Један од проблема и узрока оваквог стања је и то што се већина аутобуских станица не налази у власништву локалних самоуправа већ у власништву превозника.
Многи од њих су пропали, многи спајају крај са крајем и овакво стање што се 90% станица тиче нажалост не чуди.
Занимљив и добар пример је оџачка општина.
Након пропасти Саобраћаја место је остало и без јавног превоза и без станице.
Поверилац је одлучио да земљиште и остатке станице поклони општини уз услов да остане у њеном власништву и служи искључиво за јавни превоз а општина издала у закуп на 20 година новом превознику уз обавезу да је обнови.
Данас изгледа донекле пристојно.
(Фејсбук)
Многи од њих су пропали, многи спајају крај са крајем и овакво стање што се 90% станица тиче нажалост не чуди.
Занимљив и добар пример је оџачка општина.
Након пропасти Саобраћаја место је остало и без јавног превоза и без станице.
Поверилац је одлучио да земљиште и остатке станице поклони општини уз услов да остане у њеном власништву и служи искључиво за јавни превоз а општина издала у закуп на 20 година новом превознику уз обавезу да је обнови.
(Фејсбук)
Poslednja izmena: