Аутобуска станица Шабац. Прва слика, главни улаз, испод ове две терасе.
Поглед на станични плато, постоји коловозна ниша за остављање путника, па до ње тротоар на ком је такси станица и на улици стајалишта јавног превоза.
Тротоар уз саму станицу није баш најпроходнији због паркираних аута, башта локала брзе хране и сл.
Детаљ на фасади, реклама еминентног локала који доминира у станичној згради.
Главни хол зграде након уласка.
Мрачно, лоше одржавано и слабо искоришћено, пуно празних локала, мало посетилаца.
Шалтер сала и чекаоница, ретко ради више од 2 шалтера.
Међуградски перони. На слици стандардни призор раног јутра, полазак радника МУПа који путују бесплатно за Београд аутобусом Мачва експреса.
Простор између станичне зграде и перона. И ако делује јефтино, овде је увек било пријатније отпратити некога на аутобус и чекати са њим до самог доласка у односу на одржаванији бивши БАС где је нехумана ограда онемогућавала комуникацију са путницима на перону. Доста празних локала, има пар угоститељских са те стране зграде.
Бочно десно гледано са улаза налазе се приградски перони. Као што видимо на њима су аутомобили. Због неслагања између власника аутобуске станице и предузећа Дуга Петловача које обавља јавни превоз у Шапцу, већином приградски, на те пероне долазе углавном остали превозници из околних општина са мање дневних полазака. У исто време више Дугиних зелених МАН аутобуса полазак чека на улици испред станице са обе стране.
Лева страна зграде аутобуске станице, туда обично путници који стигну у Шабац пролазе ако хоће да избегну пролазак кроз станичну зграду.
Наспрам те стране се налази ова ужасна барака у којој је смештен диспечер који контролише рампу у просторији где сија светло, већина зграде је празна и целокупна је оронула. Док је била мигрантска криза у јеку око ње је увек спавало по 4-6 њих. Иза ње се преко улице налазе плац бивше штампарије која је скоро срушена за неку новоградњу, и лево до ње на ћошку раскрснице Лидл.
Поглед од бараке ка улици и станичном платоу. Ту, где је бели комби, постоји већи ограђен плац, идеалан за паркинг, али је приватан, припада еминентном угоститељском локалу у станичној згради, и његов власник ту планира рентакар.
И за крај еминентни локал који доминира станицом са пекарама на уличном фронту станице, већ украшен за празнике. На спрату имају и већу салу за прославе.