Šta je novo?

Autokomanda

cudo da Rada Hrustanovic nije bila na otvaranju, uzeleo sam se njenih govora.... tipa ''Beograd i beogradjani su dobili raskrsnicu kojom se ponose, sto dokazuje da je Beograd promenio svoje lice i postao pravi Evropski grad''
 
Samo, da li neko vidi nov travnati pojas?!

Inače, ja sam u nedelju uveče prošao tuda i izlaz je bio zatvoren nekom ogradom.
 
Nenad":3gcwlgz0 je napisao(la):
Ok, vec vidim da ce me neki kuditi, ali moram da kazem:
- S' obzirom da se ovaj put nalazi na ravnom, pa mogli su da ga i posle ulivanja dve trake ostave da i dalje ide u dve trake. Ovako je moguce da ce se stvarati velika guzva na spajanju rampi (ove iz pravca centra i ove iz pravca Vozdovca).

No dobro, valjda ce biti ok.
Ja jos nisam video da negde postoje dve trake za "ulivanje" na autoput. Ne znam da li si to imao na umu ali to nedobro! :)
 
Pa koliko vidim na slici, trake se spajaju i odmah zatim ulivaju (cik-cak metodom) sto je sasvim ok i tako se radi svugde, ali "odmah" je malo prerano. Mislio sam, da su bar jos malo duze ostavili trake da idu paralelno pa onda da su ih "ulili".
 
Зоран Алимпић обишао нову саобраћајницу на Аутокоманди
Среда, 07. новембар 2007.
1297192_Nova_saobracajnica_s.jpg

Зоран Алимпић, председник Скупштине града и в.д. градоначелника Београда, обишао је данас новоизграђену излазну рампу са Аутокоманде на аутопут у правцу Ниша. Нова саобраћајница омогућава возачима који долазе из правца Трошарине, Дедиња или Савског венца да се лакше укључе на аутопут Београд-Ниш. Овом догађају присуствовали су Ђорђе Бобић, главни градски архитекта, Бојан Станојевић, градски менаџер, као и челници општине Вождовац.

– Ово је на први поглед један једноставан саобраћајни захват, међутим он ће пуно значити возачима и утицаће на смањење гужви у овом делу града. Прикључак на аутопут морао је бити изграђен још када је грађена петља на Аутокоманди, али то тада из неког разлога није учињено. Међутим, за побољшање проточности возила на једној раскрсници никада није касно, па верујем да ће возачи бити задовољни – рекао је Зоран Алимпић.

Бранко Смиљанић, заменик градског секретара за саобраћај, нагласио је да је изградња прикључка на аутопут само део свеукупне реконструкције Аутокоманде која је обављена током ове године.

– На овом потезу комплетно је реконструисана трамвајска пруга, постављен је нови коловоз, инсталирано ново осветљење и санирано 12 мостовских конструкција, за шта је утрошено око 500 милиона динара из градског буџета и кредита Европске инвестиционе банке. Проширењем Бокељске петље и изградњом овог прикључка пропусна моћ Аутокоманде знатно је проширена. У склопу овог пројекта тренутно се ради реконструкција Јужног булевара, што ће допринети даљем решавању саобраћајних проблема – рекао је Бранко Смиљанић.

Главни градски архитекта Ђорђе Бобић казао је да је побољшање саобраћајне инфраструктуре у овом делу града услов за даљи развој Аутокоманде.

– Управо смо завршили план детаљне регулације овог потеза, који предвиђа изградњу око 90.000 квадрата пословног простора. Озбиљне грађевинске инвестиције се очекују и у зони око стадиона Црвене звезде. Очекујемо да у наредних три до пет година Аутокоманда постане један респектабилни београдски центар са преко 400.000 квадрата пословног и стамбеног простора – рекао је Бобић.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1297189
 
Jel moguce negde naci informacije o tramvajskom mostu na autokomandi trebaju mi slike i projekat
 
Pa ne znam baš da li ćeš to uspeti da nađeš, ali verovatno u nekim od članaka vezanim za Autokomandu postoji deo i o tome. Mislim da se to nikako ne može nazvati mostom, mora da postoji neki bolji način da se opiše.
 
Menjaju cini mi se cesljeve na autokomandi i farbaju ogradu, svako vece kad prodjem vidim zatvaraju delove uz ogradu i cesljeve isto ;)
 
Mislim da je Rio mislio na sam tip raskrsnice.
Jedno od najlosijih resenja.
 
Na ovom skretanju ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj i AP (smer Zagrev) je uvek gužva koja počinje od rampe za isključenje iz smera ka Nišu.
Dobrim delom krkljanac nastaje jer sa rampi za isključenje formiraju 2 koline iako postoji samo jedna traka. Možda bi bilo bolje da su u startu projektovane 2 trake koje bi se prirodno nastavile u 2 trake koje postoje ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj, ali verujem da je teško bilo predvideti ove gužve u to vreme kada je saobraćaja bilo mnogo mnogo manje

Poslato sa telefona
 
To je naša raskpetlja! Najgore rešenje stvarno. Lepo bi legao neki kružni tokić tu, ali bi iziskivao rušenje konstrukcvije petlje.
 
Da, 1970. otvoreno.

Petlja na Autokomandi duguje svoj oblik činjenici da je projektovana u odnosu na buduću glavnu železničku stanicu, koju je tada važeći GUP iz 1950. predviđao - na Autokomandi.
Zato, između ostalog, do pre manje od 15 godina nije bilo ni onog uključenja ka Nišu.
 
Jedno od resenja koje bi rasteretilo autokomandu je buduca raskrsnica Autoputa i produzetka Kumodraske ulice, odnosno petlja umestoDusanovackog mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413946#p413946:6lf02yol je napisao(la):
Гага » Wed Nov 02, 2016 12:27 am[/url]":6lf02yol]Што је страва и ужас ?

kako Gaga "što". Pa vidiš na šta to liči. Toliko traka iz raznih pravaca, ukršta se u istom nivou. Vidi se da je bilo gužvi u u vrijeme kad je nastala ona fotografija, što je vjerovatno davno, a mogu misliti tek kako je sada.

Nemam pojma kako to riješiti. Mislim da bez neke jače redukcije ovo se neće moći raspetljati.
 
Ти би по целом Београду редуковао саобраћај. Аман, овде се укршта пар булвара са аутопутем.
 
Dobro Sizife, pa sta bi ti? Dodao jos nekoliko traka da se saobracaj malo pročepi?
 
Не, него бих задржао постојеће. А нове ће кад-тад стићи УМП-ом тунелом који избија код Партизановог стадиона, па шиба даље ка Чубури, Звездари и Панчевцу.
 
Znači dodao bi nove trake samo na trasi UMP-a. Sumnjam da će se sa bilo kakvom drugom saobraćajnicom rješiti autokomanda.
 
Vrh