Šta je novo?

Automobilska industrija

Prodaja Pande u prvih šest meseci ove godine u Evropi:
19Fiat Panda76450 (+25%)
 
На почетку ће бити само електрични модел, а затим и благи хибрид за који субвенције (ако се врате) неће утицати. СУС модел није у плану, колико сам ја упознат.
Наравно да ће бити Гранде Панда и са мотором са унутрашњим сагоревањем. Биће 1,2 троцилиндарски турбо-бензински мотор и имаће 113 коњића. Бензински са лаким хибридом и аутоматским мењечем имаће 136 коњића. И потпуно електрична верзија ће имати исто 136 коњића.
 

@Гага

Prvi put cujem da ce biti cisto SUS Panda,jos je neko od njivih glavesina izjavio kak se nece prozvoditi. Mada,ako ugradjuju ono Pure Trash njesra,bolje i da ga ne prave.
 
Наравно да ће бити Гранде Панда и са мотором са унутрашњим сагоревањем. Биће 1,2 троцилиндарски турбо-бензински мотор и имаће 113 коњића. Бензински са лаким хибридом и аутоматским мењечем имаће 136 коњића. И потпуно електрична верзија ће имати исто 136 коњића.

Puno je bilo različitih informacija pre predstavljanja. Zvanično za sada samo EV i Hybrid.
 
U Brazilu odavno voze na etanol ili na neku mešavinu benzina i etanola. Svi veliki proizvođači imaju pseobne modele za to tržište
 


U naslovu Nemci podižu FAP.

Zapravo: deo fapovog pogona gde su neki stari magacini izuzet je od FAPa i prebačen na Opštinu koja će je ustupiti za izgradnju privatne fabrike sa nemačkim kapitalom. U Priboju od skoro postoji jedan pogon te firme (takođe na bivšem FAPovom placu). Iako opština ima veliku slobodnu zonu za izdavanje (takođe na Fapovom bivšem placu), ipak su se odluči da okrnje još jedan deo fabrike.

Od ove transakcije FAP će prihodovati solidno, ali dezinformacija je da najveća fabrika kamiona bivše SFRJ nema peskaru i farbaru. Gradiće se nova koja zadovoljava sadašnje potrebe ali stara kapaciteta 15000 vozila godišnje i dalje radi.

tako da niko tu ništa ne podiže
 
Naše novinarsko umeće u slobodnom padu
Sto se opštine tice sram ih i stid bilo
20240905_093609.jpg
 
Promašaj od nabavke, o kome su i sindikati govorili.


Pohvala za fotografiju.
 
Полиција у новим Фићама.
Pogledajte prilog 213006
Retardirano je voziti auto s 3 vrata. To je vise za zene... ili za glovo dostavu. Ko nas kleo nije dangubio.. al ocigledno retardirani narod zasluzuje ovako retardiranu vlast. Bolje bi prosli da nas neki stranac preuzme... Srbin iz Srbije ili bosanski don od Cipuljica... lose resenje.
 
Za patrolu je dobar, za intervencije baš i ne.
Mada bi im za patrolu u manjim mestima dao električne bicikle.
 
Aко буде памети, возикаће их шефови, курири и школски полицајци, а да ће Мицубишији, Кароци и сл. које иначе арче шефово остати за патроле.
 
U Zaječaru patroliraju sa Micubiši Outlanderima, iskreno ne vidim poentu, preglomazan automobil sa velikom potrošnjom u manjim ulicama jedva se probijaju.
Ceo Zaječar biciklom za pola sata, mnogo je efikasnije i jeftinije.

A za intervencije po meni su veći automobili OK.
 
Promašaj od nabavke, o kome su i sindikati govorili.


Pohvala za fotografiju.
Ovo vozilo je trebalo za Oko ćoravo, a ne lux Range Rover koji pritom ničemu ne služi.
 
Ne valja kad je veliko, ne valja kad je malo… sto vec rekose Ja bi im i bicikle dao, ne intervenisu svakog dana. Vecinom se besciljno vozikaju, a za intervencije da se zna ko moze da vozi.
 
Nešto mi se učinilo da je bio Range . Svejedno višestruko preplaćeno vozilo u odnosu na njegove potrebe. Mogao je da bude Reno klio na plin.

A da li je luks, to nek sudi finansijska situacija u državi. Automobil od 50000 evra ne može da priušti većina stanovništa.
 
Mariks opet maši poentu.


Inače ovi od Oka ćoravog jesu Range Roveri. I koštali su boga oca. A ništa nisu rešili, samo su postojeće probleme učinili još gorim.


Posle 40 godina voženja krntija (Stojadini, Jugo, Floride) i jedno 10-15 godina voženja najšarenijeg voznog parka na kontinentu (sa nekim dobrim autima, ali i mnogo krševa i neodržavanja) , MUP je nabavkom 1000 i kusur Škoda pre 8 godina bio uveo uniformnost i standardizaciju, i to modelima koji su em reprezentativni, em kvalitetni, em priuštivi i isplativi (Rapid, Fabia, Octavia, Superb - prosto Škoda, zlatna sredina moderne auto industrije). I to je zaista i radilo i izgledalo super. Prvi put posle X decenija da policijska vozila imaju neku reprezentativnost, a ne da izgledaju kao majstori iz Rumunskih sela 90ih. Čak se i održavanje poboljšalo i povelo se računa šta se pušta na ulicu. Sada s ovom rođačkom buvljačkom nabavkom Fića to se opet poništava i vraćamo se u period kasnih 2000ih kad je svaka stanica imala po 5 različitih marki. Ne modela, nego marki.

A da ne pričam da jedan Fića nema šta da traži u policijskom poslu, osim kad ih ima fazon 20 i služe samo i samo da dovedu saobraćajne bumbare do Slavije ili da patroliraju sa paukom. I to je sve od njihove korisnosti. A ovi naručiše 750 komada.
 
Poslednja izmena:
Ko bi rekao da je 2000 revolucija u policijskim vozilima bila nabavka klot Punta. Kada su većina vozila mupa zasnivala na Zastavi
 
Jel nije tajna sta vozis @Bender Rodriguez ?
Ovo za 124-orku je bas smesno 😅😅😅 znajuci cime sve raspolazu.. ja auto s manje od 1900 kubika i 120 konja ne vozim
 
Vrh