Šta je novo?

Automobilska industrija

Prodaja Pande u prvih šest meseci ove godine u Evropi:
19Fiat Panda76450 (+25%)
 
На почетку ће бити само електрични модел, а затим и благи хибрид за који субвенције (ако се врате) неће утицати. СУС модел није у плану, колико сам ја упознат.
Наравно да ће бити Гранде Панда и са мотором са унутрашњим сагоревањем. Биће 1,2 троцилиндарски турбо-бензински мотор и имаће 113 коњића. Бензински са лаким хибридом и аутоматским мењечем имаће 136 коњића. И потпуно електрична верзија ће имати исто 136 коњића.
 

@Гага

Prvi put cujem da ce biti cisto SUS Panda,jos je neko od njivih glavesina izjavio kak se nece prozvoditi. Mada,ako ugradjuju ono Pure Trash njesra,bolje i da ga ne prave.
 
Наравно да ће бити Гранде Панда и са мотором са унутрашњим сагоревањем. Биће 1,2 троцилиндарски турбо-бензински мотор и имаће 113 коњића. Бензински са лаким хибридом и аутоматским мењечем имаће 136 коњића. И потпуно електрична верзија ће имати исто 136 коњића.

Puno je bilo različitih informacija pre predstavljanja. Zvanično za sada samo EV i Hybrid.
 
U Brazilu odavno voze na etanol ili na neku mešavinu benzina i etanola. Svi veliki proizvođači imaju pseobne modele za to tržište
 


U naslovu Nemci podižu FAP.

Zapravo: deo fapovog pogona gde su neki stari magacini izuzet je od FAPa i prebačen na Opštinu koja će je ustupiti za izgradnju privatne fabrike sa nemačkim kapitalom. U Priboju od skoro postoji jedan pogon te firme (takođe na bivšem FAPovom placu). Iako opština ima veliku slobodnu zonu za izdavanje (takođe na Fapovom bivšem placu), ipak su se odluči da okrnje još jedan deo fabrike.

Od ove transakcije FAP će prihodovati solidno, ali dezinformacija je da najveća fabrika kamiona bivše SFRJ nema peskaru i farbaru. Gradiće se nova koja zadovoljava sadašnje potrebe ali stara kapaciteta 15000 vozila godišnje i dalje radi.

tako da niko tu ništa ne podiže
 
Vrh