Ovo je stara gornjomilanovačka stanica? U kom delu grada se nalazila?
Nzm gde se nalazila prva
Druga pise Železnički park
A sad situacija kakva je nebih znao
Svaki put se zapitam da li je tema Autobuske stanice u Siriji, na sta nam lici drzava, sunce ti
Тако обично бива када се јавно добро препусти приватницима. Да има икаквог реда, постојали би стандарди које би станице морале да испуњавају за дозволу за рад.
To nije autobuska stanica, u pitanju je samo veliki parking sa mestima i za autobuse.
U centru mesta, takođe pored jednog od parkinga se nalazi Strelina baraka u kojoj su nekada prodavale karte, ali ona se ne koristi već par decenija.
Mislim da je stajalište sasvim dovoljno, obzirom da sa Divčibara polazi tek tri autobusa dnevno, dva ka Valjevu i jedan ka Beogradu.
Kolubarski okrug genralno ima jako loš javni prevoz, čemu je dosta kumovala propast Strele ali i sadašnje stanje u Lasti koja je još devedesetih preuzela centralu u Valjevu. Tokom poslednje dve decenije Lasta je prestala da vozi na linijama od Valjeva do Mionice, Ljiga i Loznice, a prilično je redukovan i broj polazaka kao Osečini, mislim da su ostala samo dva, a redukovani su i polasci ka Beogradu, naročito nakon remonta pruge.Zlatibor ima mnogo autobuskih linija do skoro svih velikih gradova širom Srbije, doduše i nalazi se na prometnoj magistrali i međunarodnom tranzitnom koridoru a Divčibare i čitav valjevski kraj su pomalo skrajnuti što se tiče drumskog saobraćaja.
Železnički prevoz na relaciji BG-VA je sada solidan za naše prilike, ima i autobusa dosta jedino što deru sa cenama. I Ljig kao tranzitno mesto ima dosta polazaka do Beograda i Čačka, ali je slabo povezan sa Valjevom koje je centar njegovog okruga. U najgoroj poziciji su opštine Mionica i Osečina jer nisu na glavnom putu sever-jug, prevoz do Valjeva im je dosta loš a do Beograda je praktično nepostojeći.Kolubarski okrug genralno ima jako loš javni prevoz, čemu je dosta kumovala propast Strele ali i sadašnje stanje u Lasti koja je još devedesetih preuzela centralu u Valjevu. Tokom poslednje dve decenije Lasta je prestala da vozi na linijama od Valjeva do Mionice, Ljiga i Loznice, a prilično je redukovan i broj polazaka kao Osečini, mislim da su ostala samo dva, a redukovani su i polasci ka Beogradu, naročito nakon remonta pruge.
Do Mionice trenutno, na primer, vozi Europabus par puta dnevno i to samo u vreme u vreme školske godine. Tamošnju autobusku stanicu sada koristi bokserski klub za treninge, verovali ili ne.