Један од проблема и узрока оваквог стања је и то што се већина аутобуских станица не налази у власништву локалних самоуправа већ у власништву превозника.
Многи од њих су пропали, многи спајају крај са крајем и овакво стање што се 90% станица тиче нажалост не чуди.
Занимљив и добар пример је оџачка општина.
Након пропасти Саобраћаја место је остало и без јавног превоза и без станице.
Поверилац је одлучио да земљиште и остатке станице поклони општини уз услов да остане у њеном власништву и служи искључиво за јавни превоз а општина издала у закуп на 20 година новом превознику уз обавезу да је обнови.
	
	
		
			
				
					
						 Данас изгледа донекле пристојно.
					
				
			
			
		
	
Данас изгледа донекле пристојно.
		
		
	
	
		 
	
		 
	
		 
	
(Фејсбук)
				
			Многи од њих су пропали, многи спајају крај са крајем и овакво стање што се 90% станица тиче нажалост не чуди.
Занимљив и добар пример је оџачка општина.
Након пропасти Саобраћаја место је остало и без јавног превоза и без станице.
Поверилац је одлучио да земљиште и остатке станице поклони општини уз услов да остане у њеном власништву и служи искључиво за јавни превоз а општина издала у закуп на 20 година новом превознику уз обавезу да је обнови.
 
					
				(Фејсбук)
			
				Poslednja izmena: 
			
		
	
								
								
									
	
								
							
							 
						
					 
		 
						
					 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
	 
	 
	 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
	 
					
				