Аутобуске станице у већини случајева заробљене у '82. години а у непосредној околини бирцузи и прчваре са дна каце, пекаре са вриштећим црвено-жутим рекламама, полудивљи објекти и "анекси" и дивљи паркинзи.
Mala dopuna. Neprirodni objekat koji dominira iznad, odnosno sa prednje strane, ove nekad lepe autobuske stanice je privatni nelegalni objekat sadašnjeg vlasnika (ne znam ni kako je ni zašto omogućena privatizacija, ali ajde) Sekulić nešto. Sa desne strane je deo objekta koji je vlasnik Avdić pretvorio u market. Trenutno se vodi pravi mali rad između ovih gazda oko srednjeg dela objekta. Bilo je raznih vrsta zaprečavanja, ja tebi kamion, ti meni džip, viljuškar. Slikaću. Pravi cirkus, odlična ideja za Kusturičine filmove. Smejao bih se, ali sve ovo pokazuje na žalost kakvi smo.Nova Varoš, ubedljivo najbrutalnija autobuska arhitektura posle one u Topoli. Moguće da je ala NBG konstrukcija u ovom konkretnom slučaju uslovljena i planinskim reljefom sa oštrim zimama, grad je inače najviši u celoj Srbiji i nalazi se na preko 1100 metara iznad nivoa mora.
Pogledajte prilog 216049Pogledajte prilog 216050Pogledajte prilog 216052Pogledajte prilog 216053
Kačio sam već. Više liči na dvorac nego na stanicu.@Užice mogao bi i stanicu Užica da okačiš xDDD
Ona je dobila Borbinu nagrada za arhitekturu 1992. To je tada jedina bila nagrada za arhitekturu u SFRJ i veoma cenjena u struci čak i po inostranstvu.
У ПК је једна подељена на 2 дела, ЛаСНСта и НЕ.Znaci i ruma se svrstava u gradove sa 2 stanice Bor Prokuplje itd
I Negotin ima dve privatne stanice jednu prekoputa druge, Denzor i Nikolić Prevoz. Valjevo ima Lastinu stanicu koja je davno pripadala Streli Valjevo dok ta firma nije propala, i noviji Europa Bus odmah pored.Znaci i ruma se svrstava u gradove sa 2 stanice Bor Prokuplje itd