
 
Poslednja izmena:
Gde ima taj Kinez za 10 hiljada, da odem odmah da uzmem jedan...
U Kini.
 
I u Karačiju koka kola košta pola evra, al šta mi vredi kad ja ovde moram da je platim dva.
 
U Kini.
Taj Seagull dosta dobro deluje, kao pravi gradski automobil. Kada bi imao kuću sa garažom gde mogu da ga punim, sve sa solarnim panelima i baterijom da ublažim račune na struju... Sanjao bi kako bi bilo lepo da imam dovoljno para da ga kupim 😂
 
Taj Seagull dosta dobro deluje, kao pravi gradski automobil. Kada bi imao kuću sa garažom gde mogu da ga punim, sve sa solarnim panelima i baterijom da ublažim račune na struju... Sanjao bi kako bi bilo lepo da imam dovoljno para da ga kupim 😂
Hahahaha a ja razmišljam kad bi imao izvor nafte u dvorištu da vozim neki 5.0 V8 twin turbo , da me boli briga za elektro auto i gde ću ga puniti :D
 
Vrh