Одма ту иза
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.03.2022.
- Poruke
- 124
- Pohvaljen
- 217
Све што сте написали подржавам и потписује.Ако повећате проточност аутокоманде славија и трошарина капут
15 година покушавам овде да објасним да је друмски саобраћај овде привилегован на уштрб јавног, пешачког и бициклистичког транспорта и да свако повећање капацитета ће довести до још већих гужви као што смо тога сведоци на НБГ-у где је повећањем броја паркинг места и трака проузрокован још већи дефицит истих.
Тај ланац промашених инвестиција у већ најмање одржив и најпривилегованији вид транспорта се мора једном прекинути јер убрзано постајемо деурбанизована аутомобилска дистопија северноамеричког типа.
- Наша улична мрежа у центру града је већ на нивоу средње развијене државе, минус одржавање.
- Наша мрежа јавног превоза је на нивоу неког Бангладеша
- Наша мрежа пешачко-бициклистичких стаза је неки Меделин и томе слично.
Pre par nedelja sam poceo da razmisljam kako bi mogla da se resi autokomanda posto vidim da niko do sada nije resio i konacno sam resio.
Posle dosta usavrsavanja petlje dosao sam do ovog resenja.
Naravno resenje podrazumeva potpuni redizajn petlje.
Model ima nesavrsenosti i nisam detaljisao sa grafikom jer bi mi trebalo mesec dana.
Koncept je kruzno kretanje preko pampi.
Preplitanja nema, sve veze su direktne.
Stvaranje kolone ne blokira druge pravce.
Postoje samo dva semafora (koji su cak nepotrebni pri slabijem saobracaju) koji naizmenicno pustaju saobracaj iz
1. pravca Ustanicke i Juznog bulevara.
2. pravca Slavije i Trosarine.
Naradzansta stajalista su za medjugradski prevoz, postoji mesta za pet autobusa.
Sproveo sam dodatni pravac biciklisticke staze.
Postoji i pesacka pasarela za prelaz ka buducem soping centru ili sta vec bude izgradjeno.
Na kruznom toku sam napravio nadvoznjak kako bi se smanjilo opterecenje kruznog toka i napravila direktna veza Trosarina-Slavija i ostali pravci. Ovaj nadvoznjak je cak i nepotreban.
Ovo je bio pocetak.
Pogledajte prilog 147378Pogledajte prilog 147379
Ovo je finalna verzija.
Pogledajte prilog 147381
Pogledajte prilog 147383
Pogledajte prilog 147384
Pogledajte prilog 147385
Pogledajte prilog 147386
Ако су неподесни за јавни саобраћај, још мање могу/смеју бити подесни за индивидуални колски саобраћај.
То се најбоље види по стању већине улица у тим општинама где је просечни попречни пресек улице 1+2,5+6+2,5+1 где су ова укупно 2 метра за пешаке а 11 за аутомобиле.
Мало је то, ајмо да им дамо и два хектара нове петље преко постојеће и то наравно сви да им финансирамо.
Zbog čega tolika konspiracija?Објавиће кад се заврши акциони план.
Više kao epski promašaj...Zvuči epski...